|
|
|
|
Lamsen
(>0_o)>
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z piekła rodem Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:11, 04 Kwi 2020 Temat postu: Dustin 'Dustoi' (mag światła) T3 |
|
|
Exp: 4/8
Dustin vel Dustoa
Mana: 13 / 16
Opis:
Mag domeny Światła, wykupiony przez Kaletha z niewoli w Karond Kar, w zamian za dwuletnią służbę. Neutralny.
Zna bretoński i służył w tych okolicach. Pochodzi z Mordheim, trenował w Konklawe Altdorfu. Spędza dużo czasu w Imrze.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 3
Społeczne
Charyzma: 2
Wygląd: 2
Szczęście: 1
Umysłowe
Percepcja:2
Wiedza: 3
Siła woli 4 Specjalizacje: Aura spokoju. Sojusznicy w promieniu 50 metrów/ft mogą do testów używać SW Dustoi.
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność: 3
Wysportowanie: 1
Przeczucie: 2
Bójka: 1
Empatia: 1
Perswazja: 1
Zastraszanie 0
Autorytet: 2
Znajomość półświatka: 0
Uwodzenie: 2
Obrona: 1
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:0
Jazda wierzchem: 1
Etykieta: 1
Broń strzelecka: 1
Broń palna: 0
Złodziejstwo: 0
Broń ręczna: 1
Występy publiczne: 1
Ukrywanie się: 0
Sztuka przetrwania: 0
Rzemiosło i naprawa: 0
Wiedza
Wykształcenie: 3
Finanse: 1
Pułapki: 0
Pierwsza pomoc: 1
Obce kultury: 1
Magia cienia: 0
Magia chaosu: 0
Magia krwi: 0
Magia światła: 4
Specjalizacje: - Tarcza obronna - spell. Jedynki nie zerują sukcesów dla testów Magii Światła.
Żeglarstwo: 0
Religioznawstwo: 1
Trucizny i mikstury: 1
Ekwipunek:
Nóż
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +2
Obrażenia: +2
Obrona: -
Specjalne:
1. Penetracja 1
2. Krwawienie
Przerobione ozdobne szaty maga Lothernu: 2 pancerza, +1 wygląd, +2 pierwsze wrażenie
Amulet - magazyn many (10)
Kostur maga z zaklęciem szybkich piorunów
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +2/+1
Obrażenia: +2/+4
Obrona: +4 (przewaga zasięgu)
Specjalne:
1. Zaklęcie szybkich piorunów: 1 many, 2k6dmg, Ilość ataków na turę=SW/2. ST 1
2. Może być używany jako broń jednoręczna lub dwuręczna
3. Penetracja 1
4. AoE 4
5. Obuchowe
6. Ogłuszenie
7. Otumanienie
8. Pchnięcie powoduje utratę AoE w zamian za dodatkową Penetrację +1
- Różdżka arcymaga z warpstona - trzymanie w dłoniach przez rasy inne niż skaven daje nosicielowi 1 punkt Spaczenia; różdżka po wskazaniu dwóch miejsc łączy je ze sobą portalami; portale utrzymują się 2k6 minut i znikają; portale mają kształt eliptyczny (2m x 1m); przejście przez portal daje przechodzącemu 1 punkt Spaczenia. Zasięg 150m. 1 many koszt
18G
Wiatry magii
16 / 16 (6 bazowo + 10 z amuletu)
Zdrowie: Kod: |
Poobijany (0) [ ] [ ] [ ] [ ]
Lekko ranny (-1) [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ] [ ] |
Umiejętności:
Płonące Wejrzenie Shena - pocisk dużego zasięgu rzucany po teście Wiedzy i Magii Światła (20+20m za każdy 1 Siły Woli) zadające celowi 2k6 obrażeń. Pocisk jest widziany z daleka, wobec czego, można go uniknąć testem Percepcji lub Zręczności i Obrony. Mana 3.
Obronna tarcza przeciwko pociskom - rzucana na dowolne miejsce lub osobę. Udany test Wiedzy i Magii Światła daje średnicę klosza tarczy równej 5 metrów za każdy sukces. Czas trwania równy Siły Woli rzucającego. 3 many. Klosz chroni przed wszelkimi pociskami wlatującymi.
Sieć Antynoka - po udanym teście Wiedzy + Magii światła czarodziej rzuca sieć na dystansie do 15 metrów (+10 metrów zasięgu za każdy punkt siły woli). Srednica sieci wynosi 3m za każdy sukces jaki wypadł przy czarowaniu. Czas trwania w turach określa siła woli. Cele objęte siecią stają się unieruchomione, a próby trafienia w nich w walce wręcz bądź bronią strzelecką zyskują +2 kości. Można się wyplątać z sieci zdając test Siły lub Zręczności o ST równym Sile woli maga. Mana 3.
Aidee lux - po udanym teście Wiedzy + Magii światła, czarodziej rzuca czar leczący cel w polu widzenia. Za każde 2 sukcesy leczy jedną ranę lethal lub 2 nonlethal. Za każde 3 sukcesy zdejmuje jeden wybrany negatywny efekt. Za każde 4 sukcesy dodaje +1 do wybranego atrybutu do końca walki. Za każde 5 sukcesów dodaje Zainspirowany. 2 mana.
Doświadczenia:
- pomoc w walce z okrętem Lothernu
- rozwalenie okrętów w obozie Alitha
- walka w wirze z Asurami i Harkonem
- walka w porcie Primogena i na posterunku
- port Ssildra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Nie 20:37, 13 Cze 2021, w całości zmieniany 23 razy
|
|