Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Garść pytań
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:34, 21 Cze 2008    Temat postu:

Hmm.... sounds good, ale rozumiem że nie zmniejszałoby to trwale cechy, tylko traktowałoby się ją jako wyznacznik max.
Tamowanie - nie łatwiej zamiast ułamków po prostu zmniejszać krwotok o X w zależności od jakości bandaża/plastra? Czyli np. opatrunek klasy D zmniejsza krwotok o 1 stopień, podczas gdy klasy A o np. 6?

##########

Skaar:

po dziennej rozkminie wyszedłem z założenia, że podróżująca rasa przybywająca do nas będzie sprawiać wrażenie prawie jak konkwistador w ameryce południowej (też znajdą się przypały co będą klękać i uważać za bogów), więc wypada stwierdzić pod jakimi względami nas przerastają.

Z racji, że nie chcę przesadzać za bardzo i robić drugich gwiezdnych wojen, moje sugestie do nowinek plus wyjasnienie.

Skaarowie z góry (z założenia od momentu naszego szczebla technologicznego) wiedzieli że muszą ukierunkować swój rozwój na kolonializm kosmiczny, bo zagrażała im supernowa.
Ergo:
- rozwinięta metalurgia -> mitagon [lżejszy i wytrzymalszy od tytanu metal]
- rozwinięta energetyka -> małe reaktory atomowe? albo coś nowszego
- rozwinięta komunikacja -> ograniczona teleportacja, np. tylko do rozstawionych punktów, "bram" i wymaga czasu dla stabilizacji (aby nie przegiąć po prostu); ograniczona hiperprzestrzeń do podróży w kosmosie.
- rozwinięty system radarowy

Upośledzenie:
- militaria. System kastowy działał dobrze i broń jest ograniczona do minimum, a głowice użyte do bombardowania ziemi były raczej przeznaczone do terraformingu lub do ochrony przed deszczem meteorytów podczas przerw między kolejnymi wejsciami w nadprzestrzeń. To że dokopali ziemianom to efekt mitagonu, niszczenia satelitów (na których oparta była ziemia), systemów radarowych i teleportu który po ustabilizowaniu przyspieszał desant.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:51, 21 Cze 2008    Temat postu:

po dziennej rozkminie wyszedłem z założenia, że podróżująca rasa przybywająca do nas będzie sprawiać wrażenie prawie jak konkwistador w ameryce południowej (też znajdą się przypały co będą klękać i uważać za bogów), więc wypada stwierdzić pod jakimi względami nas przerastają.

***
sadze ze bardziej prawdopodobne bedzie masa kolaborantow, ktorzy chca zdobyc wladze albo lizac dupy, zeby nie umeirac.

******
- rozwinięta metalurgia -> mitagon [lżejszy i wytrzymalszy od tytanu metal]
***
dorzuc jeszcze polimery, o wiele lepsze niz ziemskie, przy tym bardziej prawdopobobne. przy wyniszczajacej wojnie skarowie musielby miec tego metau wielkie zapasy dla uzupelniania strat i na czesci zamienne. byc moze wystepuje w glebi ziemi? na ksiezycu? marsie ?

o. moze na marsie byl tylko ten metal? hm? i umozliwil atak na ziemie i zwycieska wojne? moznaby wrzucic cos tkliwego o cierpieniu glodu przy budowaniu gfloty wojennej. cos jak ZSRR w latach 30 i 40.
******
- rozwinięta energetyka -> małe reaktory atomowe? albo coś nowszego

***
zimna fuzja, kthxbye.
********
- rozwinięta komunikacja -> ograniczona teleportacja, np. tylko do rozstawionych punktów, "bram" i wymaga czasu dla stabilizacji (aby nie przegiąć po prostu); ograniczona hiperprzestrzeń do podróży w kosmosie.
- rozwinięty system radarowy

Upośledzenie:
- militaria. System kastowy działał dobrze i broń jest ograniczona do minimum, a głowice użyte do bombardowania ziemi były raczej przeznaczone do terraformingu lub do ochrony przed deszczem meteorytów podczas przerw między kolejnymi wejsciami w nadprzestrzeń. To że dokopali ziemianom to efekt mitagonu, niszczenia satelitów (na których oparta była ziemia), systemów radarowych i teleportu który po ustabilizowaniu przyspieszał desant
*****

tu pasuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:04, 21 Cze 2008    Temat postu:

Cytat:
sadze ze bardziej prawdopodobne bedzie masa kolaborantow, ktorzy chca zdobyc wladze albo lizac dupy, zeby nie umeirac.


1. Fabularny Samael [kalendarium]?
2. Oni nie przybyli nas wytępić jak szarańcze, tylko wojna wyszła przypadkiem. Bardziej tu odnosiłem się do pierwszego wrażenia, gdy zobaczą różnicę technologiczne. Z drugiej strony pamiętać trzeba że w trakcie podróży cywilizacja pozostała w stagnacji = 0 rozwoju. Pozostaje więc jedynie wyprzedzenie o te 200-300 lat rozwoju.

Cytat:
dorzuc jeszcze polimery, o wiele lepsze niz ziemskie, przy tym bardziej prawdopobobne. przy wyniszczajacej wojnie skarowie musielby miec tego metau wielkie zapasy dla uzupelniania strat i na czesci zamienne. byc moze wystepuje w glebi ziemi? na ksiezycu? marsie ?


Polimery nie są złe, ale brałem pod uwage 2 wersje:
1. Mitagon jest sztucznie wytwarzany, nie występuje w przyrodzie. Teoretycznie mogą go wytwarzać na pokładach w niewielkich ilościach lub już na Ziemi.
2. Występuje w przyrodzie tylko na tej ichniejszej planecie = rozbite statki są jak eldorado dla każdego.

No, w sumie może być jeszcze:
3. Sztucznie wytwarzany, ale wiedza o tym tak ograniczona, że mimo wszystko ludzie szukają zestrzelonych/rozbitych wraków.


***
Zimna fuzja jest hot. Może być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:07, 21 Cze 2008    Temat postu:

1 samaelow bardziej bym powiazal ze zwyklym idiotyzmem czy mistycyzmym. ci o ktorych mowie to kalkulacja.,

2 ja bym raczej obstawial za marsem. troceh naciagane to 'troche' produkcji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:43, 27 Cze 2008    Temat postu:

mechanika rzutów:
http://www.earth2092.fora.pl/nowe-zasady,2/rzuty-w-i-do-celu,72.html

a teraz jak liczymy dmg? siła + 1/2 dmg broni i rzuty góra/dół proponuje jak przy upadkach czyli 2k20 za każdy metr wysokosci (odejmuje albo dodaje); w poziomie bez zmian. Wyjątek do dmg broni stanowia bronie przygotowane do rzucania [shurikeny, noze do rzucania itd].

Comments?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:55, 27 Cze 2008    Temat postu:

pasuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:45, 05 Sie 2008    Temat postu:

[bardziej żebym pamietał]

przy wybuchach kp = 1/2 ko.

ucieczka przed wyrzutniami rakiet i granatami - test re. sukces - połowa pa na reakcje. fail - fail.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:02, 06 Sie 2008    Temat postu:

- zwiększyć dmg broni długiej przeciętnie o 2-3k100, aby było możliwe zabicie celu za ścianą.
- zwiększyć kp o duuużooo. okazuje się, że można mieć więcej kp z mięśni niż ktoś w kevlarze :/
- najmniejszy dmg zadawany przez broń palną to 3k100. 2k100 może nie zabić, a 8k20 na pewno nie zabije od czasu jak zwiekszyłem progi w tabelach trafien krytycznych. trzeba poprawić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Śro 23:37, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:43, 11 Wrz 2008    Temat postu:

Yelonek napisał:
[bardziej żebym pamietał]

przy wybuchach kp = 1/2 ko.

ucieczka przed wyrzutniami rakiet i granatami - test re. sukces - połowa pa na reakcje. fail - fail.


No i zapomniałem. Już poprawiłem.


#####

Kwestia ruchu w walce.
Propozycja:
1. Rozpoczęcie ruchu = chwilowe przerwanie rundy i umożliwienie przeciwnikowi strzału.
2. Przeciwnicy test Re. W zależności jak długi jest ruch [ile PA] to:
1 PA -30 Re
2 PA -15 Re
3 PA Re
4 PA +15 Re itd
3. Jeśli test Re się powiódł, można za darmo oddać 1 pojedynczy strzał, serię lub skorzystać z jednej umiejętności.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Czw 10:12, 11 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 1:16, 17 Lis 2009    Temat postu:

1. Poprawienie sztuk walki [mniejsze kary]

2. Dodatkowe ruchy w walce:
- w duzej mierze ze sztuk walki, z wiekszymi karami
- kopniak w krocze
- łokieć [minusy do uww, wiekszy dmg]
- sierpowy [z kravki, wieksze kary]
- podciecie
- gryzienie
- chwyty, obezwładnienia
- szarpanie sie

3. Dodatkowe poboczny:
cały czas mamy jakies pomysły, ktore potem uciekają, na dzien dzisiejszy "pijany mistrz"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:28, 17 Lis 2009    Temat postu:

efekty alkoholi i dragi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:25, 02 Kwi 2010    Temat postu:

trzeba zrobic remodel karty postaci.

trzeba dodać:
- slot na broń specjalną [lub 2, ktoś może biegać z ak47 z granatnikiem i bazooką]. Żeby wszystko się pomieściło potrzeba 4 slotów na broń normal + 2 na special
- modyfikatory dodatkowe [dawać sugestie czego mogą dotyczyć]
- wiecej miejsca w kwestii walka wręcz. tam sie wpisuje ruchy ze sztuk walki

wywalic:
- notatki
- logo, walnie sie w ramkach jakos
- myśl, sraj, ciesz sie
- opcjonalnie miejsce z avatarem i / lub odciskiem palca

zmodyfikować:
- kropelki zmniejszyc
- chyba usunie sie troche ammo
- zastanawiam sie czy nie uszczuplić umiejek jakoś
- wiecej miejsca na cechy poboczne
- mocno zmienić miejsce z pancerzem. tam bedzie sie tez wpisywac kontuzje i nie wiem czy nie nazwe armora
- PA i PS można dać skrótami, zrobi sie i tak osobną karte instruktażową dla newbies ze strzałkami co gdzie jak
- POTRZEBNA jakaś inna czcionka, najlepiej z polfontami. Ta co jest niby jest zajebista, ale przy mniejszym rozmiarze - nieczytelna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:27, 02 Kwi 2010    Temat postu:

odnosnie pestek, robisz 3 kolumny po 10.
pierwsza kolumna to jednostki
druga 10tki
trzecia setki. proste? proste.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin