Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Garść pytań
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:07, 30 Wrz 2007    Temat postu:

k8 jako róża wiatrów.

Hmm.. Nice idea, ale ten ST to powinien wynosić odsetek od US. Tak, aby miało sens posiadanie wysokich US.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
JarekTFL
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:35, 13 Paź 2007    Temat postu:

1- 36km/h dla uproszczenia mozna dac 40, a co jak mamy skurwiela ze zmodyfikowana genetyka i wszczepami? Razz
2- mozna by rozszerzyc tabelke siecznych o szieczne/szarpane stosowaloby sie do pily, ugryzien itp.
3- mozna zrobic kilka umjejek ogolnych do kazdego pojazdu i kilka charakterystycznych dla motocyklu czy samochodu
4- a moze jeszcze jakies De-buffy, cos w stylu zły z Neuroshimy, masz tak wredna morde ze wszyscy twoi przeciwnicy sraja w gacie na sam twoj widok. Mozna by tez dac jakas umjejke do wspomagania pracy<kierowanie zespolem?>, np jesli postac w odpowiednim stopniu zna sie na budowie/archtektorze i ma ta umjejke praca przy wznoszeniu fortywikacji przebiega 20% sprawniej/szybciej.
5-raczej zmniejszylbym obrazenia zadawane w walce wrecz, bo jebniecie mlotem bojowym rzeczywiscie bywa smiertelne Razz
6-jarek wrocil Smile zajme sie tym ... i nimi tez <spoglada surowo na trzesacych sie w kącie murzynow>
7-no dobra, ale krytyczny pech do jakiej sytuacji, trzeba by uogulniac np 0-20 zrobiles sobie krzywde bronia ktora posiadasz
8- czytaj punkt drogi.
9- hmm ciezka sprawa nie bralbym pod uwage masy pojazdu, raczej typ. Pojazd moze cie pierdolnac 20 km/h i rozjebac ci leb pod kolami moze jebnac 60ka a ty przetoczysz sie po dachu i pojdziesz dalej Smile Rzucalbym to poprostu w tabelce z obuchami, nadajac obrazenia rodzajom pojazdow w szerokim rozrzucie i w przedzialach predkosci. Czyli kolejna tabelka Smile
14- w zaleznosci od odleglosci od wybuchu i typu granatu rzucamy na liczbe odlamkow ktore trafiaja i ewentualnie oparzenia. potem rozlokowujemy kostką odlamki po ciele i rzucamy im na obrazenia. cos podobnego stosowal bym tylko w przypadku graczy, bo jak wrzucamy granat do pomieszczenia z 10 npcami moze to byc nieco karkolomne. w takim przypadku rzucalbym tylko czy zdechna czy so ciezko/srednio/lekko ranni czy wcale, i mg przyznawalby im juz jakies niespodzianki z tabeli wedlug swojej woli. Na otwartej przestrzeni mozna jeszcze npcom dodac jakis modyfikator na mniejsza szanse na obrazenia w zaleznosci od odleglosci od eksplozji.

Na wiecej pytan odpowiem kiedy poznam lepjej mechanike Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:48, 17 Paź 2007    Temat postu:

Rozkmina nad cechami pobocznymi, bo jak to Beo stwierdził, wychodzą potwory (pozdrawiamy 5-cio krotnego mutanta).

Co wy na to aby zmniejszyc liczbe cech pobocznych na:
I. 3 pozytywne, 1 negatywna [do obu tabel]
II. 2 pozytyw, 1 negatywna
III. 1 pozytyw, 1 negatyw
IV: 1 pozytyw, 2 negatyw
V: 1 pozytyw, 3 negatyw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:53, 17 Paź 2007    Temat postu:

moze byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:42, 09 Lut 2008    Temat postu:

Przeniesione z gg:
Jakby tak usunąć odejmowanie wytrzymałości od obrażeń i zostawić ją tylko do:
- obuchowych
- upadków
- wybuchów
- crashtesty, ale to de facto mechanika upadków

Zwiększa to śmiertelność, alej est realistyczniejsze. Pudzian na klate i tak nie weźmie uzi, nie oszukujmy się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:05, 09 Lut 2008    Temat postu:

sadze ze w przypadku cietych, klutych i postrzalow wlasciwe by bylo pozostawieni polowy Ko , przeciez szok i wytrzymalosc na uplyw krwi jest wazne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:11, 09 Lut 2008    Temat postu:

to to można zawrzeć w formie aneksu do krwotoku imo, a nie do penetrującej pestki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:16, 09 Lut 2008    Temat postu:

ew zwiekszyc progi na obrazenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:11, 19 Lut 2008    Temat postu:

Progów jednak nie zmieniamy. Zgadzam się po dłuższej rozkminie na połowę kondycji względem postrzałów, pełną do obuchów, upadków i eksplozji oraz żadnego modyfikatora do kłutych i siecznych.

Next:

Standardowo -20 Us do strzałów z biodra. Przycelowanie zeruje ten modyfikator czyli tak jak bozia [kosteczki] skilla dała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:38, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Wcześniej mi to jakoś umknęło.

Strzelanie serią = niecelne, ale jednak prawdopodobieństwo iż ten jeden strzał wejdzie jest większe.

Ergo = +10 Us przy auto?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:35, 12 Kwi 2008    Temat postu:

Next idea:
Żeby walka taktyczna miała sens, okrążanie wroga, szyk rozproszony itd.
Zmiana celu w jednej rundzie, do którego strzał wymaga zmiany względem poprzedniego o kąt większym niż 45 stopni = koszt 1 PA. W nowej rundzie nowy cel obiera się darmowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:56, 04 Cze 2008    Temat postu:

Ustalone z lamą i żeby było zapisane:
Przelicznik Ko -> Kp

Od postrzałów 5 Ko = 1 KP (max 20)
Od siecznych i kłutych 4 Ko = 1 KP (max 25)
Od wybuchów, potrąceń, upadków i obuchów 1 Ko = 1 KP (max 100)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pią 9:40, 20 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:48, 20 Cze 2008    Temat postu:

Robiąc któryś dzień te kłute zwróciłem uwagę na upierdliwy system krwotoków. Z racji, że wszędzie są do nich odnośniki, nie jest problem zmienić je jako pojedynczą zasadę bez rozwalania systemu, więc moja myśl jest prosta: zostawić owych 14 stopni krwawienia, ale zmienić już czas gojenia się (nie kombinować, tylko każdy stopień to dodatkowe k20 minut żeby się samo łaskawie zagoiło) oraz zrobić "kratkę/szachownicę", z której w zależnosci od krwotoku by się zakreslało ileś pól. Łatwiej wtedy powiedzieć nawet, kiedy wystąpi otumanienie, omdlenie czy śmierć.

Additional idea: ilość możliwych kratek zależna od kondycji? np. za 100 Ko = 200 "kropelek krwi"? Umowne, bo każdy ma teoretycznie 5 litrów, ale jeden jest bardziej podatny, inny mniej.

Wynikający problem: karta postaci będzie mieć dobre 4 strony....

(obecny system krwotoków jest tu: http://www.earth2092.fora.pl/nowe-zasady,2/krwotoki,96.html )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pią 9:48, 20 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:14, 20 Cze 2008    Temat postu:

Cytat:
Additional idea: ilość możliwych kratek zależna od kondycji? np. za 100 Ko = 200 "kropelek krwi"? Umowne, bo każdy ma teoretycznie 5 litrów, ale jeden jest bardziej podatny, inny mniej.


Odszczekuję. Po spojrzeniu w drugą stronę, gdy ktoś ma mało kondycji, zabije go krwotok 1 stopnia, który odzwierciedla zadrapanie. Jedyne do czego w takim razie można użyć kondycji.... to może tempo gojenia się ran?

Btw, po przemysleniu: za stopien krwotoku nie k20 a 2k10 +5. W pierwszym wypadku można było mieć krwotok 14 stopnia, który mógł się zagoić po 14 minutach, w tym drugim - minimum 98 a max 350. Tyle o ile gojąca się arteria przez 6h jest IMO jeszcze możliwa, to raczej ta sama gojąca się w kwadrans - raczej nie. Anyway, i tak może nastąpić to szybciej jeśli ktoś ma 14 ran 1 stopnia. Goją się osobno, ergo - faster.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:58, 21 Cze 2008    Temat postu:

krwotok od poziomu 4/5/6 w zaleznosci od przyczyny (cieta/kluta/postrzal/obuch) powoduje o spadanie tycmzasowe Ko na runde w tempie rownym poziomowi krwotoku.

masz 50 ko, i krwotok 10
po 5 rundach bye
jesli nie ma opatrunku

bez uszkodzen czesci ciala, ogolny efekt, Ko ze statystyk


jakis opatrunek zmniejsza o 1/4 lepszy o 1/3 uciskowy 3/4 bandaz o 1/2


mamy zarazem zrobione tamowanie i efekt krwotokow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin