Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Techniczny wątek do rzutów i innych
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:21, 05 Cze 2019    Temat postu:

Daz:
Rzut na potencjalne dawne towarzystwo.
Percepcja 2 + Szczęście 2 + Znajomość półświatka 0 (ale specjalizacja na 10tki). Wymagany 1 sukces, każdy kolejny podbija jakość / ilość.

Rzuty: 9, 10, 7, 7. Lol. 5 sukcesów. Hax.

Ariadne:
Wiedza 3 + Magia cienia 2 = 5 vs Siła woli łowcy 4.
Rzuty: 5, 10, 7, 6, 3. 2 sukcesy. Fail.
+1 znamię.
-2 many.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:20, 26 Cze 2019    Temat postu:

Ariadne.

Naganiacze Siła 2, broń ręczna 1. 3 kostki. Łowca zręczność i percepcja na 3, obrona na poziomie 2. poziom trudności 5 = awykonalne dla ochroniarzy go ogarnąć solo.

atak we 4 naganiaczy na raz: pula ich kości x4 = 12 kostek.
Rzuty: 6, 6, 1, 4, 7, 3, 1, 3, 10, 9, 5, 8.
4 sukcesy -2 za jedynki (perk Ariadne tu nie działa). 2 sukcesy. Fail 4 chłopa.

Za fakt ilości mięsa na nim, łowca ma unieruchomienie na 1 turę.

Przyzwanie dark pegasi:
Ariadne charyzma 2, Tresura 2. 4 kostki vs poziom trudności 2.
Rzuty: 10, 2, 7, 8. 3 sukcesy i +1 mark of chaos.
Czas przybycia: /ukryty roll/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Śro 21:24, 26 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:29, 06 Lip 2019    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:43, 06 Lip 2019    Temat postu:

Ariadne:
Rzuty naganiaczy na autorytet: 2 + 2 charyzma. 4 kości, wymagane 2 sukcesy na odparcie strachu.
Rzuty:
1szy naganiacz: 10, 7, 10. Sukces.
2gi naganiacz: 3, 4, 7, 6. 1 Sukces , fail. 5 niewolników ucieka.
3ci naganiacz: 3, 4, 6, 6. 0 sukcesów, fail. 5 niewolników ucieka.
4ty naganiacz: 7, 5, 3, 8. 2 sukces, zdane.
Uznam że zginął 1 z tych co chcieli uciekać.

Łowca:
Percepcja 3, spostrzegawczość 2. 5 kostek vs poziom trudności 2 (żeby nie być celem statycznym)
Rzuty: 5, 9, 3, 1, 9: 2 sukcesy -1 za jedynkę = fail.

Kaleth:
Domyślam się, że chodzi o szarżę z umiejek. Sukces z automatu z uwagi na powyższe + normalny cios od tego.
Siła 4, broń ręczna 1. 5 kostek.
Rzuty: 8, 2, 10, 1, 9. 3 sukcesy -1 za jedynkę +1 za tarczę.
Łowca otrzymuje 3 rany. Poobijany i Powalony.

Łowca: powalenie = -5 kostek. Obrona przed Abaddonem niemożliwa.

Zmiana wiatru, rzut k6
1-3 bez zmian.
4 nikły wiatr
5 średni wiatr
6 silny wiatr
[esencja niemożliwa, byłaby zbyt duża zmiana]
Rzut 1. Bez zmian.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Sob 2:00, 06 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:01, 24 Lip 2019    Temat postu:

Ariadne:

Rzut na spostrzegawczość;
Czujność 2. Minimum 1 sukces need
Rzuty: 10, 9. 2 sukcesy + mark.

Rzut na wiedzę:
Wiedza 3, Wykształcenie 1 = 4. Wymagane 2 sukcesy.
Rzuty: 10, 3, 1, 10. LOL xD 2 sukcesy, 2 marki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:06, 04 Sie 2019    Temat postu:

rzut na spostrzegawczość:

Kaleth:
Percepcja 1. Czujność 1. 2 kostki, wymagane 2 sukcesy.
Rzuty: 4, 8. 1 sukces. Fail.

Daz:
Percepcja 2, Czujność 1. 3 kostki, wymagane 2 sukcesy.
Rzuty: 8, 7, 3. 2 sukcesy. Win.

Daz, drugi rzut na spostrzegawczość:
Percepcja 2, Czujność 1. 3 kostki, wymagane 2 sukcesy.
1,4,6. -1 sukces. ultra fail.
Ratunkowy test na ukrycie się w tłumie:
Szczęście 2, ukrywanie się 1. 3 kostki, minimum 1 sukces.
Rzuty: 7, 4, 9. 2 sukcesy, win.


Ariadne spostrzegawczość:
Percepcja 2, czujność 0. Minimum 1 sukces.
Rzuty: 7, 3. 1 sukces. Win.

Ariadne, drugi test na to samo, wymagane 2 sukcesy.
Rzuty: 3, 8. 1 sukces. Fail.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:23, 10 Sie 2019    Temat postu:

Czerwony
Percepcja 2, Czujność 0. Wymagany 1 sukces.
Rzuty: 3, 6. Fail.

Cel nieruchomy, nieświadomy.
Daz
Siła 3, Bójka 2. Wymagane 1 na trafienie w pysk, 2 na obezwładnienie, 5 na instant KO.
Rzuty: 9, 4, 7, 9, 5. 3 sukcesy, obezwładnienie.

/hidden/
/hidden roll: hidden result/

Kaleth spostrzegawczość:
Percepcja 1. Czujność 1. 2 kostki, wymagane 2 sukcesy.
Rzuty: 2, 7. 1 sukces. Fail.

Ariadne spostrzegawczość:
Percepcja 2, czujność 0. 2 kostki, wymagane 2 sukcesy.
Rzuty: 4, 2. 0 sukcesów. Fail.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:30, 04 Wrz 2019    Temat postu:

Daz, zastraszanie.
Siła 3, Zastraszanie 2, +1 za warunki. 6 kostek. Ilość informacji zależna od ilości sukcesów. Max 2 próby [say if u want it, ale będzie trochę trzeba podnieść poprzeczkę]
Rzuty: 5, 2, 10, 3, 7, 8. 3 sukcesy.

Daz, przeszukanie.
Daz percepcja 2, Czujność 1.
Rzuty: 9, 2, 8. 2 sukcesy.

Kaleth:
Percepcja 1. Czujność 1. 2 kostki.
Rzuty: 8, 10. 2 sukcesy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:09, 07 Wrz 2019    Temat postu:

Daz, zastraszanie.
Siła 3, Zastraszanie 2, +1 za warunki. 6 kostek. Wymagane 3 sukcesy.
Rzuty: 8, 8, 7, 8, 3, 10 [brak specjalizacji]. 5 sukcesów i fuck you od mistrza gry. Basicaly overkill.

Kaleth, spostrzegawczość.
Percepcja 1, Czujność 1. 2 kostki. Wymagane 2 sukcesy.
Rzuty: 7, 5. 1 sukces, ale uznam za połowiczny fail.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:22, 15 Wrz 2019    Temat postu:

Daz
wspinaczka.
Siła 3, wysportowanie 0. Wymagane 1, bo ściana jest i sufit stanowią łatwy podest.
Rzuty: 7, 7, 6. 2 sukcesy. Sukces. Meh, więcej pisania.

Kaleth
blef
Charyzma 1, Autorytet 1, +1 za profesje. 3 kostki. 1 na to by uwierzyła, 2 żeby odpowiedziała.
Rzuty: 7, 2, 4. 1 sukces.

Ariadne
trespass
Charyzma 2, Autorytet 2, +1 za profesje. Poziom trudności: 1 żeby poszli sprawdzić, 3 żeby mieli wyjebane na postać
Rzuty: 2, 6, 3, 4, 7. Kek. 1 sukces.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:32, 18 Wrz 2019    Temat postu:

Kaleth,
Siła 4, bójka 1. 5 kostek.
strzal w pynia 4 kostki
Rzuty: 7, 3, 8, 2. 2 sukcesy.
Obrona: lalki zręczność 2, obrona 1. 3 kostki, zużywa all.
Rzuty: 9, 1, 6. 0 sukcesów.
Kaleth: brak dodatkowej broni, ale mogę dorzucić 1 kość za wagę pancerza. Rzut 10. 1 sukces bo brak specki. W sumie 3 dmg.
Lalka 1 armor. rzut: 8. 1 sukces.
3-1 = 2 nonlethal dmg weszło.
Wounds:
[code]
Poobijany (0) [+]
Zraniony (-1) [+] [ ]
Lekko ranny (-1) [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ]
[code]
Chwyt Kaletha
1 kostka. Rzut: 7. 1 sukces.
Lalka, brak kości obrony.
Chwyt was super effective!

Kaleth "negocjacje"
Siła 4, Zastraszanie 1. 5 kostek. Poziom trudności 3 [autorytet lalki]
Rzuty: 1, 8, 3. 0 Sukcesów. Fail.


Daz, bomb timer
Pułapki 2, wiedza 2. 4 kostki, wymagane 1 bo easy.
Rzuty: 1, 1, 3, 6. -2 sukcesy. Oh lawd. mega fail.
Obrażenia k6 = 3.
20% na injury w postaci ujebania palca. Rzut k100 = 18. Oh god.
Ujebało palce w ilości k6 - wytrzymałość (2). K6 = 2 -2 = 0.
Głuchota na k4 tury: 4 (xD)
Krwawienie, poziom trudności 2, rzut na wytrzymałość [2]: 1, 8. 0 sukcesów.
Co turę rzut na wytrzymałość czy krwawienie ustało, inaczej -1 hp.
Sum up: 3 obrażenia lethal, Głuchy na 4 tury, Krwawienie. Od teraz z uwagi na rany ma stan Zraniony (-1 kostka do wszystkich testów)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:30, 18 Wrz 2019    Temat postu:

Kaleth "negocjacje" last try.
Siła 4, Zastraszanie 1. 5 kostek. Poziom trudności 3 [autorytet lalki]
Rzuty: 7, 10, 3, 5, 2. 2 sukcesy. Not enough.
+1 kostka za szczęscie: 7. 3ci sukces. Enough.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:48, 23 Wrz 2019    Temat postu:

Daz
Krwawienie, poziom trudności 1, rzut na wytrzymałość [2]. Rzut: 9, 6.
Krwawienie opanowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:02, 29 Wrz 2019    Temat postu:

Ariadne:
Określenie rodzaju wiatru magii, rzut k4 [bez wiatru esencji]. rzut 4: silny wiatr: 2 uzyskanej magii za 1 sukces.
Siła woli Ariadne 2. rzuty: 7, 10. Brak specjalizacji: 2 sukcesy, 1 mark chaosu [WEŹ JE W KOŃCU ZSUMUJ BO JAK JA TO ZROBIE TO BEDE ZŁY POTEM ROBIĄC TABELE], 4 many.
Zmiana wiatru sprawia że poziomy trudności rzucenia czaru są mniejsze o 1.

/hidden roll / hidden kek/ - zaczerpnięcie wyssało pobliską magię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:12, 04 Paź 2019    Temat postu:

Mapa pokładu z Ariadne

K - kapitan
W - wiedźma
A - Ariadne
Wszystko co czarne - sciany, filary, łóżka, skrzynie
Zieloni - dwaj miecznicy
Czerwoni - czerwoni.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pią 7:13, 04 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin