Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

T3 Remkel Shiphammer - główny inżynier floty

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:43, 14 Kwi 2020    Temat postu: T3 Remkel Shiphammer - główny inżynier floty



Imię: REMKEL
Rasa: krasnoludy
Profesja: Główny Inżynier Floty
GOLD: tyle ile kapitan daje

Opis:
Flotę traktuje bardziej jak upierdliwego klienta, któremu nic się nie podoba, aniżeli członków załogi.
Jeśli czegoś nie robił krasnolud, to w jego przekonaniu na pewno zostało to spartaczone.
Marudny, sceptyczny i sarkastyczny. Chyba, że ma zapas browaru, to tylko sarkastyczny.
Wiadomo, że lubi Naesallę, chociaż wyklina ją na całą okolicę, gdy tylko słyszy jakąkolwiek z jej uwag.
Czego by sytuacja nie dotyczyła, na pewno będzie miał z tym jakąś luźno powiązaną rodzinną opowieść.
Z nieznanych powodów unika Thulgurima.
Świetnie dogaduje się z Ziggim.
Gdy mówi o 'wiedźmie', ma na myśli Drummond.
Mówi bez ogródek to co myśli.
Podpadł Caede.

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście:

Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 3
Siła woli 1

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność:
Wysportowanie:
Przeczucie:
Bójka:
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet: 1
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 1

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka:
Broń palna: 1
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 1
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa: 5

Wiedza
Wykształcenie: 2
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo:
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:
SPECJALIZACJA Rzemiosło i Naprawa (rasowa): kowalstwo.
SPECJALIZACJA Rzemiosło i Naprawa: umożliwia naprawę i modyfikacje wszystkiego za wyjątkiem mechaniki precyzyjnej (za grube palce).
SPECJALIZACJA Rzemiosło i Naprawa: 10tki na naprawie podwojne sukcesy
Sztuka Wojny +1 do broni ręcznej za treningi Sarge'a
Morskie manewry +1 do broni palnej, działonowi to testów broni palnej mogą dodawać żeglarstwo

Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna


Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt


Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 23:48, 14 Kwi 2020, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin