|
|
|
|
Wania
Grafoman
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:32, 04 Kwi 2020 Temat postu: T3 Aken Bosch - kapitan Lantasha |
|
|
Zdrowie: Kod: |
Poobijany (0) [ ] [ ] [ ]
Lekko ranny (-1) [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ]
|
Imię: Aken
Rasa: dark elf
Profesja: kapitan okrętu Lantash, kwatermistrz floty
GOLD: tyle ile kapitan daje
Opis:
Dojrzały marynarz, który często robił za głos rozsądku w załodze.
Stonowany i opanowany, z którego zdaniem wszyscy się liczą.
Często pokojowo rozwiązywał konflikty w załodze.
Często bójkowo rozwiązywał konflikty załogi z tubylcami w portach.
Żyje wobec prostych zasad, których stara się nie łamać.
Prosi najpierw spojrzeniem, potem słowem, a za trzecim razem daje w ryj.
Większość wypowiedzi zaczyna od głębokiego westchnięcia.
Poznawany z odległości po wiecznie przyspawanej do ust fajce z tytoniem.
Dla wielu młodych jest wzorem starego wilka morskiego i chętnie przychodzą do niego po rady.
Praktycznie nie było żadnego głosu sprzeciwu, gdy został wybrany kapitanem.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 2
Społeczne
Charyzma: 3
Wygląd: 1
Szczęście: 2
Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 1
Siła woli 2
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie: 1
Przeczucie:
Bójka: 2
Empatia:
Perswazja: 1
Zastraszanie 1
Autorytet: 2
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 2
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka: 1
Broń palna: 2
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 3
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa: 1
Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 3
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:
Specjalne zdolności i zaklęcia:
Sztuka Wojny +1 do broni ręcznej za treningi Sarge'a
Droga wśród gwiazd +1 do testów żeglarstwa w nocy
Korsarski dryl
- Możliwość przetrenowania marynarza t1 na korsarza t1.Trening zajmuje 24h, trenowany zyskuje staty korsarskie. Grupa szkoleniowa max 5.
- Możliwość podniesienia tieru pomocnika, marynarza lub korsarza z t1 na t2. Trening zajmuje 24h. Grupa szkoleniowa max 5.
- Możliwość podniesienia atrybutów fizycznych o +1 (jeden atrybut per trening), trening zajmuje 24h, grupa szkoleniowa max 5. Uzywalne raz per npc
Trening polega na roll CHA / WYG + AUTORYTET o st2 per trenowany. Sukcesy się kumulują (tylko wymagają dodatkowej sesji treningowej). Crit fail dyskwalifikuje petenta z dalszego szkolenia.
Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)
Broń ręczna
Zwykły Miecz
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +2
defensywa: +2
obrażenia: +3
Efekt: Krwawienie
Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu
Broń strzelecka
Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-
Koszulka Kolcza
Pancerz: 1
Kary: -/-
Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana
Ekwipunek:
-> na sobie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 15:23, 16 Cze 2020, w całości zmieniany 5 razy
|
|