Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Tabela trafień krytycznych - postrzały

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:43, 27 Maj 2007    Temat postu: Tabela trafień krytycznych - postrzały

Wykaz wszystkich możliwych postrzałów w każdą kończynę, a także wersje od frontu i od tyłu.

Przelicznik KP względem Kondycji wynosi 1:5.

Wersja od frontu:

Korpus

Cytat:

Obrażenia: <10
Opis: Pocisk musnął powierzchnię ciała powodując jedynie niegroźne, aczkolwiek bolesne zranienie wzdłuż boku.
Efekt: -5 Psi

Obrażenia: 11 <-> 30
Opis: Nabój uderza w klatkę piersiową zatrzymując się w mięśniach i kościach. Trafienie jest bolesne, jednak niegroźne. Na chwile powoduje utratę oddechu i może przewrócić, a występujący krwotok ma trzeci stopień szkodliwości.
Efekt: Psi -10; 60% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 31 <-> 55
Opis: Kula uderzyła w ciało tuż nad obojczykiem i wyleciała po drugiej stronie nie dotykając łopatki ani ważniejszych naczyń krwionośnych. Ranę należy opatrzyć, gdyż wywołany krwotok piątego stopnia stanowi już pewne zagrożenie życia.
Efekt: Psi -15; 50% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 70
Opis: Kula trafia w połowie wysokości żeber łamiąc je i przebijając płuco. Krwawienie nie jest zbyt obfite, co odzwierciedla krwotok siódmego stopnia, lecz wymagana jest pomoc. W przeciwnym razie w wyniku krwotoku i odmy może nastąpić zgon.
Efekt: Psi -20; Efekt Duszenia z czasem dwukrotnie wydłużonym; Trwała Zadyszka; 80% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 71 <-> 95
Opis: Postrzał w żołądek powoduje bardzo bolesny i obfity krwotok dziesiątego stopnia. Po zatamowaniu krwawienia musi zostać dostarczona dokładniejsza pomoc lekarska, aby osoba mogła się poruszać. Nawet wtedy jednak, w przypadku bardziej dynamicznych manewrów należy testować Kondycje bądź ponownie wystąpi krwotok.
Efekt: Psi -30; Poważne otumanienie; Trwała Zadyszka; 120% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 10 stopnia.

Obrażenia: 96 <-> 110
Opis: Pocisk przebija ciało i trafia prosto w wątrobę. Krew wybucha mgiełką w momencie trafienia, po czym zaczyna wylewać się niezwykle obficie. Całe ciało przechodzą dreszcze co spowodowane jest krwawieniem stopnia dwunastego. Po udzieleniu pomocy nie można wykonywać żadnych gwałtownych ruchów, aby nie wywołać ponownie krwotoku.
Efekt: Psi -35; Test Psi lub Niezdolny do walki; Poważne otumanienie; Trwała Zadyszka; 150% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 12 stopnia.

Obrażenia: 111 <-> 135
Opis: Kula zaświsnęła i trafiła w wątrobę przebijając ją na wylot. Jaskrawa krew wypływa intensywnym strumieniem z obu dziur ciała powodując po dłuższej chwili zasłabnięcie, tak jak obrazuje to krwotok trzynastego stopnia. Po udzieleniu pierwszej pomocy należy oddać rannego pod bardziej fachową opiekę. Ranny nie może wykonywać żadnych gwałtownych ruchów, aby nie wywołać ponownie krwotoku.
Efekt: Psi -40; Test Psi lub Niezdolny do walki; Poważne otumanienie; Trwała Zadyszka; 150% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; 70% - Ko na Ogłuszenie; Krwotok 13 stopnia.

Obrażenia: 136 <-> 150
Opis: Pocisk trafił w żołądek i wyleciał z pleców uszkadzając po drodze kręgosłup na wysokości lędźwi. Powstały w wyniku trafienia krwotok stopnia dwunastego sugeruje jak najszybsze udzielenie pomocy. W wyniku uszkodzenia kręgosłupa ból jest niemal nieodczuwalny zaś ofiara nie czuje nic poniżej pasa.
Efekt: Psi -40; Paraliż kończyn dolnych; Powalenie; Krwotok 12 stopnia.

Obrażenia: 151 <-> 175
Opis: Nabój trafia w pierś i łamiąc kości dociera do serca. Mgiełka krwi zasłania oczy trafionego, którego szanse na przeżycie graniczą z cudem.
Efekt: Niezdolny do walki; Powalenie; Krwotok 14 stopnia.

Obrażenia: 176 <
Opis: Kula z głuchym świstem trafia prosto w splot słoneczny ścinając postać z nóg. Krew wypływa bardzo intensywnie zaś ból przejmuje całe ciało. Osoba nie ma szans na przeżycie i śmierć nachodzi ją w okropnym męczarniach.
Efekt: Psi -40; Bezbronny; Śmierć po k6 rundach.


Głowa
Cytat:

Obrażenia: < 10
Opis: Pocisk zaświsnął tuż nad głową, wręcz przelatując po włosach i lekko parząc skórę.
Efekt: Psi -5

Obrażenia: 11 <-> 30
Opis: Fala ciepła oblała szyje postaci. To nabój odstrzelił fragment małżowiny usznej.
Efekt: Psi -10; *Ch -5; Krwotok 2 stopnia.

Obrażenia: 31 <-> 50
Opis: Kula poszybowała trafiając prosto w brodę. Żuchwa została w znacznej części strzaskana, a k6 zębów wypadło ze swoich miejsc. Trafienie nie jest groźne, jak przystało na trzeci stopień, lecz bolesne.
Efekt: Psi -15; *Ch -10; 60% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 51 <-> 75
Opis: Kula świsnęła i uderzyła z impetem w kość policzkową. Ból i krew przyćmiły znajdujące się nad nią oko, jednak go nie uszkodziły. Posoka spływa w dół twarzy, jednak krwawienie piątego stopnia nie stanowi większego zagrożenia.
Efekt: Psi -20; *Ch -10; 80% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 76 <-> 90
Opis: Pocisk uderzył w połowie wysokości nosa roztrzaskując go na małe kostki. Krew zalewa całą twarz, lecz siódmy stopień krwotoku nie jest jeszcze śmiertelnie groźny. Kula utkwiła w kości, kilka milimetrów ponad podniebieniem. Widzenie jest mocno ograniczone z powodu oczu pełnych czerwonego płynu.
Efekt: Psi -25; *Ch -20; Otumanienie; 140% - (Si + Ko)/2 szans Powalenie; 90% -Ko szans na Wstrząs mózgu; Krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 91 <-> 115
Opis: Nabój trafił z głośnym chrupnięciem w połączenie skroni i kości policzkowej powodując rozwarcie się oczodołu. Oko wypłynęło wzdłuż rozcięcia, rozerwane odłamkami kostnymi. Krew zaczyna płynąć obficie co obrazuje dziewiąty stopień krwotoku.
Efekt: Psi -30; *Ch -30; Otumanienie; 120% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; 100% -Ko szans na Wstrząs mózgu; Krwotok 9 stopnia.

Obrażenia: 116 <-> 130
Opis: Kula uderza prosto w krtań i zagnieżdża się w tylnej części gardła. Krew płynie obficie jak w każdym przypadku krwotoku jedenastego stopnia. Jeśli żadna pomoc nie zostanie udzielona, zgon może nastąpić z powodu krwotoku lub zalania płuc krwią.
Efekt: Psi -40; *Ch -10; Efekt Duszenia z czasem dwukrotnie wydłużonym; 160% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 11 stopnia.

Obrażenia: 131 <-> 145
Opis: Śmiercionośny pocisk przebija szyję na wylot rozrywając tętnicę, która wybucha fontanną jaskrawej krwi. Pierwsza pomoc jest jedynie mrzonką przy krwotoku czternastego stopnia i należy natychmiast znaleźć profesjonalnego lekarza.
Efekt: Psi -50; *Ch -10; Efekt Duszenia z czasem dwukrotnie wydłużonym; 160% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 14 stopnia.

Obrażenia: 146 <-> 160
Opis: Nabój przechodzi przez szyję jak przez masło i wylatuje z drugiej strony uszkadzając po drodze kręgosłup. Powoduje to paraliż wszystkich części ciała położonych niżej. Ciężko ustalić, z jakiego powodu śmierć nastąpi szybciej - krwotoku czy uduszenia.
Efekt: Zgon po k4 turach.

Obrażenia: 161 <-> 175
Opis: Kula z głuchym mlaśnięciem przebija się przez czoło zagnieżdżając w mózgu. Zgon następuje natychmiast.
Efekt: Śmierć.


Obrażenia: 176 <
Opis: Kula swobodnie przebija się przez czoło, a wylatując odrywa sporą część potylicy bryzgając tkanką mózgową dookoła. Pocisk frunie dalej, zaś śmierć następuje natychmiast.
Efekt: Śmierć.


Ręce
Cytat:

Obrażenia: < 10
Opis: Kula rozdarła ze świstem ubranie, nie robiąc większych szkód oprócz oparzeń.
Efekt: Psi -5

Obrażenia: 11 <-> 40
Opis: Kula z wdziękiem trafia w dłoń odstrzeliwując jeden z palców. Krwawienie jest niewielkie, stopnia trzeciego.
Efekt: Psi -10; 70% - Ko na rozbrojenie; Krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 41 <-> 55
Opis: Pocisk uderzył z impetem w biceps zatrzymując się jedynie na chwilę, aby tylko przedrzeć się przez włókna mięśni i wylecieć z drugiej strony. Obrażenie jest wyjątkowo dotkliwe i bolesne, lecz nie śmiertelne. Jeśli w tej ręce były trzymane jakieś przedmioty, mogą zostać upuszczone. Krwawienie, jakkolwiek czwartego stopnia, powinno zostać opatrzone.
Efekt: Psi -15; 70% -Ko na rozbrojenie; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 70
Opis: Dłoń zostaje przestrzelona przez sam środek i towarzyszy temu krwotok czwartego stopnia.
Efekt: Psi -15; Rozbrojenie; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 71 <-> 90
Opis: Kula uderza w biceps i rozrywając mięsień, dociera do kości. Towarzyszący temu krwotok piątego stopnia powinien zostać opatrzony.
Efekt: Psi -20; 90% -Ko szans na rozbrojenie; Zerwanie mięśni; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 90 <-> 115
Opis: Kula trafia w nadgarstek odrywając dłoń od reszty przedramienia. Krwawienie jest bardzo obfite i należy je zatamować do czasu przybycia bardziej fachowej opieki medycznej, gdyż krwotok siódmego stopnia jest poważnym zagrożeniem życia.
Efekt: Psi -25; *Ch -20; Rozbrojenie; Krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 116 <-> 130
Opis: Trafienie rozrywa łokieć i znajdujące się w nim wszystkie nerwy. Ręka znajdująca się poniżej nadaję się tylko do amputacji, zaś krwotok ósmego stopnia wymaga natychmiastowej pomocy.
Efekt: Psi -30; Rozbrojenie; Krwotok 8 stopnia.

Obrażenia: 131 <-> 155
Opis: Pocisk trafia pod pachą, rozrywając ważniejsze naczynia krwionośne. Krew co chwile tryska intensywniejszym strumieniem i wymaga natychmiastowego opatrzenia.
Efekt: Psi -35; 120% -Ko szans na rozbrojenie; Krwotok 11 stopnia.

Obrażenia: 156 <
Opis: Kula uderza w staw barkowy z taką siłą, że całe ramię zostaje z niego wyrzucone. Kości bezwładnie wiszą na resztkach skóry, podczas gdy fontanna krwi o stopniu trzynastym bije z rany.
Efekt: Psi -40; Rozbrojenie; Test Psi lub niezdolny do walki; 130% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 13 stopnia.


Nogi
Cytat:

Obrażenia: < 10
Opis: Nabój przelatuje przez ubranie, nie robiąc żadnych większych szkód.
Efekt: Psi -5

Obrażenia: 11 <-> 30
Opis: Kula uderza z impetem w udo, zagnieżdżając się w mięśniach. Nie czyni większych szkód, lecz uniemożliwia bieganie. Pierwsza pomoc powinna być dostarczona, gdyż trzeci stopień krwotoku zawsze jest pewnym zagrożeniem.
Efekt: Psi -10; Trwała Zadyszka; 50% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 31 <-> 55
Opis: Pocisk trafia w czubek buta i odstrzeliwuje losowy palec. Krwawienie drugiego stopnia jest najmniejszym zmartwieniem rannego.
Efekt: Psi -10; *Sz -15; Krwotok 2 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 70
Opis: Kula trafia w sam środek piszczeli, roztrzaskując ją. Rana wymaga opatrzenia, gdyż krwotok czwartego stopnia może spowodować zbyt duży ubytek krwi. Noga nie jest w stanie wykonywać innych ruchów oprócz kuśtykania.
Efekt: Psi -15; *Sz -15; Trwała Zadyszka; 70% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 71 <-> 95
Opis: Trafienie zostaje zadane w miednicę, powodując rozległy ból. Rana nie jest groźna, ale mimo to krwotok piątego stopnia powinien zostać opatrzony.
Efekt: Psi -20; *Sz -20; Trwała Zadyszka; Test Psi lub Poważne Otumanienie na czas k6 tur; 100% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 96 <-> 120
Opis: Udo zostaje przestrzelone na wylot i wymaga natychmiastowej pomocy medycznej. Krwawienie siódmego stopnia jest poważnym zagrożeniem życia..
Efekt: Psi -25; *Sz -15; Trwała Zadyszka; 120% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwawienie 7 stopnia.

Obrażenia: 121 <-> 145
Opis: Pocisk uderza prosto w rzepkę i poważnie uszkadza kolano. Krwawienie szóstego stopnia nie jest duże, jednak to nie ono stanowi w tej chwili główny problem.
Efekt: Psi -30; *Sz -20; Powalenie; Krwotok 6 stopnia.

Obrażenia: 146 <-> 160
Opis: Odstrzelona zostaje stopa w samej kostce, a towarzyszący temu krwotok ósmego stopnia powinien zostać opatrzony.
Efekt: Psi -35; *Sz -20; 140% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 8 stopnia.

Obrażenia: 161 <-> 175
Opis: Kula trafia w krocze odstrzeliwując genitalia, bądź dotkliwie raniąc pochwę. Trafienie jest niezwykle bolesne i wymaga pomocy medycznej, gdyż krwotok ósmego stopnia jest poważną groźbą śmierci.
Efekt: Psi -60 na k6 tur; Psi -35; Kastracja / Uszkodzenia warg sromowych; Krwotok 8 stopnia.

Obrażenia: 176 <
Opis: Kula przeszywa udo na wylot, łamiąc kości i przebijając aortę. Krwawienie trzynastego stopnia jest niezwykle obfite i wymaga dostarczenia pomocy jak najszybciej.
Efekt: Psi -40; *Sz -25; Trwała Zadyszka; 160% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 13 stopnia.


Wersja od tyłu

Korpus

Cytat:

Obrażenia: <10
Opis: Pocisk musnął powierzchnię ciała powodując jedynie niegroźne, aczkolwiek bolesne zranienie wzdłuż boku.
Efekt: -10 Psi

Obrażenia: 11 <-> 30
Opis: Nabój uderza w plecy zatrzymując się w mięśniach i kościach. Trafienie jest bolesne, jednak niegroźne. Na chwile powoduje utratę oddechu i może przewrócić, a wywołany krwotok trzeciego stopnia nie jest zbyt poważny.
Efekt: Psi -10; 70% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 31 <-> 55
Opis: Kula uderzyła w ciało pod żebrami przebijając nerkę i wyleciała po drugiej stronie nie naruszając ważniejszych innych narządów. Ranę należy opatrzyć, inaczej krwotok stopnia piątego może doprowadzić do śmierci.
Efekt: Psi -15; Przebicie nerki na 60% wywołuje zakażenie rany; 60% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 70
Opis: Kula trafia w połowie wysokości żeber łamiąc je i przebijając płuco. Krwawienie nie jest zbyt obfite, co odzwierciedla krwotok siódmego stopnia, lecz wymagana jest pomoc. W przeciwnym razie w wyniku krwotoku i odmy może nastąpić zgon.
Efekt: Psi -20; Efekt Duszenia z czasem dwukrotnie wydłużonym; Trwała Zadyszka; 80% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 71 <-> 85
Opis: Postrzał w trzustkę powoduje obfity i bolesny krwotok, który wymaga natychmiastowej pomocy, aby osoba mogła się poruszać. Nawet wtedy jednak, w przypadku bardziej dynamicznych manewrów należy testować Kondycję bądź ponownie wystąpi krwotok dziesiątego stopnia.
Efekt: Psi -30; Poważne otumanienie; Trwała Zadyszka; 120% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 10 stopnia.

Obrażenia: 86 <-> 100
Opis: Pocisk przebija ciało i trafia prosto śledzionę. Krew wybucha mgiełką w momencie trafienia, po czym zaczyna wylewać się niezwykle obficie. Całe ciało przechodzą dreszcze i pierwsza pomoc jest potrzebna natychmiast inaczej zgon nastąpi w wyniku krwotoku dwunastego stopnia. Nie można wykonywać żadnych gwałtownych ruchów, aby nie wywołać ponownie krwotoku.
Efekt: Psi -35; Test Psi lub Niezdolny do walki; Poważne otumanienie; Trwała Zadyszka; 150% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 12 stopnia.

Obrażenia: 101 <-> 125
Opis: Kula zaświsnęła, przebiła plecy i trafiła w pęcherzyk żółciowy i wątrobę przebijając je na wylot. Jaskrawa krew wypływa intensywnym strumieniem z obu dziur ciała mieszając się z żółcią. Ranny szybko słabnie z powodu krwotoku dziesiątego stopnia. Po udzieleniu pomocy nie można wykonywać żadnych gwałtownych ruchów, aby nie wywołać ponownie krwotoku i rozlania się żółci po wnętrznościach.
Efekt: Psi -40; Test Psi lub Niezdolny do walki; Poważne otumanienie; Trwała Zadyszka; Przebicie pęcherzykai na 60% wywołuje zakażenie rany150% - (Si + Ko)/2 szans na Powalenie; 70% - Ko na Ogłuszenie; Krwotok 13 stopnia.


Obrażenia: 126 <-> 150
Opis: Pocisk trafia w kręgosłup przebijając go na wysokości lędźwi. Towarzyszący temu krwotok dwunastego stopnia wydaje się być mniejszym problemem od uszkodzenia kręgosłupa, w wyniku którego ból jest niemal nieodczuwalny zaś ofiara nie czuje nic poniżej pasa.
Efekt:Psi -40; Paraliż kończyn dolnych; Powalenie; Krwotok 12 stopnia.

Obrażenia: 151 <-> 75
Opis: Nabój trafia w plecy i łamiąc kości dociera do serca. Mgiełka krwi zasłania oczy trafionego, który w ogarniającej całe ciało fali bólu umiera.
Efekt: Niezdolny do walki; Powalenie; Krwotok 14 stopnia.

Obrażenia: 176 <
Opis: Kula z głuchym świstem trafia prosto w środek kręgosłupa po czym przebija arterie ścinając postać z nóg. Krew wypływa bardzo intensywnie zaś ból przejmuje całe ciało. Osoba nie ma szans na przeżycie i śmierć nachodzi ją w okropnym męczarniach po k6 rundach.
Efekt: Psi -40; Bezbronny; Śmierć po k6 turach.


Głowa
Cytat:

Obrażenia: <10
Opis: Pocisk zaświsnął tuż nad głową, wręcz przelatując po włosach i lekko parząc skórę.
Efekt: Psi -10

Obrażenia: 11 <-> 30
Opis: Fala ciepła oblała szyje postaci. To nabój odstrzelił fragment małżowiny usznej.
Efekt: Psi -10; *Ch -5; Krwotok 2 stopnia.

Obrażenia: 31 <-> 50
Opis: Kula poszybowała trafiając w mięśnie szyi. Trafienie nie jest groźne, jak przystało na czwarty stopień, lecz bolesne.
Efekt: Psi -15; 70% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 51 <-> 70
Opis: Pocisk uderzył w kość ciemieniową i ześlizgnął się po niej. Posoka spływa w dół szyi, jednak krwawienie piątego stopnia nie stanowi jeszcze większego zagrożenia.
Efekt: Psi -20; 90% -Ko szans na Wstrząs mózgu; 90% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 71 <-> 90
Opis: Kula świsnęła, uderzyła z impetem w potylice i utkwiła w niej. Krew zalewa całą szyje, i jest to już groźny krwotok siódmego stopnia. Czaszka jest pęknięta, jednak nie na tyle aby spowodować trwalszy uraz.
Efekt: Psi -25; Poważne otumanienie; 150% - (Si+Ko)/2 szans Powalenie; 140% -Ko szans na Wstrząs Mózgu; Krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 91 <-> 110
Opis: Kula uderza w szyję pod kątem, minęła kręgosłup i przebiła krtań. Krew broczy pokaźnym strumieniem w wyniku krwotoku dziesiątego stopnia. Jeśli żadna pomoc nie zostanie udzielona, zgon może nastąpić z powodu krwotoku lub zalania płuc krwią.
Efekt: Psi -30; 160% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 10 stopnia.

Obrażenia: 111 <-> 130
Opis: Nabój trafił tuż obok spojenia kręgosłupa z czaszką, rozerwał część nerwów pnia mózgowego i wyleciał przez policzek wybijając k6 zębów. Dochodzi do szoku centralnego układu nerwowego. Krew w krwotoku trzynastego stopnia zaczyna płynąć obficie i może spowodować śmierć. Fachowa pomoc medyczna będzie wymagana do późniejszego doprowadzenia postaci do normalnego stanu.
Efekt: Psi -35; *Ch -30; 120% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; 90% - (Si+Ko)/2 szans na Omdlenie; Krwotok 13 stopnia.

Obrażenia: 131 <-> 150
Opis: Śmiercionośny pocisk przebija szyję na wylot rozrywając tętnicę, która wybucha fontanną jaskrawej krwi. Krwotok czternastego stopnia wymaga natychmiastowej opieki medycznej.
Efekt: Psi -40; Krwotok 14 stopnia.

Obrażenia: 150 <-> 170
Opis: Nabój przechodzi przez kręgosłup z głośnym chrupnięciem i wylatuje z drugiej strony rozrywając krtań. Powoduje to paraliż wszystkich części ciała położonych niżej. Ciężko ustalić, z jakiego powodu śmierć nastąpi szybciej - szoku czy uduszenia.
Efekt: Zgon po k4 turach.

Obrażenia: 171 <-> 185
Opis: Kula z głuchym mlaśnięciem przebija się przez potylice zagnieżdżając w mózgu. Zgon następuje natychmiast.
Efekt: Śmierć

Obrażenia: 186 <
Opis: Kula swobodnie przebija się przez potylice, a wylatując drugą stroną odrywa sporą część czoła bryzgając tkanką mózgową dookoła. Pocisk frunie dalej, zaś śmierć następuje natychmiast.
Efekt: Śmierć.


Ręce:
Cytat:

Obrażenia: < 10
Opis: Kula rozdarła ze świstem ubranie, nie robiąc większych szkód oprócz oparzeń.
Efekt: Psi -5

Obrażenia: 11 <-> 30
Opis: Kula z wdziękiem trafia w dłoń odstrzeliwując jeden z palców. Krwawienie jest niewielkie, stopnia trzeciego.
Efekt: Psi -10; 70% - Ko na rozbrojenie; Krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 31 <-> 50
Opis: Pocisk uderzył z impetem w triceps zatrzymując się jedynie na chwilę, aby tylko przedrzeć się przez włókna mięśni i wylecieć z drugiej strony. Obrażenie jest wyjątkowo dotkliwe i bolesne, lecz nie śmiertelne. Jeśli w tej ręce były trzymane jakieś przedmioty, mogą zostać upuszczone. Krwawienie, jakkolwiek czwartego stopnia, powinno zostać opatrzone.
Efekt: Psi -15; 70% -Ko na rozbrojenie; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 51 <-> 70
Opis: Dłoń zostaje przestrzelona przez sam środek i towarzyszy temu krwotok czwartego stopnia.
Efekt: Psi -15; Rozbrojenie; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 71 <-> 90
Opis: Kula uderza w triceps i rozrywając mięsień, dociera do kości. Towarzyszący temu krwotok piątego stopnia powinien zostać opatrzony.
Efekt: Psi -20; 90% -Ko szans na rozbrojenie; Zerwanie mięśni; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 91 <-> 110
Opis: Kula trafia w nadgarstek odrywając dłoń od reszty przedramienia. Krwawienie jest bardzo obfite i należy je zatamować do czasu przybycia bardziej fachowej opieki medycznej, gdyż krwotok siódmego stopnia jest poważnym zagrożeniem życia.
Efekt: Psi -25; *Ch -20; Rozbrojenie; Krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 111 <-> 130
Opis: Trafienie rozrywa łokieć i znajdujące się w nim wszystkie nerwy. Ręka znajdująca się poniżej nadaję się tylko do amputacji, zaś krwotok ósmego stopnia wymaga natychmiastowej pomocy.
Efekt: Psi -30; Rozbrojenie; Krwotok 8 stopnia.

Obrażenia: 131 <-> 150
Opis: Pocisk trafia pod pachą, rozrywając ważniejsze naczynia krwionośne. Krew co chwile tryska intensywniejszym strumieniem i wymaga natychmiastowego opatrzenia.
Efekt: Psi -35; 120% -Ko szans na rozbrojenie; Krwotok 11 stopnia.

Obrażenia: 156 <
Opis: Kula uderza w staw barkowy z taką siłą, że całe ramię zostaje z niego wyrzucone. Kości bezwładnie wiszą na resztkach skóry, podczas gdy fontanna krwi o stopniu trzynastym bije z rany.
Efekt: Psi -40; Rozbrojenie; Test Psi lub niezdolny do walki; 130% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 13 stopnia.


Nogi
Cytat:

Obrażenia: <10
Opis: Nabój przelatuje przez ubranie, nie robiąc żadnych większych szkód.
Efekt: Psi -5

Obrażenia: 11 <-> 30
Opis: Kula uderza z impetem w udo, zagnieżdżając się w mięśniach. Nie czyni większych szkód, lecz uniemożliwia bieganie. Pierwsza pomoc powinna być dostarczona, gdyż trzeci stopień krwotoku zawsze jest pewnym zagrożeniem.
Efekt: Psi -10; Trwała Zadyszka; 50% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 31 <-> 55
Opis: Pocisk trafia w piętę i gruchocze kości, a towarzyszy temu krwawienie trzeciego stopnia.
Efekt: Psi -10; *Sz -15; Krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 56 <-> 70
Opis: Trafienie zostaje zadane w pośladki, powodując rozległy ból. Rana nie jest groźna, ale mimo to krwotok trzeciego stopnia wymaga opatrzenia.
Efekt: Psi -15; Krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 71 <-> 95
Opis: Kula trafia w sam środek łydki, powodując masywne krwawienie piątego stopnia. Noga nie jest w stanie wykonywać innych ruchów oprócz kuśtykania.
Efekt: Psi -15; *Sz -15; Trwała Zadyszka; 70% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 96 <-> 120
Opis: Udo zostaje przestrzelone na wylot i wymaga natychmiastowej pomocy medycznej. Krwawienie siódmego stopnia jest poważnym zagrożeniem życia..
Efekt: Psi -25; *Sz -15; Trwała Zadyszka; 120% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwawienie 7 stopnia.

Obrażenia: 121 <-> 145
Opis: Pocisk uderza od tyłu w staw i poważnie uszkadza kolano. Krwawienie szóstego stopnia nie jest duże, jednak to nie ono stanowi w tej chwili główny problem.
Efekt: Psi -30; *Sz -20; Powalenie; Krwotok 6 stopnia.

Obrażenia: 146 <-> 160
Opis: Odstrzelona zostaje stopa w samej kostce, a towarzyszący temu krwotok siódmego stopnia powinien zostać opatrzony.
Efekt: Psi -35; *Sz -20; 140% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 8 stopnia.

Obrażenia: 161 <-> 175
Opis: Kula trafia w pachwinę wywołując masywne krwawienie i wyrywając ścięgna. Trafienie jest niezwykle bolesne i wymaga pierwszej pomocy lub udzielenia dokładniejszej opieki.
Efekt: Psi -40; *Sz -20; Krwotok 10 stopnia.

Obrażenia: 176 <
Opis: Kula przeszywa udo na wylot, łamiąc kości i przebijając aortę. Krwawienie trzynastego stopnia jest niezwykle obfite i wymaga dostarczenia pomocy jak najszybciej.
Efekt: Psi -40; *Sz -25; Trwała Zadyszka; 160% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie; Krwotok 13 stopnia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Śro 11:39, 16 Lip 2008, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:32, 28 Cze 2008    Temat postu:

up

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin