Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Tabela trafień krytycznych - obrażenia kłute

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:18, 13 Cze 2008    Temat postu: Tabela trafień krytycznych - obrażenia kłute

Przelicznik KP względem Kondycji wynosi 1:4

Sytuacje, w których krwotok ma łamaną wartość odnosi się to do długości broni. W przypadku wystarczająco długiego ostrza i o ile jest to zaznaczone w opisie, występujący krwotok jest większy.
Obrażenia zadane od przodu:

Korpus
Cytat:

Obrażenia: < 5
Opis: Niecelne trafienie i umownie dobra reakcja ofiary pozwoliły jedynie na muśnięcie ciała.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 6 <-> 20
Opis: Klinga wchodzi w ciało pod obojczykiem i, jeśli pozwala na to jej długość, wychodzi z drugiej strony. Żaden organ ani tętnica nie zostały naruszone, jednak stosunkowo bolesne miejsce nie jest pozbawione krwi. Spod obojczyka trafienie spływa w dół czerwienią obficie wyglądając dużo groźniej niż tak naprawdę jest.
Efekt: Psi -10; Krwotok 3/5 stopnia.

Obrażenia: 21 <-> 35
Opis: Ostrze wbiło się w klatkę piersiową i przechodząc przez mięśnie skończyło penetrację na kości. Rana choć płytka jest na tyle głęboka, że krew swobodnie z niej broczy, jednak nie stanowi ona większego zagrożenia dla życia. W przypadku wyjątkowo długiego ostrza, broń jest w stanie przebić się przez kości i zatrzymać dopiero na łopatce. Będąc tuż nad płucami i obok przełyku nie wywołuje to śmiertelnego krwotoku, jednak ból jest nieporównywalnie większy.
Efekt: Psi -15/-20; Krwotok 4/6 stopnia. W przypadku długiego ostrza, ból wywołuje Lekkie Otumanienie i Bezbronność na 1 turę.

Obrażenia: 36 <-> 50
Opis: Pchnięcie przechodzi pomiędzy żebrami przecinając mięśnie wchodzi w płuco. Jeśli ostrze jest wystarczająco długie, broń mogła wyjść plecami zalewając krwią pęcherzyki płucne. Odma utrudnia oddychanie, zaś krwawienie bardziej z żeber niż naczyń włosowatych jest przeciętnym zagrożeniem życia. Ofiara musi jednak otrzymać pomoc, w przeciwnym wypadku może się udusić.
Efekt: Psi -20/-25; Trwała Zadyszka; Efekt Duszenia z czasem dwukrotnie wydłużonym; Krwotok 6/7.

Obrażenia: 51 <-> 65
Opis: Broń zagłębia się w ciało poniżej linii żeber o milimetry mijając wątrobę. Jeśli ostrze jest wystarczająco długie, mogło jednak przebić nerkę. Krew wypływa obficie z wnętrza rany ciemnoczerwoną barwą i wymaga szybkiej opieki medycznej. Trafienie jest poważnym zagrożeniem dla życia, jeśli ofiara nie jest w stanie otrzymać pomocy.
Efekt: Psi -25; Trwała Zadyszka; Krwotok 8/10. W przypadku wystarczająco długiej broni, przebicie nerki na 60% wywołuje zakażenie rany.

Obrażenia: 66 <-> 80
Opis: Ostrze zagłębia się w mięśnie brzucha i penetrując ciało przebija ścianę żołądka. Jeśli użyte narzędzie jest wystarczająco długie, pchnięcie wchodzi głębiej, aż do nerek i wychodzi plecami. Rana jest niesamowicie bolesna, a krwotok powoduje śmiertelny ubytek krwi. Ofiara musi natychmiast trafić na stół operacyjny, w przeciwnym wypadku grozi jej śmierć.
Efekt: Psi -30/-50; Bezbronność na 1 turę; Ból powoduje 120% - Ko szans na Powalenie; Trwała Zadyszka; Krwotok 10/12; W przypadku wystarczająco długiej broni, przebicie nerki na 60% wywołuje zakażenie rany.

Obrażenia: 81 <-> 95
Opis: Ostrze przebija klatkę piersiową i zahacza o serce. Trafienie, choć nie bezpośrednie, uszkadza organ i powoduje śmiertelny upływ krwi. Ofiara, plamiąc wszystko czerwienią, musi natychmiast otrzymać pomoc, w przeciwnym wypadku umrze.
Efekt: Psi -40; Bezbronność na 1 turę; Test Psi co turę lub Bezbronność, Ból powoduje 160% - Ko szans na Powalenie; Krwotok 14.

Obrażenia: 96 <
Opis: Ostrze przebija skórę i zagłębia się w ciało pod mostkiem kierując się ku górze. Przebity zostaje splot słoneczny i oskrzela, zaś w przypadku wystarczająco długiej broni - żebra na plecach i same plecy. Ból jest wprost niewyobrażalny, a ofiara chlapiąc krwią w agonii modli się o śmierć.
Efekt: Śmierć po k4 turach.


Głowa
Cytat:

Obrażenia: < 5
Opis: Ostrze muska jedynie cofające się w odruchu ciało zostawiając jedynie niewielkie nacięcie na skórze. Krwawienie jest niewielkie i przypomina małe zacięcie.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 6 <-> 20
Opis: Reakcja ofiary w pewnym stopniu niweluje trafienie i powoduje, iż trafione zostaje jej ucho. Wchodzące w małżowinę uszną ostrze rozrywa ją pryskając kroplami krwi na bok. Trafienie jest w żaden sposób śmiertelne, jednak szpeci ofiarę.
Efekt: Psi -10; *Ch -5; Krwotok 2 stopnia.

Obrażenia: 21 <-> 35
Opis: Nie do końca udane pchnięcie trafia w usta. Rozcięte zostają wargi i dziąsła oraz w pewnym stopniu język. Brocząca krew nie jest zagrożeniem dla życia, jednak możliwe otępienie w wyniku bólu może odsłonić na kolejne ciosy.
Efekt: Psi -15; *Ch -10; Test Psi lub Poważne otumanienie na 1 turę; Krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 36 <-> 55
Opis: Klinga wbija się w policzek i raniąc dziąsła przecina mięśnie żuchwy pod kością policzkową. Powierzchnia rany jest duża, jednak krwotok nie jest bezpośrednim zagrożeniem życia. To, co będzie przeszkadzać ofierze przez najbliższe dni to promieniujący ból.
Efekt: Psi -20; *Ch -10; Test Psi lub Niezdolny do walki przez k3 tury; Lekkie Otumanienie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 75
Opis: Pchnięcie zahacza o łuk brwiowy i zsuwa ostrze w głąb oczodołu. Gałka oczna pęka wylewając białkiem wymieszanym z krwią, zaś klinga nieodwracalnie uszkadza nerw wzrokowy, uniemożliwiając nawet wstawienie implantu.
Efekt: Psi -25; Krwotok 6 stopnia.

Obrażenia: 75 <-> 100
Opis: Ostrze nie sięga środka gardła i trafiając obok przebija boczną część szyi na wylot. Krew broczy obficie stanowiąc już zagrożenie dla życia, jednak prawny nożownik może Rozpruć ofiarę dużo bardziej.
Efekt: Psi -30; Bezbronność na k3 tury; Krwotok 10 stopnia.

Obrażenia: 91 <-> 125
Opis: Ostrze wchodzi szyję ponad krtanią przebijając się do tylnej ściany gardła. Jeśli broń jest wystarczająco długa, przerwaniu ulega rdzeń przedłużony odcinając dostęp impulsom z mózgu do reszty ciała.
Efekt: Psi -35; Niezdolny do walki; Krwotok 13 stopnia lub w przypadku długiego ostrza: Niezdolny do walki; Powalenie; Śmierć po k4 turach.

Obrażenia: 126 <
Opis: Broń przebija bok czaszki nieco nad uchem i wprowadza ostrze w głąb tkanki mózgowej. Ofiara traci czucie i oczy zachodzą jej mgłą sprowadzając na nią śmierć.
Efekt: Śmierć.


Ręka
Cytat:

Obrażenia: < 15
Opis: Ostrze muska jedynie cofające się w odruchu ciało zostawiając jedynie niewielkie nacięcie na skórze. Krwawienie jest niewielkie i przypomina małe zacięcie.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 16 <-> 35
Opis: Niecelne pchnięcie trafia wnętrze dłoni czyniąc rany przypominające bardziej cięcie. Powierzchniowo zostają rozcięte palce i wnętrze dłoni. Krwotok nie jest zagrożeniem dla życia, jednak upuszczone zostają wszystkie trzymane przedmioty, zaś trzymanie czegokolwiek sprawia ból.
Efekt: Psi -10; Krwotok 2 stopnia.

Obrażenia: 36 <-> 55
Opis: Broń wbija się w środek dłoni przeciwnika przebijając ją na wylot. Krwawienie wywołane tym trafieniem jest niewielkie, jednak ból wydaje się przeogromny. Uszkodzona kończyna najprawdopodobniej nie odzyska już dawnej sprawności.
Efekt: Psi -15; *US -20; *Zr -20; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 75
Opis: Pchnięcie dosięga bicepsa od wewnętrznej strony. Mięsień zostaje przebity powodując niewyobrażalny ból, jednak nie zostały trafione żadne większe żyły. Krwawienie z napęczniałego mięśnia jest mimo wszystko obfite i wymaga udzielenia pomocy.
Efekt: Psi -20; *US -20; *Zr -20; Rozbrojenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 76 <-> 100
Opis: Ostrze, zanim zagłębiło się w ciało pomiędzy kośćmi przedramienia, przecięło zewnętrzną skórę wzdłuż na wzór cięcia, a dopiero wówczas zaczęło dziurawić mięśnie i żyły wychodząc wewnętrzną stroną. Trafienie jest bardzo głębokie, zaś powierzchnia rany rozciąga się na całe przedramię. Krew broczy chlapiąc na podłoże i wszystko wokół. Ranny traci płyn w niepokojącym tempie i wymaga natychmiastowej pomocy medycznej.
Efekt: Psi -25; *US -30; *Zr -30; Rozbrojenie; Krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 101 <-> 125
Opis: Łokieć chrupie słyszalnie gdy broń przebija go od boku. Chrząstka zostaje rozerwana wraz ze ścięgnami i płynącymi przezeń żyłami. Krew tryska rytmicznie z bezwładnie wiszącej ręki napawając przerażeniem wszystkich dookoła.
Efekt: Psi -30; Krwotok 9 stopnia.

Obrażenia: 126 <-> 150
Opis: Klinga wchodzi pomiędzy kość ramienia a staw barkowy niemal odłączając lub odłamując kończynę od korpusu. Jeśli broń była wystarczająco długa, ostrze mogło przejść na wylot. Krew bryzga z rany falami wszędzie dookoła, jednak ofiara nie zwraca na to uwagi przyćmiona bólem. Jeśli jest to możliwe pomoc powinna zostać udzielona jak najszybciej aby ofiara uniknęła śmierci.
Efekt: Psi -35; Krwotok 11 stopnia.

Obrażenia: 151 <
Opis: Broń wchodzi w pachę rozrywając żyły i węzły chłonne. Ręka sama w sobie pozostaje nieuszkodzona, jednak trafienie w witalny punkt powoduje nieproporcjonalnie obfity krwotok. Krew leje się strumieniem poważnie grożąc śmiercią.
Efekt: Psi -35; Krwotok 12 stopnia.


Noga
Cytat:

Obrażenia: < 15
Opis: Ostrze muska jedynie cofające się w odruchu ciało zostawiając jedynie niewielkie nacięcie na skórze. Krwawienie jest niewielkie i przypomina małe zacięcie.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 16 <-> 35
Opis: Broń wchodzi niezwykłe w mięśnie uda. Trafienie jest bolesne, zaś ukrwione miejsce broczy, jednak nie jest bezpośrednim zagrożeniem życia.
Efekt: Psi -10; Krwotok 2 stopnia.

Obrażenia: 36 <-> 55
Opis: Ostrze przebija stopę na wylot naruszając wszystkie nerwy i powodując niewyobrażalny ból. Rana nie jest śmiertelna, jednak znacząco wpływa na mobilność ofiary. Skruszona kość promieniuje bólem wywołując istną torturę w połączeniu z ranieniem wrażliwej podeszwy stopy.
Efekt: Psi -40 na jedną turę, Psi -15; Test Psi lub Niezdolny do walki na 1 rundę; Trwała Zadyszka; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 75
Opis: Pchnięcie wbija broń od boku w udo w znajdujący się tam splot mięśni. Promieniujący ból paraliżuje ofiarę na krótką chwilę, dając czas napastnikowi na dalsze ataki, zaś płynąca z mięśni krew jest już pewnym zagrożeniem dla życia.
Efekt: Psi -20; Test Psi lub Bezbronny na 1 turę; Sz -20; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 76 <-> 95
Opis: Broń przebija skórę wewnętrznej strony uda i narusza pachwinę. Ukrwione miejsce natychmiast spływa strumieniem krwi w dół nogi. Rana w tym miejscu jest niezwykle bolesna i utrudnia chodzenie, ale to krwotok jest największym zmartwieniem ofiary.
Efekt: Psi -25; Trwała Zadyszka; Krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 96 <-> 115
Opis: Ostrze przebija skórę biodra i wchodzi pod kość miednicy czyniąc spustoszenie wewnątrz. Rana jest nie tylko bolesna, ale też bucha krwią z wnętrza oznajmiając przebicie żył. Czerwień pryska wszędzie dookoła zostawiając w pamięci makabryczny widok.
Efekt: Psi -30; Trwała Zadyszka; 150% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 10 stopnia.

Obrażenia: 116 <-> 125
Opis: Trafienie wymierzone w udo przebija skórę i mięśnie uda zagłębiając się w ciało fontanną krwi obwieszcza przebicie arterii udowej. Z racji upływu krwi noga z czasem staje się bezwładna, zaś krwotok jest niezwykle groźny dla życia.
Efekt: Psi -35; Powalenie po k6 turach; Krwotok 12 stopnia.


Obrażenia zadane od tyłu:

Korpus
Cytat:

Obrażenia: < 5
Opis: Niecelne trafienie i umownie dobra reakcja ofiary pozwoliły jedynie na muśnięcie ciała.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 6 <-> 20
Opis: Klinga wchodzi w ciało nad łopatką i, jeśli pozwala na to jej długość, wychodzi z drugiej strony pod obojczykiem. Żaden organ ani tętnica nie zostały naruszone, jednak stosunkowo bolesne miejsce nie jest pozbawione krwi. Spod obojczyka trafienie spływa w dół czerwienią obficie wyglądając dużo groźniej niż tak naprawdę jest.
Efekt: Psi -10; Krwotok 3/5 stopnia.

Obrażenia: 21 <-> 35
Opis: Ostrze wchodzi pod kątem w mięśnie łopatki prąc ku górze pod kością. Nie zostaje uszkodzony żaden ważniejszy organ jednak w przypadku wystarczająco długiej broni, klinga może wyjść przodem tuż nad obojczykiem. Krwawienie jest duże, jednak nie odzwierciedla doświadczanego bólu.
Efekt: Psi -15; Test Psi lub Rozbrojenie; Krwotok 5/6 stopnia.

Obrażenia: 36 <-> 50
Opis: Pchnięcie przechodzi pomiędzy żebrami przecinając mięśnie i wchodzi w płuco. Jeśli ostrze jest wystarczająco długie, broń mogła wyjść w okolicach piersi zalewając krwią pęcherzyki płucne. Odma utrudnia oddychanie, zaś krwawienie bardziej z żeber niż naczyń włosowatych jest przeciętnym zagrożeniem życia. Ofiara musi jednak otrzymać pomoc, w przeciwnym wypadku może się udusić.
Efekt: Psi -20/-25; Trwała Zadyszka; Efekt Duszenia z czasem dwukrotnie wydłużonym; Krwotok 6/7.

Obrażenia: 51 <-> 65
Opis: Broń zagłębia się w ciało poniżej linii żeber wchodząc w nerkę. Jeśli ostrze jest wystarczająco długie, mogło jednak przebić także wątrobę. Krew wypływa obficie z wnętrza rany ciemnoczerwoną barwą i wymaga szybkiej opieki medycznej.
Efekt: Psi -30/35; Trwała Zadyszka; Przebicie nerki na 60% wywołuje zakażenie rany; Krwotok 8/12.

Obrażenia: 66 <-> 95
Opis: Ostrze przebija nerkę, grożąc zakażeniem organizmu, i pchane ku górze rozrywa błonę płuc. Zalewająca pęcherzyki krew dodaje ryzyko uduszenia, a jeśli broń była wystarczająco długa, jej brzeszczot wychodzi nieco poniżej mostka naruszając splot słoneczny. Ofiara wymaga udzielenia pomocy natychmiast, gdyż jej życie jest poważnie zagrożone.
Efekt: Psi -35/40; Trwała Zadyszka; Rozbrojenie; Przebicie nerki na 60% wywołuje zakażenie rany; Efekt Duszenia z czasem dwukrotnie wydłużonym; Krwotok 10/13. W przypadku wystarczająco długiego ostrza Test Psi lub Powalenie.

Obrażenia: 96 <
Opis: Precyzyjne trafienie przebija mięśnie pleców i żeber po lewą łopatką kierując ostrze prosto w serce. Główna pompa organizmu została rozerwana wywołując fontannę krwi. Jeśli ostrze było wystarczająco długie, broń przeszła na wylot przez klatkę piersiową. Uszkodzenie serca jest tak duże, iż jedynym sposobem uratowania ofiary jest transplantacja.
Efekt: Psi -45; Niezdolny do walki; Powalenie; Krwotok 14 stopnia.


Głowa
Cytat:

Obrażenia: < 5
Opis: Ostrze muska jedynie cofające się w odruchu ciało zostawiając jedynie niewielkie nacięcie na skórze. Krwawienie jest niewielkie i przypomina małe zacięcie.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 6 <-> 20
Opis: Reakcja ofiary w pewnym stopniu niweluje trafienie i powoduje, iż trafione zostaje jej ucho. Wchodzące w małżowinę uszną ostrze rozrywa ją pryskając kroplami krwi na bok. Trafienie jest w żaden sposób śmiertelne, jednak szpeci ofiarę.
Efekt: Psi -10; *Ch -5; Krwotok 2 stopnia.

Obrażenia: 21 <-> 35
Opis: Odrobinę źle zadany cios powoduje trafienie ostrza pod kątek w potylicę. Kość nie zostaje przebite, a klinga zsuwa się tnąc skórę. Rana przypomina bardziej cięcie, lecz jest bolesna a brocząca krew spływa na kark.
Efekt: Psi -15; Krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 36 <-> 55
Opis: Klinga wbija się w policzek i raniąc dziąsła przecina mięśnie żuchwy pod kością policzkową. Powierzchnia rany jest duża, jednak krwotok nie jest bezpośrednim zagrożeniem życia. To, co będzie przeszkadzać ofierze przez najbliższe dni to promieniujący ból.
Efekt: Psi -20; *Ch -10; Test Psi lub Niezdolny do walki przez k3 tury; Lekkie Otumanienie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 75
Opis: Ostrze przebija skroń penetrując oczodół. Oko pęka wypływając spod powiek zapewniając obserwatorom makabryczny widok. Nie został uszkodzony nerw wzroku, przez możliwe jest założenie implantu, jednak w chwili obecnej, życie ofiary zagrożone jest przez obfity krwotok.
Efekt: Psi -25; Krwotok 6 stopnia.

Obrażenia: 76 <-> 100
Opis: Przebita zostaje boczna część szyi na wylot. Krew broczy obficie stanowiąc już zagrożenie dla życia, jednak prawny nożownik może Rozpruć ofiarę dużo bardziej zwiększając śmiertelność swojego pchnięcia.
Efekt: Psi -30; Bezbronność na k3 tury; Krwotok 10 stopnia.

Obrażenia: 91 <-> 125
Opis: Wymierzone w podstawę czaszko pchnięcie uszkadza rdzeń przedłużony i nieważne jest już, iż wystarczająco długie ostrze wyszło środkiem krtani. Przerwana została możliwość przekazywania impulsów z mózgu do reszty ciała przez co śmierć jest tylko kwestią czasu.
Efekt: Niezdolny do walki; Powalenie; Śmierć po k4 turach.

Obrażenia: 126 <
Opis: Broń przebija bok czaszki nieco nad uchem i wprowadza ostrze w głąb tkanki mózgowej. Ofiara traci czucie i oczy zachodzą jej mgłą sprowadzając na nią śmierć.
Efekt: Śmierć.


Ręka
Cytat:

Obrażenia: < 5
Opis: Ostrze muska jedynie cofające się w odruchu ciało zostawiając jedynie niewielkie nacięcie na skórze. Krwawienie jest niewielkie i przypomina małe zacięcie.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 16 <-> 35
Opis: Niecelne pchnięcie trafia wnętrze dłoni czyniąc rany przypominające bardziej cięcie. Powierzchniowo zostają rozcięte palce i wnętrze dłoni. Krwotok nie jest zagrożeniem dla życia, jednak upuszczone zostają wszystkie trzymane przedmioty, zaś trzymanie czegokolwiek sprawia ból.
Efekt: Psi -10; Krwotok 2 stopnia.

Obrażenia: 36 <-> 55
Opis: Broń wbija się w środek dłoni przeciwnika przebijając ją na wylot. Krwawienie wywołane tym trafieniem jest niewielkie, jednak ból wydaje się przeogromny. Uszkodzona kończyna najprawdopodobniej nie odzyska już dawnej sprawności.
Efekt: Psi -15; *US -20; *Zr -20; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 75
Opis: Pchnięcie dosięga bicepsa od wewnętrznej strony. Mięsień zostaje przebity powodując niewyobrażalny ból, jednak nie zostały trafione żadne większe żyły. Krwawienie z napęczniałego mięśnia jest mimo wszystko obfite i wymaga udzielenia pomocy.
Efekt: Psi -20; *US -20; *Zr -20; Rozbrojenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 76 <-> 100
Opis: Ostrze, zanim zagłębiło się w ciało pomiędzy kośćmi przedramienia, przecięło zewnętrzną skórę wzdłuż na wzór cięcia, a dopiero wówczas zaczęło dziurawić mięśnie i żyły wychodząc wewnętrzną stroną. Trafienie jest bardzo głębokie, zaś powierzchnia rany rozciąga się na całe przedramię. Krew broczy chlapiąc na podłoże i wszystko wokół. Ranny traci płyn w niepokojącym tempie i wymaga natychmiastowej pomocy medycznej.
Efekt: Psi -25; *US -30; *Zr -30; Rozbrojenie; Krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 101 <-> 125
Opis: Łokieć chrupie słyszalnie gdy broń przebija go od boku. Chrząstka zostaje rozerwana wraz ze ścięgnami i płynącymi przezeń żyłami. Krew tryska rytmicznie z bezwładnie wiszącej ręki napawając przerażeniem wszystkich dookoła.
Efekt: Psi -30; Krwotok 9 stopnia.

Obrażenia: 126 <-> 150
Opis: Klinga wchodzi pomiędzy kość ramienia a staw barkowy niemal odłączając lub odłamując kończynę od korpusu. Jeśli broń była wystarczająco długa, ostrze mogło przejść na wylot. Krew bryzga z rany falami wszędzie dookoła, jednak ofiara nie zwraca na to uwagi przyćmiona bólem. Jeśli jest to możliwe pomoc powinna zostać udzielona jak najszybciej aby ofiara uniknęła śmierci.
Efekt: Psi -35; Krwotok 11 stopnia.

Obrażenia: 151 <
Opis: Broń wchodzi w pachę rozrywając żyły i węzły chłonne. Ręka sama w sobie pozostaje nieuszkodzona, jednak trafienie w witalny punkt powoduje nieproporcjonalnie obfity krwotok. Krew leje się strumieniem poważnie grożąc śmiercią.
Efekt: Psi -35; Krwotok 12 stopnia.


Noga
Cytat:

Obrażenia: < 15
Opis: Ostrze muska jedynie cofające się w odruchu ciało zostawiając jedynie niewielkie nacięcie na skórze. Krwawienie jest niewielkie i przypomina małe zacięcie.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 16 <-> 35
Opis: Broń wchodzi niezwykłe w mięśnie uda. Trafienie jest bolesne, zaś ukrwione miejsce broczy, jednak nie jest bezpośrednim zagrożeniem życia.
Efekt: Psi -10; Krwotok 2 stopnia.

Obrażenia: 36 <-> 55
Opis: Ostrze przebija stopę na wylot naruszając wszystkie nerwy i powodując niewyobrażalny ból. Rana nie jest śmiertelna, jednak znacząco wpływa na mobilność ofiary. Skruszona kość promieniuje bólem wywołując istną torturę w połączeniu z ranieniem wrażliwej podeszwy stopy.
Efekt: Psi -40 na jedną turę, Psi -15; Test Psi lub Niezdolny do walki na 1 rundę; Trwała Zadyszka; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 75
Opis: Pchnięcie wbija broń od boku w udo w znajdujący się tam splot mięśni. Promieniujący ból paraliżuje ofiarę na krótką chwilę, dając czas napastnikowi na dalsze ataki, zaś płynąca z mięśni krew jest już pewnym zagrożeniem dla życia.
Efekt: Psi -20; Test Psi lub Bezbronny na 1 turę; Sz -20; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 76 <-> 95
Opis: Broń przebija skórę wewnętrznej strony uda i narusza pachwinę. Ukrwione miejsce natychmiast spływa strumieniem krwi w dół nogi. Rana w tym miejscu jest niezwykle bolesna i utrudnia chodzenie, ale to krwotok jest największym zmartwieniem ofiary.
Efekt: Psi -25; Trwała Zadyszka; Krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 96 <-> 115
Opis: Ostrze przebija skórę biodra i wchodzi pod kość miednicy czyniąc spustoszenie wewnątrz. Rana jest nie tylko bolesna, ale też bucha krwią z wnętrza oznajmiając przebicie żył. Czerwień pryska wszędzie dookoła zostawiając w pamięci makabryczny widok.
Efekt: Psi -30; Trwała Zadyszka; 150% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 10 stopnia.

Obrażenia: 116 <-> 125
Opis: Trafienie wymierzone w udo przebija skórę i mięśnie uda zagłębiając się w ciało fontanną krwi obwieszcza przebicie arterii udowej. Z racji upływu krwi noga z czasem staje się bezwładna, zaś krwotok jest niezwykle groźny dla życia.
Efekt: Psi -35; Powalenie po k6 turach; Krwotok 12 stopnia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Czw 10:49, 11 Wrz 2008, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin