Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Mutacje

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gam
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:13, 28 Cze 2007    Temat postu: Mutacje

Na początek tyle. Zrobię jeszcze tabele dla dodatkowych tworów na ciele + jeszcze poprzemyślam parę spraw. Oczywiście pisać co można by było, lub nawet trzeba by zmienić.

Wychodzę z założenia, że podczas gry gracz nie może ot tak sobie zmutować i dostać supermocy zamieniania się w Hulka czy inszego Wolverina, bo to jest zwyczajnie niemożliwe (chyba, że robicie parodie marvelowskich opowieści o superbohaterach). Podczas tworzenia postaci rzuca się k100 na to, czy ma się jakieś początkowe mutacje(oczywiście jeśli w cechach pobocznych wylosowało się odpowiednią wartość).

1%-10% zero mutacji
11%-50% jedna mutacja
51%-70% dwie mutacje
71%-90% trzy mutacje
90%-100% sorry Winetou, ale Twoja postać umarła zaraz po urodzeniu (tworzysz zioma od nowa, dudeee)


Dostępne mutacje początkowe dzielą się na 3 stopnie: lekkie, średnie i poważne, czyli takie co z DNA gracza zrobiły sobie origami:



1-3 Zrośnięte palce (-5 US, -3 Zr)
4-7 Deformacja dłoni (-5US, -5UWW, -5 Zr)
8-11 Zanik małżowin usznych (-3 Re, -5 Ch)
12-15 Przerost małżowin usznych (+3 Re, -3 Ch)
16-19 Deformacja wyglądu(lekka) (-5 Ch)
20-23 Kruche kości (-7 Ko, -7 Si)
24-27 Krzywe nogi (-5 Zr)
28-31 Słaby wzrok (-5 US, -5 Re)
32-35 Niska percepcja (-10 Re, -3 Us, -2 UWW)
36-39 Epilepsja (Napady nieświadomości w chwilach stresu + padaczka)
------------------
40-43 Bardzo słaby wzrok (-10 Us, -10 Re)
44-47 Daltonizm (Wszystko Ci jedno jaki TV oglądasz)
48-51 Przerost tkanki kostnej (+5 Si, +5 Ko, -10 Zr)
52-55 Nowotwór (-5 Psi, ???)
56-59 Obniżona odporność (-10 Ko)
60-63 Impotencja (Wiadomo Razz)
64-67 Lekki przerost tkanki mięśniowej (+5 Si, - 3Ch)
68-71 Deformacja wyglądu(średnia) (-10 Ch)
72-75 Zwiększona percepcja (+5 UWW, US, Zr, Re, - 10 Psi)
76-78 Lekka deformacja kończyny(tabelka 1)
------------------
79-81 Kurza ślepota (po zmierzchu -20 UWW, US, Zr, Re, -10 Psi)
82-84 Deformacja wyglądu(poważna) (-20 Ch)
85-87 Przerost tkanki mięśniowej (+15 Si, +10 Ko, - 10 Ch)
88-90 Twarda skóra (Zwiększa KP)
91-93 Albinos (-15 Ch, W dzień -5 Re, -5 Psi, Bardzo łatwo możesz się poparzyć w świetle słońca)
94-96 Poważnie obniżona odporność (-20 Ko)
97-99 Rozdwojenie jaźni(-20 Psi, -10 Int, Częsta zmiana charakteru)
100 Dodatkowy twór na ciele(-10 Ch, -5 Psi)

Tabelka nr 1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:34, 28 Cze 2007    Temat postu:

Najpierw garść korekt:
Cytat:
1%-10% zero mutacji

Skoro juz wylosował to teraz sie wkurzy Razz Minimum IMO to 1, nie 0.
Cytat:
90%-100% sorry Winetou, ale Twoja postać umarła zaraz po urodzeniu (tworzysz zioma od nowa, dudeee)

Chill out Very Happy Ale najczęściej to ja jestem MG i chce żyć [zwłaszcza że tworzenie postaci do tego systemu trwa dosyć długo]

Wiem, że robisz mutacje fizyczne, ale ta tabelka z ich ilością IMO powinna zawierać opcje również dla psychicznych.

Dalej, skoro stopniujesz, to dobrze by było gdybyś zrobił 30 różnych [nie martw się, swoje 3 grosze dorzucę], a stopniowanie odbywało się jedynie na zasadzie mnożenia modyfikatorów przez poziom mutacji. Wyjątek - te osobliwe [padaka, albinizm itd] - bez poziomów.

Furthermore, mutacje odzwierzęce. Jakaś grzywa, pazur, regeneracja, koci wzrok itp. Chyba jeszcze brzmi sensownie...

Btw: czemu część [np. dodatkowy twór] ma minusy do Psi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Gam
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:32, 28 Cze 2007    Temat postu:

A jakby to działało na ciebie jakbyś miał zalążki ręki na brzuchu? Ja bym się z tego nie cieszył zbytnio, w każdym razie wydało mi się to logiczne. To jest wczesna alfa dopiero, sie pozmienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:00, 29 Cze 2007    Temat postu:

Cytat:
A jakby to działało na ciebie jakbyś miał zalążki ręki na brzuchu?

O aż takich mutkach to ja nie mówię...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Pią 8:55, 29 Cze 2007    Temat postu: Mutacje

Cytat:

1%-10% zero mutacji
11%-50% jedna mutacja
51%-70% dwie mutacje
71%-90% trzy mutacje
90%-100% sorry Winetou, ale Twoja postać umarła zaraz po urodzeniu (tworzysz zioma od nowa, dudeee)



Jak dla mnie to przedział bez mutacji jest trochę za mały. Wyjdzie na to że wszyscy będą mutantami, a człowiek bez mutacji to rzadkość którą w cyrku pokazują.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Gam
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:15, 29 Cze 2007    Temat postu:

Dzisiaj to dopracuje i pozmieniam tak ze chyba w ogole nie bedzie podobne do tego powyzej. A co do tego przedzialu. Pamietaj ze najpierw, aby miec jakakolwiek mutacje, nalezy wylosowac to w cechach pobocznych. A tam przedzial jest maly Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Gam
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:33, 29 Cze 2007    Temat postu:

Dobra. Pozmieniało się conieco.

Na początek, jeśli się wylosowało mutację w cechach pobocznych, rzuca sie k100 na ilość i rodzaj mutacji.

Tabelka 1

Następnie losuje się po mutacje korzystając z tej tabelki (jeszcze niedokończonej, ale narazie nie mam pomysłów)

tabelka 2

Liczę, że wyszło na lepsze

[edit]

Zapomniałem.
Pomyślałem o czymś takim, że skoro mamy już stopniowanie, to podczas rozgrywki, jeśli gracz jest narażony na długotrwałe promieniowanie, albo jednorazowa dawka promieniowania jest wysoka, to istnieje szansa, że jedna z mutacji przejdzie o jeden stopień wyżej. Wydaje mi się logiczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:01, 29 Cze 2007    Temat postu:

Cytat:
Pomyślałem o czymś takim, że skoro mamy już stopniowanie, to podczas rozgrywki, jeśli gracz jest narażony na długotrwałe promieniowanie, albo jednorazowa dawka promieniowania jest wysoka, to istnieje szansa, że jedna z mutacji przejdzie o jeden stopień wyżej. Wydaje mi się logiczne.

Sounds good. Tylko co w kwestii, gdy wszystkie posiadane mutacje są już na najwyższym? Robi się nowa?

Garść korekt i komentarzy.
Powiększenie mózgu, poziom 3: kufa, jak to wygląda? Wodogłowie? o.O
Epilepsja - widać trzeba się w końcu wziąć za choroby...
Twarda skóra - x = 5
Nowotwór - skoro mamy te kilka slotów wolnych to można by go rozdzielić, tak jak masz to z nadnerczami.
Przyspieszony proces regeneracji - 1 poziom: rany goją się o 1/4 szybciej; 2 poziom: rany goją się o 1/3 szybciej; 3 poziom: rany goją się o 1/2 szybciej. Zaokrąglamy na korzyść gracza.
Pazury - ja bym powiedział, że minusy do US i Zr (-3, -6, -9); 0, +4, +8 do wspinaczki; możliwośc zadawania obrażeń siecznych (od początku) i kłutych (od 2 poziomu) w walce wręcz.
Rozdwojenie jaźni - mi to podpada pod chorobę psychiczną.
Zwierzę w ludzkim ciele - wnioskuję, że chyba jw.

Co można dodać:
- przyspieszony proces starzenia / demencja starcza
- zmiana koloru tęczówek (fosforyzujące, nienaturalny kolor itp)
- Psi (od pies, nie psychiki) węch
- Dodatkowy organ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Gam
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:58, 01 Lip 2007    Temat postu:

Ok, tabelki skończone. Mam nadzieję, że już nie poważniejszych rzeczy do zmiany nie będzie. Tabelka jeden się nie zmieniła, za to tabelka dwa tak, oraz doszła jeszcze trzecia. Jeśli się nadaje to dać znać, i będę mógł to zredagować(chyba że chce ktoś inny, to z chęcią oddam do zredagowania ;p)





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:15, 01 Lip 2007    Temat postu:

Ostatnie szlify:
Tabelka #3. Wolałbym konkretne plusy (np +10 do testów choroby, trucizny itd).
Możesz zrobić gotowy topic w 'Mutacje' i jednocześnie zapakuj plik do ściągnięcia (np. wyslijto.pl, wpisz byle jakie maile, pokaze Ci link do sciagniecia pliku) dorzucając go do wątku.
Good job, man.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Nowe zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin