Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

T3 Drummond - pierwsza oficer Dumy

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:33, 04 Kwi 2020    Temat postu: T3 Drummond - pierwsza oficer Dumy



Imię: Drummond
Rasa: dark elf
Profesja: pierwsza oficer Dumy, mag bestii
GOLD: tyle ile kapitan daje

Opis:
Najładniejsza samica floty z fetyszem do wyzywających skrawków skórzanych materiałów, mogących uchodzić za odzież.
Aktualna luba Dekappiana.
Nieprzewidywalna.
Ambitna, często niezdrowo.
Nie wie co to umiar.
Chwiejna emocjonalnie.
Ma posłuch w załodze, porównywalny do tego którym jest darzony Daz.
Załoga nienawidzi jak mame i tate się kłócą, bo przeważnie ktoś umiera.
Zupełnie bez powodu nienawidzi Almy od pierwszego wejrzenia.
Nie odpuści publicznej zniewagi.
Pomimo temperamentu, mając zapas czasu lubi mieć wszystko dobrze zaplanowane.
Uwielbia plotki i być członkiem loży szyderców z Syndrą, Polin oraz Missisi.
Nigdy nie pije do nieprzytomności.
Wiele rzeczy podpiera kobiecą lub zwierzęcą intuicją.
Lubi wiedzieć o wszystkim co się dzieje.
Stara się mieć pojęcie o każdej dziedzinie nauki.


ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3

Społeczne
Charyzma: 3
Wygląd: 5
Szczęście: 2

Umysłowe
Percepcja: 3
Wiedza: 3
Siła woli 3

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie: 1
Przeczucie: 2
Bójka:
Empatia: 2
Perswazja: 2
Zastraszanie
Autorytet: 2
Znajomość półświatka:
Uwodzenie: 2
Obrona: 4

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt: 2
Jazda wierzchem: 2
Etykieta: 1
Broń strzelecka: 1
Broń palna:
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 1+1 (szkolenie)
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa:

Wiedza
Wykształcenie: 2
Finanse:
Pułapki: 1
Pierwsza pomoc: 1
Obce kultury:
Magia bestii: 2
Magia nieba: 1
Magia ???:
Żeglarstwo: 1
Religioznawstwo: 1
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:

SPECJALIZACJAKONTROLA KHARYBDISSÓW (krytyczne szczęście)
SPECJALIZACJA - OBRONA: może dodać swoją pulę kości PE/ZR+obrona do obrony Kharybdissa

Utrzymanie dyscypliny – jako pierwszy oficer potrafi zmotywować załogę do działania, nawet na połowie racji żywnościowej – przy braku jedzenia, zmniejsza negatywne efekty rzutu na morale o 1
Sztuka Wojny +1 do broni ręcznej za treningi Sarge'a
Księga zaklęć magii bestii (4 zaklęcia do nauki za 2 pkt sławy each - not yet learned)
Księga zaklęć magii ametystowej - unknown

Zaklęcia:
Drummond może podtrzymywać tylko 1 czar na raz.

1. Wir: Drummond powoli krąży dłońmi wokół własnej osi, a oceaniczna woda zaczyna łapać nienaturalny prąd, zataczając coraz większe kręgi. W środku kręgów pojawia się wir o promieniu 100 metrów, który z każdą turą rośnie w siłę. Im dłużej Drummond podtrzymuje zaklęcie, tym staje się ono potężniejsze:
- po 1 turze: stopień trudności wszystkich manewrów okrętami wzrasta o 1;
- po 2 turach: stopień trudności wszystkich manewrów okrętami wzrasta o 3;
- po 3 turach: stopień trudności wszystkich manewrów okrętami wzrasta o 6;
- po 4 turach: okręty, które zostały w promieniu działania wiru są skazane na zagładę, chyba że Drummond przerwie zaklęcie.
Mana 2/turę.

2. Mistyczna mgła: Drummond dmucha delikatnie w swoje palce, których opuszkami rusza jakby tarła ziarenka piasku. W następnej turze woda w promieniu 200 metrów zachowuje się, jakby parowała mlecznym dymem, zaś po 2 turach jest tak gęsta, że widoczność z bocianiego gniazda nie sięga dalej niż na 50 metrów. Czar będzie trwać tak długo jak tylko Drummond sobie tego zażyczy, tworząc coraz większą mgłę zgodnie z ruchem Dumy Khaina. Jeśli Drummond przerwie zaklęcie, mgła rozproszy się naturalnie, w zależności od wiatru.
Mana 2/turę.

3. Tarcza morskiej piany: Drummond spowija okręt kloszem bąbelków piany. Widok z wewnątrz jest utrudniony a żagle zamierają z braku wiatru. Podtrzymywana magią piana jest jednak niezniszczalna, nie przebije się przez nią żaden pocisk, kula armatnia, a nawet wpadnięcie w wir nie zaleje pokładu, o ile Drummond poświęca całą swoją uwagę na utrzymanie tarczy.
Mana 3/turę.

4. Dominacja Kharibdysa: Drummond nauczyła się częściowo kontrolować Kharibdysa i jest w stanie go zmusić, podobnie jak Thrall, by spełniał jej proste polecenia. W walce, gdy bestia poczuje się zagrożona, nadal potrzebują we dwoje go trzymać na uwięzi.
Mana 1/turę.


Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)
6 / 6

Diadem
Dwa zielone kamienie:
1. Dominacja Bestii: +2 dodatkowe kości do obsługi Kharybdissa
2. Syreni śpiew: ofensywny - raz na dzień okrzyk wzbudzający strach; w rozmowie +3 do uwodzenia

Kostur
1. Podmuch wiatru
2. Bursztynowa włówcznia (magic missile) - poziom trudności 1, koszt 2 many, 5 kostek dmg, omija 2 pkt pancerza
3. Zbiornik many magii bestii - 10/10

Broń ręczna

Basic Dziab Dziab
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu

Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt


Ubiór, biżuteria, itd:
Bretoński pierścień od Daza – pierścień pierwszej oficer
Elegancki strój pierwszej oficer od Daza - +1 WY +2 WY pierwsze wrażenie
Cenna biżuteria od Daza - +2 WY pierwsze wrażenie
Amulet szczęścia +1 sz
Kapięl z Merenicą +1 wygląd

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Nie 22:10, 24 Kwi 2022, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin