|
|
|
|
Wania
Grafoman
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:16, 25 Cze 2020 Temat postu: T3 Eref Tallhelm - kapitan okrętu Pięść Maathlana |
|
|
Imię: Eref
Rasa: dark elf
Profesja: traper, banita Ulthuanu, korsarz, kapitan Pięści Maathlana
Opis:
Poznaczony bliznami dojrzały elf o srogim spojrzeniu.
Porozumiewa się najczęściej mruknięciami, kiwnięciami głowy lub zdawkowymi odpowiedziami.
Zwolennik hierarchicznego społeczeństwa i służby.
Honorowy do bólu.
Unika wyrażania swoich opinii publicznie, przekładając je na spotkania w cztery oczy, w których nie owija w bawełnę.
Załogę traktuje jak przedłużenie swojej ręki, toteż wszystkie odstępstwa od normy natychmiast zauważa.
Nawykł, że wszystko się naprawia samo, jeśli patrzy na to wystarczająco długo i wystarczająco groźnym spojrzeniem. Nawet złamany maszt, dookoła którego załoga uwija się jak w ukropie.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 2
Społeczne
Charyzma: 2
Wygląd: 2
Szczęście: 1
Umysłowe
Percepcja: 3
Wiedza: 1
Siła woli 2
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie: 1
Przeczucie:
Bójka:
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet: 2
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 2
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt: 2
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka: 3
Broń palna:
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 2
Występy publiczne:
Ukrywanie się: 1
Sztuka przetrwania: 3
Rzemiosło i naprawa:
Wiedza
Wykształcenie: 1
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury: 1
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 2
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:
Specjalne zdolności i zaklęcia:
Jedność z morzem i okrętem - w czasie walki na niestabilnym okręcie ignoruje ujemne modyfikatory
Duch Puszczy - SPEC. sztuka przetrwania: skradając się w lesie może dodać Sztukę Przetrwania do ukrywania się
Traper - SPEC. sztuka przetrwania: potrafi zebrać materiały i wytwarzać liny, sprzęt obozowy, tratwy itp.; wysyłając 20 ludzi na 8h generują 2k10+5 zestawów obozowych
Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)
Broń ręczna
Zwykły Miecz
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +2
defensywa: +2
obrażenia: +3
Efekt: Krwawienie
Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu
Broń strzelecka
Kusza samopowtarzalna
cecha: percepcja + br. strzelecka
zasięg: 15
trafienie: +1
obrażenia: +3
przeładowanie: 2x1
specjalne:
1. Penetracja 1 pkt pancerza
2. 2 strzały na turę
3. Krwawienie
ammo: 5 magazynków po 6 bełtów
Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-
Koszulka Kolcza
Pancerz: 1
Kary: -/-
Ubiór, biżuteria, itd:
Ekwipunek:
-> na sobie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pią 11:43, 26 Cze 2020, w całości zmieniany 3 razy
|
|