Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Sai Aquila - pilot

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Lost Colony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:43, 04 Maj 2020    Temat postu: Sai Aquila - pilot



Zdrowie fizyczne:
Kod:

Poobijany (0)     [X] [X] [X]
Zraniony (-1)     [ ] [ ] [ ]
Lekko ranny (-1)  [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ] [ ]


Zdrowie mentalne:
Kod:

Niepewny (0)                      [X] [X] [ ]
Wstrząśnięty (0)                  [ ] [ ] [ ]
Przerażony (+1 PO)                [ ] [ ] [ ]
Załamany (+1 PO; roll k6)         [ ] [ ] [ ]
Zdruzgotany (+2 PO; roll k6+1)    [ ] [ ] [ ]


Imię: Sai Aquila
Rasa: biała
Wzrost: 169
Waga: 63
Wiek: 31
Charakter: praworządny neutralny
Oczy: stalowe
Włosy: rude dredy
Opis:
- Psychopatka: Pozbawiona empatii, ale zarazem wszystkie bodźce psychiczne odczuwa słabiej (Empatia nie może być wyższa niż 0, ale jeśli ma przyjąć ranę psychiczną, może jeden raz przerzucić dowolną liczbę kości obrony psychicznej. Zaczyna z 15 Punktami Obłędu).
- Wszechstronny nerwus: Zdolności kosztują mnożnik 2 PD zamiast 3. Każda wyrzucona podczas testu 1 (nie dotyczy testów obrony psychicznej) jest ciosem w psychikę o sile 2. Test sporny z MG.
- Brak kciuka: utrudnienia w chwycie prawej dłoni, -1 kostka przy testach wymagających solidnego chwytu

Historia:

Dziewczyna pochodzenia włoskiego o trudnym charakterze i ostrym temperamencie, która tylko swoją nadgorliwością dostała się do wojska na swoje 20te urodziny. Zaraz po ukończeniu pełnoletności spróbowała pierwszy raz udziału w rekrutacji, lecz podczas wstępnych testów psychologicznych została odrzucona z powodu osobowości o skłonnościach psychopatycznych. Zamiast udać się na leczenie lub terapię, skupiła się na sposobach obchodzenia testów i udawaniu opanowania. Po przedawnieniu pierwszych badań, zweryfikowała skuteczność systemu w odsiewaniu wariatów zostając szeregową.

Na przestrzeni 11 lat w służbie nie dała rady oszukać swojej osobowości, notorycznie łaknącej nowych doznań. Przeskakiwała z wydziału do wydziału, próbując uciec od monotonii i rutyny, finalnie przenosząc się do marynarki. Po pierwszych lotach treningowych i próbnych w promie stwierdziła, że odnalazła swoje powołanie, przynajmniej na jakiś czas. Nieznana i niezbadana przestrzeń kręciła ją i pozwalała zaspokoić apetyt na nowe bodźce. Oczywiście, po trzech latach i tu zaczął wkradać się marazm, z którym Sai walczyła jedynie dzięki obietnicy udziału w ekspedycji. W wolnym czasie podejmowała się różnych zajęć, odnajdując tymczasowo hobby w programowaniu. Aktualnie próbuje dzięki temu uprościć sobie pracę pilota poprzez pisanie algorytmów osobistego asystenta pokładowego. Na chwilę obecną, są to proste makra aktywowane głosem, ale na tępych trepach robią wystarczające wrażenie.

Z racji swojego stażu, przełożeni pozwalają jej na niektóre fanaberie, jak niezgodna z regulaminem musztry fryzura, piercing czy też wysługiwanie się kociarstwem, jak określała młodych kadetów.

Profesja: Pilot / Archetyp Wojskowy
+ Prowadzenie pojazdów - specjalizacja: pilotaż
Pilotaż combat: Percepcja + Prowadzenie pojazdów
Pilotaż dalekosiężny: Inteligencja + Prowadzenie pojazdów
Pilotaż międzysystemowy: Wiedza + Prowadzenie pojazdów
+ Prowadzenie pojazdów: +1
Archetyp Wojskowy:
+ 1 Zręczność
+ 2 Percepcja
+ 1 Wytrzymałość
+ 2 Walka wręcz
+ 2 Wysportowanie
+ 1 Odporność na stres

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 2
Percepcja: 3

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 2
Powiązania: 1
Szczęście: 1

Umysłowe
Siła woli: 2
Wiedza: 2
Inteligencja 2

Defensywne
Obrona fizyczna: 4
Odporność psychiczna: 3


ZDOLNOŚCI

Wrodzone:
Czujność: 2
Wysportowanie: 2
Przeszukiwanie:
Walka wręcz: 2
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet:
Ukrywanie się:
Uwodzenie: 2
Kontakty:

Szkolenie podstawowe
Taktyka bojowa:
Obsługa maszyn:
Etykieta:
Przeszkolenie strzeleckie: 1
Pierwsza pomoc: 1
Złodziejstwo:
Naprawa: 2
Występy publiczne:
Odporność na stres: 1
Sztuka przetrwania:
Obsługa systemów komputerowych: 2

Szkolenie zaawansowane
Wykształcenie:
Dowodzenie:
Produkcja:
Medycyna:
Obce kultury:
Programowanie: 3
Kryptologia:
Inżynieria polowa:
Prowadzenie pojazdów: 3
Specjalizacja: pilotaż
Farmakologia:
Materiały wybuchowe:

Specjalne zdolności
1. Kodowanie:
[1]: tworzy prosty algorytm dla przyjaznego systemu na k4 tury
[2]: tworzy pełen algorytm zwiększający efektywność danego systemu)
[3]: tworzy program umożliwiający skoordynowanie kilku systemów
[4+]: tworzy zestaw programów, makr i algorytmów zwiększający efektywność połączonych systemów


Broń



Pancerz / miejsce chronione / pp / wt



Ubiór, biżuteria, itd:



Ekwipunek:


PD: 0
Punkty obłędu: 15
Punkty Przeznaczenia: 2


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Wto 14:09, 10 Lis 2020, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Lost Colony Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin