Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Porzadkujemy umiejki

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Umiejętności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 2:05, 07 Lis 2007    Temat postu: Porzadkujemy umiejki

Sztuki walki jako rozszerzone powinny byc w oddzielnych tematach aby zwiekszyc przejrzystosc. status: done

Tekst jednolity umiejetnosci razem z rozpiska PD i drzewkiem. status:under construction by lamsen

Opisy pozostalych umiejetnosci. Prosze o dorzucenie w kolejnosci alfabetycznej do tekstu jednolitego, z rozpisanymi juz PDkami i drzewkiem. status:under construction by ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 2:17, 07 Lis 2007    Temat postu:

Dodano: kradzież.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 2:26, 07 Lis 2007    Temat postu:

Do zrobienia:
leczenie zwierzat
mechanika
elektronika
otwieranie zamkow mechanicznych
rabunek
szantażowanie
gawędziarstwo
stalowe nerwy [bardzo wazne!]
szulerstwo
szybkie dobycie broni
szybkie przeładowanie
szybki strzał
targowanie się
torturowanie
tresura
tworzenie leków
tworzenie materiałów wybuchowych
tworzenie narkotyków
tworzenie trucizn
tworzenie urządzeń elektronicznych
tworzenie urządzeń mechanicznych
ulubiona broń
uniki w walce wręcz
włamywanie
wspinaczka
wykrywanie pułapek
zastawianie pułapek
Ziołolecznictwo
znajomość języka obcego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:45, 07 Lis 2007    Temat postu:

Nie bardzo rozumiem sens 'kradzieży'. Jest 'kradzież kieszonkowa' oraz jest 'otwieranie zamków', nawet w 2 wersjach. IMO to dublowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:05, 07 Lis 2007    Temat postu:

Kradziez jako podstawowa, a rozwiniecia:
- kieszonkowa
- włamywanie (okradanie nieruchomosci/pojazdow)
- otwieranie zamkow
- pokonywanie systemow alarmowych
- "lepsze" skradanie
- ogłuszanie
- "lepsze" ukrywanie
- rozbój
- szantażowanie
- fałszowanie
- ciche zabijanie
- specjalne bronie dla zlodzieji/zabojcow np tlumik czy garoty i inne pierdoly
- tworzenie wytrychow itp

chcialbym zeby ta umiejka byla wyjsciowa, zeby gra zlodziejem miala jakis sens


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:36, 07 Lis 2007    Temat postu:

Ze skrajności w skrajność. Za dużo tego, to raz, dwa - mnożenie tego co już jest.
Poza tym to wchodzi na rzemiosło. Raz jeszcze - niepotrzebne. Prosiłem o zrobienie konkretnych rzeczy min. sposób awansu polegającego na wykupieniu PD z konkretnych cech a nie 'punktów dowolnych'. Znowu wraca się do 'zabiłem smoka wiec moge upgrade'nąć otwieranie zaków'. Po to jest to rozposzczególnione na PD do każdej cechy aby nie było jakiś wspólnych pul.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:25, 07 Lis 2007    Temat postu:

OK to powiedz po jakim czasie bedziesz mogl sie nauczyc otwierania zamkow? po 20 UDANYCH testach na Zr ? "po 30 sesjach wreszcie moge naprawic samochod!"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:34, 07 Lis 2007    Temat postu:

Ja bym powiedział, że po testach Int i Zr :]
Nie marudź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:58, 07 Lis 2007    Temat postu:

ble :<

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Umiejętności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin