|
|
|
|
Wania
Grafoman
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:14, 25 Cze 2020 Temat postu: T3 Kyrian Hawkstar - kapitan okrętu Karaho |
|
|
Imię: Kyrian
Rasa: dark elf
Profesja: łowca nagród, handlarz niewolników, kapitan okrętu Karaho
Opis:
Silna kobieta o żelaznym uścisku i męskich rysach.
Sadystka i tyran.
Ambitna, ciągle jej mało tego, co sama osiągnęła.
Wątpliwa lojalnością, tymczasowo utemperowana przez Dekappiana.
Osoby zauważa dopiero, jeśli się czymś wykażą. W przeciwnym wypadku traktuje ich jak narzędzia.
Wyrachowana, pozbawiona emocji osobowość.
Wychodzi z założenia, że każdego można zastąpić.
Porażki działają na nią motywująco.
Nienawidzi konwenansów.
Pedantyczna planistka.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 3
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 2
Społeczne
Charyzma: 2
Wygląd: 1
Szczęście: 1
Umysłowe
Percepcja: 3
Wiedza: 1
Siła woli 2
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie:
Przeczucie:
Bójka: 2
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie 2
Autorytet: 2
Znajomość półświatka: 2
Uwodzenie:
Obrona: 2
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt: 3
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka:
Broń palna:
Złodziejstwo: 1
Broń ręczna: 2
Występy publiczne:
Ukrywanie się: 2
Sztuka przetrwania: 1
Rzemiosło i naprawa:
Wiedza
Wykształcenie: 1
Finanse: 3
Pułapki:
Pierwsza pomoc: 1
Obce kultury: 1
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 2
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:
Specjalne zdolności i zaklęcia:
Łamacz woli - SPEC. tresura i opieka nad zwierzętami: działa tylko na niewolników; umożliwia złamanie woli niewolnika testem CHA + TRESURA i skłonienie go do posłuszeństwa na k6+2 dni. Złamany niewolnik nie wymaga nadzorcy do pilnowania. Może złamać CHA+AUT niewolników
Cenny towar - SPEC. finanse: potrafi przeszkolić zainteresowanych z tajników handlu niewolnikami, dbania o towar, naginania woli.
Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)
Broń ręczna
Bat na niewolników
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +1
defensywa: +4
obrażenia: +2
Efekt: Krwawienie
Efekt: Przewaga zasięgu
Efekt: Spętanie
Efekt: AoE
Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu
Broń strzelecka
Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-
Koszulka Kolcza
Pancerz: 1
Kary: -/-
Ubiór, biżuteria, itd:
Ekwipunek:
-> na sobie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pią 11:49, 26 Cze 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|