Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Wtorne cechy poboczne

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:49, 29 Maj 2007    Temat postu: Wtorne cechy poboczne

Wtorne cechy poboczne (WCP)

Zalozeniem WCP jest stworzenie alternatywy dla ulepszania cech podstawowych i umiejetnosci uzywajac PD. WCP to swoiste rozwiniecia cech pobocznych.

Można je losowac po poswieceniu [5x (srednia wartosc wszystkich cehc podstawowych)] PD, po uwzglednieniu wszystkich modyfikatorow wynikajacych z posiadanych już umiejetnosci i cech. GM może dowolnie uregulowac kwestie, czy gracze posiadajacy wystarczajaca ilosc PD mogą losowac WCP w dowolnej chwili, czy dopiero gdy jest ku temu okazja (np. za wykonanie misji). Z racji trudnosci zebrania PD i uzyskania szansy na losowanie WCP, nie maja one negatywnych konsekwencji.

Postac moze posiadac najwyzej cztery WCP.

Niektórych WCP nie można wziasc wiecej niż raz. Sa to: Specjalizacja w broni, Zmiana osobowosci, Ciekawy, Anatomia, Ulubiona bron , Ekspertyza, Nadrobienie, Szybsze strzelanie, Szalony Strzelec, Berserker, Wybitny, Furia.

Przy wylosowaniu Szalonego Strzelca, Berserkera, Pieknego Umyslu albo Furii gracz może zrezygnowac i w zamian dodac +3 do dowolnie wybranej cechy. Wybranie drugiej opcji powoduje zmniejszenie .

01-03 Wykidajło (+2 UWW)
04-06 „Ostrzelany” (+2 US)
07-09 Lepsza kondycja (+2 Ko)
10-12 Silniejszy (+2 Si)
13-15 Doswiadczony (+2 Psi)
16 Ciekawy (+5% zdobywanego doswiadczenia)
17-24 Wprawa (+1 do kadej cechy glownej)
25-28 Koci refleks (+2 Re)
29-31 Zwinne palce (+2 Zr)
32-37 Szybsze myslenie (+2 Int)
38-40 Opalenizna (+2 Ch)
41 Siła woli (gracz może usunac dowolnie wybrana ceche poboczna negatywna i wylosowac ponownie ceche negatywna. Jeśli trafi na ta, która wymazal - powtarza rzut. Jeśli uwaza ze wolal zostac z poprzednia cecha, moze do niej wrocic)
42-47 Gibkosc (o polowe szybsze wykonywanie padniec, przykucniec i wstawania)
48 Berserker (postac zadaje dwukrotnie silniejsze obrazenia, ale dysponuje polowa HP)
49-51 Szybkie przeladowanie {do wyboru: bron krotka, dluga i ciezka] (zmniejsza o polowe czas wymiany i uzupelnienia magazynka do broni okreslonego rodzaju)
52-53 Celowanie (+2% na trafienie krytyczne)
54 Wybitny (gracz zyskuje dwa dodatkowe miejsca na WCP)
55-57 Ulubiona bron (gracz wybiera jeden model [nie egzemplarz!] ulubionej broni; uzywajac jej otrzymuje +10 do US, +2 Psi, +1% szansy na trafienie krytyczne)
59-61 Piekny Umysl (+20 Int, +10 Zr -10 Psi, -5 Re)
62 Fart (+2% do wszystkich testow)
63-69 Czujnosc (+10 Re)
71 Nadrobienie (dodaje +10 do [najnizszej wg wartosci liczbowej] cechy podstawowej)
72-73 Medyk Polowy (+20% do leczenia)
74 Zmiana osobowosci (gracz może zamienic wartosciami [najmniejsza i najwieksza wedlug wartosci liczbowej] ceche glowna)
75-78 Szalony saper (+20% do rozbrajania i zakladania pulapek)
79 Szybsze strzelanie (postac zuzywa 1 PA mniej uzywajac broni palnej)
80-84 Furia (w czasie walki postac
85 Ekspertyza (+5 do [najwyzszej wg wartosci liczbowej] cechy)
86-89 Uniki (poza testem na refleks, gracz ma 15% szansy na unik)
90 Anatomia (+30% do leczenia, +20% obrazen w istoty zywe)
91-94 Tatuaz(brak efektu)
95 Szalony strzelec (postac otrzymuje –40 US, ale kazdy strzal zabiera 2 PA mniej i zadaje - 30% wieksze obrazenia)
96-99 Blizny (brak efektu)
00 Specjalizacja w broni [do wyboru: krotka, dluga, ciezka] (Uzywajac broni okreslonego rodzaju, gracz otrzymuje +15 US, +5% obrazen, +5 Psi, zuzywa 1 PA mniej na strzal. Uzywajac broni innego rodzaju, gracz otrzymuje –30 US, +1 PA za strzal i –5 Psi)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:05, 30 Maj 2007    Temat postu:

3 "ale":
1. Nie ma ogólnej puli PD, żeby wykupować to. PD jest przyłączane do konkretnej cechy po każdym udanym jej teście.
2. Spora część z tego co wymieniłeś to umiejki jednopoziomowe, które miałem okazje już załączyć Razz
3.
Cytat:
Berserker (postac zadaje dwukrotnie silniejsze obrazenia, ale dysponuje polowa HP)

U nas nie ma przecież czegośtakiego jak hp Razz

Myślę jak to wrzucić, ale nie bardzo mam jak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:27, 30 Maj 2007    Temat postu:

mysl mysl, to nie boli Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin