Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Pocket rpg

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 1:23, 20 Lis 2013    Temat postu: Pocket rpg

Mechanika: rzut na talent ilością kostek taką, jak przy talencie. Trzeba wyrzucić równo lub mniej niż Atrybut.
Kolejność w rundzie i ilość akcji: k10. Zaczyna najwyższa liczba, zużywa się punkty akcji za każdą czynność dopóki nie wkroczy liczba kolejnej osoby. Jeśli czyjaś tura wynikająca z kostki zgrywa się osobą której tura wynika z refleksu (a rzut miala słaby) - zaczyna osoba opierająca się na kości.
Wszystkie obrony odbywają się na zasadzie testów spornych. Można się bronić tylko jeśli atakujący i broniący mają tyle samo PA w danej chwili.
1 jest zawsze sukcesem. 10 jest zawsze porażką.

Atrybuty w skali 1-10. Ustalają poziomy trudności.
Siła (określa ilość hp)
Zręczność (określa karę do trafienia u wroga)
Refleks (określa minimalną ilość akcji)
Inteligencja (określa manę)

Talenty, dają ilość kostek (1 się ma zawsze, można dostać 4 dodatkowe)
Strzelanie (Re)
Walka wręcz (Si lub Zr)
Magia (Int)
Złodziejstwo (skradanie, kradzież i otwieranie zamków)
Charyzma (gadanie i ukrywanie w tłumie)
Technika (naprawa i tworzenie)
Medycyna (leczenie)
Hakerstwo (całe IT)
Pułapki (tworzenie i rozbrajanie)
Wiedza (sięganie do wszelkich źródeł)
Spostrzegawczość (wzrok, słuch, węch)
Wysportowanie (Si lub Zręczność, zależy)


Akcje i Czary:
Zwykły cios - 2 PA.
Strzał z broni - 3 PA pierwszy, 2 PA kolejny jeśli w ten sam cel (nie dotyczy karabinów snajperskich i broni specjalnych).
Zwykły atak magiczny - 3 PA.
Ruch - 1 PA zmiana pozycji lub przebycie 1 umownej jednostki odległości.

Walka wręcz
Rozbrojenie - 2 PA, ST -1

Obezwładnienie - 3 PA, ST -1

Powalenie - 3 PA, ST -1

Combo! - łączenie kilku akcji w serię, każda akcja wchodząca w skład Combo! kosztuje o 1 PA mniej. W następnej turze traci się ilość PA równą ilości czynności minus Wysportowanie.

Ulepszona obrona - pasywna. Przeciwnik odrzuca jedną kostkę przy ataku.

Odpychające ciosy - pasywna. Za każdą 1 na kostkach odpycha przeciwnika o 1 jednostkę odległości, nawet jeśli się obroni.

Zbicie gardy - 2 PA. Przeciwnik odrzuca 2 kości przy obronie. Deklarowane.

Akrobatyczny unik - pasywna. Za każdy sukces w obronie powyżej ilości sukcesów ataku wroga, można przemieścić się o 1 jednostkę odległości.

Oszołomienie - 3 PA. ST -1. Przeciwnik traci połowę swoich PA.

Krytyczny cios - 4 PA, ST -1. Wszystkie wyrzucone 1 na kościach liczą się jako potrójne sukcesy, wszystkie 2 - jako podwójne.

Celny atak - 3 PA. ST +1.

Rzucanie bronią - 2 PA, ST -1 za każdą jednostkę odległości.

Strzelanie

Bieg z ostrzałem - postać może strzelać w trakcie ruchu, kosztuje to o 1 PA mniej.

Szybkie strzały - można podzielić ilość kostek dostępnych na 1 strzał na kilka różnych, byle zmieścić się w puli.

Ogień zaporowy - 4 PA. Przez czas trwania 4 PA nikt nie może się wychylić we wskazanym wąskim obszarze.

Ogień na ślepo - ST -3 zamiast redukcji do 1.

Szybkie przeładowanie - 1PA.

Celny strzał - +1 PA, ST +2

Ruchome cele - brak kar do strzelania w cele używające Sprintu.

Oszałamiający strzał - +1 PA. ST -1. Przeciwnik traci połowę swoich PA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 1:43, 20 Lis 2013    Temat postu:

Tworzenie czarów magii:
1. Bazowy atak magiczny kosztuje 3 PA, 1 Many i nie ma modyfikatorów ST
2. Dodanie efektu wiąże się z kosztem +1 PA lub ST -1 lub Mana +1
3. Można obniżać koszt któregoś z wybranych PA, ST lub Many, przenosząc koszt do innego. np. obniżenie kosztu PA o 1 spowoduje podniesienie kosztu Many o 1 lub ST o -1

Efekty podstawowe:
- mnożnik sukcesów na kolejnej cyfrze (1,2,3 itd)
- obniżenie obrony o 1
- efekt ognia: w 1szej turze tylko połowa obrażeń, lecz co turę wzrastają obrażenia o kolejną kostkę (chyba że ofiara ugasi)
- efekt lodu: zabiera ofierze 2 PA.
- efekt burzy: zabiera ofierze 2 many
- efekt ziemii: przywraca celowi hp równe ilości połowie sukcesów.
-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin