Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Garść pytań
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:34, 05 Lip 2007    Temat postu: Garść pytań

1. Ile potrafi wyciągnąć sprinter olimpijski w km/h? Uznałoby się to za 100 Sz a później przeliczało %.
2. Piła mechaniczna to z grubsza obrażenia sieczne, więc z nią problemu nie mamy, ale jak zaklasyfikować np. toporek?
3. Zrobienie z prowadzenia samochodu umiejki z pomniejszymi ruchami jest dobrym pomysłem, ale jest jeden szkopuł - inne pojazdy będą względem nich upośledzone. Sugestie?
4. Przydałyby się jakieś skillsy w formie 'buffów'. Aktualnie mamy 'Dowodzenie' i 'Okrzyk Bojowy' dodające wszystkim w drużynie bonusy do Psi. Any idea?

Co wymyśle to dopisze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Gam
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:04, 05 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
1. Ile potrafi wyciągnąć sprinter olimpijski w km/h? Uznałoby się to za 100 Sz a później przeliczało %.


Jakieś 40 km/h ?

Cytat:
2. Piła mechaniczna to z grubsza obrażenia sieczne, więc z nią problemu nie mamy, ale jak zaklasyfikować np. toporek?


Jak dla mnie pila mechaniczna to obrażenia szarpane, ale takowych nie ma. ALe uznając że piła ma sieczne, to toporek tym bardziej powinien mieć sieczne. Chyba że można zrobić kilka dmg od siecznych, a kilka od obuchowych

Cytat:
4. Przydałyby się jakieś skillsy w formie 'buffów'. Aktualnie mamy 'Dowodzenie' i 'Okrzyk Bojowy' dodające wszystkim w drużynie bonusy do Psi. Any idea?


Może przejrzenie pornola jakiegoś przed walką zwiększy Psi, Jak człowiek będzie podczas walki 'na skraju śmierci' to dostaje naturalnego kopa adrenaliny i mu sie dodaje trochę do siły, kondycji i refleksu. Można zrobic też kilka różnych okrzyków bojowych. Coś na kształt "Napierdolimy tych gnoi!" zwiększy się siła czy smth like this.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:48, 11 Lip 2007    Temat postu:

# 2 i 3 nadal aktualne.
# 4 może ktoś serio? Razz

5. Zastanawiam się nad rozciągnięciem progów do obrażeń obuchowych. Za łatwo jest w tej chwili zabić człowieka jednym sierpowym. Rozkminiam też nad czymś w rodzaju zmęczenie fizycznego ale tylko w stosunku do bycia podatniejszym na nokaut.

6. Zajmie się ktoś tymi siecznymi i kłutymi? ;D Bo Jarek wyparował ;D

7. Co myślicie o tabelce krytycznego pecha? Kiedyś coś podobnego robiłem do wfrp i nawet się sprawdzało. Przypominam - krytyczny pech to wyrzucenie 99-00.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:38, 11 Lip 2007    Temat postu:

8. Pogryzienia? Za bardzo mi to na kłute nie podpada... A masochista na nową tabelkę nie jestem Razz

9. Potrącenia od pojazdów. Na jakiej zasadzie obliczamy obrażenia? Masa x Prędkość to trochę przedobrzymy robiąc z tego obrażenia bo nawet przy tych 40km/h pieszy i tak nie przeżyje ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:52, 12 Lip 2007    Temat postu:

po prostu predkosc. i inny modyfikator dla samochodu osobowego, motocykla, ciezarowki, czolgu (plask)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:49, 12 Lip 2007    Temat postu:

10. Strzelanie z przymierzeniem. Jak rozwiązujemy? +1 PA, -10 Us? Ja bym w sumie Us uzależnił od rozmiaru (np. cel b. mały -30; b. duży +15) tak aby dotyczyło nie tylko kończyn ciała, ale i ogólnie przedmiotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:49, 12 Lip 2007    Temat postu:

sadze ze modyfikatory co do celu innego niz ludzie / pojazdy powinny byc ustalone przez MG, zaczynamy sie rozdrabniac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:26, 12 Lip 2007    Temat postu:

Już dzisiaj to zrobiłem na kartce więc nie wasz w tym problem Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:07, 14 Lip 2007    Temat postu:

2,3,5,6,7,8 wciąż aktualne.

11. Zamykamy już taktyke? To strzelanie wyborowe wypada troche zmienić, bo za łątwe na razie jest.

12. Mamy CoH, mamy Skaar, mamy Rebelie. Zastnawiam się nad kolejną stroną konfliktu, w której byłaby Rosja + kilka podległych państw. Gam zasugerował komunizm, Beo syndykat ;D Jakieś inne propozycje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:54, 15 Lip 2007    Temat postu:

mafijna oligarchia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:29, 15 Lip 2007    Temat postu:

Jesteście zboczeni ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:46, 15 Wrz 2007    Temat postu:

13. Wpadł mi do głowy pomysł. Zrobić kevlar z % szansą zatrzymania kuli. Jeśli pestka nie przebije, traktujemy zadane przez nią obrażenia jako obuchowe [które mają wyższe progi i są mniej groźne]. Oczywiście, kp pozostają jako dodatkowy bonus.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:39, 16 Wrz 2007    Temat postu:

Po gadce z Bortaszem, ustaliliśmy:
- pancerz daje 100% ochronę przed danym kalibrem
- im lepszy pancerz, tym większy kaliber zniesie
- pancerze materiałowe zamieniają postrzały w obrażenia obuchowe
- pancerze metalowe posiadają własną wytrzymałość i ilość obrażeń jakie są w stanie znieść
- przekroczenie ilości obrażeń możliwych do zniesienia przez pancerz oznacza spadek szansy % z jaką chronił pancerz
- jeśli rzut % się nie powiódł, od obrażeń odejmujemy jedynie KP
- zejście sznas % do 0 oznacza rozpad pancerza
- obrażenia obuchowe zadane pancerzowi zostają zmniejszone o połowę
- sieczne i kłute nie wyrządzają szkody [chyba, że zaznaczono inaczej]
- trzeba będzie dać na karcie obok KP stopień zdezelowania panca :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:27, 30 Wrz 2007    Temat postu:

14. Jak rozwiązać rzucanie granatem? Trafia zawsze pod nogi celu czy jakaś szachownica? I co w przypadku zeza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Beowulf
Ordo Mechanicus



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:38, 30 Wrz 2007    Temat postu:

Można byłoby spróbować zastosować rozwiązanie ze skrajnie wysokim st udanego rzutu, ale zdany test oznacza granat pod nogami, zaś różnica Rzut i St oznaczała by dystans między celem a granatem, wystarczyłoby tylko wymyślić metodę na kierunek w który znosi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin