Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

T3 Eref Tallhelm - kapitan okrętu Pięść Maathlana

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:16, 25 Cze 2020    Temat postu: T3 Eref Tallhelm - kapitan okrętu Pięść Maathlana



Imię: Eref
Rasa: dark elf
Profesja: traper, banita Ulthuanu, korsarz, kapitan Pięści Maathlana

Opis:
Poznaczony bliznami dojrzały elf o srogim spojrzeniu.
Porozumiewa się najczęściej mruknięciami, kiwnięciami głowy lub zdawkowymi odpowiedziami.
Zwolennik hierarchicznego społeczeństwa i służby.
Honorowy do bólu.
Unika wyrażania swoich opinii publicznie, przekładając je na spotkania w cztery oczy, w których nie owija w bawełnę.
Załogę traktuje jak przedłużenie swojej ręki, toteż wszystkie odstępstwa od normy natychmiast zauważa.
Nawykł, że wszystko się naprawia samo, jeśli patrzy na to wystarczająco długo i wystarczająco groźnym spojrzeniem. Nawet złamany maszt, dookoła którego załoga uwija się jak w ukropie.

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 2

Społeczne
Charyzma: 2
Wygląd: 2
Szczęście: 1

Umysłowe
Percepcja: 3
Wiedza: 1
Siła woli 2

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie: 1
Przeczucie:
Bójka:
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet: 2
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 2

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt: 2
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka: 3
Broń palna:
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 2
Występy publiczne:
Ukrywanie się: 1
Sztuka przetrwania: 3
Rzemiosło i naprawa:

Wiedza
Wykształcenie: 1
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury: 1
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 2
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:

Jedność z morzem i okrętem - w czasie walki na niestabilnym okręcie ignoruje ujemne modyfikatory
Duch Puszczy - SPEC. sztuka przetrwania: skradając się w lesie może dodać Sztukę Przetrwania do ukrywania się
Traper - SPEC. sztuka przetrwania: potrafi zebrać materiały i wytwarzać liny, sprzęt obozowy, tratwy itp.; wysyłając 20 ludzi na 8h generują 2k10+5 zestawów obozowych


Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna

Zwykły Miecz
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +2
defensywa: +2
obrażenia: +3
Efekt: Krwawienie

Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu

Broń strzelecka

Kusza samopowtarzalna
cecha: percepcja + br. strzelecka
zasięg: 15
trafienie: +1
obrażenia: +3
przeładowanie: 2x1
specjalne:
1. Penetracja 1 pkt pancerza
2. 2 strzały na turę
3. Krwawienie
ammo: 5 magazynków po 6 bełtów

Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-

Koszulka Kolcza
Pancerz: 1
Kary: -/-

Ubiór, biżuteria, itd:


Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pią 11:43, 26 Cze 2020, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin