Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Jak zostać kroganinem, czyli modyfikatory rasowe.

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Mass Effect
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beowulf
Ordo Mechanicus



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:45, 22 Lut 2011    Temat postu: Jak zostać kroganinem, czyli modyfikatory rasowe.

Wyjaśnienia:
Cecha +/-x oznacza, ze bazowa wartość cechy która normalnie wynosi 1 zostaje zwiększona/zmniejszona o x, jak również górna jej wartość w postaci 5.


Człowiek

Statystyki:
Tu bez zmian

Biotyka:
Koszt normalny ale może mieć maksymalnie czwarty poziom

Umiejętności:
+4 punkty umiejętności dla wybranej specjalności.

Adrenalina i specjalne zdolności:
Brak

Turianin

Statystyki:
Wytrzymałośc +1 Oddziaływanie -1

Biotyka:
Nie mogą brać, wyjątkiem jest wyraźne pozwolenie MG

Umiejętności:
Mają pierwszą kropkę w całej specjalizacji walki

Adrenalina i specjalne zdolności:
Muszą otrzymać jedną ranę lekką więcej by mieć ranę poważną.

Asari

Statystyki:
Wytrzymałość -1, Zmysły +1, Oddziaływanie +1

Biotyka:
Brak ograniczeń, zaczynają bazowo z jedynką, Spektakularna porażka nie wywołuje obrażeń, nie mogą używać wszczepów.

Umiejętności:
Bez zmian

Adrenalina i specjalne zdolności:
Dodatkowa ścieżka biotyczna: Łącznie umysłów
1 kropka- Sprawianie przyjemności dotykiem
2 kropka- Możliwość poznania wspomnień poprzez dotyk
3 kropka- Możliwość rekombinacji wspomnień (przestawiania w czasie, osłabianie dokładności wspomnienia)
4kropka- Modyfikacja wspomnień (usuwanie postaci, lub ich dodawanie, zmiana detali) dotykiem.
5 kropek- Zniewolenie, Każdy test uwodzenia ma podwojoną pulę kostek, każde epickie zwycięstwo traktowane jest jako trzy sukcesy.

Kroganie

Statystyki:
Siła +2, Wytrzymałość+2, Spryt -1, Inteligencja -1.

Biotyka:
Nie mogą brać, wyjątkiem jest pozwolenie MG

Umiejętności:
Każde oczko umiejętności technicznych kosztuje dwa punkty umiejętności przy tworzeniu postaci.

Adrenalina i specjalne zdolności:
Kroganie generują na początku walki dodatkowe dwie kości adrenaliny.
Mogą użyć kostki adrenaliny by zanegować jedną lekką ranę. Mogą użyć tylko jednej kostki na kończynę w trakcie rundy walki.

Kroganin ma do dyspozycji drzewko manewrów:

Krwawy szał- kroganin ma prawo zignorowania straty pierwszych pieciu kości wynikających z uszkodzenia kończyny. Każdy test zmysłów po użyciu umiejętności jest natychmiast oblewany.

Limb-off Party- Kroganin dostaje dwa punkty adrenaliny za każdą kończynę odebraną przeciwnikowi.

Szarża- Atak wręcz zadający dwukrotni więcej obrażeń.

Żądza Krwi- Każdy atak wręcz powodujący ciężkie obrażenia, pozwala na kolejny atak wręcz, w koszcie jednej kostki adrenaliny.

Przetrwać!- Kroganin jest tylko ogłuszony po spełnieniu warunków śmierci, żeby go zabić, potrzebna jest kolejna rana krytyczna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Mass Effect Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin