|
|
|
|
Wania
Grafoman
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:15, 25 Cze 2020 Temat postu: T3 Prospero Silverhair - pierwszy oficer Karaho |
|
|
Imię: Prospero
Rasa: dark elf
Profesja: łotr, gawędziarz demagog
Opis:
Na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie typowego portowego zawadiaki, szukającego zaczepki.
Gładki w kierowaniu rozmową, zdobywaniu sympatii i zaufania.
Świetnie kontroluje i odczytuje mowę ciała.
Posiada bardzo szerokie grono kontaktów z różnych sfer.
Często zna kogoś kto zna kogoś kto zaradzi na dany problem.
W grupie przy alkoholu lubi snuć prawdziwe bądź zmyślone opowieści.
Cechuje go spokojny, pełen pewności ton wypowiedzi, a także psychologiczne podejście do rozmówcy.
Nikt nie potrafi zrozumieć, dlaczego pracuje dla Kyrian.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 2
Społeczne
Charyzma: 3
Wygląd: 3
Szczęście: 1
Umysłowe
Percepcja: 1
Wiedza: 1
Siła woli 2
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność: 1
Wysportowanie: 1
Przeczucie:
Bójka:
Empatia: 2
Perswazja: 2
Zastraszanie
Autorytet: 2
Znajomość półświatka: 3
Uwodzenie: 1
Obrona: 2
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta: 2
Broń strzelecka:
Broń palna:
Złodziejstwo: 1
Broń ręczna:
Występy publiczne: 3
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa:
Wiedza
Wykształcenie: 2
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury: 2
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 2
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:
Specjalne zdolności i zaklęcia:
Wygadany - SPEC. perswazja: ma dar przekonywania, nawet jak pierdoli od rzeczy. Przy testach CHA + PERSWAZJA jedynki nie kasują sukcesów.
Motywująca historyjka - SPEC. występy publiczne: raz na dobę, po udanym teście CHA+WYS PUBL może zboostować wybrany losowy atrybut o 1 na najbliższe 24h.
Oczy i uszy - SPEC. półświatek może z t1 [normal druchii lub jakikolwiek akolita] tworzyć OZI [osobowe źródła informacji] do portów. OZI raz na tydzien przysyla meldunek. Lojalność OZI zależy od wypłaty. Zależnie od poziomu półświatka, odblokowują się nowe możliwości (np. dezinformacja).
Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)
Broń ręczna
Zwykły Miecz
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +2
defensywa: +2
obrażenia: +3
Efekt: Krwawienie
Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu
Broń strzelecka
Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-
Koszulka Kolcza
Pancerz: 1
Kary: -/-
Ubiór, biżuteria, itd:
Ekwipunek:
-> na sobie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Czw 8:22, 02 Lip 2020, w całości zmieniany 4 razy
|
|