Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Schedule

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:52, 27 Maj 2007    Temat postu: Schedule

Legenda
Na czerwono - pilne!
Na niebiesko - robić w drugiej kolejności
Na czarno - robić jak jest chwila wolna
Na "cyjankowo" - w trakcie robienia
Na zielono - zrobione

Done:
- trafienia krytyczne - obuchowe
- dorobienie efektów do postrzałów od tyłu [ja]
- trafienia krytyczne - podpalenia
- przedyskutować kwestię 'slotów' ekwipunku zależnych od posiadanych pasów, toreb itd. oraz rozmiary przedmiotów adekwatne do tych slotów
- 4 sztuki walki
- "taktyka" jako sztuka walki strzeleckiej (strzelanie na oślep zza winkla, błyskawiczne wychylenie się i strzał itp w formie umiejek)
- choroby psychiczne
- mutacja parapsychiczne
- kwestia jak rozwiązac potrącenia od pojazdów
- [color=green]kwestia ekwipunku początkowego

- kwestia poczatkowych cech pobocznych
- mechanika walki wręcz i strzeleckiej
- rozwój postaci do przedyskutowania
- szablon tworzenia broni
- szablon tworzenia pancerzy
- strzelanie do pojazdów cywilnych
- karta postaci
- wszystkie pistolety
- profesje
- promieniowanie (zostajemy przy mojej wersji ;])
- krytyczny pech strzelecki
- szybkość istot żywych (oraz pojazdów)
- Modyfikatory US: rozmiar i odległość od celu
- nowa mechanika pancerzy
- trafienia krytyczne - sieczne [JarekTFL]
- Broń krótka maszynowa, broń długa, broń ciężka, bronie specjalne [Bortasz, ale każdy może swoje powrzucać]
- trafienia krytyczne - eksplozje zwykłe
- opisy umiejętności
- poprawić tabelki cech klas
- poprawić cechy poboczne

Do dyskusji nad poszczególnym aspektem zakładac osobny temat, nie bazgrać mi w tym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Sob 23:53, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:43, 29 Cze 2007    Temat postu:

Chciałbym podziękować wszystkich, którzy w ostatnich kilku dniach sprawili, że system nabiera rumieńców. Nie sądziłem, iż można dać takiego kopa nie tylko dla Eartha, ale także dla mnie samego, abym łaskawie przestał grać i przegonił swojego lenia.
Jeszcze raz dzięki. :*

PS.
Azuri leserze, ruchy.

PS2.
Podtrzymuje apel - nie pisać w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:58, 20 Cze 2008    Temat postu:

Do zrobienia:
- znaleźć porządnego rysownika do przedstawienia Skaarów
- [daleko w przyszłość patrząc] znaleźć kogoś kto dobrze umie programować xhtml, java, ajax i w innych badziewiach aby podręcznik w formie ministrony internetowej był wygodny w obsłudze [mam awersję do pdf]
- używki
- trafienia krytyczne - kłute
- receptury leków w klasach postaci. Zamiast rozbijać - generalizować.
- Pan i Władca (czasem trzeba się dowartościować): Charakterystyka CoH
- przerobić "umundurowanie" made by Macedończyk i rozdzielić na kamuflaż i ciuchy
- rozdział 2 - Mistrz Gry.
- krytyczny pech - walka wręcz (tak żeby pasił i z bronią i bez)
- tuning wozów (spojlery, nitro, lambo-doors, choinki zapachowe itd)

Z medykamentów mam zdefiniowane:
- Opatrunki - umożliwiają udzielanie pomocy
Opatrunki organiczne - wspomaganie tamowania krwawienia, zaleczają najgorsze rany, nie zostawiają blizn
jakieś turbo - daje kopa +xx do iluś cech, a po pewnym czasie tnie kondycję o xk10. Jeśli doprowadzi do 0 = zgon.
coś do torturowania - dodaje kostki do łamania Psi (serum i takie tam)



Choroby klasy "must be":
- katar
- grypa
- zakażenie ran
- gangrena (opcja hard powyższego)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Sob 23:52, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin