Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Dustin 'Dustoi' (mag światła) T3

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Lord Kaleth Bloodblade
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:11, 04 Kwi 2020    Temat postu: Dustin 'Dustoi' (mag światła) T3

Exp: 4/8



Dustin vel Dustoa

Mana: 13 / 16


Opis:
Mag domeny Światła, wykupiony przez Kaletha z niewoli w Karond Kar, w zamian za dwuletnią służbę. Neutralny.
Zna bretoński i służył w tych okolicach. Pochodzi z Mordheim, trenował w Konklawe Altdorfu. Spędza dużo czasu w Imrze.

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 3

Społeczne
Charyzma: 2
Wygląd: 2
Szczęście: 1

Umysłowe
Percepcja:2
Wiedza: 3
Siła woli 4 Specjalizacje: Aura spokoju. Sojusznicy w promieniu 50 metrów/ft mogą do testów używać SW Dustoi.

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 3
Wysportowanie: 1
Przeczucie: 2
Bójka: 1
Empatia: 1
Perswazja: 1
Zastraszanie 0
Autorytet: 2
Znajomość półświatka: 0
Uwodzenie: 2
Obrona: 1

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:0
Jazda wierzchem: 1
Etykieta: 1
Broń strzelecka: 1
Broń palna: 0
Złodziejstwo: 0
Broń ręczna: 1
Występy publiczne: 1
Ukrywanie się: 0
Sztuka przetrwania: 0
Rzemiosło i naprawa: 0

Wiedza
Wykształcenie: 3
Finanse: 1
Pułapki: 0
Pierwsza pomoc: 1
Obce kultury: 1
Magia cienia: 0
Magia chaosu: 0
Magia krwi: 0
Magia światła: 4
Specjalizacje: - Tarcza obronna - spell. Jedynki nie zerują sukcesów dla testów Magii Światła.
Żeglarstwo: 0
Religioznawstwo: 1
Trucizny i mikstury: 1

Ekwipunek:
Nóż
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +2
Obrażenia: +2
Obrona: -
Specjalne:
1. Penetracja 1
2. Krwawienie

Przerobione ozdobne szaty maga Lothernu: 2 pancerza, +1 wygląd, +2 pierwsze wrażenie

Amulet - magazyn many (10)

Kostur maga z zaklęciem szybkich piorunów

Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +2/+1
Obrażenia: +2/+4
Obrona: +4 (przewaga zasięgu)
Specjalne:
1. Zaklęcie szybkich piorunów: 1 many, 2k6dmg, Ilość ataków na turę=SW/2. ST 1
2. Może być używany jako broń jednoręczna lub dwuręczna
3. Penetracja 1
4. AoE 4
5. Obuchowe
6. Ogłuszenie
7. Otumanienie
8. Pchnięcie powoduje utratę AoE w zamian za dodatkową Penetrację +1

- Różdżka arcymaga z warpstona - trzymanie w dłoniach przez rasy inne niż skaven daje nosicielowi 1 punkt Spaczenia; różdżka po wskazaniu dwóch miejsc łączy je ze sobą portalami; portale utrzymują się 2k6 minut i znikają; portale mają kształt eliptyczny (2m x 1m); przejście przez portal daje przechodzącemu 1 punkt Spaczenia. Zasięg 150m. 1 many koszt

18G


Wiatry magii
16 / 16 (6 bazowo + 10 z amuletu)

Zdrowie:
Kod:
 
Poobijany (0)          [ ] [ ] [ ] [ ]
Lekko ranny (-1)       [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2)      [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ]


Umiejętności:
Płonące Wejrzenie Shena - pocisk dużego zasięgu rzucany po teście Wiedzy i Magii Światła (20+20m za każdy 1 Siły Woli) zadające celowi 2k6 obrażeń. Pocisk jest widziany z daleka, wobec czego, można go uniknąć testem Percepcji lub Zręczności i Obrony. Mana 3.

Obronna tarcza przeciwko pociskom - rzucana na dowolne miejsce lub osobę. Udany test Wiedzy i Magii Światła daje średnicę klosza tarczy równej 5 metrów za każdy sukces. Czas trwania równy Siły Woli rzucającego. 3 many. Klosz chroni przed wszelkimi pociskami wlatującymi.

Sieć Antynoka - po udanym teście Wiedzy + Magii światła czarodziej rzuca sieć na dystansie do 15 metrów (+10 metrów zasięgu za każdy punkt siły woli). Srednica sieci wynosi 3m za każdy sukces jaki wypadł przy czarowaniu. Czas trwania w turach określa siła woli. Cele objęte siecią stają się unieruchomione, a próby trafienia w nich w walce wręcz bądź bronią strzelecką zyskują +2 kości. Można się wyplątać z sieci zdając test Siły lub Zręczności o ST równym Sile woli maga. Mana 3.

Aidee lux - po udanym teście Wiedzy + Magii światła, czarodziej rzuca czar leczący cel w polu widzenia. Za każde 2 sukcesy leczy jedną ranę lethal lub 2 nonlethal. Za każde 3 sukcesy zdejmuje jeden wybrany negatywny efekt. Za każde 4 sukcesy dodaje +1 do wybranego atrybutu do końca walki. Za każde 5 sukcesów dodaje Zainspirowany. 2 mana.

Doświadczenia:
- pomoc w walce z okrętem Lothernu
- rozwalenie okrętów w obozie Alitha
- walka w wirze z Asurami i Harkonem
- walka w porcie Primogena i na posterunku
- port Ssildra


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Nie 20:37, 13 Cze 2021, w całości zmieniany 23 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Lord Kaleth Bloodblade Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin