 |
|
 |
|
Yelonek
Ranald's middle finger
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Sob 19:58, 26 Wrz 2009 Temat postu: 3.11 Modyfikatory sytuacyjne |
|
|
3.11 Modyfikatory sytuacyjne
Pod mianem modyfikatorów sytuacyjnych znajdują się najczęstsze czynniki mające wpływ na grę w aspekcie walki, strzelania czy skradania.
3.11.1 Odległość
Jednym z dwóch najczęstszych problemów stojących na przeszkodzie celnemu trafieniu w punkt jest jego odległość od strzelającego. Również w Earth 2092 to ważny aspekt walki strzeleckiej, który został rozwiązany bardzo intuicyjnie. Spoglądając nań od strony technicznej, odgrywa on istotną rolę w połączeniu z rozrzutem charakterystycznym dla danej broni (który mnoży się zależnie od zasięgu), jednak w przeciwieństwie do wspomnianego, można go modyfikować za pomocą dodatkowych przyrządów celowniczych.
* -15 jeśli strzał pada podczas walki wręcz.
3.11.2 Rozmiar celu
Drugą ważną kwestią jest rozmiar celu. Może on być traktowany zarówno jako przeszkoda, jak i przypadkowa pomoc. Wiadome jest, iż dużo trudniej trafić małe obiekty, niż te olbrzymie. W poniższej tabeli powierzchnią określamy pole jakie jest widoczne dla strzelca, nie zaś całkowity rozmiar przedmiotu / osoby.
Trafienie w obiekt mały, niewielki oraz bardzo mały wymusza użycie strzału z przycelowaniem. W przeciwnym razie modyfikator zwiększa się dwukrotnie.
3.11.3 Widoczność
WiP
3.11.4 Dźwięk
WiP
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pią 22:36, 02 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|