Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Ekwipunek podstawowy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Ekwipunek
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Czw 10:36, 28 Cze 2007    Temat postu: Ekwipunek podstawowy

No dobra to ja się zajmę ekwipunkiem (na razie tym podstawowym). Jeśli macie jakieś pomysły piszcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:18, 28 Cze 2007    Temat postu:

Na razie problem stanowi fakt jak organizujemy ekwipunek początkowy. Czy dajemy graczom do wyboru sam szajs, czy dajemy kasę za którą mogę sobie coś wybrać z całej puli ekwipunku, czy za pomocą jakichś punktów i ściśle ograniczonego asortymentu (osobiście jestem za ostatnią opcją).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Pią 8:35, 29 Cze 2007    Temat postu:

Żołnierze COH mają darmowy pakiet standardowy z racji tego że są zawodowcami (jednolity mundur, szelki, hełm, broń). Lepszą broń i inne bajery (np. kamizelke, noktowizor, itp) mogą sobie kupić w magazynie COH po obniżonych cenach. Myślę, że wpływ na to co będzie się znajdowało w pakiecie będzie miał MG oraz funkcja i umiejętności danego żołnierza.
Rebelia natomiast nie dostaje pakietu tylko kasę bądź punkty i ma dostęp do wszystkiego ale po wyższych cenach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macedończyk dnia Pią 12:42, 29 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Pią 9:57, 29 Cze 2007    Temat postu:

Mundury US Army

1. Bluzy
1.A.C.U. Bluza AT-Digital 199,00zł
2. Bluza BDU - POLYCOTTON - Czarna 100,00zł
3. Bluza BDU - POLYCOTTON - Metro 100,00zł
4. Bluza BDU - POLYCOTTON - Splinter Tarn 100,00zł
5. Bluza BDU - POLYCOTTON - Tiger Strip 100,00zł
6. Bluza BDU - POLYCOTTON - Woodland 100,00zł
7. Bluza BDU - POLYCOTTON -zieleń oliwkowa 100,00zł
8. Bluza BDU - POLYCOTON - desert 3-color 89,00zł
9. Bluza BDU - POLYCOTTON - desert 6C 89,00zł
10. Bluza BDU - POLYCOTTON - digital desert camo 89,00zł
11. Bluza BDU - POLYCOTTON - digital woodland 89,00zł
12. Bluza BDU - RipStop - czarna 150,00zł
13. Bluza BDU - RipStop - Desert 3C 150,00zł
14. Bluza BDU - RipStop - olive 150,00zł
15. Bluza BDU - RipStop - woodland 150,00zł
16. Bluza BDU-SF - Pantera 150,00zł
17. Bluza BDU - SF - Zielony OD 99,00zł
18. Bluza US Pilot - NOMEX 150,00

Wszystkie bluzy maja 4 razy 1 JO

2. Spodnie
1. A.C.U. Spodnie AT-Digital 199,00zł
2. Spodnie A-BDU -NOMEX 129,00zł
3. Spodnie BDU - POLYCOTTON - czarne 89,00zł
4. Spodnie BDU - POLYCOTTON - Metro 100,00zł
5. Spodnie BDU - POLYCOTTON - desert 3-color 89,00zł
6. Spodnie BDU - POLYCOTTON - desert 6C 89,00zł
7. Spodnie BDU - POLYCOTTON - digital desert camo 89,00zł
8. Spodnie BDU - POLYCOTTON - digital woodland 89,00zł
9. Spodnie BDU - POLYCOTTON - Tiger Strip 89,00zł
10. Spodnie BDU - POLYCOTTON - woodland 89,00zł
11. Spodnie BDU - POLYCOTTON - zieleń oliwkowa 89,00zł
12. Spodnie BDU - PolyCotton - Splinter Tarn 100,00zł
13. Spodnie BDU - SF - Pantera 99,00zł
14. Spodnie BDU - SF - Zielony OD 99,00zł
15. Spodnie BDU RipStop - czarne 139,00zł
16. Spodnie BDU RipStop - desert 3C 139,00zł
17. Spodnie BDU RipStop - olive 139,00zł
18. Spodnie BDU RipStop - woodland 139,00zł

Wszystkie spodnie mają 2 razy 2 JO i 4 razy 1 JO

3. Kombinezony
1. Kombinezon taktyczny - SWAT 200,00zł
2. Kombinezon taktyczny Premium - Czarny 120,00zł
3. Kombinezon Taktyczny Premium - Flectarn 130,00zł
4. Kombinezon taktyczny Profesjonalny - Czarny 199,00zł
5. Kombinezon taktyczny Profesjonalny - Flectarn 210,00zł

Kombinezony 4 razy 1 JO i dwie kieszenie przelotowe dojące dostęp do kieszeni w spodniach.

4. Buty
1. Magnum Classic 215,00zł
2. Magnum Desert 210,00zł
3. Magnum ELITE II 8" WP SYMPATEX 470,00zł
4. Magnum Midnite Plus 229,00zł
5. Magnum Phantom 8" Lace leather 320,00zł
6. Magnum Stealth 249,00zł
7. Magnum Stealth Leather 299,00zł
8. Miltec Security Side ZIP - Thinsulate 189,00zł

Na razie tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:19, 29 Cze 2007    Temat postu:

ROTFL Very Happy
Katalog sklepu militaria.pl? Very Happy
Rozpisałbyś to tak, żeby nie-militarysta nie miał problemów? Bo nie każdemu np. digital coś mówi ;] I tak samo dorzuć modyfikatory, bo widze że jedno ma 3 kolory inne wiecej [czyli modyfikator do ukrcyia itd].


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kaceperius
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: latchorzew stolica

PostWysłany: Pią 11:52, 29 Cze 2007    Temat postu:

[quote="macedończyk"]Żołnierze COH mają darmowy pakiet standardowy z racji tego że są zawodowcami (jednolity mundur, szelki, chełm, broń). Lepszą broń i inne bajery (np. kamizelke, noktowizor, itp) mogą sobie kupić w magazynie COH po obniżonych cenach.


ja jestem za obcją pośrednią ubranie dać jednolite i standardowe aby mniej problemów było na sesji. Jakieś szelki i inne bajery można dokupić
ale na broń, amunicje, noktowizory powinna być albo kasa albo spycjalne
punkty w magazynie. Umożliwi to wyspecjalizowanie graczy np. wsparcie ogniowe to ciężki karabin i podstawowy pistolet, medyk kupuje sprzęt lekarski i stymulanty i tak dalej informatyk, saper, mechanik każdy może oczywiście mieszać broń na tyle jaką ma specjalizacje i pieniądze.
Możliwe jest też wyposażenie do walki na bliższy dystans:
strzelba,nóż itp. Dodatkow stawiamy gracza przed dylematem czy ma sobie dokupić amunicje czy noktowizor co mu sie bardziej przyda na sesji. Co jest bardziej ralistyczne i jak mi sie wydaje sprawiedliwsze ( medyk za leczenie i informatyk za wykonanie swoich zadań powini dostawać więcej PD niż za zabicie wrogów co wyrówna ich szanse w drużynie).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kaceperius
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: latchorzew stolica

PostWysłany: Pią 11:56, 29 Cze 2007    Temat postu:

Chociaż i tak pewnie nikt nie będzie chciał być: medykiem, mechanikiem i innymi nie bojowymi specjalistami Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Pią 12:41, 29 Cze 2007    Temat postu:

Dobra, dobra jeszcze nad tym pracuje. Po prostu chciałem wrzucić coś żeby nie było że nic nie robie Very Happy
Mam pisać np.:
Bluza BDU desert czyli pustynna, używa jej się gdy idziemy na pustynie. NIe nadaje się do lasu ani do miasta. Pamiętaj PUSTYNIA. Do bluzy desert dobiera się spodnie desert. One też są pustynne. Confused

Jeśli chodzi o kwestie przydzialu sprzętu proponuje metodę mieszaną. Żołnierze COH dostają pakiet podstawowy w którym są: mundur, hełm, szelki. Resztę kupują za kasę w magazynie COH.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:45, 29 Cze 2007    Temat postu:

Zwróćcie uwagę, że normalna sesja nie zaczyna się od "jesteście żołnierzami CoH, tu macie briefing, jadziecie na wojnę". To tylko my tak gramy xP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kaceperius
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: latchorzew stolica

PostWysłany: Pią 14:55, 29 Cze 2007    Temat postu:

Ale rebelianci zapewne też mają swoje składy i jakieś przynajmniej zbliżone do mundurów ubrania. Poza tym nawet gracze neutralni (są tacy ?) zapewne zaczną w mieście gdzie jest sklep z bronią wtedy zamiast punktów dostają kase i mogą nie mieć mundurów ale są to wypadki marginalne. Większość dołączy zaraz do jakiejś frakcji gdzie otrzymają wspomniane wyposażenie i możliwość nabycia broni i dodatkowego ekwiunku. Dajmy poprostu pieniądze graczom na początku a oni jeśli dołączą do jakieś frakcji dostaną: "mundur, hełm, szelki" jako bonus reszte zakupią. Metoda ta może być użytkowana też w dalszej części gry gdy gracze wracają do koszar/miasta dokupowują amunicje i sprzęt a sprzedają zbędny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:53, 29 Cze 2007    Temat postu:

moja propozycja:
ekwipunek standardowy dla jakichs zolnierzy, reszta spoza wojska sama cos znalazla zeby przezyc. za kase ekwipunek dodatkowy.
co do slotow - pamietajcei ze gracze nie sa komandosami, tylko raczej podroznikami (>)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Pią 17:28, 29 Cze 2007    Temat postu:

Cytat:
moja propozycja:
ekwipunek standardowy dla jakichs zolnierzy, reszta spoza wojska sama cos znalazla zeby przezyc. za kase ekwipunek dodatkowy.


Właśnie. Każdy kto idzie do woja dostaje mundur, hełm i skarpetki. To jest najlepsze rozwiązanie. Idziesz do COH dostajesz pakiet standardowy, a resztę kupujesz w magazynie po cenach promocyjnych. Rebelia natomiast niech dostaje kasę i coś kombinuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:03, 29 Cze 2007    Temat postu:

Tak, ale.. Powatarzam się, i to samo mówił Lamsen.
Gracze z założenia są podróżnikami, wolnymi awanturnikami. To pod takich trzeba celować sposób wyboru ekwipunku początkowego, nie pod takich co od razu opowiadają się po którejś ze stron. W takim przypadku to bardziej uwarunkowanie fabularne, nie mechaniczne (zwróćcie uwage na podręcznik do wfrp. Tam gracze są przykładem samotnych wilków, którzy dopiero tworzą drużynę. Główna różnica to że pakiety startowe są gwarantowane dla profesji, u nas one będa do wyboru.)
Panimaju?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Pią 18:54, 29 Cze 2007    Temat postu:

Jasne. Najwięcej zależy od MG i od scenariusza. Jeśli gracze na początku gry będą wolnymi obieżyświatami to warto im dać gotówkę i niech robią co chcą, a gdy pójdą do rebeli lub CoH wtedy dostają pakiety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kaceperius
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: latchorzew stolica

PostWysłany: Pią 20:01, 29 Cze 2007    Temat postu:

Słusznie prawi poprzednik i wszyscy sie ze sobą zgadzamy co do kasy i ekwipunku który dostaje sie po dołączeniu do organizacji (niekoniecznie CoH lub rebeli są też inne).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Ekwipunek Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin