Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Skok, zeskok, upadek i potrącenie pojazdem pieszego

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:55, 12 Wrz 2009    Temat postu: Skok, zeskok, upadek i potrącenie pojazdem pieszego

1. Skok

Wymaga wykorzystania Szybkości. Poniżej znajduje się tabela dotycząca modyfikacji do cechy w zależności od odległości na jaką dokonywany jest skok. Rekord świata w skokach w dal wynosi niewiele poniżej 9 metrów, jednak autorzy dla zachowania realizmu zezwalają na skoki na dystans do 8 metrów.



Jeśli skok dokonywany jest na miejsce znajdujące się niżej, to po skoku dokonuje się procedury zeskoku.

Jeśli skok dokonywany jest na miejsce znajdujące się wyżej maksymalnie o 1 metr, modyfikator kary wzrasta o 20. Nie można dokonywać skoku w dal przy jednoczesnym podskoku na wysokość wyższą niż 1 metr.

2. Zeskok

Jest to kontrolowana zmiana wysokości, wymagająca albo Kondycji, albo Zręczności. Podczas zeskoku nalicza się k20 obrażeń za każdy metr spadania, lecz od tej wartości odejmuje się właśnie Kondycję lub Zręczność, w zależności na czym postać polega.

W przypadku przekroczenia obrażeniami, z racji zbyt dużej wysokości, wartości Kondycji lub Zręczności (np. poprzez niebezpieczny zeskok z wysokości 10 metrów), MG porównuje wspomniane obrażenia z listą kontuzji oznajmiając BG co sobie właśnie zrobił.

3. Upadek

Jest to niekontrolowana zmiana wysokości, kończącą się przeważnie rozległymi obrażeniami ciała. Podczas upadku nalicza się k20 obrażeń za każdy metr spadania oraz każdy kilogram wagi postaci. Od tej wartości odejmuje się natomiast połowę Kondycji lub Zręczności, w zależności na czym postać polega.

W przypadku przekroczenia obrażeniami, z racji zbyt dużej wysokości, połowy Kondycji lub Zręczności (np. poprzez wypadnięcie trzeciego piętra BG o wadze 90 kilogramów), MG porównuje wspomniane obrażenia z listą kontuzji oznajmiając BG co sobie właśnie zrobił.

4. Potrącenie pojazdem

Nagłe zderzenie z samochodem lub autobusem nie należy do przyjemnych wydarzeń, lecz w trakcie gry może mieć miejsce niejednokrotnie.

Uniknięcie obrażeń odbywa się dwojako: poprzez całkowite odskoczenie przez pędzącym pojazdem lub poprzez łagodzenie uderzenia. O ile pierwszy przypadek chroni nas w zupełności, o tyle drugi jest ostatnią deską ratunku, która może wyciągnąć z opresji jedynie w przypadku małych prędkości.

Całkowite uniknięcie obrażeń wymaga dwukrotnego zdania testu Refleksu. Pierwszy dotyczy ogólnego zorientowania się w sytuacji zagrożenia, drugi natomiast wprowadza reakcję w życie (odskoczenie).
W przypadku porażki przy drugim teście Refleksu, następuje łagodzenie obrażeń. Obrażenia zadane przez pojazd zostają zmniejszone o pełną wartość Zręczności i Kondycji.
W przypadku porażki przy pierwszym teście Refleksu ofiara nie zdążyła zareagować na niebezpieczeństwo i niczego nieświadoma została potrącona bez szansy na obronę. Wówczas obrażenia maleją tylko o wartość Kondycji.

Suma obrażeń składa się z prędkości, z jaką poruszał się pojazd, oraz modyfikatora siły, wpisanego obok charakterystyki pojazdu. Innym modyfikatorem będzie dysponować samochód sportowy, innym motocykl, a jeszcze innym tir z naczepą. Wynika to z faktu, że zderzenia między pojazdami również mogą być różne w skutkach, ale o tym będzie szerzej w rozdziale dotyczącym tylko pojazdów. Efekt potrącenia pieszego porównuje się z listą kontuzji i przyrównuje ich śmiertelność do zaistniałej sytuacji. Jeśli wartość obrażeń okaże się zbyt wysoka, może to wówczas oznaczać nawet śmierć potrąconego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Sob 12:17, 26 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin