Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Tabela trafień krytycznych - obrażenia obuchowe

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:31, 16 Cze 2007    Temat postu: Tabela trafień krytycznych - obrażenia obuchowe

Przelicznik KP względem Kondycji wynosi 1:1.

Wersja 'przód'

Korpus
Cytat:

Obrażenia: <25
Opis: Uderzenie wydaje się być delikatne i zostaje zamortyzowane przez mięśnie.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 26 <-> 55
Opis: Uderzenie w żołądek powoduje tymczasowe otumanienie przeciwnika i odsłonięcie go na przyszłe ciosy.
Efekt: Psi -10; Lekkie otumanienie do końca tury; Test Psi lub Bezbronność na 1 cios.

Obrażenia: 56 <-> 75
Opis: Bolesny cios w żebra odzywa się we wszystkich nerwach. Trafiony stara się złapać oddech i chwilowo jest bezbronny.
Efekt: Psi -10; Lekkie otumanienie do końca tury; Bezbronny na 1 cios.

Obrażenia: 76 <-> 85
Opis: Trafienie w splot słoneczny skutecznie wyłącza przeciwnika z walki na dłuższą chwilę. Stara się on złapać oddech a uporczywy ból nie pozwala mu się na niczym skupić tudzież bronić. Jeśli cios był dostatecznie silny, przeciwnik może się przewrócić.
Efekt: Psi -20; Lekkie otumanienie na k3 tury; Bezbronny do końca tury, 80% - (Si+Ko)/2 szans na Powalenie.

Obrażenia: 86 <-> 95
Opis: Trafienie w prawą część piersi jest zbyt silne aby zostać zamortyzowane przez kości i mięśnie, łamie k4 żebra i nadwyręża płuco. Przeciwnik jest oszołomiony i nie może złapać oddechu przez dłuższy czas.
Efekt: Psi -25; Zadyszka; Otumanienie; Test Psi lub Bezbronność na k4 tury; 90% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; Wewnętrzny krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 96 <-> 105
Opis: Potężne uderzenie poniżej linii żeber sprawia, że pęka wątroba i obrażeń doznają pozostałe organy wewnętrzne. Trafionego przeszywa dotkliwy ból i niemalże natychmiast dochodzi do wymiotów. Jeśli fachowa pomoc nie zostanie udzielona, postaci może zagrozić wewnętrzny krwotok.
Efekt: Psi -35; Wymioty; Bezbronność na k4 tury; Poważne Otumanienie na k10 tur; Powalenie; Wewnętrzny krwotok 6 stopnia.

Obrażenia: 106 <-> 115
Opis: Przeciwnik zostaje uderzony z ogromną siłą w lewą część klatki piersiowej w wyniku czego złamaniu ulega k6 żeber, które z kolei przebijają płuco. Ranny jest w szoku i pozostaje przez długi czas mocno osłabiony w walce.
Efekt: Psi -35; Efekt Duszenia z czasem dwukrotnie dłuższym; Bezbronność 2k6+2 tury; 120% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; Wewnętrzny krwotok 6 stopnia.

Obrażenia: 116 <-> 135
Opis: Cios na prawy bok był tak destrukcyjny, że zamienił płuco w krwawą miazgę i połamał k8 żeber. Ponadto doszło do poważnego uszkodzenia kręgosłupa, gdy brutalna siła wytrąciła kilka kręgów i naderwała rdzeń. Przy pierwszej pomocy udzielonej natychmiast i doskonałej opiece lekarskiej w ciągu kolejnych chwil można uratować życie, a w mniejszym stopniu - sprawność.
Efekt: Psi -40; Powalenie; Bezbronność; Poważne Otumanienie; Wewnętrzny krwotok 9 stopnia.

Obrażenia: 136 <-> 155
Opis: Uderzenie w środek tułowia gruchocze barierę z kości i miażdży organy. Fragmenty kości przeszywają serce, płuca i jelita wywołując makabrycznie obfity krwotok wewnętrzny, widoczny na powierzchni skóry w postaci powiększającej się plamy.
Efekt: Psi -50; Niezdolny do walki; Wewnętrzny krwotok 13 stopnia.

Obrażenia: 156 <
Opis: Uderzenie w lewą połowę korpusu powoduje zapadnięcie się szkieletu do wewnątrz. Połamany obojczyk przebija się przez skórę zaś zmiażdżone połamanymi kośćmi serce zwyczajnie pęka zalewając trzewia krwią. Śmierć następuje w ciągu chwil wypełnionych bólem.
Efekt: Śmierć po k4 turach.


Głowa
Cytat:

Obrażenia: <20
Opis: Uderzenie sięgnęło głowy jednak było na tyle niecelne, iż trafiony obejdzie się nawet bez guza.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 21 <-> 35
Opis: Uderzenie dosięgnęło twarzy prosto w oczodół. Nie jest ono groźne, jednak siniak i opuchlizna są nie do uniknięcia.
Efekt: Psi -10; 60% - Ko szans na Lekkie otumanienie na 1 turę.

Obrażenia: 36 <-> 55
Opis: Mocny cios w szczękę łamie k4 zęby i wybija żuchwę ze stawów. Towarzyszący temu ból wyłącza przeciwnika z walki na krótką chwilę.
Efekt: Psi -10; *Ch -5; Lekkie Otumanienie na k6 tur; Bezbronność na 1 turę; 60% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; 50% - Ko szans na Ogłuszenie.

Obrażenia: 56 <-> 75
Opis: Cios trafia w nos powodując jego złamanie i krwawienie. Jest to niemal najczęstszy efekt bijatyki.
Efekt: Psi -15; *Ch -10; Otumanienie na 1 turę; Lekkie Otumanienie na k6 tur; 75% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; 70%- Ko szans na Ogłuszenie; Krwotok 1 stopnia.

Obrażenia: 76 <-> 85
Opis: Przeciwnik zostaje uderzony z dużą siłą w czoło co znacząco wpływa na jego percepcję. Widocznym z zewnątrz skutkiem będzie sporej wielkości i podbiegnięty krwią guz, lecz prawdziwe efekty mogą się utrwalić pod czaszką.
Efekt: Psi -20; Otumanienie na k6 tur; 100% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; 80% - Ko szans na Ogłuszenie; 70% - Ko szans na Wstrząs mózgu.

Obrażenia: 86 <-> 100
Opis: Potężnemu uderzeniu w skroń towarzyszy chrzęst pękających kości. Uszkodzenie czaszki objawia się sinymi plamami na skórze w jego okolicach oraz wytworzeniem się z krwi okularów na białkach oczu. Pierwsza pomoc potrzebna jest natychmiast.
Efekt: Psi -25; Poważne otumanienie na k20 tur; Bezbronność; 140% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; 120% - Ko szans na Ogłuszenie; 140% - Ko szans na Wstrząs mózgu; Wewnętrzny krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 101 <-> 120
Opis: Ogromna siła masakruje twarz i wywołuje liczne pęknięcia w twarzoczaszce. Oczy zachodzą krwią zaś złamany nos zamienia się w pulsującą fontannę.
Efekt: Psi -30; Poważne otumanienie; Bezbronność; Powalenie; Wstrząs mózgu; 140% - Ko szans na Ogłuszenie; Krwotok 6 stopnia; Wewnętrzny krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 121 <-> 135
Opis: Cios od dołu jest tak silny, że wybita i miażdżąca krtań żuchwa pęka na kilka kawałków. Jedyne na co może sobie pozwolić ofiara to charczeć nim ktoś udzieli jej pierwszej pomocy i udrożni drogi oddechowe. Jeśli jednak żaden ratunek nie nadejdzie, ranny nie tylko dusi się z racji braku powietrza, lecz również topi go zalewająca płuca krew.
Efekt: Psi -45; Powalenie; Poważne otumanienie; Niezdolny do walki; Efekt Duszenia; Krwotok 9 stopnia.

Obrażenia: 136 <-> 155
Opis: Uderzenie w czubek głowy łamie czaszkę i na stałe uszkadza mózg. Jedno z oczu zostaje zmiażdżone przez obsuwającą się kość czołową, a jego białko miesza się na twarzy z krwią. Cios jest na tyle potężny, iż ofiara natychmiast traci przytomność. Pierwsza pomoc musi zostać udzielona natychmiast zanim nadejdzie czas na zorganizowaną pomoc medyczną.
Efekt: Psi -60; *Ch -40; *Int -20; *Re -30; *Zr -20; *UWW -20; *Us -30; Ogłuszenie; Krwotok 8 stopnia.

Obrażenia: 156 <
Opis: Pod wpływem ciosu czaszka głucho mlasnęła wbijając kości skroniowe w głąb mózgu. Oczy ofiary zastygają w miejscu i zaczynają się zalewać krwią. Podobnie wypełniają się usta, nos i uszy stwarzając iście makabryczny widok. Śmierć nachodzi ofiarę zanim ta jeszcze upadnie na ziemię.
Efekt: Śmierć.


Ręce
Cytat:

Obrażenia: < 20
Opis: Trafienie zostało zamortyzowane przez mięśnie i kości w sposób niewywołujący bólu.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 21 <-> 40
Opis: Cios w ramię przygniata mięśnie i odrzuca rękę, zaś staw barkowy zostaje boleśnie naciągnięty co znacząco wpływa na mobilność.
Efekt: Psi -5; 50% - (Si + Ko) /2 szans na Rozbrojenie.

Obrażenia: 41 <-> 65
Opis: Mocne uderzenie w bark wytrąca całe ramię ze stawu. Ból daje się we znaki, a ręka pozostaje bezwładna do czasu nastawienia.
Efekt: Psi -10; Rozbrojenie.

Obrażenia: 66 <-> 85
Opis: Większość kości dłoni zostaje zmiażdżona a ona sama staje się całkowicie bezużyteczna do czasu udzielenia fachowej pomocy medycznej.
Efekt: Psi -15; Rozbrojenie.

Obrażenia: 86 <-> 95
Opis: Potężny cios w przedramię miażdży kość promieniową i uszkadza staw łokciowy. W efekcie ofiara doświadcza złamania zamkniętego z przemieszczeniem i obfitym krwotokiem wewnętrznym.
Efekt: Psi -25; Rozbrojenie; Wewnętrzny krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 96 <-> 125
Opis: Obie kości przedramienia zostają zgniecione i złamane w wielu miejscach przerywając skórę wraz z naczyniami krwionośnymi, zaś obrazu zniszczenia dopełnia rozerwana torebka stawu łokciowego. Jeśli pierwsza pomoc nie zostanie udzielona, nie tylko ręka obumrze grożąc zakażeniem.
Efekt: Psi -35; Rozbrojenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 126 <-> 145
Opis: Kość ramieniowa zostaje wyrwana z barku i połamana w kilku miejscach. Ręka zwisa swobodnie strasząc wyglądem nie tylko właściciela. Gdyby nie zmiażdżone mięśnie bicepsa i tricepsa, potrzebna byłaby zaledwie pierwsza pomoc.
Efekt: Psi -35; Rozbrojenie; Krwotok wewnętrzny 6 stopnia.

Obrażenia: 146 <
Opis: W wyniku uderzenia w ramię pęknięciu na kilka kawałków ulega nie tylko kość ramieniowa i bark, ale również przebijający skórę obojczyk. Krew tryska z ran spowodowanych rozdarciem odłamkami kostnymi skóry i naczyń krwionośnych.
Efekt: Psi -40; Rozbrojenie; 100% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; Krwotok 9 stopnia.


Nogi
Cytat:

Obrażenia: < 25
Opis: Słabe uderzenie w udo. Jedyny efekt to lekki ból i mała opuchlizna pojawiająca się po pewnym czasie.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 26 <-> 45
Opis: Trafienie w kolano powoduje długotrwały, uporczywy ból i dużą opuchliznę, utrudnia chodzenie przez dłuższy czas
Efekt: Psi -5; Efekt Zadyszki.

Obrażenia: 46 <-> 65
Opis: Uderzenie w udo powoduje promieniujący ból, lecz nie uniemożliwia walki. Zmniejszona zostaje mobilność ofiary, a zatem rośnie jej podatność na kolejne ciosy.
Efekt: Psi -15; Lekkie otumanienie na 1 turę.

Obrażenia: 66 <-> 85
Opis: Mocniejsze uderzenie w krocze powoduje wyłączający z walki ból.
Efekt: Psi -40 na jedną turę, Psi -10; Poważne otumanienie na 1 turę; Bezbronność na 1 turę.

Obrażenia: 86 <-> 105
Opis: Mocne uderzenie w piszczel powoduje jej pęknięcie i utrudnia wszystkie ruchy do czasu jej zrostu.
Efekt: Psi -15; *Sz -30; 60% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; Wewnętrzny krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 106 <-> 125
Opis: Następstwem potężnego ciosu jest otwarte złamanie piszczeli i towarzyszący mu krwotok. Trafienie ma większy efekt psychologiczny, niż faktycznie może zagrozić życiu.
Efekt: Psi -25; *Sz -30; Trwała Zadyszki; 90% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 126 <-> 145
Opis: Kolano chrupnęło pod wpływem ciosu rozrywając skórę i pozwalając oddzielić się rzepce od reszty ciała. Postać pada na ziemię krzycząc z bólu w towarzystwie tryskającej krwi.
Efekt: Psi -30; Bezbronność; Trwała Zadyszka; Powalenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 146 <-> 165
Opis: Cios w udo trafia prosto w kość i łamie ją kompleksowo umożliwiając jej fragmentowi uszkodzenie tętnicy. Pierwsza pomoc jest wymagana natychmiast aby krwotok wewnętrzny nie doprowadził do śmierci.
Efekt: Psi -35; Bezbronność; Trwała Zadyszka; Powalenie; Poważne otumanienie na k6 tur; Wewnętrzny krwotok 8 stopnia.

Obrażenia: 166 <-> 185
Opis: Siła uderzenie powoduje pęknięcie miednicy a wstrząs zostaje przekazany na kręgosłup. Postać nie jest w stanie utrzymać się na nogach i wszystkie mięśnie, również zwieracze, ulegają rozkurczowi. Zagrożenie dla życia powoduje uszkodzenie arterii udowej oraz liczne obrażenia tkanek chronionych dotychczas przez miednicę.
Efekt: Psi -45; Niezdolny do walki na k4 tury; Bezbronność; Powalenie; Poważne otumanienie na k10 tur; Wewnętrzny krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 186 <
Opis: Uderzenie okazało się tak silne, że nogę na wysokości kolana oderwało w całości od reszty ciała. Krew rytmicznie tryska jaskrawą fontanną wywołując przerażenie wśród świadków.
Efekt: Psi -50; Bezbronność; Powalenie; Krwotok 10 stopnia.


Wersja "tył"

Korpus
Cytat:

Obrażenia: <30
Opis: Uderzenie wydaje się być delikatne i zostaje zamortyzowane przez mięśnie.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 31 <-> 55
Opis: Uderzenie w nerki powoduje tymczasowe otumanienie przeciwnika i odsłonięcie go na przyszłe ciosy.
Efekt: Psi -10; Lekkie otumanienie do końca tury.

Obrażenia: 56 <-> 75
Opis: Bolesny cios w żebra odzywa się we wszystkich nerwach. Trafiony stara się złapać oddech i chwilowo jest bezbronny.
Efekt: Psi -10; Lekkie otumanienie do końca tury; Bezbronny na następny cios.

Obrażenia: 76 <-> 95
Opis: Trafienie w kręgosłup skutecznie wyłącza przeciwnika z walki na dłuższą chwilę. Stara się on złapać oddech a uporczywy ból nie pozwala mu się na niczym skupić tudzież bronić. Jeśli cios był dostatecznie silny, przeciwnik może się przewrócić.
Efekt: Psi -20; Lekkie otumanienie na k3 tury; Bezbronny do końca tury, 90% - (Si+Ko)/2 szans na powalenie.

Obrażenia: 96 <-> 115
Opis: Trafienie w prawą łopatkę jest zbyt silne, aby zostać zamortyzowane przez kości i mięśnie, a w efekcie łamie ją oraz k4 żebra. Przeciwnik jest oszołomiony i nie może złapać oddechu przez dłuższy czas.
Efekt: Psi -25; Zadyszka; Otumanienie; 100% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; Wewnętrzny krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 116 <-> 135
Opis: Potężne uderzenie poniżej linii żeber sprawia, że pęka trzustka i obrażeń doznają pozostałe organy wewnętrzne. Trafionego przeszywa dotkliwy ból i niemalże natychmiast dochodzi do wymiotów. Jeśli fachowa pomoc nie zostanie udzielona, postaci może zagrozić wewnętrzny krwotok.
Efekt: Psi -35; Wymioty; Bezbronność na k4 tury; Poważne Otumanienie na k10 tur; Powalenie; Wewnętrzny krwotok 6 stopnia.

Obrażenia: 136 <-> 155
Opis: Przeciwnik zostaje uderzony z ogromną siłą w lewą część pleców w wyniku czego złamaniu ulega k6 żeber, które z kolei przebijają płuco. Ranny jest w szoku i pozostaje przez długi czas mocno osłabiony w walce.
Efekt: Psi -35; Efekt Duszenia z czasem dwukrotnie dłuższym; Bezbronność 2k6+2 tury; 120% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; Wewnętrzny krwotok 6 stopnia.

Obrażenia: 156 <-> 165
Opis: Cios na prawy bok był tak destrukcyjny, że zamienił płuco w krwawą miazgę i połamał k8 żeber. Ponadto doszło do poważnego uszkodzenia kręgosłupa, gdy brutalna siła wytrąciła kilka kręgów i naderwała rdzeń. Przy pierwszej pomocy udzielonej natychmiast i doskonałej opiece lekarskiej w ciągu kolejnych chwil można uratować życie, a w mniejszym stopniu - sprawność.
Efekt: Psi -40; Powalenie; Bezbronność; Poważne Otumanienie; Wewnętrzny krwotok 9 stopnia.

Obrażenia: 166 <-> 180
Opis: Uderzenie w środek pleców gruchocze barierę z kręgosłupa i miażdży organy. Widać jak ciało się zapada zaś na klatce piersiowej zaczynają się pojawiać fioletowe plamy. Jest to spowodowane tym, że fragmenty kości przeszywają serce, płuca, a nawet jelita.
Efekt: Psi -50; Niezdolny do walki; Wewnętrzny krwotok 13 stopnia.

Obrażenia: 181 <
Opis: Żebra lewej połowy pleców pękają z trzaskiem i wbijają się wgłąb ciała. Wraz z impetem uderzenia docierają i miażdżą serce wypychając obojczyk, a nawet łamiąc kilka żeber od strony piersi. Pomniejszymi obrażeniami, będącymi bez znaczenia dla ofiary są wyłamanie barku, pęknięcie łopatki oraz odma. Niejako odepchnięta, postać pada na twarz i przez krótką chwilę walczy o życie zanim nadchodzi śmierć.
Efekt: Śmierć po k4 turach.


Głowa
Cytat:

Obrażenia: < 15
Opis: Uderzenie sięgnęło głowy jednak było na tyle niecelne, iż trafiony obejdzie się nawet bez guza.
Efekt: Psi -10.

Obrażenia: 16 <-> 30
Opis: Cios w potylicę należy do tych bardzo bolesnych lecz niegroźnych. Opuchlizna zniknie po kilku dniach.
Efekt: Psi -10; 70% - Ko szans na Lekkie otumanienie na 1 turę.

Obrażenia: 31 <-> 50
Opis: Uderzenie lokuje swój impet w mięśniach i kościach karku. Cios nie jest tak silny aby połamać ofiarę, lecz odruchowo schyla się ona w akcie obronny. Co słabsze osobniki mogą zostać powalone na ziemię.
Efekt: Psi -15; 90% - Ko szans na Lekkie otumanienie na 1 turę; 60% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie.

Obrażenia: 51 <-> 70
Opis: Przeciwnik zostaje uderzony z dużą siłą w potylicę w wyniku czego zostaje zamroczony na krótką chwilę. Skóra na czaszce zostaje rozcięta i powinna zostać z szyta, aby uniknąć zakażenia. Jeśli cios był odpowiednio silny, ofiara może zostać powalona na kolana.
Efekt: Psi -20; Otumanienie na k6 tur; Bezbronność na k4 tury; 90% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; 60% - Ko szans na Ogłuszenie; 50% - Ko szans na Wstrząs mózgu; Krwotok 2 stopnia.

Obrażenia: 71 <-> 80
Opis: Potężnemu uderzeniu w kość ciemieniową towarzyszy chrzęst pękających kości. Uszkodzenie czaszki objawia się sinymi plamami na skórze w jego okolicach oraz wytworzeniem się z krwi okularów na białkach oczu. Pierwsza pomoc potrzebna jest natychmiast.
Efekt: Psi -30; Poważne otumanienie na k20 tur; Bezbronność; 140% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; 120% - Ko szans na Ogłuszenie; 140% - Ko szans na Wstrząs mózgu; Wewnętrzny krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 81 <-> 95
Opis: Ogromna siła pod kątem w potylicę powodując całą siatkę pęknięć na całej czaszce. Z powstałej rany krew płynie obficie zalewając kark i plecy zaś na białkach oczu pojawiają się krwawe okulary.
Efekt: Psi -30; Poważne otumanienie; Bezbronność; Powalenie; Wstrząs mózgu; 140% - Ko szans na Ogłuszenie; Krwotok 6 stopnia; Wewnętrzny krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 96 <-> 115
Opis: Uderzenie w czubek głowy łamie czaszkę i na stałe uszkadza mózg. Jedno z oczu zostaje zmiażdżone przez obsuwającą się kość czołową, a jego białko miesza się na twarzy z krwią. Cios jest na tyle potężny, iż ofiara natychmiast traci przytomność. Pierwsza pomoc musi zostać udzielona natychmiast zanim nadejdzie czas na zorganizowaną pomoc medyczną.
Efekt: Psi -60; *Ch -40; *Int -20; *Re -30; *Zr -20; *UWW -20; *Us -30; Ogłuszenie; Krwotok 8 stopnia.

Obrażenia: 116 <-> 135
Opis: Siła z jaką cios wbija się w kark jest druzgocąca. Rozlega się głośny trzask i głowa opada do tyłu, a zaraz za nią, całe ciało uderzając bezwładnie o ziemię. Jedynym śladem zadanych obrażeń krwawa piana na ustach i chwilowo poruszające się oczy zanim śmierć dociera.
Efekt: Śmierć.

Obrażenia: 136 <
Opis: Pod wpływem ciosu czaszka głucho mlasnęła wbijając kości w głąb mózgu. Oczy ofiary zastygają w miejscu i zaczynają się zalewać krwią. Podobnie wypełniają się usta, nos i uszy stwarzając iście makabryczny widok. Śmierć nachodzi ofiarę zanim ta jeszcze upadnie na ziemię.
Efekt: Śmierć.


Ręce
Cytat:

Obrażenia: < 20
Opis: Trafienie jedynie musnęło ciało.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 21 <-> 40
Opis: Cios w ramię przygniata mięśnie i odrzuca rękę, zaś staw barkowy zostaje boleśnie naciągnięty co znacząco wpływa na mobilność.
Efekt: Psi -5; 50% - (Si + Ko) /2 szans na Rozbrojenie.

Obrażenia: 41 <-> 65
Opis: Mocne uderzenie w bark wytrąca całe ramię ze stawu. Ból daje się we znaki, a ręka pozostaje bezwładna do czasu nastawienia.
Efekt: Psi -10; Rozbrojenie.

Obrażenia: 66 <-> 85
Opis: Większość kości dłoni zostaje zmiażdżona a ona sama staje się całkowicie bezużyteczna do czasu udzielenia fachowej pomocy medycznej.
Efekt: Psi -15; Rozbrojenie.

Obrażenia: 86 <-> 95
Opis: Potężny cios w przedramię miażdży kość promieniową i uszkadza staw łokciowy. W efekcie ofiara doświadcza złamania zamkniętego z przemieszczeniem i obfitym krwotokiem wewnętrznym.
Efekt: Psi -25; Rozbrojenie; Wewnętrzny krwotok 4 stopnia.

Obrażenia: 96 <-> 125
Opis: Obie kości przedramienia zostają zgniecione i złamane w wielu miejscach przerywając skórę wraz z naczyniami krwionośnymi, zaś obrazu zniszczenia dopełnia rozerwana torebka stawu łokciowego. Jeśli pierwsza pomoc nie zostanie udzielona, nie tylko ręka obumrze grożąc zakażeniem.
Efekt: Psi -35; Rozbrojenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 126 <-> 145
Opis: Kość ramieniowa zostaje wyrwana z barku i połamana w kilku miejscach. Ręka zwisa swobodnie strasząc wyglądem nie tylko właściciela. Gdyby nie zmiażdżone mięśnie bicepsa i tricepsa, potrzebna byłaby zaledwie pierwsza pomoc.
Efekt: Psi -35; Rozbrojenie; Krwotok wewnętrzny 6 stopnia.

Obrażenia: 146 <
Opis: W wyniku uderzenia w ramię pęknięciu na kilka kawałków ulega nie tylko kość ramieniowa i bark, ale również przebijający skórę obojczyk. Krew tryska z ran spowodowanych rozdarciem odłamkami kostnymi skóry i naczyń krwionośnych.
Efekt: Psi -40; Rozbrojenie; 100% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; Krwotok 9 stopnia.


Nogi
Cytat:

Obrażenia: < 25
Opis: Słabe uderzenie w udo. Jedyny efekt to lekki ból i mała opuchlizna pojawiająca się po pewnym czasie.
Efekt: Psi -5.

Obrażenia: 26 <-> 45
Opis: Uderzenie w udo powoduje promieniujący ból, lecz nie uniemożliwia walkę. Zmniejszona zostaje mobilność ofiary, a zatem rośnie jej podatność na kolejne ciosy.
Efekt: Psi -15; Lekkie otumanienie na 1 turę.

Obrażenia: 46 <-> 65
Opis: Mocniejsze uderzenie w krocze powoduje wyłączający z walki ból.
Efekt: Psi -40 na jedną turę, Psi -10; Poważne otumanienie na 1 turę; Bezbronność na 1 turę.

Obrażenia: 66 <-> 85
Opis: Trafienie od boku w kolano powoduje długotrwały, uporczywy ból i dużą opuchliznę, utrudnia chodzenie przez dłuższy czas
Efekt: Psi -10; Sz -15; Efekt Zadyszki.

Obrażenia: 86 <-> 105
Opis: Mocne uderzenie w łydkę powoduje pęknięcie kości wraz z piszczelą od przodu i utrudnia wszystkie ruchy do czasu jej zrostu.
Efekt: Psi -20; *Sz -30; 60% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; Wewnętrzny krwotok 3 stopnia.

Obrażenia: 106 <-> 125
Opis: Następstwem potężnego ciosu w łydkę jest otwarte złamanie piszczeli i towarzyszący mu krwotok. Trafienie ma większy efekt psychologiczny, niż faktycznie może zagrozić życiu.
Efekt: Psi -25; *Sz -30; Trwała Zadyszki; 90% - (Si + Ko) /2 szans na Powalenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 126 <-> 145
Opis: Kolano chrupnęło pod wpływem ciosu rozrywając skórę i pozwalając oddzielić się rzepce od reszty ciała. Postać pada na ziemię krzycząc z bólu w towarzystwie tryskającej krwi.
Efekt: Psi -30; Bezbronność; Trwała Zadyszka; Powalenie; Krwotok 5 stopnia.

Obrażenia: 146 <-> 165
Opis: Cios w udo trafia prosto w kość i łamie ją kompleksowo umożliwiając jej fragmentowi uszkodzenie tętnicy. Pierwsza pomoc jest wymagana natychmiast aby krwotok wewnętrzny nie doprowadził do śmierci.
Efekt: Psi -35; Bezbronność; Trwała Zadyszka; Powalenie; Poważne otumanienie na k6 tur; Wewnętrzny krwotok 8 stopnia.

Obrażenia: 166 <-> 185
Opis: Siła uderzenie powoduje pęknięcie miednicy a wstrząs zostaje przekazany na kręgosłup. Postać nie jest w stanie utrzymać się na nogach i wszystkie mięśnie, również zwieracze, ulegają rozkurczowi. Zagrożenie dla życia powoduje uszkodzenie arterii udowej oraz liczne obrażenia tkanek chronionych dotychczas przez miednicę.
Efekt: Psi -45; Niezdolny do walki na k4 tury; Bezbronność; Powalenie; Poważne otumanienie na k10 tur; Wewnętrzny krwotok 7 stopnia.

Obrażenia: 186 <
Opis: Uderzenie okazało się tak silne, że nogę na wysokości kolana oderwało w całości od reszty ciała. Krew rytmicznie tryska jaskrawą fontanną wywołując przerażenie wśród świadków.
Efekt: Psi -50; Bezbronność; Powalenie; Krwotok 10 stopnia.



Podziękowania dla JarkaTFL


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Śro 23:32, 03 Wrz 2008, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:32, 28 Cze 2008    Temat postu:

up

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin