Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Box z postaciami

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Mass Effect / ASJ - ciąg dalszy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:38, 26 Lut 2011    Temat postu: Box z postaciami

Wkleić tutaj swoje karty z sesji Beo. Z racji że moja będzie 2 lata po jego wydarzeniach, dostajecie 20 PD na rozwój postaci :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:54, 26 Lut 2011    Temat postu: Barrr Jorgal - Krogan Warrior


Imię i nazwisko: Barrr[wymawiane: -rrrrrrrrrrr] Jorgal
Charakter: Chaotyczny neutralny
Specjalizacja: Rozpierducha
PD: 4

Opis: Wywodzący się z dostojnego acz wytrzebionego rodu Jorgal z planety Tuchanka, młody Barrr wyróżniał się niepospolitą inteligencją i opanowaniem oraz drygiem do technologii bojowej, którą starsze pokolenie uznawało od zawsze za niehonorową.

Lekce sobie ważąc gderania starszych, Barrr ciągle rozwijał swe umiejętności z użyciem Omni-Key'a stając się szybko nadnaturalnie zdolnym wojownikiem niemającym na rodzimej planecie ciekawego przeciwnika. Ku uldze większości zamieszujących niegościnną rodzimą planetę stworów, postanowił poznać więcej ciekawych organizmów wszechświata i zarobić na ich eksterminacji, przy okazji tworząc swą legendę.

Połączenie rzadko spotykanej wśród przedstawicieli dumnej rasy Krogan inteligencji Barrra oraz zdolności technicznych, wraz ze zdumiewającymi możliwościami fizycznymi, czyni z niego idealną maszynę do mięsa na polu bitwy.

Co więcej, korzystając z negatywnych stereotypów rasowych, jest w stanie udawać głupiego niczym stolik w barze (za który to żart Barrr po usłyszeniu po raz 10 z rzędu regularnie daje w mordę) jest w stanie dowiedzieć się informacji poufnych. Krótko mówiąc, umie skutecznie udawać idiotę.

Nudna codzienna praca skończyła się, gdy podczas rutynowego powrotu na Cytadelę, Gethowie postanowili posłużyć za ruchome cele. Wydarzenia związane z najazdem Żniwiarzy był jego zdaniem tylko praktyką strzelecką i pozwoliły na odstrzelenie słabych sztuk z galaktycznej puli genowej.

Atrybuty

Fizyczne
Siła +++++
Zręczność +++++
Wytrzymałość +++++

Społeczne
Charyzma +
Oddziaływanie +++++
Wygląd +

Psychiczne
Zmysły +++++
Inteligencja ++
Spryt [-1] +

SPECJALIZACJE / Umiejętności

Walka*
Broń lekka
Broń ciężka +++++
Strzelanie wyborowe
Walka wręcz ++
Adrenalina [+2 kostki] +++++

Zaradność
Determinacja* +++
Odporność* +++
Przetrwanie
Urok
Wysportowanie* +++

Umysł
Medycyna
Dedukcja
Biotyka N/A
Przywództwo
Wiedza

Omni-klucz
Hakerstwo
Naprawa
Programowanie
Technologia ofensywna* +++
Pilotaż

Zwiad
Skradanie
Czujność* +++
Złodziejstwo
Uniki
Pułapki

ZASZŁOŚCI

Pancerz ciężki 1
Tarcze pancerza ciężkiego 3
Broń 5 / 0
Reputacja 0
Kontakty 0

EKWIPUNEK

Stary pancerz ciężki

BROŃ

FusionMiniGun (lufa szynowa / amunicja ppanc)
+7k (-2k pancerza celu) / +2s / 32

Blaster Gun / +2k / - / 10

PANCERZ / TARCZA

Pancerz ciężki / 41
Panc przeciw walce wręcz: 7
Panc przeciw strzelaniu: 7
Kary: -

MANEWRY
Siewca
Koncentracja ognia
Morze Ognia
Nie ma gdzie uciec

Wzmocnienie tarczy
Studzenie

Ciśnienie


Krwawy szał
Limb-off Party
Szarża
Żądza krwi
Przetrwać


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Pią 14:09, 04 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:16, 26 Lut 2011    Temat postu:



Orus Sparda:
Charakter: praworządny neutralny
Specjalizacja: Omni-klucz
PD: 2

Opis: Młody, 28-letni Turianin, wychowany w surowym, wojskowym rodzie, który ukończył akademię C-Sec z wyróżnienie, Orus Sparda szybko awansował w hierarchii śledczych. Zręcznie wykorzystując swoje umiejętności oraz sprzyjającą koniunkturę i koneksje swojego ojca zyskał prestiżową pozycję głównego śledczego. Jako pierwszy zebrał pełne dane do badań nad Keeperami i asystował Garrusowi w śledztwie przeciwko Sarenowi. W związku z tym wygłosił tezę o powiązaniu Sarena z Gethami oraz Keeperów z Reaperami, co zostało publicznie wyśmiane oraz błyskawicznie, nieoficjalnie zastrzeżone. Wzbudzająca liczne kontrowersje sprawa spowodowała nagromadzenie intryg, pochodzących głównie od Nadzorcy Pallina, wymierzonych w zespół dochodzeniowy oraz ostatecznie powodujących jego rozbicie. Ktokolwiek atakujący Spectrów skazywał się na ostracyzm. Orus powrócił w niełasce do swojego rodzinnego świata Nimines. Ojciec Orusa źle przyjął wieści dotyczące syna, przez co podupadł na zdrowiu i ostatecznie zmarł, zaś rodzina zaczęła obwiniać młodego Orusa. W końcu zmusiło go to przeniesienia się na własną stację kosmiczną TSS Sparda One, orbitującą wokół planety Ross 128, w systemie Gamma Draconis, niecałe 15 lat świetlnych od Cytadeli, na pograniczu turiańsko-gethowskim. Przekonany o zdradzie Sarena prowadził własne dochodzenie, wierząc w powiązanie Spectra z Gethami. Działania Sheparda ubiegły publikację jego dowodów.

Jest najemnikiem-detektywem zajmującym się głównie zdobywaniem informacji, co ułatwiają mu jego zdolności komputerowe. Żywi głęboką urazę do C-Sec i politycznych układów w Cytadeli za przepełnione hipokryzją pojęcie prawa i sprawiedliwości. Wyleczyło go to ze ślepego idealizmu i uświadomiło mu, że z rzeczywistością nie wygra. Jego głównym zleceniodawcą jest Shadow Broker, ale nie gardzi też innymi klientami z wypchanymi portfelem dopóki mieści się to w granicach prawa lub ustalonych przez niego norm moralnych.

Obecnie utknął w Cytadeli, jakiś tydzień temu, gdy cała masa Gethów zdecydowała się wybrać na wycieczkę po mieście, zachowując się jak gimnazjaliści i siejąc zniszczenie, mord i pożogę dokoła, nie omijając jego statku i załogi.


Atrybuty

Fizyczne
Siła ++++
Zręczność +++++
Wytrzymałość ++++

Społeczne
Charyzma +++
Oddziaływanie +
Wygląd ++

Psychiczne
Zmysły +++
Inteligencja ++++
Spryt ++

SPECJALIZACJE / Umiejętności

Walka
*Broń lekka +++++
Broń ciężka +
Strzelanie wyborowe +
Walka wręcz +
*Adrenalina +++

Zaradność
*Determinacja ++++
Odporność
Przetrwanie
Urok
Wysportowanie

Umysł
Medycyna
*Dedukcja +++
Biotyka
Przywództwo
Wiedza

Omni-klucz
Hakerstwo ++++
Naprawa ++
Programowanie ++
Technologia ofensywna ++++
Pilotaż

Zwiad
Skradanie
Czujność
Złodziejstwo
*Uniki ++++
Pułapki

MANEWRY

Przycelowanie
Specjalista
Agent
Nawyk
Wyszkolenie
Komando

Studzenie
Przegrzanie
Porażenie tarczy

Ciśnienie

Działonowy

ZASZŁOŚCI

Siedziba (TSS Sparda One) +++
Broń (Pistolet jonowy) ++
Pancerz średni +
Tarcze pancerza średniego +++

EKWIPUNEK


BROŃ

Pistolet jonowy / p / +3k / +3s / 9

PANCERZ

Pancerz średni / 21
Panc przeciw walce wręcz: 3
Panc przeciw strzelaniu: 4
Kary: 0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:29, 14 Mar 2011    Temat postu:

Aquila - korweta



Manewrowość: +1
Pancerz: 20
Tarcze: 120

Ciężkie działo

Pole rażenia: 270 stopni, nie chroni tyłu
Obrażenia: 30 + broń ciężka lub 32 jeśli celuje VI
Przegrzanie: 20
Specjalne: jeśli celuje VI, manewry unikowe ofiary dają 2x więcej kostek

Kanonierka

Pole rażenia: 15 stopni wertykalnie, na wprost statku
Obrażenia: 15 kostek + broń ciężka + sukcesy pilota jeśli zdeklaruje odpowiednie ustawienie
Przegrzanie: 15
Specjalne: Ustawienie pilota może dodawać jego sukcesy do obrażeń; 3 strzały [+3 przegrzania], alternatywnie może strzelać pilot

Ogólnie:

- tył statku zaopatrzony w zapasowy i wysuwany generator słoneczny
- 2 air-locki umożliwiające dokowanie
- hangar na mały pojazd lądowy lub desant z powietrza
- 2 generatory tarcz w przedniej części statku. Wszystkie manewry dotyczące zdjęcia tarcz mogą tyczyć tylko 1 generatora na raz [odejmuje połowe tarcz, max 60]. Zniszczenie generatora zabiera 60 tarcz

Wymagana obsługa:
Pilot: 1-2
Broń: 0-2 [VI zastępuje]

Dodatkowa załoga odciążająca VI:
Medical: 0-2
Tech: 0-10
Radar: 0-1
FTL cool-down supervisor: 0-3
Kantyna: 0-3
Sprzątaczka: 0-3
Miejsce na dodatkowy personel / żołnierzy: 15


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pon 20:46, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:58, 14 Mar 2011    Temat postu:


Imię i nazwisko: Sai Auditore
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Specjalizacja: Zwiad
Opis: Sai jest młodą, jeszcze przed drugą fazą klimakteryjną asari. Mając niespełna 80 lat została boleśnie doświadczona spiskami panoszącymi się za kulisami konwenansów w Cytadeli, kiedy to jej matka została usunięta ze świata, w którym była przeszkodą na drodze pewnego chciwego salariana. Nim jednak dorosła, staczając się w odmęty półświatka cytadeli, gotowa do zemsty przeżyła hańbę po raz drugi. Z racji krótkiej średniej długości życia jej oprawca zdążył opuścić ten padół łez na własną rękę. Próbując znaleźć swoje miejsce w pustce kosmosu dołączyła do grupy krogańskich łowców nagród, u których natychmiast zaskarbiła sobie sympatię zdolnościami pilota (których brak u poprzedniego prowadzącego okazał się mieć związek z niestrawnością u reszty załogi) a także sprawnością w posługiwaniu się naturalnymi biotycznymi zdolnościami podczas wspierania największych zadym organizowanych przez jej kompanów.
Sielanka kosmicznego łowcy nagród trwała by nadal, gdyby nie niespodzianka w trakcie wyjścia z nadprzestrzeni podczas dokowania do Cytadeli w postaci najazdu Gethów. Z racji braku innych możliwości, a także protestów załogi by ominęła ich największa impreza postanowiono 'rozkur...ć kosmos' co jak reguła powinna dowodzić - skończyło się zestrzeleniem i utratą statku wraz z wbiciem go w samą Cytadelę (wg pogłosek, spóźnili się o ułamki sekund z wpadnięciem na większą imprezę z udziałem niejakiego Sheparda i Sarena). Z załogi ocalała jedynie Sai oraz jeden z bardziej upierdliwych kamratów - Barrrr. Cóż, mniej do podziału, bo nagroda za dopiero co ukończone zadanie wciąż czeka.

Atrybuty

Fizyczne
Siła +++
Zręczność ++++
Wytrzymałość +

Społeczne
Charyzma +
Oddziaływanie ++++
Wygląd +++

Psychiczne
Zmysły ++++++
Inteligencja +++
Spryt +++

SPECJALIZACJE / Umiejętności

Walka
Broń lekka* +++++
Broń ciężka
Strzelanie wyborowe
Walka wręcz
Adrenalina [zawsze +1 kość] ++

Zaradność
Determinacja +++
Odporność
Przetrwanie
Urok* ++
Wysportowanie +

Umysł
Medycyna* +++
Dedukcja
Biotyka* +++++
Przywództwo
Wiedza

Omni-klucz
Hakerstwo
Naprawa
Programowanie
Technologia ofensywna
Pilotaż* +++++

Zwiad
Skradanie +++
Czujność +++
Złodziejstwo
Uniki +++
Pułapki

MANEWRY
- Sprawianie przyjemności dotykiem
- Możliwość poznania wspomnień poprzez dotyk
- Możliwość rekombinacji wspomnień (przestawiania w czasie, osłabianie dokładności wspomnienia)
- Modyfikacja wspomnień (usuwanie postaci, lub ich dodawanie, zmiana detali) dotykiem.
- Telekineza
- Przycelowanie
- Szybki strzał
- Cykor
- Manewry unikowe
- Na pozycji
- Ciśnienie

ZASZŁOŚCI

Pancerz lekki 1
Tarcze pancerza lekkiego 3
Broń 0 [pistolet blaster, darmowy]
Reputacja 1
Kontakty 2

EKWIPUNEK

Medi-gel x2
Szelki taktykcze [2 fast-sloty]

BROŃ

Pistolet jonowy / p / +3k / +3s / 9

PANCERZ

Pancerz lekki / 11
Panc przeciw walce wręcz: 1
Panc przeciw strzelaniu: 2
Kary: -


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pon 20:59, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Mass Effect / ASJ - ciąg dalszy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin