Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

TECHNOLOGIA, ASPIRACJE, NOTATKI

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:41, 04 Kwi 2020    Temat postu: TECHNOLOGIA, ASPIRACJE, NOTATKI

work in progress

Infrastruktura

1. Bezpieczna przystań
Jeszcze się tam, żagiel bieli...
Ulepszenie rozwijające bazowy dok w osadach nadmorskich dodające stanowiska artyleryjskie i umocnione nadbrzeże wraz z infrastrukturą portową i sprawiające, że okręty, szczególnie handlowe, chętniej i częściej zawijają do danej osady.
Koszt:
Utrzymanie:
Efekt na poziom:
...

2. Stocznia Dekappiana
Każdy statek to worek bez dna, pochłaniający czas i pieniądze właściciela.
Unikalny budynek umożliwiający wytwarzanie wszelkiej maści okrętów oraz ich remonty i konserwacje. Zwiększa również możliwości przeładunkowe bazowego doku. Nie można łączyć z bezpieczna przystań.
Koszt:
Utrzymanie:
Efekt bazowy:
...

Kryjówka szumowin
W środku gromadzą się łotry i kanalie, gotowi na każdą robotę, która wymaga ich ponurych umiejętności.
Centrala wywiadowcza. Umożliwia prowadzenie tajnych misji i przyjmowania zleceń.
Koszt:
Utrzymanie:
Efekt bazowy:
...

4. Ołtarz Khaine'a
Złóż hołd Panu Furii uginając kolano. Może cię wysłucha.
Ulepszenie osady szerzące chwałę Khainea.
Koszt:
Utrzymanie:
Efekt na poziom:
...


Flota

1. Wilki morskie
A Bosman, tylko zapiął płaszcz, i zaklął...
Zwiększa doświadczenie załogi
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

2. Kompania Dalekolustryjska
Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga
Umożliwia wysyłanie ekspedycji handlowych
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

3. Straż Przybrzeżna
Wypłynąłem na suchego przestwór oceanu
Zwiększenie bezpieczeństwa żeglugi w pobliżu osad.
Koszt:
Wymagania: Bezpieczna przystań
Efekt na poziom:
...

4. Pokład więzienny
Sprawni niewolnicy są zarezerwowani dla znajdującego się na pokładzie mistrza bólu. Chyba, że wiedźma będzie chciała wykorzystać, któregoś do czegoś innego...
Umożliwia transportowanie dużej liczby niewolników na pokładzie, kosztem miejsca w ładowni. Wyklucza inne modyfikacje pokładowe.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

5. Arena pokładowa
Na arenie każdy mąż zostaje przekuty na sto sposobów, nim zabierze go śmierć.
Umożliwia szkolenie niewolników, a także dostarcza rozrywki w trakcie długiego rejsu, kosztem miejsca w ładowni.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

6. Ładownia na potwory
Te przerażające bestie z Naggaroth są oswojone, na tyle na ile to możliwe, przez okrutnych Władców Zwierząt.
Umożliwia bezpieczny transport dużych bestii, kosztem miejsca w ładowni. Wyklucza inne modyfikacje pokładowe.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

7. Szkutnictwo
Statek w porcie jest bezpieczny, ale nie po to buduje się statki
Umożliwia budowę okrętów w stoczni.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

8. Morskie manewry
Morze, ogień i kobieta – to trzy nieszczęścia
Umożliwia prowadzenie morskich treningów dla załóg okrętów w zgrupowaniu.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...


Technologia

1. Zespół badawczy
Co dwie głowy, to nie jedna
Powołanie zespołu umożliwia prowadzenie badań, analiz, dociekań i tworzenia nowych rozwiązań i gadżetów.
Koszt:
Wymagania:
Efekt bazowy:
...

2. Grant badawczy
Dofinansowano ze środków Armady
Przyznanie grantu badawczego przyśpiesza prace nad opracowaniem technologii
Koszt:
Wymagania: Zespół badawczy
Efekt na poziom:
...

3. Bicz Khaine'a
Gdy korsarze przywołują Boga Mordu, z nieba uderza błyskawica niczym chłoszczący dusze wrogów bicz samego Khaine'a
Umożliwia modyfikacje broni okrętowej: armat, hellblasterów, wyrzutni harpunów itp.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

4. Narzędzia prowadzenia wojny
Mroczne elfy nie żyją w luksusach, ani ich nie pragną - pożądają jedynie gniewu i okrucieństwa.
Tam, gdzie rezydują Druchii, brutalność i nieład mają swoje ostoje.
Pokręcone, makabryczne gzymsy pną się w górę, próbując gniewnie dosięgnąć nieba.
Za czarnymi murami strachu spiskują i czekają, zawsze rozgniewani, zawsze gotowi do zemsty.

Umożliwia przerabianie okrętów do rozmiaru małej Czarnej Arki, aż po Gigantyczną Czarną Arkę. Lecz będzie to kosztowało.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

5. Wykuty do zabijania
Stal jest tak mocna, jak ręka, która nią włada
Umożliwia modyfikacje broni ręcznej
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

6. Przerobione kusze
Kto by się spodziewał, że palce niewolników mają tyle zastosowań?
Umożliwia modyfikacje kusz samopowtarzalnych
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

7. Zbroja ze skóry egzotycznych zwierząt
Niektóre istoty pokryte są naturalnym pancerzem, tak twardym, że po ściągnięciu z pokonanego właściciela, może służyć innym za zbroje
Umożliwia wytwarzanie specjalnych pancerzy w kuźniach.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...

8. Ceremonialna broń
Ozdobna, ceremonialna broń, używana w rytuałach ku czci Khaine'a ułatwia dokonywanie mordów w jego imieniu.
Umożliwia zaklęcie broni w trakcie odpowiedniego rytuału ku czci Khaine'a
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...


Agenci

1. Komiwojażer
Tanio skóry nie sprzedaje
Agent handlowy szukający najlepszych okazji i zysków.
Koszt: X zlota
Wymagania:
Efekt na agenta:
...

2. Wykorzystanie waśni
Wyszeptane słowo tu, aluzja tam... Zwycięstwo czasem smakuje lepiej, jeśli nikt nawet nie wie, że grasz w grę
Agent polityczny dbający o interesy floty
Koszt:
Wymagania:
Efekt na agenta:
...

3. Wyniesienie poprzez bitwę
Dzięki wojowaniu możemy zdobyć przychylność Khaine'a
Agent wojskowy werbujący jednostki
Koszt:
Wymagania:
Efekt na agenta:
...

4. Przymuszeni do służby
Wyrzutki społeczeństwa mogą znaleźć dla siebie rolę w służbie państwa.
Agent półświatka dbający o ciemną stronę mocy
Koszt:
Wymagania:
Efekt na agenta:
...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pon 17:24, 13 Lip 2020, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:14, 04 Kwi 2020    Temat postu:

Korsarz

względny archetyp:
- egoizm
- sława, lajki i subskrypcje
- nikt nie będzie szargał mi imienia!
- cel uświęca środki
- w dupie ma hierarchiczność, jeśli jest niezasłużona. kapitan bez dokonań to topielec, nie kapitan.

Sławę zyskuje się za wyczyny związane z pokonywaniem i ujarzmianiem potworów morskich, wygrywaniem bitew morskich, dalekie wyprawy, powiększanie floty oraz różnych dokonań sprawiających, że staje się rozpoznawalnym jako korsarz.


Nagrody
Perki kupowane za Sławę.

Kraken Lord - 20 Sławy w sumie i 1 potwór oprócz kharibdyssa - zauważysz że możesz przebierać w wyborze przyszłej załogi treserów, a posiadane potwory stają się dużo lepsze (+2 kostki do każdego rzutu potwora).

Druchii Admiral - 20 Sławy w sumie i 1 dodatkowy okręt - Twoja załoga stała się dużo lojalniejsza. Pod Twoim dowództwem panika na pokładzie nie ma miejsca, a buntach nich nawet nie mamrocze (przynajmniej dopóki nie wyrobi sobie lepszego imienia przy Twoim boku)

Postrach Mórz - 20 Sławy w sumie i pokonany tier 4 kapitan statku - zyskujesz na stałe +2 kostki podczas zastraszania. Musisz liczyć się z tym, że będzie sporo chętnych na pojedynki do zyskania renomy kosztem twojego życia.

Wojak pokładowy - 10 Sławy - brak kar za walkę wręcz na trudnym podłożu [chwiejnym, mokrym, bagna etc].

Zaufany kapitan - 10 Sławy - po wydaniu rozkazu, załoga otrzymuje 2 dodatkowe kostki podczas próby jego realizacji. Nie tylko na morzu.

Latający Holender - 10 Sławy - po abordażu wrogi kapitan musi wykonać test Charyzmy i Autorytetu o poziomie trudności równym Twojemu autorytetowi. Porażka oznacza natychmiastowe poddanie się. Testuje się tylko raz.

Działonowi na medal - 10 Sławy - pozwala przerzucić do 4 kostek na określenie miejsca lądowania kuli armatniej przy użyciu umiejętności okrętu Danger Zone

Uważaj, sir! - 10 Sławy - kiedy Daz znajduje się w stanie Zmasakrowanym, otrzymanie kolejnego ciosu może zaowocować niespodziewanym ratunkiem ze strony załoganta. Rzut 1 kostką i potencjalny sukces oznacza, że członek załogi zasłania własnym ciałem Daza (w efekcie ginie).

Renoma - 5 Sławy - +1 Autorytet.

Złoto i chwała - 10 Sławy - podczas zwiedzania / rabowania okrętów lub badania tajemniczych lokacji i ruin, Szczęście może sprzyjać dużo częściej. Szczęście może być dodawane do wszystkich rzutów nie związanych z walką i interakcjami społecznymi w takich lokacjach.

Perełka - 5 Sławy - wśród twojej świty wyróżnia się ktoś specjalny. Możesz zmienić jednego ze Statystów w postać czempiona.

Moby Dick - 5 Sławy - dzięki twoim dotychczasowym osiągnięciom, propozycje nieosiągalnych dotąd wyzwań same wpadają ci w ręce. Tak jak legenda o pewnym mitycznym potworze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:18, 04 Kwi 2020    Temat postu:

Deale do dopilnowania:

1. Meranica
- "ładownia" drewna i lin za udostępnienie Lantasha (1000 szt. towaru)
- bezpieczny port,
- zniżki przy korzystaniu z ich stoczni,
- bonus do handlu w ich porcie (korzystne ceny)

2. Skeggi
dostep do portow skeggi dla floty pod moim sztandarem i sztandarem Krzyska, nieagresja na morzach, lokalizacja ich osady, info o high elfach w okolicy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pon 20:32, 13 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:29, 26 Cze 2020    Temat postu:

przydział korsarzy:
6 Korsarze T3 (Tirak, Andalor, Norlar): niewolnicy, uczenie sie abilki
6 Korsarze T1 - SLT A, B, C
2 Korsarze T3 (Kuskus, Ganesh): akolici khaine, gwardia Admirała
1 Korsarz T3 (Ithis) dowódca korsarzy T2
4 Korsarze T2 oddział Ithisa, pilnowanie okrętów, grupa reagowania
3 Korsarze T1 - posterunek Latarnia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pon 9:09, 06 Lip 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:29, 13 Lip 2020    Temat postu:

upgrade / new units to
reavers - upgrde do multi purpose piechoty w lekkim panc z 2 zestawami broni, duale + ranged, brak kar za chujowy teren [roznica reavers a shades jest taka, że shade mają kary za tereny ale maja ukrywanie sie; shades są lepsze w ranged, a reavers w melee

black arc corsairs - w pewnym momencie pewnie sie znajdą, jak normalni korsarze. broń prochowa lub nades, ergo mniejsza szybkostrzelnosc, ale mogą strzelać w trakcie szarzy do melee

creeping death jako RoR ktoregos z nich, ofc jako acolytes no i dogs of war


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin