|
|
|
|
Wania
Grafoman
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 1:56, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Elfy - wrażliwi na żelazo arystokraci i artyści.
Preferowane atrybuty: Charyzma, Opanowanie
Zdolności:
Marzenia i koszmary: Wsłuchując się w oddech śpiącej osoby elf potrafi dostrzec przebłyski jej snów i dowiedzieć się, czego śpiący w danym momencie najmocniej pożąda lub czego najbardziej się boi.
Mocy można użyć raz na noc, użycie trwa od 15 minut do kilku godzin, zależnie od stopnia znajomości z ofiarą. Przebywanie z w cudzej sypialni w nocy jest automatycznym skandalem - przyłapany traci punkt Reputacji.
Elfia gracja: za żeton, +5 do rzutu na ekspresję, lub wysportowanie, zależnie od sytuacji.
Taniec z ostrzem: w czasie walki konkretnym egzemplarzem broni białej, podczas wyprowadzania ataków obniża obronę przeciwnika o dwa. W przypadku utraty ulubionej broni przez bohatera, oswojenie się z kolejną trwa jedną dobę i kosztuje żeton.
Hipnotyczny urok: Raz na sesję gracz może zwiększyć zakres przerzutu o jeden w dowolnym teście opartym na Charyzmie.
Słabość: Wielką słabością elfów jest nadzwyczajna wrażliwość na żelazo. Każdy atak żelazną bronią, wymierzony w elfa, może po fakcie zostać uznany za dobicie.
W cywilizowanym świecie, na salonach, noszenie żelaznej broni równoznaczne jest ze skandalem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Czw 13:19, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|