Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Profesje/klasy?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:57, 02 Lip 2007    Temat postu: Profesje/klasy?

W pierwotnej wersji Eartha istniało kilka klas z modyfikatorami do cech. Dzisiaj przyszedł mi do głowy pomysł.
Zrobić klasy. Każda klasa ma swoje plusy do statsów, zestawy umiejek oraz ekwipunek początkowy [rozwiazuje nam to problem co dac graczom na dzińdybry]. W zależności od dobranych priorytetów, nawet poszczególni "najemnicy", pomimo wyboru jednej klasy, różnili by się premiami. I tak: ktoś kto wybrał 1 prior dla cech bedzie mial bogatsza wersje niz ten ktory wybral je na drugim, ale za to gorszy zestaw umiejek, niz kolega, który uznał je za wazniejsze. Panimaju?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:52, 03 Lip 2007    Temat postu:

podzial podstawowy >> zaawansowany

zolnierz >> [snajper, komandos, marine, zwiadowca, saper]
plus do uww us si ko zr re psi

cywil >> [medyk, naukowiec, informatyk, kierowca/mechanik, chemik, ... ]
plus do zr re int ch


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:02, 03 Lip 2007    Temat postu:

Hmm... ja bym się nie bawił w te podstawowy / zaawansowany tylko z grubej rury od razu tych snajperów, medyków itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:32, 03 Lip 2007    Temat postu:

Może ktoś więcej się wypowie? -.-"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Gam
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:57, 04 Lip 2007    Temat postu:

Jak pamiętam którąś sesje na brpg to były klasy, i było wszystko w porządku. Pomysł jest dobry, bo skróci proces tworzenia postaci (a przynajmniej tak mi się wydaje)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:35, 05 Lip 2007    Temat postu:

Hmm... to skoro już, to bawimy się w rozdzielanie medyk polowy / lekarz? Aby były klasy stricte supportowe jak i słabsze w leczeniu ale dające sobie radę w walce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:28, 05 Lip 2007    Temat postu:

lekarz powinien byc rozwinieciem medyka polowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:34, 05 Lip 2007    Temat postu:

Nie, aż tak sie bawić nie chcę. Myślałem o profkach jako bonusach początkowych. Później nie bardzo chce mi się babrać, bo gracze zdobywają exp i umiejki na własną rękę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:01, 11 Lip 2007    Temat postu:

Jeszcze wazna rzecz. Dobrze by było, aby każda profka mając swój zestaw umiejek, plusów do cech i ekwipunku [każde uzależnione od priorytetów] nie za bardzo się od siebie różniła. Chodzi mi o to, że ktoś kto wybrał sobie na 1 prior charakterstyke, miał z bonusów podobną premię co ten który inwestował w umiejki, albo ten co napakował się sprzętem. Panimaju?

Co do samych profek. Widze to na zasadzie:
1. Soldier w 2 postaciach
- light [no armor, dual, jakas sztuka walki],
- heavy [armor, skillsy do cięzkiego supportu Very Happy]
2. Klasy supportowe połowiczne, czyli główne skillsy jak leczenie, naprawa pojazdów, nastawienei na charyzmę,częściowo na zręczność + typowy medium soldier - normalny sprzęt, skillsy do typowych broni
3. Klasy supportowe tematycznie z dużymi bonusami do własnej specjalizacji, upośledzone względem walki

Pamiętać należy, że light soldier to zarówno zwiadowca, snajper itp. Więc na 1 ogólnej profce sie nie skonczy. Sporo mi się widzi różnych z pogranicza medium, głównie tych połowicznych.

Aha, jeszcze jedno. Robimy tylko pojedyncze profesje, bez awansów na wyższe [nie zżynamy po chamie z wfrp Razz]. Jak się było medykiem polowym to się nim jest, a nie awansuje z sanitariusza a potem na lekarza ;] Jedyny awans to exp to ładowany w umiejki i cechy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anderkent
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:05, 18 Lip 2007    Temat postu:

Jak ja widze podział na klasy:

1. Żołnierz - napierdalacz / snajper / etc. Specjalizacja zależy od wyboru umiejek i statów
2. Klasy pól-supportowe:
a) Medyk - udziela 1szej pomocy, nosi zapas drugów dla lepszego performance ;P , ale bić się potrafi
b) Scout - kolo od cichej roboty
c) Inżynier/kierowca
3. Klasy cywilne
a) Handlarz - ktoś musi na was zarabiać
b) Lekarz - prawdziwy profesjonalista. Nigdy nie trzymał broni w łapie
c) Fizyk - jakieś dziwne zjawisko do rozkmninienia? Zapraszamy. Specjalista od nowoczesnej/starożytnej technologii
d) Cywil - postać o zrównoważonych statystykach, wybierz sobie skille i sam ocen kim jestes.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:34, 18 Lip 2007    Temat postu:

Po 40 minutowej kłótni na gg wprowadzam totalitaryzm i pytam się tylko jak mam wątpliwości. A i tak zrobię swoje ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
azuri
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:17, 18 Lip 2007    Temat postu:

Mam nadzieje ze tej kilkuminutowej dyskusji zemną nie wliczasz do tych 40 minut Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anderkent
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:15, 18 Lip 2007    Temat postu:

nie, to ja się kłóciłem... Nadal mnie nie przekonał Razz Ja jestem umysl liberalny, niech se gracz sam wybierze czy chce być hybrydą i nie umieć nic, lol.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:56, 14 Sie 2007    Temat postu:

Po rozpisaniu sobie szperacza stwierdzilem ze jednak faktycznie wypada go wypieprzyc. Roznica jest marginalna wzgledem skillsow, a jest niemal niezdolny do walki. Ergo, nie ma racji bytu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Bortasz
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:30, 15 Sie 2007    Temat postu:

Ja bym sie w klasy nie bawił... czy profesje... niechaj tworzą kogo chca.. Wszystkich wariantów nie przewidzicie... Zróbcie to ogólne maksyamlnie tak by każdy gracz swoje trzy grosze mógł wtracić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin