Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Draft rang, praw i przywilejów Szmelowcy

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:26, 04 Lip 2013    Temat postu: Draft rang, praw i przywilejów Szmelowcy

Prawa, obowiązki i przywileje klanowicza

1. Każdy klanowicz, niezależnie od rangi, ma obowiązek brać udział w życiu klanu. Przez branie udziału rozumie się:
- aktywność w grze
- aktywność na forum
- wspólną grę z klanowiczami
- wkład w budowę Dojo
- pomaganie nowych graczom
2. Klanowicz ma obowiązek respektować hierarchię i decydujące zdanie wyższego rangą.
3. Klanowicz ma prawo złożyć skargę na innego członka, niezależnie od jego rangi, bezpośrednio do Starszyzny.
4. Klanowicz pragnący awansu, musi się wykazać dodatkową inicjatywą, przez co rozumie się:
- formowanie grup do gry
- organizowanie klanowych konkursów i zawodów
- rekrutowanie nowych członków
- dodawanie do banku materiałów na zapas bądź dzielenie się nimi z innymi
- informowanie o eventach w grze
- pisanie artykułów i tworzenie klanowej wiki.
Klanowicz pragnący awansu musi posiadać nieposzlakowaną opinię. Zgłaszając swoją kandydaturę do promocji musi mieć poparcie przynajmniej jednej osoby o wyższej randze, która musi się pod tym podpisać.
Awans zostaje przyznany, jeśli Starszyzna jednogłośnie wyrazi na to zgodę.

Nowicjusz
Jest to ranga uzyskiwana zaraz po przyjęciu do klanu. Oznacza ona rozpoczęcie dwutygodniowego okresu próbnego, nadzorowanego przez Oficera i / lub Starszyznę. Jeśli taka osoba nie będzie wypełniać swoich obowiązków jako klanowicz, po upływie tygodnia zostanie upomniana przez osobę nadzorującą. W razie braku postępów, po upływie dwóch tygodniu straci dostęp do klanu. Analogicznie w przypadku spełniania obowiązków, zostanie poinformowana o swoim awansie na stopień Żołnierza.
Aby wkład nowicjusza został zauważony, potrzebuje świadka Oficera, Generała bądź kogoś ze Starszyzny przy wkładaniu materiałów na budowę.

Żołnierz
Jest to ranga określająca pełnoprawnego członka klanu, niezagrożonego wyrzuceniem nawet z powodu nieobecności. Ma prawo zgłaszać postulaty zmian w klanie oraz składać podanie o awans na Przywódcę. Może składać zażalenia i skargi.
Ma obowiązek słuchania Przywódcy i osób wyższych rangą.

Przywódca
Jest to ranga prestiżowa, nie gwarantująca żadnych dodatkowych uprawnień poza społecznymi.
Ma obowiązek rozwiązywania sporów między żołnierzami.
Ma obowiązek formowanie grup do wspólnej gry.
Ma obowiązek słuchania wyższych rangą.
W razie konfliktu między Przywódcami mogą się zwrócić do wyższego rangą w celu podjęcia decyzji.
Wolne miejsca na Przywódców będą ogłaszane. Ilość stanowisk będzie ograniczona ilością członków - 1 Przywódca na 8 innych członków.

Generał
Jest to ranga gwarantująca:
- dostęp do banku klanowego
- możliwość awansowania członków z Nowicjuszy na Żołnierzy
- możliwość rekrutowania nowych członków
- decydujące zdanie wobec niższych rangą, w tym Oficerów
- bycie organem opiniodawczym wobec Starszyzny i branie udziału w dyskusjach nad przyszłością klanu.
Do obowiązków zalicza się nadzorowanie Przywódców, dawanie dobrego przykładu oraz przyczynianie się do rozwoju klanu. Ponadto, generał
Ilość stanowisk generalskich jest dyktowana rozmiarem klanu. 1 stanowisko generalskie jest dostępne za każdych 4 Przywódców.

Oficer
Jest to ranga nieosiągalna w drodze normalnej ścieżki kariery. Na oficera osoba jest wybierana jednogłośnie poprzez Starszyznę.
Do obowiązków Oficera należy prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych i werbunek nowych członków, w tym nadzorowanie ich dwutygodniowego okresu próbnego (wliczając świadkowanie ich wkładu na rozbudowę oraz awans na stopień Żołnierza).
Do przywilejów należy zwierzchnictwo w stosunku do Przywódców i niższych rangą oraz dostęp do banku klanowego.

Starszyzna
W jej skład wliczają się Wodzowie i Mędrcy. Mędrcy podlegają Wodzom, toteż krzywdząca decyzja Mędrca może podlegać apelacji i ponownemu rozpatrzeniu przez Wodza. Od decyzji Wodza nie ma apelacji. W przypadku decyzji ogólnych, ich głosy muszą być jednomyślne.
Starszyzna może zasięgać opinii Generałów i Oficerów, jednak nie musi się ona z nią zgadzać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:32, 04 Lip 2013    Temat postu:

Warunki rekrutacji

1. Ukończone 14 lat.
2. Posiadanie mikrofonu.
3. Zdobyta przynajmniej 2ga ranga profilu.
4. Przebycie rozmowy kwalifikacyjnej z Oficerem, Generałem lub członkiem Starszyzny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin