Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Pierwsza lista umiejętności

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Umiejętności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:30, 27 Maj 2007    Temat postu: Pierwsza lista umiejętności

Pierwotna lista, zapewne ulegnie zmianie, gdyż część się wyklucza.
Cytat:

umiejętność/ilość poziomów/wymagania
akrobatyka/3/Zręczność 45
aktorstwo/3/Charyzma 30
celny cios/3/Umiejętność Walki Wręcz 35
celny rzut/3/Umiejętności Strzeleckie 35
celny strzał/3/Umiejetności Strzeleckie 35
charakteryzacja/3/Inteligencja 35
chemia/3/Inteligencja 35
cichy chód - teren niezurbanizowany/3/Zręczność 40
cichy chód - teren zurbanizowany/3/Zręczność 40
czytanie z warg/3/Refleks 50; Inteligencja 35
dodatkowy punkt akcji/3/Refleks 40; Zręczność 40
dowodzenie/3/Charyzma 45
farmaceutyka/3/Inteligencja 40; Chemia poz. 2
gawędziarstwo/3/Charyzma 35
gotowanie/3/Inteligencja 30
gra na instrumencie/3/Inteligencja 30
hakerstwo/3/Inteligencja 45; Informatyka poz. 3
informatyka/3/Inteligencja 35; Matematyka poz. 2
Informatyka: pisanie programów/3/Inteligencja 40; Informatyka poz. 3
inwestowanie/3/Inteligencja 40; Matematyka poz. 2
jeździectwo/3/Zręczność 35
kradzież kieszonkowa/3/Zręczność 40
kryptografia/3/Inteligencja 45
leczene lekkich ran/3/Inteligencja 35
leczenie ciężkich ran/3/Inteligencja 45
maskowanie się/3/Zręczność 35
matematyka/3/Inteligencja 30
medycyna/3/Inteligencja 40; Chemia poz.2; Farmaceutyka poz.2
myślistwo/3/Inteligencja 30; Refleks 35
naprawa pojazdów/3/Inteligencja 40
naprawa urządzeń elektrycznych/3/Inteligencja 40
nasłuchiwanie/3/Refleks 40
obserwacja/3/Refleks 40
oburęczność/3/Zręczność 40
ogłuszenie/3/Umiejętność Walki Wręcz 35
opieka nad zwierzętami/3/Inteligencja 35
oratorstwo/3/Charyzma 35; Inteligencja 30
otwieranie zamków/3/Zręczność 40
otwieranie zamków elektronicznych/3/Inteligencja 40
pierwsza pomoc/3/Inteligencja 35
pływanie/3/Zręczność 30
posłuch u zwierząt/3/Charyzma 40
prowadzenie pojazdu/3/Zręczność 30; Refleks 30
przesłuchiwanie/3/Charyzma 35
przewidywanie/3/Inteligencja 40
rusznikarstwo/3/Inteligencja 35
rzemiosło: zawód/3/Zależne
rzucanie nożem/1/Umiejętności Strzeleckie 40
rzucanie wyborowe/1/Umiejętności Strzeleckie 50
saperstwo/3/Inteligencja 40
stalowe nerwy/3/Psychika 40
strzelanie wyborowe/1/Umiejętności Strzeleckie 50
strzelanie: broń ciężka/1/Umiejętności Strzeleckie 35; Siła 50
strzelanie: broń długa/1/Umiejętności Strzeleckie 35; Siła 40
strzelanie: broń krótka/1/Umiejętności Strzeleckie 35; Siła 30
strzelanie: broń specjalna/1/Zależne
strzelanie: dwie bronie/3/Umiejętność strzelania z danych broni
strzelanie: kontrola rozrzutu/3/Siła 45
sztuki walki: capoeira/3/Umiejętność Walki Wręcz 40; Zręczność 50
sztuki walki: karate/3/Umiejętność Walki Wręcz 40; Zręczność 45; Refleks 40
sztuki walki: krav maga/3/Umiejętność Walki Wręcz 40; Siła 45
szulerstwo: gra/3/Inteligencja 40; Refleks 40
szybki strzał/1/Refleks 40
szybkie dobycie broni/1/Refleks 40; Zręczność 40
szybkie przeładowanie/1/Zręczność 35
śledzenie/3/Inteligencja 40; Maskowanie poz. 2
śpiew/3/Charyzma 30
taktyka/1/Inteligencja 30
taniec/3/Zręczność 30
targowanie się/3/Charyzma 35
torturowanie/3/Siła 40; Przesłuchiwanie poz. 2
tresura/3/Inteligencja 35
tworzenie materiałów wybuchowych/3/Inteligencja 45; Chemia poz. 2
tworzenie narkotyków/3/Inteligencja 45; Chemia poz. 2
ulubiona broń/1/Zdobycie 300 PD daną bronią
uniki/3/Refleks 40
uwodzenie/3/Charyzma 35
walka wręcz: broń biała/3/Umiejętność Walki Wręcz 35
walka wręcz: cios krytyczny/3/Umiejętność Walki Wręcz 40
walka wręcz: pięści/1/Umiejętność Walki Wręcz 30
wiedza o broni/3/Inteligencja 30
wspinaczka/3/Zręczność 35; Siła 35
wyczucie kierunku/3/Refleks 35
wykrywanie pułapek/3/Refleks 35
zastawianie pułapek/3/Inteligencja 35
znajomość języka obcego/3/Inteligencja 30
zwinne palce/3/Zręczność 35

Przejrzeć i zobaczyć co nie gra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anderkent
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:06, 27 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:

informatyka/3/Inteligencja 35; Matematyka poz. 2
Informatyka: pisanie programów/3/Inteligencja 40; Informatyka poz. 3

Czym jest sama informatyka w takim rozróżnieniu? Nie wyobrażam sobie żeby informatyk nie potrafił napisać programu.


Proponowałbym usunięcie drugiej umiejętności. Dodatkowo można uznać umiejętność informatyka za bardzo generalną, pozwalającą robić właściwie wszystko na komputerze - tak np. każda osoba z informatyką będzie umiała stworzyć animacje komputerową przedstawiającą jakąś historyjke, różnica między poziomami polegać będzie jedynie na tym, że osoba z inf 1 utworzy 10-klatkową animacje w gifie, a z 3ką - wykorzysta silnik jakiejś gry komputerowej i zrobi półgodzinny film


Edit: Czemu bronie nie mają poziomów? Oczywiste jest przecież że jedni posługują się brońmi lepiej niż inni - i jest to nie tylko efekt wrodzonych umiejętności (US), ale także ćwiczeń. Proponuje podział:
Brak umiejętności : -10 do US
Poziom 1 : brak modyfikatora
Poziom 2gi: +5 US
Poziom 3ci: +10 US (nie kumulatywne z p2)
Strzelec wyborowy : +5 obrażeń w tabeli postrzałów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:35, 01 Cze 2007    Temat postu:

Co do informatyki - myslalem najpierw nad jedną ogólną, ale później wyszedłem z założenia że informatyk informatykowi nierówny. Jeśli jest więcej głosów za uproszczeniem - żaden problem

Bronie nie mają poziomów bo one umożliwają strzelanie jedynie z danego gatunku. Umiejek z modyfikacjami do US chyba jest wystarczająco.

Strzelectwo wyborowe - zrobie małe drzewko do tego ale bez wykupywania poszczegolnych opcji. Umiejka tyczy się strzelania w celu wywołania od razu konkretnego efektu [czyli nie musisz sie martwic o konkretną ilość obrażeń tylko od razu trafiasz w kolano i powalasz drania].


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anderkent
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:54, 04 Cze 2007    Temat postu:

Rozbicie informatyki na 2 skille bardzo utrudnia grę wszelkim informatyką... To już 6 leveli do wykupienia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:18, 28 Cze 2007    Temat postu:

Dobra, czyli informatyka dla uproszczenia na 1 skill, tak samo w kwestii medycyny (tyle że tu różnice robi umiejetnosc leczenia ran lekkich / ciężkich).

Next:
Umiejka Bez zbroi. Problem taki, czy ma ona dodawać jakiś bonus do KP jeśli ktoś nie ma żadnego lub lekki pancerz, czy dawać przeciwnikowi karę do US?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:48, 18 Lip 2007    Temat postu:

Druga lista, jak na razie chyba pełna.
Cytat:

akrobatyka
aktorstwo
bez zbroi
celny cios
celny rzut
celny strzał
charakteryzacja
chemia
cichy chód - teren niezurbanizowany
cichy chód - teren zurbanizowany
czytanie i pisanie
czytanie z warg
dodatkowy punkt akcji
dowodzenie
farmaceutyka
gawędziarstwo
gotowanie
gra na instrumencie
hakerstwo
informatyka
jeździectwo
kradzież kieszonkowa
kryptografia
leczene lekkich ran
leczenie ciężkich ran
matematyka
medycyna
myślistwo
naprawa pojazdów
naprawa urządzeń elektrycznych
naprawa urządzeń mechanicznych
nasłuchiwanie
obserwacja
oburęczność
ogłuszenie
opieka nad zwierzętami
oratorstwo
otwieranie zamków
otwieranie zamków elektronicznych
pierwsza pomoc
pływanie
posłuch u zwierząt
prowadzenie pojazdu
przesłuchiwanie
przewidywanie
rusznikarstwo
rzemiosło: zawód
rzucanie nożem
stalowe nerwy
strzelanie: broń ciężka
strzelanie: broń długa
strzelanie: broń krótka
strzelanie: broń specjalna
strzelanie: dwie bronie
sztuki walki: capoeira
sztuki walki: karate
sztuki walki: krav maga
szulerstwo: gra
szybki strzał
szybkie dobycie broni
szybkie przeładowanie
śledzenie
śpiew
taktyka
taniec
targowanie się
torturowanie
tresura
tworzenie leków
tworzenie materiałów wybuchowych
tworzenie narkotyków
tworzenie trucizn
tworzenie urządzeń elektronicznych
tworzenie urządzeń mechanicznych
ukrywanie się: teren niezurbanizowany
ukrywanie się: teren zurbanizowany
ukrywanie się: tłum
ulubiona broń
uniki w walce wręcz
uwodzenie
wiedza o broni
wspinaczka
wyczucie kierunku
wykrywanie pułapek
zastawianie pułapek
zielarstwo
ziołolecznictwo
znajomość języka obcego
zwinne palce

W w teorii 90, ale nalezy doliczyć te "drzewkowate".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:46, 09 Cze 2008    Temat postu:

Finalna lista, po skończeniu. Jedyne co może rosnąć jeszcze, to sztuki walki.

Cytat:

akrobatyka
aktorstwo
bez zbroi
celny cios
celny rzut
celny strzał
charakteryzacja
chemia
cichy chód - teren niezurbanizowany
cichy chód - teren zurbanizowany
czytanie i pisanie
czytanie z warg
dodatkowy punkt akcji
dowodzenie
farmaceutyka
gawędziarstwo
gotowanie
gra na instrumencie
hakerstwo
informatyka
jeździectwo
kradzież kieszonkowa
kryptografia
leczenie lekkich ran
leczenie ciężkich ran
matematyka
medycyna
myślistwo
naprawa pojazdów
naprawa urządzeń elektrycznych
naprawa urządzeń mechanicznych
nasłuchiwanie
obserwacja
oburęczność
ogłuszenie
opieka nad zwierzętami
oratorstwo
otwieranie zamków
otwieranie zamków elektronicznych
pierwsza pomoc
pływanie
posłuch u zwierząt
prowadzenie pojazdu
przesłuchiwanie
przewidywanie
rusznikarstwo
rzemiosło: zawód
rzucanie nożem
stalowe nerwy
strzelanie: broń ciężka
strzelanie: broń długa
strzelanie: broń krótka
strzelanie: broń specjalna
strzelanie: dwie bronie
sztuki walki: broń sieczna i kłuta
sztuki walki: capoeira
sztuki walki: karate
sztuki walki: krav maga
szulerstwo: gra
szybki strzał
szybkie dobycie broni
szybkie przeładowanie
śledzenie
śpiew
taktyka
taniec
targowanie się
torturowanie
tresura
tworzenie materiałów wybuchowych
tworzenie narkotyków
tworzenie trucizn
tworzenie urządzeń elektronicznych
tworzenie urządzeń mechanicznych
ukrywanie się: teren niezurbanizowany
ukrywanie się: teren zurbanizowany
ukrywanie się: tłum
ulubiona broń
uwodzenie
wiedza o broni
wspinaczka
wyczucie kierunku
wykrywanie pułapek
zastawianie pułapek
zielarstwo
ziołolecznictwo
znajomość języka obcego
zwinne palce


75 umiejętności 3-poziomowych (75x3=225)
13 1-poziomowych
63 ciosy w sztukach walki a będzie 84 (jak się skończy sieczne & kłute)
14 taktyka

W sumie: 225 + 13 + 84 + 14 = 336 umiejętności do wykupienia w całym systemie!

Hooray!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Umiejętności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin