Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Załoganci - marynarze, inżynierowie, pomocnicy

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:47, 04 Kwi 2020    Temat postu: Załoganci - marynarze, inżynierowie, pomocnicy

MARYNARZE

T2:
22 Marynarzy (Duma)
15 Marynarzy (Lipali)
48 Marynarzy-artylerzystów (Mater)
48 Marynarzy-artylerzystów (Karaho)
20 Marynarzy (Karaho)
48 Marynarzy-artylerzystów (Pięść Mathlaana)
20 Marynarzy (Pięść Mathlaana)

T1:
19 Marynarzy (Lantash)
20 Marynarzy (Mater)

TOTAL: 260

INŻYNIEROWIE

T2:
4 Inżynierów (Duma)

TOTAL: 4

POMOCNICY

T2:
4 POMOCNIKÓW (Duma)

TOTAL: 4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Czw 2:19, 24 Lut 2022, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:10, 14 Kwi 2020    Temat postu: T1 Marynarze



Imię: MARYNARZE
Rasa: dark elf
Profesja: marynarze
GOLD: tyle ile kapitan daje

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście:

Umysłowe
Percepcja: 1
Wiedza: 1
Siła woli 1

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność:
Wysportowanie:
Przeczucie:
Bójka:
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet:
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 1

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka:
Broń palna: 2
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 2
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa:

Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 1
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:
Sztuka Wojny +1 do broni ręcznej za treningi Sarge'a
Morskie manewry +1 do broni palnej, działonowi to testów broni palnej mogą dodawać żeglarstwo

Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna


Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt


Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:12, 14 Kwi 2020    Temat postu: T2 Marynarze



Imię: MARYNARZE
Rasa: dark elf
Profesja: marynarze
GOLD: tyle ile kapitan daje


ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 2
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 2

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście:

Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 1
Siła woli 1

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność:
Wysportowanie:
Przeczucie:
Bójka:
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet:
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 1

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka:
Broń palna: 2
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 2
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa:

Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 2
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:
Sztuka Wojny +1 do broni ręcznej za treningi Sarge'a
Morskie manewry +1 do broni palnej, działonowi to testów broni palnej mogą dodawać żeglarstwo

Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna


Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt


Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:16, 14 Kwi 2020    Temat postu: T2 Pomocnicy



Imię: Markon, Pomocnicy
Rasa: ludzie
Profesja:
GOLD: tyle ile kapitan daje

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 2
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście:

Umysłowe
Percepcja: 1
Wiedza: 1
Siła woli 2

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność:
Wysportowanie: 2
Przeczucie:
Bójka:
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet:
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 1

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka:
Broń palna: 1
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 1
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa: 2

Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo:
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:
Sztuka Wojny +1 do broni ręcznej za treningi Sarge'a
Morskie manewry +1 do broni palnej


Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna


Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt


Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:17, 14 Kwi 2020    Temat postu: T2 Inżynierowie



Imię: Inżynierowie
Rasa: krasnoludy
Profesja: inżynierowie pokładowi
GOLD: tyle ile kapitan daje

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście:

Umysłowe
Percepcja: 1
Wiedza: 2
Siła woli 2

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność:
Wysportowanie: 1
Przeczucie:
Bójka:
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet:
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 1

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka:
Broń palna: 1
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 1
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa: 3

Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo:
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:
Sztuka Wojny +1 do broni ręcznej za treningi Sarge'a
Morskie manewry +1 do broni palnej, działonowi to testów broni palnej mogą dodawać żeglarstwo

Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna


Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt


Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 23:18, 14 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin