Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Technologie, badania i produkcja

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:42, 26 Cze 2020    Temat postu: Technologie, badania i produkcja

Zasady

Prowadzenie badań / produkcji wymaga osoby nadzorującej oraz asystentów.
Każdy projekt ma wymaganą liczbę punktów do osiągnięcia na podstawie atrybutów i umiejętności nadzorcy i jego asystentów.
Nadzorca daje punkty zarówno z atrybutu jak i zdolności.
Asystenci dają punkty tylko ze zdolności.
Punkty sumują się dobowo.
Wyposażenie, przedmioty, budynki i inne specjalne okoliczności mogą generować dodatkowe punkty.

Aktualne badania:

1. Primogen
Stan ukończenia w punktach: 126/175
Dowodzi: Ariadne (Wiedza + Religia = 6)
Asysta: (Religia / Wykształcenie) Imra (3), Polin (2), Vestan? (2), Drummond? (2), Dustoi (3)
Dzienny przychód punktów: 14


2. Ratling gun
Stan ukończenia w punktach: 100/100 - done
Dowodzi: Naessala (Wiedza + Rzemiosło [specjalizacja] = 7)
Asysta: (Broń palna / Rzemiosło) 20 inżynierów Artiego (2)
Dzienny przychód punktów: 47

3. Bluszcz
Stan ukończenia w punktach: 50/60
Dowodzi: Sania (Wiedza + Trucizny/Wykształcenie = 4)
Asysta: (Trucizny / Wykształcenie) Kres (2), Thrall (1), Gauwalt (3)
Dzienny przychód punktów: 10

4. Nazwa
Stan ukończenia w punktach:
Dowodzi:
Asysta:
Dzienny przychód punktów:

Ukończone badania:
Zwijlinka
Kadzidło odsalające


Aktualna produkcja:

1. Tworzenie zestawów obozowych ze specki trapera - pozyskiwanie materiałów na nadbrzeże (odpowiednik mats zebrany w terenie: 1 stal, 10 drewna, 5 kamienia, 10 tkanin)
Stan ukończenia w punktach: 14/14 total na nabrzeże.
Dowodzi: Eref (Percepcja / Siła + Sztuka przetrwania / Rzemiosło = 6)
Asysta: 5x20 artylerzystów (minimum 1)
Dzienny przychód punktów: 106

2. Grawer dla Dekappiana
Stan ukończenia w punktach: 35/35 - done
Dowodzi: Felipe (Wiedza + Rzemiosło = 4)
Asysta: Hans (2)
Dzienny przychód punktów: 6

3. Rybactwo (efekt na 8h)
Stan ukończenia w punktach: 0/0.5)
Dowodzi: Gustaf (Percepcja + Sztuka Przetrwania = 4)
Asysta: 20 marynarzy Lantasha (1), Felia (1)
Dzienny przychód punktów: 25
WSTRZYMANE]

4. Polowanie (efekt na 8h)
Stan ukończenia w punktach: 0/0.5
Dowodzi: Alma (Percepcja + Sztuka przetrwania = 6)
Asysta: 24x Obsługa balist (1)
Dzienny przychód punktów: 30
WSTRZYMANE]

5. Pranie mózgu - tworzenie zdatnych niewolników z jeńców (NIE akolici)
Stan ukończenia w punktach: 5/6
Dowodzi: Kyrian (Siła / Charyzma / Siła Woli + Tresura = 6)
Asysta: (Tresura) Tirak, Andalor i Norlar (minimum 1)
Dzienny przychód punktów: 9

6. Nazwa
Stan ukończenia w punktach:
Dowodzi:
Asysta:
Dzienny przychód punktów:

Ukończone produkcje:
- Meble do kuźni i admiralicji

Aktualna budowa:

1. Porządne nabrzeże (100 drewna, 300 kamienia, 20 stal, 50 tkanina)
Stan ukończenia w punktach: [zbieranie mats, odpoczynek] 0/200
Dowodzi: Bosch (Wiedza/Percepcja + Rzemiosło / Żeglarstwo = 5)
Asysta: (Rzemiosło / Żeglarstwo) Ziggi z Nuln (rzemiosło 3); 3x20 marynarzy (żeglarstwo 2)
Dzienny przychód punktów: 128

2. Dach (50 stal, 150 drewna, 10 tkanin, 40 kamień)
Stan ukończenia w punktach: 136/200
Dowodzi: Remkel (Wiedza + Rzemiosło = Cool
Asysta: 4 Inżynierów (rzemiosło 3); 4 Pomagierów (rzemiosło 2), 2x20 niewolników (SLT A i B) (1)
Dzienny przychód punktów: 68
[color=red]WSTRZYMANE]/color]

3. Nazwa
Stan ukończenia w punktach:
Dowodzi:
Asysta:
Dzienny przychód punktów:


Ukończone budowy:
Obóz nad primogenem
Posterunek w lesie
Posterunek przy tamie
Posterunek "Latarnia"
Prowizoryczne nabrzeże
Prowizoryczne tamy
Kapitanat


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Nie 12:29, 18 Kwi 2021, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:19, 18 Lip 2020    Temat postu:

Up.
Dawać kolejne w kolejnych postach. Na bieżąco usuwam i dodaje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:28, 18 Lip 2020    Temat postu:

duża tama, winda unlockowana po dachu, rusznikarnia

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Sob 21:31, 18 Lip 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:51, 18 Lip 2020    Temat postu:

Caede + slt c -> magazyn

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:18, 13 Lis 2020    Temat postu:

wyprodukowano:
31 zestawów obozowych
120 żarcie [rybactwo i polowanie, oba wstrzymane]
6 niewolników HE złamanych do pracy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:51, 04 Gru 2020    Temat postu:

A. Fort

Aktualny lvl - 0: 10-metrów wysoka drewniana palisada z dwumetrowym rowem i bramą, oraz nieumocniona strażnica.

Lvl 1. Wzmocnione metalem i kamieniem drewniane ogrodzenie z blankami, o wys. 15m, z wzmocnioną bramą, dwiema 18m. wieżami z balistami.
Koszt: 300 drewna, 50 kamienia, 50 stali
Stan ukończenia w punktach: [zbieranie mats, odpoczynek] 0/200
(Wiedza+ Rzemiosło) (Siła+Wysportowanie)

Lvl 2. Redita - ulepszenie Strażnicy.
Półkolista budowla z kazamatami prowadzącymi do Windy i schodów portowych, otworami strzelniczymi, zwieńczona działobitniami, tworząca ośrodek obrony (śródszaniec) fortu, o wysokosci 20 m.

Koszt: 50 drewna, 50 kamienia/stali, 10 stali
Stan ukończenia w punktach: [zbieranie mats, odpoczynek] 0/75
(Wiedza+ Rzemiosło) (Siła+Wysportowanie)

Lvl 3. Barbakan
Okrągła budowla wysunięta przed linię murów obronnych, połączona z bramą fortu za pośrednictwem osłoniętego przejścia, o wysokosci 15 m.
Koszt: 80 drewna, 80 kamienia/stali, 20 stali
Stan ukończenia w punktach: [zbieranie mats, odpoczynek] 0/100
(Wiedza+ Rzemiosło) (Siła+Wysportowanie)

Lvl 4. Wzmocnienie fortyfikacji
Wszystkie elementy obronne zostają dodatkowo wzmocnione metalem i kamieniem. +do prestiżu.
Koszt: 20 drewna, 50 kamienia, 50 stali na każdy element
Stan ukończenia w punktach: [zbieranie mats, odpoczynek] 0/100
(Wiedza+ Rzemiosło) (Siła+Wysportowanie)

B. Wzmocniony Posterunek X3.
Niegdysiejszy posterunek staje się kaponierą, czyli wzmocnionym bunkrem otoczonym suchą fosą, poniżej poziomu terenu, z otworami obserwacyjnymi powyzej linii terenu. Ma wzmocnione drzwi i ambrazury strzelnicze. Może być dodatkowo zabezpieczony drutem kolczastym lub wilczymi dołami.


C. Przedpole
1. Pomiędzy fortem a X3: wyrównanie terenu, usunięcie drzew, stworzenie wygodnej ścieżki [uzyskanie 100 drewna, 0/25 pkt]
2. wyrównanie terenu i usunięcie drzew wokół X3 [uzyskanie 300 drewna, 50 kamienia, 50 lin, 0/75 pkt]
3.wyrównanie terenu i zrobienie 300m przedpola wokół reszty fortu [uzyskanie 400 drewna, 100 kamienia, 150 lin, 0/100 pkt]


D. Kawaliera Tamowa.
Od skał Zatoki Czaszki zostaje poprowadzony na południe 100-metrowy mur z blankami, który jest zwieńczony basztą, z której można prowadzić ostrzał i obserwację wokół tam. Można na niej zamontować 3 armaty lub 2 balisty. Posiada otwory strzelnicze i ma wysokość 30 metrów.
Wycięcie lasu pod spodem żeby zapewnić ostrzał i widok na tamy.
[koszt 100 kamienia, 20 metalu, 0/150 pkt]


E. Wilcze doły 100 mkw:
Drewno 10, metal 1 [0/10 pkt]


F. Drut ostrzowy: dwie linie po 100m.

Ogrodzenie powodujące straty u istoty je forsującej. Ma postać drutu stalowego, z zamocowanymi na całej długości nożykami wykonanymi z blachy. Jest malowany na kolor zbliżony do otoczenia, w którym będzie stosowany.
Drewno 5, metal 5, lina 1 [0/20 pkt]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Pią 0:55, 04 Gru 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:37, 16 Sie 2022    Temat postu:

bump w/w posta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:35, 03 Paź 2022    Temat postu:

Jako priorytetowe zadania na najbliższe dni wyznaczył:
1) Huriofowi – stworzenia rotacyjnego systemu wart w newralgicznych miejscach – na posterunkach, murach, strażnicy i schodach, rusznikarni, magazynach i zbrojowni, windzie.
2) Sargowi – znalezienia i wytyczenia obszaru na stajnię i padok treningowy dla kawalerii. Tutaj liczył także na wkład nowego kawalerzysty którego nie miał jeszcze okazji poznać.
3) Artiemu - wyprodukowania co najmniej 20 zwijlinek w kuźni.
4) Ness - wygospodarowania pomieszczenia i następnie wyposażenia rusznikarni, a następnie wyprodukowania broni dla oddziału inżynierów.
5) Pozostałym wolnym – eksplorację i zabezpieczenie kawern. Na pewno będą potrzebować zbrojowni, kwatery oficerskiej, a może i szpitala polowego. Trzeba by też pomyśleć o jakiejś pochylni – alternatywy dla windy.
W razie gdyby mieli wolne moce przerobowe, miał zakolejkowane zadania:
6) zbudowanie zbrojowni i przeniesienia przynajmniej części sprzętu ze statków, i powołania kwatermistrza czuwającego nad zapasami i zaopatrzeniem.
7) rozłożenie i wykorzystanie posiadanych balist do obrony Fortu.

Kwestia intelektualna:
Cool problemu otoczenia przez Ssildrów lub jaszczurki.
9) komunikacja i manewrowanie jednostkami, aby ostatecznie móc przesuwać oddziały łącznie, w przemyślany sposób.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin