Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Ogólnie

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Sesje zawieszone / Wolsung
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:50, 27 Lis 2012    Temat postu: Ogólnie

Wolsung


Polski system osadzony w czysto steampunkowym świecie Dam i Dżentelmenów. Świat przedstawiony dzieli się na kontynenty:
- Wanadia (Europa), główne państwa: Alfheim (Wlk. Brytania u szczytu potęgi), Wotania (Rzesza Niemiecka), Akwitania (Francja), Slawia (Polska), Morgowia (Rosja), Trójmonarchia (Austro-Węgry), Ataman (Turcja Osmańska) i inne pomniejsze
- Sunnir (Azja), główne państwa: Shang In (Chiny), Ozumu (Japonia), Dekan (Indie, kolonia brytyjska)
- Winlandia (Ameryka Północna), główne państwa: Alfheim Zachodni (kolonia alfheimska na wschodnim wybrzeżu), Liga Wolnych Hrabstw (niepodległe kolonie na zachodnim wybrzeżu), Wyspy Karmazynowe (Kuba + Jamajka + Karaiby + Piraci)
- Atlantyda (Ameryka Południowa), główne państwa: Tzitzimime (Majowie + Meksyk + koloniści), Amacunu (Inkowie + Brazylia + dorzecze Amazonki)
- Purgatoria (Australia), kolonia karna
- Lemuria (Afryka), dzika, nieodkryta, białe plamy na mapie (kolonie na wybrzeżach), Khemre (Egipt pod protektoratem Brytyjskim)

Na osobną wzmiankę zasługuje Lyonesse (Londyn), stolica Alfheimu, największe na świecie miasto, w którym można znaleźć wszystko. Nękane jest przez tajemniczą, magiczną Mgłę, straszliwy Fetor, zabłąkane golemy, grupy przestępcze z całego świata. Z drugiej strony jest miastem nowoczesnym, gdzie stawiane są pierwsze szklane domy i drapacze chmur, a maszyna Postępu jest nie do zatrzymania.

Krótko o historii

Najważniejsze wątki w historii (która jest ciekawie przerobioną wersją tego co się działo, ale o której za dużo by pisać):

-SMOKI: mądre, zadufane, niszczą wszystko co się da, szczególnie inne istoty zdolne do przeciwstawienia im się. Z czasem populacja się przerzedziła, pojawiły się inne rasy, aż koniec końców podporządkowano smoki poprzez zaklęcie ich dusz w przedmiotach (pierwotnie) potem w golemach. Podstawa potęgi mocarstw: każde ma smoka-golema (taka mega atomówka) poza Slawią, która swojego smoka zabiła (long story), smoki kombinują jak się wyswobodzić z niewoli.

-LICZE: nieumarli, nieśmiertelni, źli, było ich czterech od pradziejów (m.in. odpowiednik Corteza), najważniejszy generał Venrier (połączenie Bismarcka i Hitlera), przemienił się w czasie Wielkiej Wojny (połączenie: I wojna światowa przed przemianą Venriera i II WŚ po niej), z armią nieumarłych siał zamęt, aż go pokonano, niedobitki jego armii uciekły na Atlantydę a sekret przemiany w Licza gdzieś zaginął (ale nie został zniszczony)

Rasy

W Wolsungu mamy do czynienia z 8 rasami (nie jak w klasycznym fantasy, bardziej chodzi o cechy wyglądu/charakteru):
- elfy (długowieczne, arystokracja, uczulenie na żelazo)
- ludzie (ciekawscy, wszędobylscy, zróżnicowani)
- orki (Azjaci, Aborygeni, Murzyni lub takiego pochodzenia)
- ogry (tylko mężczyźni, silni, wysocy, potężni)
- niziołki (sprytni, zwinni, włoska mafia [ingame: Scylla], złodziejaszki)
- gnomy (karzełki, uzdolnieni technicznie, w podręczniku porównani do Żydów)
- trolle (Nordowie, fanatyczni, napiętnowani [ingame: po osiągnięciu pewnego wieku tracą rozum i stają się berserkerami], dumni)
- krasnoludy (technika, porządek, logika)

Każda rasa zaczyna z osiągnięciem rasowym (1 z 4) i słabością.

Jeżeli o czymś zapomniałem, uzupełnię.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 3:47, 27 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 3:49, 27 Lis 2012    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 3:55, 27 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:31, 27 Lis 2012    Temat postu:

Pojęcia

W świecie Wolsunga występują przedmioty znane nam z życia codziennego. Przystosowane są do steampunkowych realiów. Kilka pojęć związanych ze światem gry:

- Komputery - maszyny różnicowe - Urzędy, placówki badawcze, naprawdę bogate przedsiębiorstwa
- Telefony - krystalografy - Urzędy, rezydencje, budki krystalograficzne na większych skrzyżowaniach lub placach w miastach, nie ma jeszcze przenośnych krystalografów
- Samoloty - zeppeliny, golemiczne wiwerny, statki powietrzne - przy czym wiwerny to rodzaj małego, kilkuosobowego samolotu
- Samochody - paromobile, golemiczne dorożki
- Email - pneuma - metalowe tuby łączące urzędy, najważniejsze przedsiębiorstwa, najbardziej wpływowych ludzi w sieć, gdzie przesłanie wiadomości trwa kilka minut
- Internet - przeszukiwanie zbiorów bibliotecznych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Sesje zawieszone / Wolsung Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin