Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Tabela trafień krytycznych - podpalenia

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:29, 27 Maj 2007    Temat postu: Tabela trafień krytycznych - podpalenia

Z założenia runda trwa 3-5 sekund. Obrażeń od ognia nie oblicza się jednorazowo, lecz w przedziale czasowym. Z grubsza nikt nie przeżyje 30 sekund stojąc w płomeniach dlatego przyjąłem że po upływie 5 rund każdy zamienia się w węgielek.
Druga rzecz, ciało samo z siebie nie może ulec podpaleniu. Aby płonąć musi być pokryte ubraniami, oblane benzyną lub znajdywać się w striumieniu miotacza ognia.
Trzecia, w przypadku płonących ubrań ogień przeskakuje na poszczególne kończyny na 50% od momentu zapalenia i +25% co rundę. W przypadku bycia pokrytym łatwopalną substancją, ogniem zajmują się wszystkie pokryte nią części ciała jednocześnie.

Gaszenie opiszę później.

Noga

Cytat:
Po 1 rundzie palenia.
Całe owłosienie znajdujące się na nodze uległo spaleniu zaś skóra pokryła się rumieniem, który jest w stanie zniknąć po kilku dniach. Uciążliwe pozostaje jedynie swędzenie skóry, zwłaszcza w okolicy narządów płciowych.

Po 2 rundzie palenia.
Noga pokrywa się bolesnymi pęcherzami, które pękają przy najlżejszym dotyku. Ponadto, piękący ból w okolicach narządów płciowych oraz paznokci u stóp skutecznie odstrasza od jakiegokolwiek poruszania się bądź zmiany pozycji.

Po 3 rundzie.
Martwica skóry na nodze występuje na całej jej grubości. Jest ona blada a jej powierzchnia pokryta czerwonymi punktami, będącymi w istocie cebulkami włosów. W miarę upływu czasu zmieniona martwiczo skóra wysycha i pojawia się strup. Ból objawia się punktowo, gdyż receptory bólowe uległy uszkodzeniu. Tam gdzie go czuć jednak, wydaje się istną torturą.

Po 4 rundzie.
Martwica występuje na wszystkich wartwach skóry nogi i tkanek położonych głębiej. Ból jest praktycznie nieodczuwalny z powodu fragmentarycznego zwęglenia ciała. Widoczne są pęknięcia skóry, odpadające paznokcie stóp oraz dym i skwierczenie wydzielające się z ran. Mniej odporni mogą doznać urazu psychicznego spowodanego tym obrazem. Pod wpływem adrenaliny można poruszać jeszcze kończyną, lecz efekty mogą być dalekie od normalnej sprawności. W późniejszym okresie, noga musi zostać amputowana. Do czasu dostarczenia pomocy medycznej zagrożeniem pozostaje szok organizmu, który śmierć może spowodować na 100% - Ko.

Po 5 rundzie.
Ciało jest zupełnie zwęglone a poruszone może się rozsypać w popiól pozostawiając gołą kość. Po udzieleniu fachowej pomocy medycznej ofiara jest w stanie przeżyć z racji braku krwotoku oraz innego uszczerbku w organizmie. Jedynym zagrożeniem pozostaje szok organizmu, którego prawdopodobieństwo wynosi 140% - Ko. Jeśli wystapi - ofiara umiera.


Ręka

Cytat:

Po 1 rundzie.
Wszystkie włosy rosnące na ręce błyskawicznie uległy spaleniu pozostawiona bez nich skóra pokrywa się jaskrawym rumieniem. Wszystkie objawy jednak, wliczając w to swędzącą z podrażnienia skórę, są w stanie zniknąć najdalej w tydzień.

Po 2 rundzie.
Paznokcie ulegają podtopieniu zaś na skórze pojawiają się bolesne i bardzo wrażliwe na dotyk pęcherze. Dokuczliwe na dłuższą metę okazują się ruchy ramionami i podrażnianie pęcherzy pod pachami, co wymusza pozostawanie w bez ruchu na czas gojenia.

Po 3 rundzie.
Stopione na palcach paznokcie oraz czerwone kropki będące cebulkami włosów upiornie kontrastują z białą skórą. Uszkodzone receptory bólu pozwalają się cieszyć nie odczuwaniem cierpienia, a przynajmniej nie na całej ręce. Blada skóra wskazuje na jej martwicę, co gwarantuje utratę czucia do końca życia. Jedynym pocieszeniem może być fakt, iż po wygojeniu się późniejszego strupa, kończyną można władać, jednak nie tak sprawnie jak dotychczas.

Po 4 rundzie.
Ręką jest punktowo zwęglona, zaś martwica występuje na całej grubości i powierzchni skóry. Poorana pęknięciami, dymiąca się miejscami kończyna przypomina przypalony stek. Ruch łokciem może spowodować zerwanie się skóry i narażenie widzów na bardziej dramatyczny widok. Podpalony ma fantomowe uczucie, jakgdyby wciąż posiadał rękę, jednak uszkodzone nerwy uniemożliwiają jej kontrolę. O ile ofiara przeżyje, w czym przeszkodzić jej może szok występujący na 100% - Ko, będzie musiała się poddać amputacji.

Po 5 rundzie.
Ręką utrzymała jedynie swój pierwotny kształt, zaś cała została zwęglona. Poruszenie nią może spowodować opadnięcie popiołu i ukazanie kości. Ofiara teoretycznie może przeżyć, jeśli wywołany szok, którego szansa wystąpienia wynosi 140% - Ko, nie spowoduje natychmiastowego zgonu.


Korpus

Cytat:

Po 1 rundzie.
Z pleców, klatki piersiowej i brzucha znika całe dotychczasowe owłosienie. Dodatkowo, z racji oparzenia, razem z rumieniem pojawia się dokuczliwe swędzenie. Wrażliwe punkty, takie jak sutki, wymuszają noszenie cienkich i gładkich ubrań na czas gojenia się.

Po 2 rundzie.
Tułów pokrywa się pełnymi pęcherzami. Są one bolesne, a przy dotyku pękają rozlewając się. Powstałe po oparzeniu rany będą się goić stosunkowo długo i w większości wypadków przerodzą się one w blizny. Dużym utrudnieniem może być podrażnianie całej skóry podczas każdego wdechu, dlatego ofiary oddychają bardzo płytko.

Po 3 rundzie.
Skóra po oparzeniu staje się nienaturalnie blada, a w przypadku gwałtowniejszego ruchu, może odrywać się płatami. Odczuwany punktowo ból wydaje się być piekłem na ziemi, jednak nie zagraża on życiu. Utracone zostaje czucie na większości powierzchni pleców i klatki piersiowej z racji zniszczenia receptorów znajdujących się w skórze. Problem wciąż może stanowić reakcja organizmu na szok. Wywołany w jego skutek zgon może wystąpić na 110% - Ko.

Po 4 rundzie.
Spieczona i poorana przywęglonymi bruzdami skóra na plecach jest zupełnie pozbawiona czucia. Delikatniejsza, na brzuchu i klatce piersiowej nie przypomina w ogóle skóry, lecz czarną masę. Poparzenia są śmiertelne i ofiara może umrzeć na 160% - Ko. Rekonwalescencja w przypadku przeżycia będzie trwać wyjątkowo długo i może spowodować albo trwały uraz, albo wręcz niesamowitą odporność psychiczną.

Po 5 rundzie.
Korpus ulega zwęgleniu, a pojedyncze fragmenty mięśni odpadają odsłaniając również spalone narządy wewnętrzne. W wyniku wysokiej temperatury, pierwsze zniszczeniu ulegają płuca, a zaraz po nich serce. Ofiara umiera w straszliwych męczarniach.


Głowa

Cytat:

Po 1 rundzie.
Pod wpływem temperatury całe owłosienie znajdujące się na twarzy wyprowuje. Policzki pokrywają się jaskrawym rumieniem, a w chwilę po ugaszeniu ognia ofiara ma problem z wzięciem oddechu z powodu znacznego wzrostu temperatury powietrza w płucach.

Po 2 rundzie
Skóra głowy pokrywa się wodnistymi pęcherzami, dającymi się niezwykle we znaki na powiekach i ustach. Na tak wrażliwej części skóry blizny zostaną po długotrwałym gojeniu się.

Po 3 rundzie.
Oparzenia są makabrycznie bolesne. W wyniku wysokiej temperatury gałki oczne ofiary pękły, a znajdujące się w nich białko ścięło się. Wiadome jest, że wzrok nie będzie możliwy do odzyskania, lecz pomimo tego nie jest to największe zmartwienie rannego. Jego organizm boryka się z potężnym szokiem, którego szansa na zabicie wynosi 160% - Ko.

Po 4 rundach.
Poparzenia są tak głębokie, że skóra odpada w postaci kawałków suchego mięsa. Ofiara nie ma najmniejszych szans na przeżycie w wyniku popalonych płuc, utraconych oczu, czy wręcz gotującego się powoli mózgu. Jej funkcje życiowe będą jeszcze widoczne przez k4 minuty zanim się ofiara ostatecznie wypali.

Po 5 rundach.
Twarz pokryta jest zwęglonymi resztkami skóry, odsłaniającymi lekko nadpalone kości. Puste oczodoły po wypalonych oczach pokazują lekko przypieczoną tkankę mózgową, zaś szyja powoli się obiera ukazując puszkę krtani.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin