Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Broń, technologia i pancerze oraz tarcze

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Mass Effect
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:29, 22 Lut 2011    Temat postu: Broń, technologia i pancerze oraz tarcze

PANCERZE

Zaszłość */**/***

Lekkie

Panc przeciw walce wręcz: 1/2/3
Panc przeciw strzelaniu: 2/3/4
Kary: -/-/-

Średnie

Panc przeciw walce wręcz: 3/4/5
Panc przeciw strzelaniu: 4/5/6
Kary: Zręczność -1/-2/-3

Ciężkie

Panc przeciw walce wręcz: 5/7/9
Panc przeciw strzelaniu: 6/7/8
Kary: Zręczność, Zmysły, Walka wręcz -2/-3/-4


TARCZE PANCERZY

Zaszłość */**/***

Do pancerzy lekkich 5/8/11

Do pancerzy średnich 11/16/21

Do pancerzy ciężkich 21/31/41


BROŃ

typ / tryb ognia (p/s) / kości obrażeń / celność [modyfikator sukcesów przy trafieniu] / Przegrzanie

Broń lekka

Pistolet / p / +2k / - / 10
Pistolet maszynowy / p,s / +1k / -1s / 14
*-gun (strzelba, nazwa zależna od technologii) / p / +5 (lub -1 powyżej 10m) / - / 8
Karabin / p,s / +3k / +1s / 12

Broń ciężka

Hyper-* (minigun, nazwa zależna od technologii)/ s / +5k / -1s / 28
*-launcher (granatnik, nazwa zależna od technologii) / p / +10k / -3s / 10 [obrażenia obszarowe w promieniu 5 metrów od wybuchu]
*-thrower (miotacz, nazwa zależna od technologii) / s / +8k / +3s / 8 [obrażenia obszarowe w linii prostej wszystkiemu do 10 metrów]

Strzelanie wyborowe

Karabin snajperski / p / +5k / +5s / 5


TECHNOLOGIE BRONI

Zaszłość */**/***/****

Blasterowa - bez modyfikacji
*Bolterowa - +2 do obrażeń, -1 do celności i przegrzewania
**Pulsacyjna - tylko dla broni strzelających serią, +4 do przegrzewania
**Jonowa - +1 do obrażeń, +3 do celności, -1 do przegrzewania
***Fuzyjna - +2 do obrażeń, +2 do celności
****Plasmowa - +4 do obrażeń, -2 do celności, +2 do przegrzewania
****Antygrawitacyjna - -1 do obrażeń, +4 do celności, +4 do przegrzewania


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Wto 19:02, 01 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 2:44, 24 Lut 2011    Temat postu:

minianeks ad pancerzy.
Siła 4, niweluje kary -1, 5 -2, 6 -3, 7 -4

Ergo - tylko najbardziej pudzianowy krogan może nosic najciezszy heavy armor, a w miare silny czlowiek [ew inna rasa] jest w stanie bez kar poruszac sie w słabszym medium.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:49, 24 Lut 2011    Temat postu:

wiec rasy ktore moga miec max 5 str, moga nosic 1/3 dostepnych armorow ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:55, 24 Lut 2011    Temat postu:

źle sprecyzowałem: nosić mogą co chcą, ale będą mieć kary do zręczności. tylko koksy są w stanie poruszać się w nich bez strat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:01, 24 Lut 2011    Temat postu:

ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 2:33, 27 Lut 2011    Temat postu:

Modyfikacje broni

Modyfikacje lufy
Lufa kinetyczna +4k -2 temp
Lufa tytanowa +3k +1c -2 temp
Lufa bio-tech +2k +2c
Lufa z systemem ciekło-azotowym +10 temp
Lufa szynowa +4c


Modyfikacje amunicji
Amunicja odłamkowa - po przebiciu pancerza, do ostatecznych obrażeń +2k
Amunicja ppanc - niweluje 2 kostki pancerza przy odparowywaniu
Amunicja EMP - nie zadaje obrażeń istotom żywym, ale uszkadza 3x więcej tarcz

Dodatkowe modyfikacje
Można zamontować tyle, na ile pozwala broń
Skaner bojowy - w zależności od jakości wyświetla pozycje wrogów na dystansie 10, 20 lub 30 metrów
Zakłócacz - zakłóca działanie każdego skanera na dystansie 10, 20 lub 30 metrów
Granatnik - pozwala strzelić raz na 2 rundy, zadaje 10k. rodzaje amunicji: zwykła, zapalająca [x2 obrażenia dla celów łatwopalnych], odłamkowa [rani wszystkich w promieniu 5m, takie same obrażenia jak cel główny], EMP [x3 obrażenia dla tarcz w promieniu 5 metrów, nie zadaje obrażeń istotom żywym]
Zestaw chłodzący - studzi 3 jednostki temperatury podczas rundy bez strzelania
Optyka - +2/4/6 do celności
Tłumik - słyszalny tylko w promieniu 10 metrów
Bagnet EMP - podczas ataku w walce wręcz nie rani istot żywych, ale usuwa tarczę na 1 rundę
Bagnet mechaniczny - mała piła mechaniczna, podczas ataku w walce wręcz +10k obrażeń


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 2:47, 27 Lut 2011    Temat postu:

Omni-klucze

Standardowe funkcje:
- Komunikator
- Latarka
- Karta płatnicza
- Radio/TV
- GPS
- Kamera
- Detonator ładunków powiązanych z omni


Dodatkowe funkcje, dla których kupuje się nowsze omni
- Skaner bojowy
- Zakłócacz
- Diagnostyka medyczna [dodatkowe kostki do medycyny]
- Diagnostyka techniczna
- Regenerator tarcz [akcja, przywraca ilość tarcz równą sukcesom przy własnej puli kości]
- Generator tarcz stacjonarnych
- Wzmacniacz [dodatkowe kości do technologii ofensywnej]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Mass Effect Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin