Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Korsarze

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:10, 14 Kwi 2020    Temat postu: Korsarze



T3
1 Kuskus Swiftarrow - korsarz z kuszą samopowtarzalną
2 Ganesh Lightwing - korsarz miecz + sztylet
3 Tirak Stargaze - korsarz miecz + sztylet
4 Ithis Seagleam - korsarz miecz + sztylet
5 Norlar Wiseheart - korsarz miecz + sztylet
T2
1 Arhan Whitereed - korsarz miecz + sztylet
2 Dalos Seamist - korsarz miecz + sztylet
3 Urdi Stronghand - korsarz miecz + sztylet
4 Davan Goldenbow - korsarz miecz + sztylet
T1
1 Miklos Ulongyr - korsarz miecz + sztylet
2 Anvil Naelgrath - korsarz miecz + sztylet
3 Winus Highsun - korsarz miecz + sztylet
4 Norne Moonfeather - korsarz miecz + sztylet
5 Hatis Embersky - korsarz miecz + sztylet
6 Jerav Daywale - korsarz miecz + sztylet
7 Rarin Moonsun - korsarz miecz + sztylet
8 Jagdinger Jogdinger - korsarz miecz + sztylet
9 Maiki - korsarz miecz + sztylet

Droga rozwoju:
Creeping dread - korsarz + akolita (od Ariadne)
przeszkolony przez:
- Huriof (gw)
- Missisi (dual melee)
- Melva (one-hand + bolas crowd control)
Fanatycy Khaine'a (unbreakable)
Oddział wymaga zwierzątka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pon 17:12, 08 Lut 2021, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:28, 14 Kwi 2020    Temat postu: T3 Korsarz z kuszą samopowtarzalną



Imię: KUSKUS
Rasa: dark elf
GOLD: tyle ile kapitan daje

Opis:
Średniego wzrostu elf, o żylastej muskulaturze.
Ceni przede wszystkim dobry rozpierdol, gorzałę, tanie kurwy i plan który to wszystko łączy w całość.
Nie pyta jak ma coś zrobić, tylko na kiedy.
Hermetyczny na ludzi spoza korsarskiej braci Dumy, nie licząc Jaskra i Prospero.
Niezrażony porażkami pies na baby.
Wyjście z korsarzami na miasto prawie zawsze kończy się pijacką rozróbą.
Chlanie z korsarzami na okręcie kończy się pijackimi zapasami i zdemolowanymi kajutami lub ładownią.


ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 2
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 1

Umysłowe
Percepcja: 3
Wiedza: 1
Siła woli 2

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie: 3
Przeczucie:
Bójka: 2
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie 1
Autorytet:
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 3

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka: 4
Broń palna:
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 3
Występy publiczne:
Ukrywanie się: 1
Sztuka przetrwania: 1
Rzemiosło i naprawa:

Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki: 2
Pierwsza pomoc: 2
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 1
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:


Specjalne zdolności i zaklęcia:
SPECJALIZAJCA Br. Strzelecka - krytyczne sukcesy liczone podwójne

Jedność z morzem i okrętem - w czasie walki na niestabilnym okręcie ignoruje ujemne modyfikatory
Sztuka Wojny +1 do broni ręcznej za treningi Sarge'a
Udział w treningach i egzaminie: +1 wytrzymałości, +1 wysportowania, +1 broni ręcznej, +1 obrony

Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna

Zwykły Miecz
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +2
defensywa: +2
obrażenia: +3
Efekt: Krwawienie

Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu

Broń strzelecka

Kusza samopowtarzalna
cecha: zręczność lub percepcja + br. strzelecka
zasięg: 15
trafienie: +1
obrażenia: +3
przeładowanie: 2x1
specjalne:
1. Penetracja 1 pkt pancerza
2. 2 strzały na turę
3. Krwawienie
ammo: 5 magazynków po 6 bełtów

Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-

Koszulka Kolcza
Pancerz: 1
Kary: -/-

Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:33, 14 Kwi 2020    Temat postu: T3 Korsarz z mieczem i sztyletem



Imię: GANESH, TIRAK, ITHIS, NORLAR
Rasa: dark elf
Profesja: korsarz
GOLD: tyle ile kapitan daje


ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 3
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 4

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 1

Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 1
Siła woli 1

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 3
Wysportowanie: 3
Przeczucie:
Bójka: 2
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie 1
Autorytet:
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 3

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka: 1
Broń palna:
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 4
Występy publiczne:
Ukrywanie się: 1
Sztuka przetrwania: 1
Rzemiosło i naprawa:

Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki: 1
Pierwsza pomoc: 2
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 1
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:
SPECJALIZACJA Br. Ręczna: krytyczne sukcesy liczone podwójnie
SPECJALIZACJA Br. Ręcznia: może używać dwóch broni bez kar na kostkach
Jedność z morzem i okrętem - w czasie walki na niestabilnym okręcie ignoruje ujemne modyfikatory
Sztuka Wojny +1 do broni ręcznej za treningi Sarge'a
Udział w treningach i egzaminie: +1 wytrzymałości, +1 wysportowania, +1 broni ręcznej, +1 obrony



Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna

Zwykły Miecz
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +2
defensywa: +2
obrażenia: +3
Efekt: Krwawienie

Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu

Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-

Koszulka Kolcza
Pancerz: 1
Kary: -/-

Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Nie 2:13, 18 Paź 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:40, 14 Kwi 2020    Temat postu: T2 Korsarz z mieczem i sztyletem



Imię: ARHAN, DALOS, URDI, DAVAN
Rasa: dark elf
Profesja: korsarz
GOLD: tyle ile kapitan daje


ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 2+1 (szkolenie)

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 1

Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 1
Siła woli 2

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie: 2
Przeczucie:
Bójka: 2
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie 2
Autorytet:
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 2+1 (szkolenie)

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka: 1
Broń palna:
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 3+1 (szkolenie)
Występy publiczne:
Ukrywanie się: 1
Sztuka przetrwania: 1
Rzemiosło i naprawa:

Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki: 1
Pierwsza pomoc: 1
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 1
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:
Jedność z morzem i okrętem - w czasie walki na niestabilnym okręcie ignoruje ujemne modyfikatory
boot camp - podstawowe szkolenie Huriofa i Sarge'a

Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna

Zwykły Miecz
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +2
defensywa: +2
obrażenia: +3
Efekt: Krwawienie

Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu

Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-

Koszulka Kolcza
Pancerz: 1
Kary: -/-

Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pią 21:01, 16 Paź 2020, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:42, 14 Kwi 2020    Temat postu: T1 Korsarz z mieczem i sztyletem



Imię: MIKLOS, ANVIL, WINUS, NORNE, HATIS, JERAV, RARIN, JJ, MAIKI
Rasa: dark elf
Profesja: korsarz
GOLD: tyle ile kapitan daje


ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 2+1 (szkolenie)

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 1

Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 1
Siła woli 1

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 1
Wysportowanie: 2
Przeczucie:
Bójka: 2
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie 1
Autorytet:
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 2+1 (szkolenie)

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka: 1
Broń palna:
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 2+1 (szkolenie)
Występy publiczne:
Ukrywanie się: 1
Sztuka przetrwania: 1
Rzemiosło i naprawa:

Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki: 1
Pierwsza pomoc: 1
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 1
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:
Jedność z morzem i okrętem - w czasie walki na niestabilnym okręcie ignoruje ujemne modyfikatory
boot camp - podstawowe szkolenie Huriofa i Sarge'a

Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna

Zwykły Miecz
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +2
defensywa: +2
obrażenia: +3
Efekt: Krwawienie

Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu

Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-

Koszulka Kolcza
Pancerz: 1
Kary: -/-

Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pon 17:13, 08 Lut 2021, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin