Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Pierwszy test

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:49, 02 Lip 2007    Temat postu: Pierwszy test

Dzisiaj nastąpił pierwszy test mechaniki od czasu jej wywrócenia do góry nogami. Wnioski są następujące:
- 6 paczek chrupków starcza od 11 do 15. Pierwsza paczka najkrócej, na 15 minut.
- medyka wytyka się palcami do pierwszej wymiany ognia
- cechy poboczne potrafią nastawić człowieka negatywnie do życia ;]
- przydałoby się zrobić jednak bonusowe szablony klas (medyk, szturmowiec, zabijaka itd) z dodatkowymi punktami do charakterystyki. Pomaga w zróżnicowaniu postaci
- Punkty szczęścia są ostatnią linią obrony. Przez pierwsze 5 minut gry. Póki jeszcze się nie kończą.
- 1 shot = 1 kill. Definicja walki.
- 50 shot = -1 kill. Definicja symfonii na 2 uzi.
- azuri śmierdzi. Nie zrobił capoeiry.
- nawet najbrzydszy i największy mutant może zginąć od jednej celnej pestki między oczy
- ciut trzeba zmodyfikowac strzelanie do pojazdów
- przemyślenia wymaga niecelny rzut granatem
- uzbrojony w 2 uzi medyk ze zbitymi okularami jest poważnym zagrożeniem
- zwłaszcza dla byłej nauczycielki medycyny grającej rolę zakładniczki
- ten sam medyk potrafi być bardzo dobrą żywą pochodnią
- kanał z fekaliami jest świetnym sposobem gaszenia płonących medyków
- tudzież zarażania ich tyfusem
- główny szef bandytów wcale nie musi być wielkim zielonym mutantem
- główny szef bandytów może się okazać małym gnojkiem, lubiącym gwałcić kobiety na tylnym siedzeniu samochodu będącego aktualnie taranowanym przez transporter CoH
- ten sam główny szef bandytów może być całkiem przeciętnym przeciwnikiem o gołym dupsku pomimo znajomości krav magi na 3cim poziomie.
- przeciwnicy faktycznie mają tendencję do wypadania przez barierki i okna jeśli zostaną postrzeleni w pobliżu takowych
- jeśli zastrzelony zostanie motocyklista szarżujący w Twoją stronę, bądź spokojny. Jego maszyna zatrzyma się na najbliższej grupie niewinnych ludzi.
- mutacje w postaci regeneracji okazują się zbawienne i warte znoszenia upokorzenia (ż?) ze strony CoH. Zrozumiesz po pierwszym postrzale w wątrobę.
- azuri śmierdzi podwójnie bo nie zrobił capoeiry.
- przy strzelaniu do typowych przeciwników nie ma większej różnicy jaką broń posiadasz. Dopiero przy wozach opancerzonych ma znaczenia czy sieczesz z 9mm czy 7.62
- nikt nie uratuje wodza wioski i zarazem własnego ojca jeśli nie dostanie za to expa.
- a jeśli już ktoś to zrobi, będzie to mutant z przestrzelonym kolanem
- i bedzie próbował ugasić oblanego benzyną przy pomocy gaśnicy (koce, dzieci, albo piasek! Albo fekalia!)
- i gasząc go dopiero kiedy będzie średnio wysmażony
- jeśli ktoś niewinny błaga o pomoc, śpij spokojnie. Nikt nie pomyśli aby zastąpić kaliber 9mm morfiną.
- azuri naprawdę śmierdzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Pon 17:54, 02 Lip 2007    Temat postu:

Bardzo dobre wnioski. Tylko jedna poprawka:
chrupki skończyły się ok.14


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:57, 02 Lip 2007    Temat postu:

jeszcze jeden
- zmiana w sprawie awansowania. O ile exp do podnoszenia cech jak US, Uww itd idzie całkiem sprawnie i nie za szybko, o tyle zdobywanie umiejętności już tak. Zmiana taka: exp przyznaje się albo do cechy, albo do umiejki. Umiejka na 1 poziom wymaga 200exp, 2 - 400, 3 - 600.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kaceperius
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: latchorzew stolica

PostWysłany: Pon 18:13, 02 Lip 2007    Temat postu:

Morał: jeśli chcesz mieć uzi miej też 200 naboi jeśli walczysz karabinem myśliwskim starczy ci 15.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kaceperius
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: latchorzew stolica

PostWysłany: Pon 18:15, 02 Lip 2007    Temat postu:

morał 2: Jeśli chcesz być medykiem noś zapasową pare okularów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Pon 18:16, 02 Lip 2007    Temat postu:

niezły morał Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:39, 02 Lip 2007    Temat postu:

-jesli chcesz zabic pol wsi, wez mnie :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Yelonek
Ranald's middle finger



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:12, 02 Lip 2007    Temat postu:

Bilans gry

Zabito:
5 postaci scenariuszowych
1 mutanta (drugi wliczony wyżej)
17 gruntsów [zwykłe żołdactwo]
1 wilk gigant
1 wilk średni mutant
1 łoś
14 cywili
Total: 40
Uratowano:
3 cywili
1 konwojent CoH
Total: 4

Ponadto pozwolenie na zrobienie grilla z własnego ojca... Specnaz robi mniej szumu niż wy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kaceperius
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: latchorzew stolica

PostWysłany: Pon 22:26, 02 Lip 2007    Temat postu:

Nie martw sie jutro będzie gorzej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kaceperius
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: latchorzew stolica

PostWysłany: Pon 22:27, 02 Lip 2007    Temat postu:

To co chłopaki następnym razem wbijamy sie do miasta. Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:54, 03 Lip 2007    Temat postu:

fuck yeah Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
macedończyk
Wtrąciłem swoje 3 grosze.



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Latchorzew City

PostWysłany: Wto 10:02, 03 Lip 2007    Temat postu:

świetna myśl ale:
1 muszę mieć okulary
2 dajcie mi jakąś lepszą broń a nie te jebane uzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Burza mózgów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin