Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

T3 Trevik Daeron - pierwszy oficer Mater

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:45, 25 Cze 2020    Temat postu: T3 Trevik Daeron - pierwszy oficer Mater



Imię: Trevik
Rasa: dark elf
Profesja: wojownik, najemnik bombardier, pierwszy oficer Mater


ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 3
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 2

Społeczne
Charyzma: 3
Wygląd: 1
Szczęście: 1

Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 1
Siła woli 2

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie: 1
Przeczucie:
Bójka: 1
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet: 2
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 2

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka:
Broń palna: 2
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 2
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa: 2

Wiedza
Wykształcenie: 2
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 2
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:
Nalot dywanowy - SPEC. broń palna: wydłuża dwukrotnie zasięg ostrzału artyleryjskiego okrętu.
Wszystko co robi bum - SPEC. rzemiosło i naprawa: umożliwia wytwarzanie, montaż i naukę obsługi balist, moździerzy, armat, katapult i trebuszy.


Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna

Zwykły Miecz
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +2
defensywa: +2
obrażenia: +3
Efekt: Krwawienie

Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu

Broń strzelecka

muszkiet
cecha: percepcja + br. palna
zasięg: 30
obrażenia: 15
przeładowanie: 3
specjalne:
1. krwawienie
2. penetracja 2 pkt pancerza
ammo: 10 strzałów

Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-

Koszulka Kolcza
Pancerz: 1
Kary: -/-

Ubiór, biżuteria, itd:


Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pią 11:50, 26 Cze 2020, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin