Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Techniczny wątek do rzutów i innych
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:59, 05 Paź 2019    Temat postu:

Wiedźma morska
Fizyczne
Siła: 0
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 0

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 0

Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 3
Siła woli 2

ZDOLNOŚCI
Czujność: 1
Wysportowanie: 0
Przeczucie: 0
Bójka: 0
Zastraszanie 1
Autorytet: 1
Obrona: 2
Magia Bestii: 2
Żeglarstwo: 1

Mana: 4
Czary:
1. Dominacja kharibdyssa
2. Bursztynowa włócznia - magic bolt - 2 many, poziom trudności 1, trzeba trafić, zadaje 5 kostek obrażeń
3. Macki morskiego potwora - melee magic weapon, poziom trudności 2, magiczna broń: gigantyczne magiczne bicze [plastyczny zasięg, skraca się i wydłuża do max 15m], +2k do trafienia, +5k obrażeń.

Zdrowie:
Kod:

Poobijany (0)          [X]
Lekko ranny (-1)       [X]
Ciężko ranny (-2)      [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ]


###

Włamywacze

Fizyczne
Siła: 0
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 0

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 0

Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 3
Siła woli 2

ZDOLNOŚCI
Czujność: 1
Wysportowanie: 1
Przeczucie: 0
Bójka: 1
Zastraszanie 1
Autorytet: 1
Obrona: 2
Broń ręczna: 1
Magia Cienia: 2
Żeglarstwo: 1

Mana: 1, 1, 2, 1 many
Czary:
1. Eteryczna rzutka - magic bolt - 1 many, poziom trudności 1, trzeba trafić, zadaje 2 kostki obrażeń, omija pancerz
2. Bursztynowa włócznia - magic bolt - 2 many, poziom trudności 1, trzeba trafić, zadaje 5 kostek obrażeń
3. Uciszenie - curse - 2 many, poziom trudności równy Siły Woli celu, zasięg 10m. Uniemożliwia mowę i castowanie zaklęć.
4. Spętanie - curse - 2 many, poziom trudności równy Siły Woli celu, zasięg 10m. Unieruchomienie celu. Jeśli cel nie zda testu Zręczności, to również Powalenie.

Zdrowie:
Kod:

Poobijany (0)          [ ]
Lekko ranny (-1)       [ ]
Ciężko ranny (-2)      [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ]


###########

Rzuty:

Wiedźma atak bursztynową włócznią na tego za nią [najbardziej oddalony].
Castowanie: Wiedza 3, magia bestii 2. 5 kostek, -2 za ciężko ranny, poziom trudności 1. Roll 9, 7, 1. 1 sukces. Wycastowane.
Celność magic bolt.
Percepcja 2, bez kary za ciężko rannego bo już odjęto kostki do tej samej czyności.
Rzuty 9, 10. 2 sukcesy. Brak nadwyżkowych sukcesów z poprzedniego.
Cel: Percepcja 2, Obrona 2. 4 kostki
Rzuty 1, 5, 8, 10. 1 Sukces, o 1 za mało.
Obrażenia, 5 kostek +1 sukces nadwyżki z poprzedniego.
Rzuty: 3, 3, 10, 1, 7. 1 sukces +1 = 2 obrażenia.

Jeden z włamywaczy ma stan ciężko ranny.

Ariadne, teleport.
Wiedza 3, magia cienia 2, 5 kostek, stopień trudności 2.
Rzuty: 5, 6, 10, 3, 8. 2 sukcesy, +1 mark. Zdane.

Roll na orient sytuacyjny włamywaczy:
Percepcja 2 u trzech, czwarty 1 kostka [-2 za ciezko ranny, ale musi miec minimum 1 kostkę]
Rzuty: 8, 8, 9, 8. Lol, wszyscy zdali.

Włamywaczka z przodu, spętanie na kapitana.
Wiedza 3, magia cienia 2, 5 kostek vs Siła woli kapitana 2
Rzuty: 1, 6, 2, 1, 2. Kek. -2 sukcesy. miscast.
k4 efekt:
1 - na siebie lub kompana
2 - self dmg
3 - aoe dmg
4 - jakiś hardcore ktory wymysle jak wypadnie bo nie chce mi sie wstawac po podrecznik wfrp
rzut: 4. kurwa.
sugerując się z lenistwa tym [link widoczny dla zalogowanych]
Charm miscast, paraliż i strata many, ale i tak sie wyzerowała.

Włamywacz z lewej, szarża i atak na miecznika.
Zręczność 1, bron reczna 1, 2 kostki.
Rzuty: 2, 3. Sigh.

Włamywaczka z prawej
Szarża na kapitana
Zręczność 1, bron reczna 1, 2 kostki.
Rzuty: 1, 3. Sigh. -1 sukces, wypierdoliła się na głupi ryj. Powalenie.

Włamywacz z tyłu, ciężko ranny, cast eterycznej rzutki w Ariadne.
Wiedza 3, magia cienia 2, -2. 3 kostki
Rzuty: 3, 3, 6. Sigh. Useless twats.

Miecznik z lewej, atak włamka z lewej
Siła 1, bron reczna 1. 2 kostki
Rzuty: 5, 1. Wtf srly. -1 sukces, wypierdala się. Powalenie.

Miecznik centrum, atak włamywaczka centrum. Brak stopnia trudności bo paraliż.
Sila 1, bron reczna 1 +2 sukcesy za jej stan
Rzuty 2, 4. Facepalm.
2 sukcesy. Paraliż uniemożliwia obronę.
Obrażenia z broni 2 kostki.
Rzuty 6, 1. -1 sukces.
2 na celność -1 obrażeń, 1 dmg.
Włamywaczka centrum stan lekko ranny i paraliż.

Kapitan, atak leżącej piczy z prawej, +1 sukces.
Siła 1, bron reczna 2, 3 kostki
Rzuty: 2, 8, 10. 2 sukcesy +1 jw = 3.
Defensywa: percepcja 2, obrona 2. 4 kostki.
Rzuty 7, 5, 2, 8. 2 sukcesy. Przechodzi 1.
Obrażenia 2 kostki
Rzuty 2, 9. 1 sukces. Total 2 obrażenia.

Włamywaczka z prawej stan ciężko ranny i powalony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:13, 23 Paź 2019    Temat postu:

Daz
Za fatygę 50g
+1 PD za dziennik

Ariadne:
Rzut na nocne objawienie 30%.
K100: 23. Objawienie.
k10 na rodzaj: 2 + 3 za znamiona = 5. senna mara.
K6: 1.
+1 Znamię Chaosu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Śro 9:19, 23 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 2:05, 07 Lis 2019    Temat postu:

Mapa Karond Kar



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 2:59, 07 Lis 2019    Temat postu:

Roll

Ariadne biblia na odnalezienie interesującego fragmentu [nie buff]: 8. Sukces.
-1 Znamię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:02, 21 Gru 2019    Temat postu:

Targowanie Kaletha:
Charyzma 1, Finanse 0, Pierwsze wrażenie +3 = 4 kostki. Poziom trudności 2.
Rzuty: 8, 9, 10, 10. Go fuck yourself.

Naganiactwo na msze Ariadne:
Charyzma 2, Występy publiczne 1, Pierwsze wrażenie +1 = 3 kostki. Każdy sukces to k6 osób.
Rzuty: 9, 4, 9. 2 sukcesy, 2k6 ludzi przyjdzie.

Naganiactwo na msze Daz:
Wygląd 1, Perswazja 2, Pierwsze wrażenie +2 = 5 kostek. Każdy sukces to k6 osób.
Rzuty: 5, 6, 10, 5, 8. 2 sukcesy. 2k6 ludzi przyjdzie.

Ilość pewnych gości: 4k6. Roll w sumie: 18.
Random liczba będzie zależna od innych statsów.

Ciekawe znaleziska na targu ze szczęścia:
Kaleth +1
Ariadne +1
Daz +3
W sumie 5 kostek, z każde k4 itemy.
Roll: 6, 6, 9, 10, 7. 3k4 = 9.

Niewolnicy: 1
Utility: 1
Precjoza: 2
Magic: 2
Ekwipunek: 1
Misc: 2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:45, 04 Sty 2020    Temat postu:

Daz, spostrzegawczość / czujność
Percepcja 2, Czujność 1 = 3. ST 2.
Rzuty: 9, 9, 7. Giggle. 3 sukcesy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 1:30, 06 Sty 2020    Temat postu:

Ariadne, wyczuwanie magii
Wiedza 3, najwyższa magia 2. 5 kostek. ST 1.
Rzuty: 9, 6, 9, 6, 8. 3 sukcesy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 2:00, 09 Sty 2020    Temat postu:

Kaleth:
Karwasz 100g
Podmorska biżuteria 300g

Daz, kojarzenie Hiatla, ST 3.
Wiedza 2, Żeglarstwo 3, specka z półświatka możliwa do użycia że 10 = double sukces; 5 kości.
6, 8, 10, 10, 2 = 5 sukcesów. Fuck you, legendary success.

Daz, wypatrywanie załogi Hiatla, ST 2.
Percepcja 2, Czujność 1.
Rzuty: 4, 9, 1. = 0 sukcesów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 2:59, 14 Sty 2020    Temat postu:

Daz, czy Hiatl ma pojęcie w ogóle z kim rozmawia.
Fame /2 = 6 + Szczęście 3 = 9. ST 4 bo sytuacja była jednorazowa i nawet ze sobą nie rozmawiali.
Rzuty: 6, 5, 2, 5, 4, 10, 8, 5, 3. 2 sukcesy. Fail.

Daz może się wypowiadać za Drummond.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:05, 20 Sty 2020    Temat postu:

Naganiactwo na msze Ariadne:
Charyzma 2, Występy publiczne 1, Pierwsze wrażenie +1 = 4 kostki. +1 zaległa bo wcześniej nie umiałem liczyć, to 5. Każdy sukces to k6 osób
Rzuty: 7, 2, 1, 4, 4. 1 sukces, bo u Ariadne sie nie kasują.
Rzut k6: 1. Kek.

Ilość pewnych gości: 19 (wcześniejsze wspólne wysiłki Daza i Ariadne dały 18 chętnych).

Ariadne, wyczuwanie magii u licytującego elfa
Wiedza 3, najwyższa magia 2. 5 kostek. ST 1.
Rzuty 4, 3, 9, 2, 5. 1 sukces, ale wystarcza.

Drummond
Wygląd 3, uwodzenie 2. 5 kostek, ST 2.
Rzuty: 2, 8, 6, 5, 3. 1 sukces, fail.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 2:34, 23 Sty 2020    Temat postu:

XXX rzuca Topielnik na Daza.
Siła woli 3, Magia bestii 2. 5 kostek.
Rzuty: 9, 8, 3, 1, 7. 2 sukcesy.

Daz, obrona przed Topielnikiem
Siła woli 1, Obrona 2.
Rzuty: 8, 2, 6. 1 sukces. Failed defence.

Daz efekt Bezbronności (brak możliwości rzutów na obronę oraz atak), Duszenie od następnej tury (testy Wytrzymałości, co turę rosnący ST). -2 Kości do wszystkich testów.

Ariadne rozpoznanie zaklęcia
Wiedza 3, Wykształcenie 1. 4 kostki, ST 2
Rzuty: 7, 2, 1, 9. 2 sukcesy bo 1 nie kasuje u niej, win.

Kafar, obezwładnienie
Siła 5, bijatyka 4. 9 kostek
Rzuty: 6, 4, 5, 10, 5, 10, 2, 8, 10, 1. 5 sukcesów.

Drummond, obrona.
Zręczność 2, Obrona 4 [co kurwa? jak?]
Rzuty: 9, 4, 1, 7, 6, 6. 1 sukces. fail.

Podcięcie Daza - nie turlam na atak hiatla [t5], Daz nie ma obrony a 1 zręczności. Pro forma tylko czy jest sens: rzut Daza 4. Fail.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 2:33, 25 Sty 2020    Temat postu:

Daz
"Wyklęty niewdzięcznik"
+1 sława
-10 morale załogi na tydzień
-2 stosunki dyplomatyczne z frakcjami druchii

Vaas, decyzja na lojalność. Sukces = zostaje. Statów nie miałem więc uznajmy że charyzma 3, autorytet 2. ST 4 (myślałem nad st 3, ale to nie jest głodówka, a wystawienie się na odstrzał in the name of "friendship")
Rzuty:
2, 10, 5, 1, 10. 3 sukcesy. not enough. jest potencjalna szansa jutro irl że Daz będzie próbował jeszcze rozmowy.

Drummond, decyzja na lojalność. Sukces = zostaje.
Charyzma 3, autorytet 2. St 3.
Rzuty:
7, 5, 3, 9, 7. 3 sukcesy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 2:44, 25 Sty 2020    Temat postu:

Ariadne jako waluta
Wygląd 2, Uwodzenie 1, pierwsze wrażenie +1 [diadem] = 4 [wydaje mi się że był buff do wyglądu ale nie dam głowy]. ST 3.
Rzuty: 9, 1, 7, 4. 2 sukcesy. Not enough.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Sob 2:50, 25 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 1:43, 28 Sty 2020    Temat postu:

Ariadne. Testy objawień (22%) za dzień:
15ty: roll 67. Nic.
16ty: roll 18. Wizja. K10 +2 = 4. Senna mara. k6 = 6. Noice. Strata k10 znamion, rzut 7. Obecny stan znamion: 15.
17ty: roll 97. Nic.
18ty: roll 83. Nic
19ty: roll 11. Wizja. K10 + 1 = 5. k6 = 4, Slaanesh.

Sarge, storytelling buff zmieniony na morale.
Ariadne, nabożeństwo buff Wiedza +1, Szczęście +1

Duma Khaina, morale załogi
Alkohol +1
Ariadne: nabożeństwo (Charyzma+Religioznawstwo), sukces +1
Dzień na lądzie +1
Sarge - opowieść motywująca +1
Śmierć załoganta -2
Śmierć załoganta -2
Thrall (test Charyzma i Perswazja) sukces +1
Wypoczynek +1
Wydarzenia w Slavers Point -10
Ostatnie morale 12
===
Aktualne: 4. Załoga zaczyna być roszczeniowa i domaga się zawinięcia do portu. -2 kostki z puli podczas sailowania po oceanie.


Przetłumaczona książka Sztuki Wojny autorstwa Repanse z Lyonesse, wdrożona w treningi prowadzone przez Sarge:
Wszyscy przyjaźni npc (bez Sarge): Broń ręczna +1
Daz, Ariadne, Kaleth i Sarge: Specjalizacja broni ręcznej "Precyzyjne trafienia". Każda 10 podczas walki bronią ręczną oznacza 2 sukcesy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 1:54, 31 Sty 2020    Temat postu:

Changelog:
Kharibdyss otrzymuje umiejętność Bójka na poziomie 3. Niedopatrzenie mg, że walił bez skilla.
Kharibdyss otrzymuje umiejętność Czujność na poziomie 1. Niedopatrzenie mg, że nie był czujny jak ważka.
Kharibdyss otrzymuje zdolność Obrona na poziomie 2. Niedopatrzenie mg, że nie mógł się bronić.
Kharibdyss otrzymuje specjalizację Siły - podwójne sukcesy na 10. Niedopatrzenie mg, potwory wszystkie mają specjalizację któregoś atrybutu.
Kharibdyss otrzymuje odporność na trucizny. Niedopatrzenie mg, no bo kurwa to chyba nie wymaga tłumaczenia.

Sieć Antynoka:
Mag rzuca czar testując Wiedzę i Magię Światła o ST 2. Nadwyżka daje +1 turę czasu trwania za każdy sukces. Ofiara może próbować uniknąć działania czaru testem przeciwstawnym na Zręczność lub Percepcja + Obrona, jeśli zasięg jej ruchu pozwala na wybiegnięcie poza obszar Sieci.
Rozmiar średnicy sieci w metrach określa Siła Woli maga x3.
Koszt many: 2
Czas trwania k4 tury.
Sieć można natychmiast przeciąć w swojej turze, jeśli używana jest broń posiadająca elementy magii Cienia.
Cel spowity Siecią Antynoka otrzymuje efekt Unieruchomienia, a Siła, Zręczność, Percepcja oraz Obrona zostają obniżone o połowę (zaokrąglając w dół).

Uderzenie ogonem - atak obszarowy w zasięgu 5 metrów i 180 stopni za stworem, którego każde udane trafienie powoduje efekt Powalenia. Atak ignoruje 2 punkty pancerza.
Szczypce na ogonie - atak ogonem, który każdorazowo ignoruje k6+1 punktów pancerza ofiary. Udane trafienie powoduje złapanie i Unieruchomienie ofiary gwarantując swobodną manipulację nią (np. przejście do Klinczu, Pożarcie, odrzucenie jej lub ponowne ściśnięcie szczypcami). Akcja w postaci testu Siły lub Zręczności ST 3 pozwala się wyrwać z uchwytu.
Pożarcie - pożera i natychmiast zabija jednostkę T1.
Klincz Leviathana - jeśli wcześniej chwycił jednostkę Szczypcami i nadal ją trzyma, Leviathan próbuje rozszarpać ofiarę swoimi czterema ramionami jednocześnie gryząc ją główną paszczą i pomniejszymi żuwaczkami. Atak zawsze trafia zadając obrażenia równe 3k6 + sukcesy wynikające z Testu Siły Leviathana, jednak można obniżać ilość otrzymanych obrażeń Obroną i Pancerzem. W trakcie wykonywania klinczu Leviathan jest Unieruchomiony i nie może korzystać z Obrony. Akcja w postaci testu Siły lub Zręczności ST 6 pozwala się wyrwać z Klinczu.

Wywołuje terror.
Odporny na trucizny.
Specjalizacja Siły, 10 = 2x sukces.

Siła: 10
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 6
Percepcja: 4
Siła woli: 1
Bójka: 3
Obrona: 2
Pancerz:: 10
Kod:

Poobijany (0)          [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Lekko ranny (-1)       [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Ciężko ranny (-2)      [X] [X] [X] [X] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]

(nie ma progu "lekko ranny")

////////////


Inicjatywa bo ma znaczenie
Załoga 2k10 = 5
Kharibdyssy 2x 2k10 = 13, 11
Dustoi 2k10 = 11
Leviathan 3k10 = 12


Khasia:
Atak leviathana 5x.
Siła 8, Bójka 3. 11 kostek, ffs.
Pierwszy atak: 10, 8, 9, 10, 1, 10, 7, 5, 5, 6, 2. 8 sukcesów.
4 dmg. rzuty 1, 10, 8, 1. 1 sukces. Total 9 sukcesów.
Pancerz Leviathana 10. Rzuty: 6, 6, 7, 3, 10, 8, 6, 2, 8. 4 sukcesy.
Leviathan przyjmuje 5 obrażeń śmiertelnych.
Drugi atak: 1, 7, 5, 6, 2, 6, 1, 1, 5, 6, 5. -2 sukcesy. Crit fail, trafia Nessie za te wymienione 2.
4 dmg. Rzuty 2, 2, 7, 8. 2 sukcesy. Total 4.
Nessie obrona - nie zużywa, bo potem ma klincz z leviathanem.
Nessie pancerz - 2. Rzuty: 9, 7. 2 sukcesy.
Nessie przyjmuje 2 obrażenia śmiertelne.
Trzeci atak. Rzuty 5,6,7,10,2,10,4,5,1,4,3. 4 sukcesy.
4 dmg. Rzuty 4,10,6,4. 2 sukcesy. Total 6.
Pancerz leviathana 10. Rzuty: 9,7,8,1,8,10,4,6,9,7. 7 sukcesów. Odbił all.
Czwarty atak. Rzuty: 1,8,6,5,5,7,6,6,5,6,5. 1 sukces.
4 dmg. Rzuty: 2,2,1,1. Lel. Total -1 sukces.
Khasia otrzymuje 1 nonlethal obrażenie.
Piąty atak. Rzuty: 4,1,3,4,8,1,9,2,7,8,6. 2 sukcesy.
4 dmg. Rzuty: 6,8,10,4. 3 sukcesy. Total 5.
Pancerz leviathana 10. Rzuty: 2,10,2,6,7,8,1,4,5,9. 3 sukcesy total.
Leviathan przyjmuje 2 śmiertelne obrażenia. Aktualny stan 41/48

Leviathan, klincz na Nessie.
Test siły leviathana, 10. Rzuty 10,4,2,9,8,3,4,5,6,4. 4 sukcesy.
3k6 obrażeń, rzut: 13.
Nessie Obrona 2, Pancerz 2. Rzuty: 7,2,3,9. 2 sukcesy.
Nessie utrzymuje w sumie: 15 obrażeń śmiertelnych.

Nessie stan zdrowia 18/35. Stan lekko ranny (-1 kość)

Nessie, próba wyswobodzenia się. Test siły 8, ST 6.
Rzuty: 3,10,7,3,10,4,5,8. Lol, 6 sukcesów. Wyswobodzenie.

Dustoi, rzut sieci.
Wiedza 3, Magia Światła 3. 6 kostek, ST 2
Rzuty: 2,8,8,3,6,5. 2 sukcesy.
Siła woli 3 = 9 metrów średnicy.
Czas trwania k4 = 1. Kek.

Khasia, obrona przed siecią, Zręczność 3 + Obrona 2, ST3 (tyle miał sukcesów Dustoi +1). Rzuty: 8,1,1,8,4. 0 sukcesów. Złapana.

Nessie, obrona przed siecią, Zręczność 3 + Obrona 2, ST3 (tyle miał sukcesów Dustoi +1). Rzuty: 2,8,3,4,7. 2 sukcesy. Złapana.

Leviathan, już może się bronić, nie jest unieruchomiony skoro Nessie się wyrwała. Percepcja 4, Obrona 2. Rzuty: 3,10,10,3,1,7. 2 sukcesy. Złapany.

Załoga: może strzelać ale z uwagi na wspólne spętanie kharibdyssów i leviathana, jest 50/50 w co trafią (leviathan w teorii rozmiarowo równo sie dwóm kharibdyssom).

Duma:
Armata 1, prawa burta, śrut.
Percepcja 1, Broń palna 1. Rzuty: 5, 5. Miss.

Armata 2, prawa burta, śrut.
Percepcja 1, Broń palna 1. Rzuty: 8, 7. 2 sukcesy, trafienie. Parzyste w leviathana, nieparzyste kharibdyssy. Rzut 10, czyli parzyste.
Leviathan z puli kostek defensywy zużył Obronę, ale ma jeszcze Percepcję/2 [nie używał kości, ma połowę po sieci], czyli 2. Rzut: 6,7. 1 sukces.
Obrażenia 10 kostek: 9,9,1,9,5,10,3,3,8,3. 4+1=5 sukcesów.
Pancerz leviathana, 10 kostek.
Rzuty: 1,1,4,7,9,8,3,8,6,4. 2 sukcesy. Przechodzą 3 dmg.
Leviathan otrzymuje 3 obrażenia śmiertelne. Aktualny stan Leviathana: 38/48.

Lipali:
Armata 1, lewa burta, kula armatnia:
Percepcja 1, Broń palna 1. Rzuty 7, 9. 2 sukcesy, trafienie. Parzyste w leviathana, nieparzyste kharibdyssy. Rzut 4, leviathan.
30 kostek obrażeń z kuli armatniej.
Dla wygody rzuty seriami po 10:
3,9,5,10,10,5,5,5,5,3
4,8,1,6,7,4,10,5,2,1
6,10,1,10,4,8,8,5,10,5
= 8 sukcesów +2 za trafienie = 10
Pancerz leviathana, rzuty:
2,6,10,6,10,6,2,7,3,9. 4 sukcesy.
Leviathan otrzymuje 6 obrażen śmiertelnych. Aktualny stan 32/48.

Armata 2, lewa burta, kula armatnia:
Percepcja 1, Broń palna 1. Rzuty 10, 4. 1 sukces. Parzyste w leviathana, nieparzyste kharibdyssy. Rzut 8. Leviathan.
30 kostek obrażeń z kuli armatniej.
Dla wygody rzuty seriami po 10:
1,7,4,10,5,4,4,6,1,6
1,8,8,5,9,2,9,7,8,7
10,9,6,10,8,9,6,9,6,8
= 13 obrażeń + 1 trafienie = 14
Pancerz leviathana:
5,9,4,8,6,5,10,2,5,1. 2 sukcesy.
Leviathan otrzymuje 12 obrażen śmiertelnych. Aktualny stan 20/48. Ciężko ranny, -2 kości.

Sprawdzamy efekt terroru, test Charyzmy lub Siły Woli, ST 4.
Daz, Charyzma 1, Sw 1. Auto fail.
Kaleth, to samo.
Ariadne, po 2 kostki w każdym więc to samo, fail.
Nikt z minionów ani załogi NIE jest w stanie ugrać 4 sukcesów, LOL. Jedynie kharibdyssy są odporne Very Happy
Wszyscy zmuszeni uciekać przez po upływie 2giej tury jeśli Leviathan będzie żyć. Oprócz tego wszyscy mają karę -3 kostki do wszystkich testów z powodu Terroru (minimalnie jedna kostka).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin