Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Zbrojownia

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:30, 07 Kwi 2020    Temat postu: Zbrojownia

Broń Ręczna



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Wto 14:36, 07 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:11, 07 Kwi 2020    Temat postu:

Broń ranged



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:12, 07 Kwi 2020    Temat postu:

Missfire broni palnej oraz misscast czaru mają miejsce ZAWSZE gdy niezależnie od pozostałych wyników na kostkach:
- do testu trafienia / rzucenia czaru używa się od dwóch do czterech kostek i wypadnie dublet 1 (dwie kości z wynikiem 1)
- do testu trafienia / rzucenia czaru używa się od pięciu do ośmiu kostek i wypadnie triplet 1
- do testu trafienia / rzucenia czaru używa się od 9 do 10 kostek i wypadnie kwartet 1.

Broń palna:
W takim przypadku należy rzucić k6 i porównać wynik.
1. Broń wybucha w rękach rozpadając się na kawałki i zadając strzelcowi obrażenia śmiertelne równe maksymalnym obrażeniom broni.
2. Przytkana lufa wybija zamek w twarz strzelca, zadając mu k6 obrażeń śmiertelnych.
3. Zamokły proch. Należy rozładować całkowicie broń, a następnie ponownie ją załadować.
4. Brudny kurek lub lont. Można na szybko oczyścić i próbować ponownie strzelić w kolejnej turze.
5. Beznadziejny proch. Broń wystrzeliła, ale jeśli trafiła to należy skorzystać tylko z połowy kości obrażeń.
6. Cholera wie co się stało, ale broń wypaliła z taką mocą, że przewróciła strzelca. Podwój kości obrażeń, jeśli w coś trafiła.

Czary:
W takim przypadku należy rzucić k6 i porównać wynik.
1. Otwiera się mały portal losowego boga chaosu (1. Khorne, 2. Slaneesh, 3. Nurgle, 4. Tzeentch) i przechodzi przez niego pomniejszy demon chaosu, w pierwszej kolejności atakując czarodzieja. Co turę kiedy istnieje portal, MG rzuca kością. Wyrzucenie 10 powoduje wyłonienie się kolejnego demona. Zamknięcie portalu wymaga Siły Woli + Magia Chaosu lub Magia Światła ST 10 (stopień trudności NIE musi zostać osiągnięty w 1 teście)
2. Kapryśne wiatry magii wybuchają w rękach czarodzieja, który otrzymuje k4 obrażenia za każdy zużyty punkt many do rzucania czaru, który się nie powiódł.
3. Niestabilne wiatry magii rozwiewają zaklęcie, a mana czarodzieja się użyta do zaklęcia przepada.
4. Zaklęcie żyje własnym życiem i wybiera inny najbliższy cel, zamiast tego który wskazał mu mag.
5. Wiatr magii zmienił kolor, przez co ST zaklęcia wzrasta o 1 lub jego koszt o 2 (do wyboru maga).
6. Niewiarygodna esencja przepełnia maga, któremu przypadkiem udaje się rzucić podwójne zaklęcie. Może dowolnie wskazać cele jego efektu, jeśli musi być to konkretna jednostka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin