Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

znowu profesje / klasy

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:14, 09 Sty 2009    Temat postu: znowu profesje / klasy

do dluzszej gry i skupianiu sie na stworzonych postaciach moim zdaniem graczy zacheci wielostopniowosc uzyskiwania profesji. jak dla mnie malo realne jest, ze gracz zacznynajacy na zadupiu moze byc informatykiem, albo snajperem.

proponuje zeby zrobic drzewko profesji , mniej wiecej w ten sposob

1. najpierw wybieramy klase
zolnierz
wedrowiec
cywil
technik

2, pozniej profesja. mozna sie rozwinac tylko w oparciu o pierwsza klase
cywil >> handlarz, lekarz, medyk polowy, mysliwy, straznik
technik >> informatyk, inż polowy, mechanik, chemik
wedrowiec >> obiezyswiat, zlodziej, zwiadowca, mysliwy, zabojca
zolnierz >> medyk polowy, strzelec, szturmowiec, zwiadowca, milicjant/straznik, najemnik

3, zasady
trzeba rozdzielic bonusy do statystyk i umiejki w zaleznosci od profesji i klas. do tego, zeby wziac niektore profesje trzebaby miec odpowiedni zapas PS (jako wyznacnzik pewnego doswiadczenia), charakter (zabojca raczej nie jest dobry, a straznik powinien byc praworzadny etc)


* nowa profesja - mysliwy - survival i podkradanie sie
* nowa profesja - straznik - paramilitarne zdolnosci cywila, cos ala detektyw. trzeba zmienic podtaktyki nazwe zeby sie nie mylilo
* nowa profesja - najemnik - w sumie zolnierz, ale uniwersalny. ani szturmowiec ani snajper ani obiezyswiat
* zmiana - obiezyswiat - bardziej aktor/cwaniak niz wojownik autostrady [lol]

4, awans
w sumie od mg powinno zalezec z kim chce grac, ale mozna dac wzorcowe wymagania. mozna startowac z sama klasa i czekac na mozliwosc rozwoju, mozna i od razu z profesja

5, sprzet
powinien byc rozdany klasom


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Pią 14:15, 09 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin