Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Sloty ekwipunku

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:03, 27 Maj 2007    Temat postu: Sloty ekwipunku

Zastanawiam się nad sposobem rozmieszczenia rzeczy w ekwipunku.
Zrobić ilośc slotów? Porównania do wagi? Sloty z przeznaczeniem np. na granaty lub magazynki (akurat te to na 100% - szelki taktyczne)?
Jeśli sloty, to jak wtedy trzeba zrobic proporcjonalne rozmiarowo i wagowo, co z kolei wymaga jakiejś szachownicy na karcie Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anderkent
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:15, 27 Maj 2007    Temat postu:

plecak na dowolna ilosc 'pomniejszego sprzetu' - w to wchodzi wlasciwie wszystko o rozsadnych rozmiarach - pistolety, magazynki itp. Znalezienie rzeczy w plecaku zajmuje okolo minuty - za wyjatkiem sytuacji gdy mamy tam tylko 2 rzeczy, bez przesady Razz Wtedy wystaczy 10-15 sec na wyjecie czegos.

mozna zrobic sloty na jakies wieksze bronie, ale po co? Wierzmy w logiczne myslenie. Jasne jest ze nikt nie bedzie mogl nosic na plerach dwoch wyrzutni rakiet, baretty, jet-packa i plecaka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:39, 27 Maj 2007    Temat postu:

Mi chodzi żeby to jakoś oprzeć na mechanice.

Rozmiarowo:
Sprzęt bardzo duży [np. bazooka] = 2 szt. sprzętu dużego
Sprzęt duży [np. ak 47] = 2 sprzęty średnie
Sprzęt średni [np. mp5] = 2 sprzęty małe
Sprzęt mały [np. pistolet, granat, złożone ubranie] = 2 sprzęty bardzo małe
Sprzęt bardzo mały [np. magazynek, od 10 luźnych naboi, baton] = podstawowa jednostka 1 JO [jednostka objętości].

Analogicznie do wagi, tylko że jej max. określałaby siła. Założmy, że 2x Siła = max JW [jednostek wagi].

Brzmi sensownie czy już bredzę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anderkent
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:46, 27 Maj 2007    Temat postu:

Po co?
Dajmy graczom troche swobody. Można zrobić tabelkę udźwigu, ale w objętości kierujmy się po prostu zdrowym rozsadkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:58, 27 Maj 2007    Temat postu:

Nie wierze w zdrowy rozsądek ani ludzką inteligencję :rolleyes:
Poza tym, osobiście wolałbym mieć na wszystko tabelki. Jestem symulacjonistą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anderkent
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:01, 27 Maj 2007    Temat postu:

i w zwiazku z tym uwazasz ze ktos moze uniesc tyrannozaura (karabin 0,577) i glocka, ale baretty i dwoch glockow juz nie? Aw ;(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:03, 27 Maj 2007    Temat postu:

Nie unieść, a zmieścić w torbie. To co gracz ma w łapie i dźwiga zależy od wagi. To ile jego tobołki pomieszczą - sloty rozmiarowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Pią 8:22, 29 Cze 2007    Temat postu:

A ja powiązałbym JO z JW. Na przykład 1 JO to 0,5 JW. Chodzi o to aby gracz nie wypchał sobie wszystkich kieszeni, slotów i plecaka towarem, a potem jeszcze biegał z dwoma M4A1 po polu walki zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:13, 29 Cze 2007    Temat postu:

Ja bym nie tyle wiązał co zwyczajnie podawał oba przy przedmiocie. Duży przedmiot niekoniecznie musi być ciężki i na odwrót.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:59, 29 Cze 2007    Temat postu:

macedończyk napisał:
A ja powiązałbym JO z JW. Na przykład 1 JO to 0,5 JW. Chodzi o to aby gracz nie wypchał sobie wszystkich kieszeni, slotów i plecaka towarem, a potem jeszcze biegał z dwoma M4A1 po polu walki zadowolony.


a czemu nie 0_o

moze niech bedzie tak, zeby byla ograniczona ilosc JO a JW to zupelnie cos innego? jak bedzie mial np plecak olowiu to nie uniesie bazuki mimo ze ma polowe JO wolnych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin