Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

up na hity

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:33, 02 Maj 2012    Temat postu: up na hity

strefy trafień

[front]
czoło 01-05
twarz 06-10
szyja 11-15
górny korpus 16-25
dolny korpus 26-35
lewe ramie 36-40
prawe ramie 41-45
lewe przedramie 46-50
prawe przedramie 51-55
lewa dłoń 56-60
prawa dłoń 61-65
lewe udo 66-70
prawe udo 71-75
lewa goleń 76-80
prawa goleń 81-90
lewa stopa 91-95
prawa stopa 96-00

[tył]
potylica 01-10
kark 11-15
górny korpus 16-25
dolny korpus 26-35
lewe ramie 36-40
prawe ramie 41-45
lewe przedramie 46-50
prawe przedramie 51-55
lewa dłoń 56-60
prawa dłoń 61-65
lewe udo 66-70
prawe udo 71-75
lewa goleń 76-80
prawa goleń 81-90
lewa stopa 91-95
prawa stopa 96-00

[POSTRZAŁY]
[FRONT]

Czoło
Cytat:

1 sukces
Kula musnęła skórę na linii włosów drążąc lekko powierzchnie i lecąc dalej. Wywołuje to nikłe krwawienie [1] niemal natychmiast zasklepiające się, jednak wywołuje spory efekt psychologiczny [-10 Psi]. Jest szansa, że kula trafi kogoś w linii prostej za celem.

2 sukcesy
Kula uderza równolegle do czaszki w punkt niewiele ponad uchem i leci dalej zmieniając nieco trajektorię. Samo trafienie nie jest śmiertelne, jednak krwotok wymaga opatrzenia [4 na turę]. Słabsze jednostki, mogą spanikować bądź zemdleć [MG wybiera test Ko lub Psi, przy czym Psi jest obniżone o 30 do końca walki].

3-4 sukcesy
Kula trafia w najgrubszy fragment kości czołowej i w niej zostaje (bądź zmienia trajektorie i wypada bokiem zwiększając krwotok o 4; stosowane w przypadku dużych kalibrów). Ofiara zostaje poważnie otumaniona i jest spora szansa na wstrząs mózgu [test -30 Ko], a większość po trafieniu zostaje przynajmniej ogłuszona [test -40 Ko]. Następuje poważny krwotok [11 na turę].

5-6 sukcesów
Kula przebija się przez kość czołową i wraz z odłamkami kostnymi sieje spustoszenie w mózgu. Śmierć jest natychmiastowa.

7 i więcej sukcesów
Kula przebija się przez czoło i przelatuje na wylot z tyłu głowy bryzgając tkanką mózgową z krwią i kośćmi. W przypadku dużych kalibrów trajektoria pocisku może zostać niezmieniona i ranić osobę w tej samej linii.


Twarz
Cytat:

1 sukces
Pocisk ze świstem odrywa fragment ucha. Przejmujący ból zmusza postać do szukania ukrycia i nie pozwala zrobić nic więcej przez 1 turę. Trafienie wywołuje stały, acz niegroźny krwotok [1 na turę] i lekki efekt psychologiczny [-10 Psi].

2 sukcesy
Pocisk trafia pod kątem w szczękę wybijając k4 zęby i wypada przez policzek pozostawiając sporą dziurę. O ile krwawienie nie jest straszne [3 na turę], o tyle efekt psychologiczny może sparaliżować cel [-20 Psi]. Ofiara przez 1 turę ma efekt poważnego otumanienia.

3 sukcesy
Pocisk uderzył w połowie wysokości nosa roztrzaskując go na małe kostki. Krew zalewa całą twarz, lecz stopień krwotoku nie jest jeszcze śmiertelnie groźny [7 na turę]. Kula utkwiła w kości, kilka milimetrów ponad podniebieniem (bądź przeleciała na wylot i zabiła postać uszkadzając rdzeń w przypadku dużych kalibrów). Widzenie jest mocno ograniczone z powodu oczu pełnych czerwonego płynu. Ofiara jest otumaniona, i o ile się nie przewróciła [120% - (Si+Ko)/2] oraz nie ma wstrząsu mózgu [90% - Ko], będzie szukać kryjówki i modlić się by przeżyć [-40 Psi].

4 sukcesy
Nabój trafił z głośnym chrupnięciem w połączenie skroni i kości policzkowej powodując rozwarcie się oczodołu. Oko wypłynęło wzdłuż rozcięcia, rozerwane odłamkami kostnymi. Krew zaczyna płynąć obficie ]11 na turę] zaś postać jest poważnie otumaniona. Trafienie prawdopodobnie ją przewróciło [120% - (Si+Ko)/2], zaś brak oka jest mniejszym problemem niż walka o przeżycie. [-40 Psi]

5 sukcesów
Kula przelatuje bezpośrednio przez oko do mózgu (w przypadku większego kalibru wypada potylicą dalej) i zabija postać gładko na miejscu.

6 i więcej sukcesów
Pocisk trafia w nasadę nosa zniekształcając większość twarzoczaszki i przebijając się w głąb czyni spustoszenie w podstawie mózgu, po czym wylatuje przez potylicę.


Szyja
Cytat:

1 sukces
Pocisk trafia połączenie szyi z ramieniem i przeszywa je na wylot. Nie uszkadza żadnych ważnych żył ani tętnic, jednak krwawienie [4 na turę] samo nie ustanie. [-20 Psi]

2 sukcesy
Kula uderza prosto w krtań i zagnieżdża się w tylnej części gardła. Krew płynie obficie [11 na turę] i jeśli żadna pomoc nie zostanie udzielona, zgon może nastąpić z powodu krwotoku lub zalania płuc krwią [efekt Duszenia z dwukrotnie wydłużonym czasem]. Jeżeli ofiara się nie przewróciła [160% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie], będzie szukać schronienia i nie będzie myśleć racjonalnie jeśli podda się panice [-40 Psi].

3 sukcesy
Śmiercionośny pocisk przebija gardło na wylot przez bok, rozrywając tętnicę, która wybucha fontanną jaskrawej krwi. Pierwsza pomoc jest jedynie mrzonką przy krwotoku [16 na turę] i należy natychmiast znaleźć profesjonalnego lekarza. Krew leje się zarówno na zewnątrz, jak i do wewnątrz grożąc zalaniem płuc [efekt Duszenia z dwukrotnie wydłużonym czasem]. [-50 Psi]

4 i więcej sukcesów
Nabój przechodzi przez szyję jak przez masło i wylatuje z drugiej strony uszkadzając po drodze kręgosłup. Powoduje to paraliż wszystkich części ciała położonych niżej. Ciężko ustalić, z jakiego powodu śmierć nastąpi szybciej - krwotoku czy uduszenia [zgon po k4 turach].


Górny korpus
Cytat:

1 sukces
Pocisk trafia połączenie szyi z ramieniem i przeszywa je na wylot. Nie uszkadza żadnych ważnych żył ani tętnic, jednak krwawienie [4 na turę] samo nie ustanie. [-20 Psi]

2 sukcesy
Kula trafia w pierś, jednak kości i mięśnie nieco zmieniają jej trajektorię i o milimetry mija serce zagnieżdżając się w ciele (w przypadku broni dużego kalibru może przejść na wylot zwiększając krwotok o 4). Trafienie niekoniecznie musi przewrócić ofiarę [80% - (Si+Ko)/2], lecz z pewnością ją otumani na 1 turę. Ponadto krwawienie jest poważnym problemem do czasu wyjęcia kuli i opatrzenia [6 na turę]. Słabsze osobniki mogą spanikować na tym etapie i przekazywać wiadomości dla swych rodzin [-30 Psi].

3 sukcesy
Kula trafia w połowie wysokości żeber łamiąc je i przebijając płuco. Krwawienie nie jest zbyt obfite [7 na turę] lecz wymagana jest pomoc. W przeciwnym razie w wyniku krwotoku i odmy [efekt Duszenia z dwukrotnie wydłużonym czasem] może nastąpić zgon. [-40 Psi]

4 sukcesy
Pocisk uderza w pierś i narusza worek osierdziowy (w przypadku broni dużego kalibru przebija się przez plecy zwiększając krwotok o 5). Towarzyszy temu niemiłosierny ból [Poważne otumanienie na stałe] oraz ciężki krwotok [12 na turę]. Ofiara zostaje natychmiast przewrócona w bólu i będzie próbować uciekać bądź walczyć by się przedrzeć w bezpieczne miejsce. [-50 Psi]

5 sukcesów
Strzał przeszywa serce i wprawia ofiarę w stan bez wyjścia. W konwulsjach traci ona kontakt z rzeczywistością i po kilku chwilach umiera.

6 i więcej sukcesów
Pocisk przechodzi nieco na skos przez splot słoneczny, płuco i wypada rozłupując dolny fragment łopatki. Ofiara broczy krwią z rozerwanych wnętrzności w agonii i niesamowicie bolesnej śmierci. Z powodu uszkodzonego płuca i splotu słonecznego nie jest w stanie krzyczeć, a jedynie cicho łkać. Umiera po k4 turach najgorszego bólu jakiego miała okazję zaznać.


Dolny korpus
[quote]


Ramię
3 sukcesy
Pocisk uderza wysoko w pierś, przy samym ramieniu. Ból promieniuje i powoduje mimowolny skurcz palców. Słabsze osobniki mogą się przewrócić [90% - (Si+Ko)/2] albo chociaż wypuścić trzymane przedmioty [100% - (Si+Ko)/2]. Rozerwanie licznych żył wywołuje poważny krwotok [9 na turę]. [-30 Psi]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Śro 19:03, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin