Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Techniczny wątek do rzutów i innych
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 3:56, 20 Mar 2020    Temat postu:

Ariadne, rzut na ilość pierścieni k6 - 3.
Szczęście 2, każdy sukces +1. Rzuty: 3,8. 1 sukces.
4 pierścienie udane.

Kaleth:
3x znieczulające ziele do rzucia od zielarki
Po upływie 30 minut dodaje k8 punktów zdrowia w pierwszym rzędzie Żywotności.
Co kwadrans spada o 1 punkt zdrowia.
Po zaprzestaniu działania należy testować Siłę Woli + Sztuka przetrwania na ST 2. W przypadku porażki, postać otrzymuje -1 do każdego atrybutu na 4 godziny minus kwadrans za każdy sukces testu Wytrzymałości i Sztuki przetrwania.
Po zaprzestaniu działania, wszystkie otrzymane obrażenia pozostają i rozkładają się według tabeli zdrowia sprzed działania ziela.
W przypadku stosowania wielu dawek ziela jednocześnie, działanie każdej dawki ustępuje zależnie od jej czasu trwania. Efekty wielu dawek oraz zaprzestania działania się sumują.

Cytat:

Do kupienia mam przed wyruszeniem z portu:
5 beczek alko na Lipali
50 paczek żarcia na Lipali
540 paczek żarcia na Lantasha

Przypomnij priv, zerknę cennik

Cytat:
możliwość cumowania Dumy i Lipali do Lantasha (trapy do przechodzenia, bele mocujące)

Ma na wyposażeniu domyślnie

Cytat:
feng shui ładowni Lantasha by coś jeszcze wycisnąć (jak na Dumie, ale jak sie nie da to sie nie da)

Przemytniczka i jej zasady ale napisz na priv żebym się nie zdziwil skąd nagle od zajebania cargo

Cytat:
Da się to zrobić przez te dodatkowe dwa dni bez angażowania krasnali?

jak wyżej

Cytat:
ile miejsca zajmują pozostałości po lewiatanie ułożone ładnie w skrzynkach?

rozumiem że mówimy o:
kości: 9 skrzyń nieuszkodzonych i niepociętych kości [wyższa wartość, gorsze pakowanie]
zęby: 2 skrzynie. z każdej można lekką ręką zrobić noże / sztylety / ostrza do karwaszy w ilości 2k20 + umiejki rzemiosła craftera (max 40; potencjalne inne wynalazki za porozumieniem stron)
skóra nie będąca twardą łuską: 2 skrzynie high value, 1 skrzynia low value [devastated]

Cytat:
czy i ile tarcz udało się zrobić z łusek pozostałych po montażu

Zero.
Ale materiału jest na k20 + rzemiosło craftera [max 20]. 4 skrzynie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:56, 23 Mar 2020    Temat postu:

AWANS
gorr 1/3
grizzell 1/2
niewolnicy i poganiacze 1/2
dustoi awans
missisi i melva awans
sarge 1/4
rr 1/2
damien 1/2
shade 1/2
korsarze 3/4
drummond 3/4
polin 1/2
Thrall 1/2 do awansu
Bosch 1/2 do awansu
Vaas 1/2 do awansu
kaleth i ariadne 2pd
daz 1pd
1 sławy atak na przyczółek asurów
1 sławy wskazanie lokacji generała asurów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Wto 0:09, 24 Mar 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:59, 23 Mar 2020    Temat postu:

syndra 1/2 do awansu
za 10 sławy specjalizacja do autorytetu, że do testu atrybutu rzuca szczescie (target)
kot złamany na 8/10


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 0:35, 24 Mar 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:48, 03 Kwi 2020    Temat postu:

Daz, spostrzegawczość
test percepcja 2 + czujność 1, 3 kostki, st 1.
Rzuty 3,4,7. 1 sukces, enough.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:24, 07 Kwi 2020    Temat postu:

Ariadne - wejdź na r20. Masz kontrole nad elementami. Screen z rozwiązaniem wklej na sesję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:04, 11 Kwi 2020    Temat postu:

rodzaj wiatru magii, k6.
1 - nikły
2 - słaby
3 - średni
4 - silny
5 - wiatr esencji
6 - reroll
Rzut: 6. reroll, 5.

Kolor esencji, k10
1. chaos
2. light
3. heaven
4. metal
5. life
6. beast
7. fire
8. shadow
9. death
10. all in one.
rzut: 10. o kurwa.

Zaczerpnięcie magi w trakcie wiatru esencji: 3 uzyskanej magii za 1 sukces
-2 stopień trudności rzucenia czaru z koloru magii: każdego.
Przy braku sukcesu bądź będą one ujemne podczas castowania, mag rzuca k10:
1-2: mag padł ofiarą Chaosu. Rozwiera się przed nim portal, z którego pętają go macki. Jeśli zda test Siły Woli o stopniu trudności 3, nie daje się wciągnąć do środka, a Pomiot Chaosu sam wychodzi po maga, zamykając portal za sobą.
3-5: czarodziej nie wytrzymuje palącej esencji, otrzymując k10 obrażeń śmiertelnych.
6-7: Wiatry Magii dokonują manifestacji za pomocą osoby rzucającego czar.
8-9: mag obleka się wirem esencji każdej domeny magii, palącym każdego kto spróbuje się do niego zbliżyć na k6 tur. Po tym czasie mag upada nieprzytomny otrzymując 10 niegroźnych obrażeń.
10: mag traci panowanie nad przepływem mocy nie mogąc go zatrzymać, ale zachowując przytomność jest w stanie kierować destruktywną siłą. Rzucając zaklęcie obleka się ogniem esencji na dwie tury, miotając ze swoich dłoni strumienie esencji zadające 10 kostek obrażeń każdemu na ich drodze w promieniu 100 metrów, przed którymi nie sposób się bronić.

Daz, test percepcji i czujności, st 1
Percepcja 2, czujność 1.
Rolle 7,6,8. 2 sukcesy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:33, 11 Kwi 2020    Temat postu:

Combat team alpha (Duma)
Od Ariadne: Ariadne, Vestan, Polin, Melva, Missisi, RR
Od Kaletha: Gustav, Dustoa
Od Daza: 4 korsarzy T2 (Tirak, Andalor, Ithis, Norlar), 2 korsarzy T1 (Urdi, Davan), Drummond, Daz

Combat team beta(Lipali)
Od Kaletha: Kaleth, Huriof, Gorr, Grizzele, Nesala, Szampierz ktorego imienia nie pamietam, giermek Kaletha
Od Daza: Vaas, Syndra, Serana, Kuskus, Ganesh (korsarze T2), Arhan, Dalos (korsarze T1)

Combat team charlie (Lantash)
Od Kaletha: Sarge, giermek Sarga, Cienie
Od Ariadne: Oprawcy, niewolnicy, poganiacze
Od Daza: Bosch


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:57, 11 Kwi 2020    Temat postu:

Ostrzał z hellblastera, co 25m st 1 dla trafienie w zaloge, co 100m st1 za trafienie w okret
obsługa percepcja 1, bron palna 2, 3 kostki.
300m, st 12 w załoge, st 3 na statek.
rzuty:
rolling {3d10}>7 {(2+5+1)}= -1. Bez missfire, bo trzeba na to dubletu.
250m, st10/3
rzuty:
rolling {3d10}>7
{(2+6+7)}=1 Success. za mało
200m, st 8/2
rolling {3d10}>7{(8+3+Cool}=2 Successes.
Weszło w okręt.
Dmg 15/10, 1.5, czyli 2 kostki dmg
rolling {2d10}>7{(6+5)}=0 Successes
2 dmg weszło.

Kod:

ZADRAPANY [0]              [X]    [X]    [ ]
LEKKO USZKODZONY [-1]       [ ]    [ ]    [ ]
CIĘŻKO USZKODZONY [-2]    [ ]    [ ]    [ ]
PŁYWAJĄCY WRAK [-5]       [ ]    [ ]    [ ]


zasięg 150m, st 6/2
rzuty:
rolling {3d10}>7 {(5+10+5)}
=1 Success. Brak specki. Za mało.
// wojtek przypomnial mi że działonowi dorzucają żeglarstwo do broni palnej//
rolling {1d10}>7{(5)}=0 Successes
Nie zmieniło to nic.

// plotwise przerwa w ataku//


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Sob 23:00, 11 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:37, 13 Kwi 2020    Temat postu:

Za intermission z wirem:
Wszystkie T1 biorące udział w walce przechodzą na T2
T2 otrzymuje 50% lvl up
T3 utrzymuje 25%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:49, 13 Kwi 2020    Temat postu:

Loot:
- 6774 golda
- duperele i pomniejsza biżuteria warte: 1942 G
- mundury i szaty warte 1700 G
w sumie 10416 G (3472 G each) (rozdysponowane po 1/3)

Artifacts:
- damska biżuteria warta 501 G (+5 wrażenia) /Ariadne/
- zdobny kostur z heavens magic. efekt: piorun (powyżej 20m, uderza najwyższą jednostkę, 3 many, k10 dmg, ignoruje pancerz); gradobicie; przyzwanie żywiołaka powietrza /Kaleth/
- zdobny sztylet z błekitnym kamieniem. efekt: pojemnik many 16 (neutralny) /Ariadne/
- zdobny kostur beast magic /Drummond/
- magiczny diadem /Drummond/

Zbrojownia:
- 5 szabli, 5 kordelasów, 5 falchion, 5 szpad, 3 rapiery
- 5 sztuk włóczni, 5 oszczepów, 5 halabard
- po 5 sztuk: miecze dwuręczne, napierśniki, hełmy, kolczugi, 4 szt nagolenniki
- 20 długich łuków, 20 kołczanów po 16 strzał
- 3 napierśników łuczników
- garłacz
- 10 pancerzy do naprawienia

Inne:
- duży chest z zamkiem sam z siebie dzięki zdobieniom jest warty 600 golda.
- Mała szkatułka, zdobiona warta 250 golda + kamienie do zaklinania:
światło 3
metal 2
życie 1
niebo 2
cień 4
śmierć 2
ogień 1
bestie 3
diament 2
+złote nici i pomniejsze kamyczki

- tuba z dokumentami: Oznaczone outpost i porty Ssildrator, najwyraźniej wydobyte z więźniów.
- tuba z dokumentami: przekazane rozkazy by stworzyć nowe przyczółki na grey rock i w pobliżu moon shard.

Prisoners:
- 4 swordmasters
- 8 korsarzy Ssildra
- 4 marynarzy druchii
- 15 jeńcy trash
- 10 siostry averlornu
- 10 łucznicy
- 1 mag
- 1 czarodziejka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Wto 0:16, 14 Kwi 2020, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:47, 13 Kwi 2020    Temat postu:

rapier magiczny: staty z pliku, mega lekki albo def +3 albo dodatkowy atak /rr/
zardzewaly ratling gun - do naprawienia u Nesali i Remkela, rozkminić jak bedzie dzialac bez warpstona /naesala risercz/
2 śłiczne złote pistolety - jeden typowo witch huntera, staty pistol, ale trafienie zabija nieumarlego,, drugi, staty pistola, obrazenia garłacza /naesala/
NARĘCZNE OSTRZE Z WARPSTONEM i długimi pazurami - mozna uzywac bójki zamiast br recznej, albo staty sztyletu albo staty krótkiego miecza, 2 ataki, aplikuje poison i spaczenie, uzywanie nie daje spaczenia /daz/
długa kitajska włócznia z troczkami wstążkami i znaczkami: staty z pliku, mega lekka albo 2 ataki, albo def +7 /gustaw/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:12, 22 Kwi 2020    Temat postu:

do kupienia u skeggi:
296 żarcia
30 mundurow floty
czesci do ratliga (jak sie trafia)
mapy lustrii, okolicy (jak sie trafia)
dane wywiadowcze (jak sie trafia)
niewolnicy przydatni dla floty (zeglarstwo, obsluga artylerii, rzemieslnicy [nawet krasnale], wojowicy do przerobienia na korsarzy? - jak sie trafia)
13 beczki z prochem (Lantash, Lipali, Duma)
24 kule armatnie, 45 kule do hellblastera, 12 bełty do balist he - lub materiay do ich craftu

do sprzedania:
kosci lewiatana (9 skrzyn)
zeby lewitana (2 skrzynie)
skora lewiatana (high value, 2 skrzynie)
skora lewiatana (low value, 1 skrzynia)
ewentualnie jakiś jeniec high elf, ktorego nie da sie przekonac ze DE uber alles.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:11, 24 Kwi 2020    Temat postu:

Opowieść Sarge.
Roll 1. None. zanudził.

Ariadne buff
3 - Zręczność
7 - Szczęście


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:36, 24 Kwi 2020    Temat postu:

Kaleth rozpoznanie flag:
Obce kultury 0, Półświatek 0, więc nope for roll.

Daz
Obce kultury 0, nope
Półświatek specka ale do jasno określonych rzeczy, więc też nope for roll.

Ariadne, spaczeń
k100, rzut 10. Występuje nawiedzenie
rzut k10+3 = 7. Dary
rzut k6, 2. = Twoja maksymalna mana ulega podwojeniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:18, 03 Maj 2020    Temat postu:

ilość prezentów od Rengara
k6+1 = 2.

Wygląd [atrybut] prezentów:
k5+1 = 2.
k5+1 = 4.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin