Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Techniczny wątek do rzutów i innych
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:00, 31 Sty 2020    Temat postu:

Inicjatywa [kharibdyssy i leviathan przed pozostałymi do czasu wynurzenia]

Załoga 2k10 = 9
Kharibdyssy 2x 2k10 = 13, 3
Leviathan 3k10 = 15
Skink 3k10 = 16
Ariadne 2k10 = 18
Kaleth k10 = 4
Drummond 3k10 = 16

Ariadne, wydanie polecenia skinkowi
Charyzma 2, Autorytet 2, -3 za terror. 1 kostka, ST 1.
Rzut 8. Sukces.

Leviathan atakuje:
k10:
1- dziób Dumy
2 - prawa burta Dumy
3 - lewa burta Dumy
4 - rufa Dumy
5 - dziób Lipali
6 - prawa burta Lipali
7 - lewa burta Lipali
8 - rufa Lipali
9 - Khasia
10 - Nessie
Rzut: 1

Drummond, cast tarczy wymaga ST 1 ale full focus więc traci kontrole nad kharibdyssem [altho, does it matter anyway now?]
Wiedza 3, Magia bestii 2, -3 terror. 2 kostki, ST 1.
Rzuty: 7, 2. 1 sukces. Enough.
-3 many

Khasia:
Atak na leviathana 5x.
Siła 8, Bójka 3. 11 kostek
Pierwszy atak:
2,7,7,6,1,4,3,3,4,5,8. 2 sukcesy.
Leviathan broni Percepcja 4, Obrona 2 - 2 kostki za rany = 4 kostki. Nie broni się.
Dmg Khasi 4. Rzuty: 2,3,6,7. 1 sukces. Total 3.
Pancerz Lewego 10:
1,5,4,6,7,3,5,1,8,1. -1 sukcesów. Uszkodzenie pancerza o 1.
3 obrażenia śmiertelne Lewiatana. Aktualny stan
Kod:

Poobijany (0)          [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Lekko ranny (-1)       [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Ciężko ranny (-2)      [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]


2gi atak Khasi:
8,2,8,10,9,5,4,8,2,7,7. 8 sukcesów.
Nie broni bo nie ma sensu, powinien był na tamtym.
Dmg 4: 3,6,6,7. Total 9 sukcesów
Pancerz 9:
3,7,8,10,6,5,7,6,9. 5 sukcesów.
4 obrażenia śmiertelne Lewiatana. Aktualny stan
Kod:

Poobijany (0)          [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Lekko ranny (-1)       [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Ciężko ranny (-2)      [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]


3ci atak:
9,5,7,10,10,8,9,10,10,10,8. 15 sukcesów. omegalol.
Leviathan BRONI SIE, 4 kostki
5,7,6,7. 2 sukcesy. / 13 total
Dmg 4 kostki. 1,6,6,6. -1. / 12 total /
Ułamanie zęba. Od teraz 4 ataki wykonuje normalnie, ale jeden ma tylko za +3 dmg
Pancerz 9: 1,6,5,3,5,9,7,8,8. 3 sukcesy.
9 obrażen śmiertelnych Lewiatana. Aktualny stan
Kod:

Poobijany (0)          [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Lekko ranny (-1)       [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Ciężko ranny (-2)      [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Zmasakrowany (-5)      [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [ ] [ ] [ ] [ ]


4ty atak:
1,1,4,3,4,3,10,7,1,9,8. 2 sukcesy.
Leviathan nie ma już czym bronić.
Dmg 4: 10,6,3,4. 2 sukcesy. 4 total
Pancerz 9: 5,4,1,1,7,7,3,7,8. 2 sukcesy.
2 obrażenia śmiertelne Lewiatana. Aktualny stan
Kod:

Poobijany (0)          [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Lekko ranny (-1)       [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Ciężko ranny (-2)      [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Zmasakrowany (-5)      [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [ ] [ ]

5 atak:
7,7,5,4,8,3,1,1,1,3,6. 0 sukcesów. Miss.

Hellblaster Lipali
9 ataków. Celność zależna od załogi. Każdy atak z siła 10 kostek. Omija 3 pancerza wroga.
Celność załogi 1 percepcja, 1 broń palna, -3 za terror. minimalna 1 kostka. ST 1 cuz big n close.
Rzucę najpierw na trafienia po 1 kostce dla wygody, leviathan i tak nie ma obrony:
2,5,8,3,4,2,9,10,3. 3 trafienia.
Trafienie 1sze 10 dmg
9,8,8,5,5,5,4,6,2,9. 4 dmg.
Pancerz 9-3 = 6.
1,1,10,2,2,5. -1. Trwałe uszkodzenie pancerza o 1, 8 pancerza left.
Weszło 4 dmg.

Leviathan Rip.


Wszyscy:
Fame +1 pogromcy morskich potworów
+2 PD.
Morale załogi +10 "klątwa przełamana"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pią 17:04, 31 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 3:23, 04 Lut 2020    Temat postu:

Kaleth, prośba wobec meranice, ST 3.
Charyzma 1, perswazja 0.
Rzut 2. 0 sukcesów na 3 potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:56, 05 Lut 2020    Temat postu:

Ciuchy warte 150g, dające +1 Wygląd, +2 pierwsze wrażenie dla:
- Drummond
- Prawnicy
- Ariadne
- Bosch

Kaleth, 375g, +1 Wygląd, +5 pierwsze wrażenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:11, 21 Lut 2020    Temat postu:

Kaleth
Wygląd 2, pierwsze wrażenie 5, perswazja/empatia/występy publiczne 0, +2 kostki za dobre argumenty = 9 kostek, st 3
Rzuty: 9,4,3,9,5,8,5,2,7. 4 sukcesy, win.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:33, 29 Lut 2020    Temat postu:

Daz, modlitwa do Mathlanna.
Siła woli 1, Religioznawstwo 1, Fame/2=10, załoganci obecni w liczbie 14 = 26%.
Rzut k100: 51. Nope.
Połowa saved na później = 13%. Zapamiętaj kapitanie.

Kaleth, arena. 3 walki vs multiple trash, speed up
Wytrzymałość + wysportowanie 4: 3 walki bez zmęczenia. Po 4tej byłby roll
Walka 1:
Kaleth siła 4, broń ręczna 2, obrona 2, pancerz 9. tarczę doliczam w panc. = 17*10 = 170%
Trash w liczbie k4 = 2, siła 2, broń ręczna 1, obrona 1, panc 1 = 5*2*10/3(tier pierwszy trashu) =33%
170-33= 137% for win.
roll (95+ = fail): 09. mega win.

Walka 2:
Kaleth siła 4, broń ręczna 2, obrona 2, pancerz 9. tarczę doliczam w panc. = 17*10 = 170%
Trash w liczbie k6+1 = 4, siła 2, broń ręczna 1, obrona 1, panc 1 =5*4*10/3 = 66%
170-66 = 104.
Roll: 15. Win

Walka 3:
Kaleth siła 4, broń ręczna 2, obrona 2, pancerz 9. tarczę doliczam w panc. = 17*10 = 170%
Trash w liczbie k8+1 = 4, siła 2, broń ręczna 1, obrona 1, panc 1=5*4*10/3 = 66%
170-66 = 104.
Roll: 55. Win.


===============
Kaleth +1pd
Ariadne +1pd
Daz +5 morale załogi, +13% łaski mathlanna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 3:29, 06 Mar 2020    Temat postu:

Kaleth:
+1 pd szkolenie
walka na priv

Daz:
przyspieszenie prac montażowych o 12h
po podliczaniu ogólnego kosztu zużycia żywności, można zaoszczędzić racje żywnościowe w ilości równej połowie sumy Sztuki Przetrwania wszystkich załogantów +k6.

Ariadne:
+1 PD

(szkolenie Sarge i Melvy) Wszyscy niewolnicy, poganiacze, Gustaf, korsarze, zwiadowcy Kaletha /edit lbt/:
ukończono 33% szkolenia by zyskać +1 wytrzymałości, +1 wysportowania, +1 broni ręcznej, +1 obrony. Efekty dopiero po ukończeniu 100%.

(Szkolenie Huriofa i Missisi) Oprawcy, RR [ochroniarz Ariadne], giermkowie Sarge i Kaletha, szampierz:
ukończono 33% szkolenia by zyskać +1 siły, +1 siła woli, +1 broń ręczna, +1 pierwsza pomoc. Efekty dopiero po ukończeniu 100%.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pią 3:48, 06 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:44, 07 Mar 2020    Temat postu:

Cold one
Fizyczne
Siła: 4
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 0

Umysłowe
Percepcja: 3
Wiedza: 0
Siła woli: 1

ZDOLNOŚCI
Czujność: 2
Wysportowanie: 2
Przeczucie: 0
Bójka: 2
Zastraszanie 2
Autorytet: 1
Obrona: 2
Pancerz: 2

Ugryzienie:
Cecha: Siła
Trafienie: +2
Defensywa: niemożliwe
Obrażenia: +2
Specjalne:
Może zdecydować się szarpać tracąc Obronę w tej rundzie. Sporne testy siły z ofiarą. W razie zwycięstwa, ofiara zostaje powalona i ponownie otrzymuje atak.

Pazury:
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: -
Defensywa: +1
Obrażenia: +1
Specjalne:
Dwa ataki.

Ogon:
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: -1
Defensywa: +2
Obrażenia: +2
Specjalne:
Skuteczny atak automatycznie Powala wroga.

Szarża:
Maksymalnie raz na 3 tury. Zasady jak u Kaletha.

Przerażający ryk:
W momencie gdy stan zdrowia spadnie do poziomu Ciężko ranny, wydaje z siebie przerażający ryk, który ma spłoszyć przeciwnika. Wszyscy wrogowie testują Siłę Woli i Autorytet o ST 3 lub zaczyna działać Terror.

Frenzy:
Gdy poziom zdrowia spadnie do Zmasakrowanego, kara zamiast -5 wynosi -3.

Kod:

Poobijany (0)          [ ] [ ] [ ] [ ]
Zraniony (-1)          [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2)      [ ] [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]



=================

Ogar chaosu

Fizyczne
Siła: 3
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 0

Umysłowe
Percepcja: 4
Wiedza: 0
Siła woli: 2

ZDOLNOŚCI
Czujność: 3
Wysportowanie: 2
Przeczucie: 0
Bójka: 2
Zastraszanie 1
Autorytet: 1
Obrona: 3
Pancerz: 1

Ugryzienie:
Cecha: Siła
Trafienie: +2
Defensywa: niemożliwe
Obrażenia: +2
Specjalne:
Może zdecydować się szarpać tracąc Obronę w tej rundzie. Sporne testy siły z ofiarą. W razie zwycięstwa, ofiara zostaje powalona i ponownie otrzymuje atak.

Z założenia skupiają się w całości na ataku ignorując własną obronę. Pierwszy atak po zwiększeniu dystansu jest "skokiem", mogącym powalić ofiarę.

Ogary chaosu w momencie zasmakowania krwi stają się odporne na działania psychologiczne i walczą do samego końca. Swojego lub ofiary.

Kod:

Poobijany (0)          [ ] [ ] [ ]
Zraniony (-1)          [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2)      [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ] [ ]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:35, 07 Mar 2020    Temat postu:

start walki:
kaleth full obrona
cold one skraca dystans z 30 do 15

II runda
kaleth bada przeciwnika
full obrona, zbliża się do przeciwnika
cold one szarża, st 5
rzuty kaletha 9,9,7, 2, 5. 3 sukcesy. częściowy sukces.
Częściowy sukces oznacza oszołomienie i -2 kostki do wszelkich testów na kolejną turę. Kaleth odporność na oszolomienie.

III runda:
inicjatywa cold one 21
inicjatywa kaletha 6.

atak ogonem:
4, 3, 2,9,8. 2 sukcesy.
kaleth obrona + zręczność: 5
rzuty: 5,5,6,4,9. 1 sukces. dorzut szczęścia: 9. 2 sukcesy.
specka do obrona z kontratakiem:
rzuty na atak w gardło:
siła 4, broń ręczna 2. 10x2.
rzuty: 4,,6,6,6,5,3. 0 sukcesów. miss.

normalny atak: szarża. st 5. wt cold one 3, wiec fail.
gleba.

IV runda:
kaleth atak sierpem
siła 4, broń ręczna 2. 10x2.
6,5,10,10,7,2. 5 sukcesów.
obrona brak bo kara -5.
+1 kostka dmg: 9.
weszło 6 dmg.

Kod:

Poobijany (0)          [x] [x] [x] [x]
Zraniony (-1)          [x] [x] [ ]
Ciężko ranny (-2)      [ ] [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]


V runda:
percepcja kaleth: 1
percepcja cold one: 1

cold one próba podniesienia st 1: rzut 8. sukces

kaleth full aggro:
siła 4, broń ręczna 2. 10x2. zręczność 3. obrona 2 = 11 kostek.
9,6,10,7,2,4,8,6,10,10,1. = 8 sukcesów.
obrony brak.
dmg +1: rzut 7.
pancerz: 4, 9. 1 sukces.
weszło za 8.

Kod:

Poobijany (0)          [x] [x] [x] [x]
Zraniony (-1)          [x] [x] [x]
Ciężko ranny (-2)      [x] [x] [x] [x]
Zmasakrowany (-5)      [x] [x] [x] [ ] [ ]


VI runda:
percepcja kaleth: 1
percepcja cold one -3k: 1

wzajemne ryki.
ryk cold one na kaletha. obrona kaletha: 7,7,5,10. sukces.
ryk kaletha na cold one. obrona cold one -5 kostki vs st 4. niewykonalne.

VII + cold one sie wykrwawia.
are you not entertained - siła + autorytet = 7 kostek.
4,6,10,9,10,7,6. = 4. dorzut szczęścia: 8. 5 sukcesów = legendary win.
+1 sławy. +1 pd.

====================

start walki z ogarami.

na placu:
jednoręczny topór
pilum krótkie
korseka
wiosło

I tura:
sprint po korseke
silła 4, wysportowanie 1, st 3. rzuty: 1,2,3,4,3. -1 sukces.

II tura:
percepcja kundli:
I: 16
II: 24.
Kaleth: 3

kundle biegną.
kaleth podnosi korseke
przeturlanie się i 180 na def.

III tura
Percepcja
I: 17
II: dużo
kaleth: 4.

ogar I:
siła 3, bójka 2. 5 kostek.
rzuty: 2, 1, 8,10,8. 2 sukcesy.

ogar II:
siła 3, bójka 2. 5 kostek.
rzuty: 7,4,3,4,3. 1 sukces.

obrona kaletha. podzielona na 3 i 4 kostki.
rzuty 4k: 2,3,2,8. 1 sukces. dorzut szczęścia: 9. 2 sukcesy. uniknięte.
rzuty 3k: 3,2,9. 1 sukces. uniknięte.

kontratak w formie swing.
siła 4, korseka +1 trafienie, bron reczna 2.
rzuty: 6,3,2,1,10,1,3. 0 sukcesów.

normalny atak:
swing na oba, st+1
siła 4, korseka +1 trafienie, bron reczna 2.
rzuty: 8,4,8,5,1,10,3. 3 sukcesy.
ogary wyjebane na obronę
obrażenia:
I ogar dmg: 4, 10. +2 sukcesy dmg.
II ogar dmg: 3,5. 0 sukcesów. -1 jako drugi target.
pancerz:
I: 2. fail
II: 6. fail.
I ogar otrzymuje: 5 dmg
II ogar: 2 dmg.

I ogar
Kod:

Poobijany (0)          [X] [X] [X]
Zraniony (-1)          [X] [X] [ ]
Ciężko ranny (-2)      [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ] [ ]


II ogar:
Kod:

Poobijany (0)          [X] [X] [ ]
Zraniony (-1)          [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2)      [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ] [ ]


III runda:
wiadomo ogary pierwsze wiec walić charyzme
kaleth deklaracja full def

siła 3, bójka 2. 5 kostek.
rzuty: 3, 7,8,8,10. 5 sukcesów.
kaleth obrona:
obrona 2, defensywa korseki 2, zręczność 3. z racji full def: sila 4, broń ręczna 2. = 10 kostek.
rzuty: 2,5,6,1,10,4,8,1,10,10. 5 sukcesów. na styk. win.

kontratak w formie pionowego staba w dół.
+1 na trafienie za bliski cel, -1 do trafienia za długą broń która ma za długi trzonek do tego i trzeba ją jeszcze obrócić.
siła 4, korseka +1 trafienie, bron reczna 2.
rzuty:
9,5,1,9,8. 2 sukcesy.
ogar wyjebane na obrone.
dmg +3: 9,8,10. 4 sukcesy. w sumie 6.
pancerz 1: rzut 1. znalezione pasmo bez futra, ergo bez armora. +1 dmg. 7 sukcesów.

ten mniej ranny oberwał:
Kod:

Poobijany (0)          [X] [X] [X]
Zraniony (-1)          [X] [X] [X]
Ciężko ranny (-2)      [X] [X] [X]
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ] [ ]


atak z tyłu pierwszego ogara:

siła 3, bójka 2, trafienie 2. -1 za zranionego. 6 kostek.
rzuty: 4,5,10,10,3,8. 5 sukcesów.
kaleth brak obrony, pancerza brak.
obrażenia 2: 2,1.
total: 4 dmg.

testy sporne siły:
sila ogara 3, siła kaletha 4
ogar: 2,5,10. 2 sukcesy
kaleth: 3,5,3,5. 0 sukcesów.
powalenie.

drugi atak ogara za szarpanie:
siła 3, bójka 2, trafienie 2, +2 za leżenie, -1 za zranionego. 8 kostek
rzuty: 2,8,9,8,10,4,5,3. 5 sukcesów.
obrona i pancerz brak u kaletha.
dmg +2: 9,9. 2 sukcesy.
total 7 dmg w kaletha.

IV runda:
ogary 1sze
krew norski, obrażenia podwójne. uznajemy że x2 jest od 9tek.

testy sporne siły:
sila ogara 3, siła kaletha 4
ogar: 8,8,10. 4 sukcesy
kaleth: 2,3,4,9. 1 sukces.

atak ogara za szarpanie:
siła 3, bójka 2, trafienie 2, +2 za leżenie, -1 za zranionego. 8 kostek
rzuty: 1,3,5,7. 0 sukcesów.

drugi ogar
siła 3, bójka 2, trafienie 2, +2 za leżenie, -2 za zranionego. 7 kostek
rzuty: 7,5,2,1,4,1,6. -1 sukces. nadział się na obcas. +1 dmg dla siebie. wpada w stan zmasakrowany.

korseka jako dźwignia żeby się wyrwać spod kundla.
siła, broń ręczna, wysportowanie: 4+2+1. lekko ranny -1 = 6 kostek.
ogar robi st z siły: 8,10,1. ST 2.
rzut kaletha: 10,10,9,7,2,6. 6 sukcesów. legendary sukces. rzucenie ogarnem w górę i darmowy atak

kaleth:
siła 4, korseka +1 trafienie, bron reczna 2. -1 zraniony. 6 kostek.
rzuty: 9,6,9,3,1,9. 5 sukcesów.
dmg: 8,3. +1 sukces.
pancerz: 2. fail
total 6 dmg.

upadek po k4 metrach, +1 dmg za kazdy metr. rzut 4.

I ogar
Kod:

Poobijany (0)          [X] [X] [X]
Zraniony (-1)          [X] [X] [X]
Ciężko ranny (-2)      [X] [X] [X]
Zmasakrowany (-5)      [X] [X] [X] [X] X X


V runda
percepcja kto pierwszy
ogar 4
kaleth 6.

zadeklarował pięściami. odrzuca korseke.
siła 4, bójka 1. -1 zraniony
4 kostki.
rzuty, 8,8,10,10. 6 sukcesów.

drugi kundel zabity.

+1 pd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 2:47, 08 Mar 2020    Temat postu:

BO KURWA NIE WYSŁAŁO I ZAMKNALEM

short recap
Walka thralla to bylo ~16 rund [po 9 przestalem numerowac i po prostu rollowalem]
thrallowi zostaly 2hp
thrall +150 golda
thrall moze awansować 2 skille z 1 na 2 [NIE ATRYBUTY]

gorr dostał 8 dmg [1 krzyżyk z ciezko rannego]
+300 golda na gorra
gorr moze awansować 1 skill z 2 na 3 [nie atrybut]
lub 3 skille z 1 na 2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:04, 09 Mar 2020    Temat postu:

Ariadne:
+1 sławy. Odnalezienie Wyroczni

Kaleth:
maść psiego gojenia: cena 25g za 4 dawki, max 1 na dzień. rzut k6:
1. nie leczy
2-3. leczy 1 hp
4-5. leczy k4 hp
6. leczy 2k6 hp.
W miejscu zastosowania zaczyna rosnąć gęste futro.

Egzamin:
2 niewolników Ariadne oblało
naganiacze zdali wszyscy
gustaf zdał
z korsarzy nie zdało 2: kuskus i istol, od dzisiaj tirak xD
Oprawcy Ariadne zdali
RR [ochroniarz Ariadne] zdał
giermkowie Sarge i Kaletha zdali
szampierz zdał
zwiadowcy Kaletha - 2 nie zdało.

Pasywny heal kaletha:
Wytrzymałość 3, rzuty: 10,9,5. 2 sukcesy, 2 wounds healed.

Pasywny heal Gorra:
Wytrzymałość 3, rzuty: 2,10,3. 1 sukces. 1 wound healed.

Szkolenie obsługi dział:
50% broń palna +1

Msza:
Z dumy przybyło 44 załogantów
Z lipali przybyło 23 załogantów (połowa dumy + vaas z tego co pamiętam ilościowo)
modlitwa do Mathlanna.
Siła woli 1, Religioznawstwo 1, Fame/2=10, załoganci obecni w liczbie 67, +13 zachowane z poprzedniego = 92%
Rzut: 53. Sukces. zerowanie łask.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pon 0:10, 09 Mar 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:56, 14 Mar 2020    Temat postu:

kaleth:
2 sloiki, 50g
rzut na heal 4. k4 = 3.
Wyleczono 3 deadly wounds


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:12, 14 Mar 2020    Temat postu:

2jars1guard

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:20, 15 Mar 2020    Temat postu:

Z mojej strony:
- zaktualizowalem swoje karty i zrobilem karte nowego statku (link jest w moim threadzie)
- do zrobienia zostają jeszcze staty odkrywcy i załogi T1+ (special trash)

Do kupienia mam przed wyruszeniem z portu:
5 beczek alko na Lipali
50 paczek żarcia na Lipali
540 paczek żarcia na Lantasha

Czy dalej działa bonus, że Meranica daje za pół darmo? I ile rabatu od tego pół darmo udałoby się jeszcze użebrać Very Happy

Modyfikacje jakich bym potrzebował jeszcze:
- możliwość cumowania Dumy i Lipali do Lantasha (trapy do przechodzenia, bele mocujące)
- feng shui ładowni Lantasha by coś jeszcze wycisnąć (jak na Dumie, ale jak sie nie da to sie nie da)

Da się to zrobić przez te dodatkowe dwa dni bez angażowania krasnali?

Pytania:
- ile miejsca zajmują pozostałości po lewiatanie ułożone ładnie w skrzynkach?
- czy i ile tarcz udało się zrobić z łusek pozostałych po montażu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:37, 20 Mar 2020    Temat postu:

kaleth, spostrzegawczość
percepcja 2, czujność 1, st 2.
rzuty: 1,9,6. 0 sukcesów.

ariadne:
Niewolnik ma 4 hp, czyli na 2 rzuty.
Wiedza 3 + magia krwi 2. Każdy sukces przywraca 1 punkt zdrowia celu.
1 rzuty: 5,3,3,8,9. 2 sukcesy.
2 rzuty: 9,9,6,5,2. 2 sukcesy.
Dorzut szczęścia 2: 6,2. 0
4 hp przywrócone.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pią 0:40, 20 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:48, 20 Mar 2020    Temat postu:

Pasywny heal kaletha:
Wytrzymałość 3, rzut 4,6,9. 1 sukces. 1 hp healed.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin