Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Polin - czarodziejka ognia T3

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Najwyższa Kapłanka Ariadne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aenyee
Spamer.



Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:38, 09 Kwi 2020    Temat postu: Polin - czarodziejka ognia T3



Polin
Opis:
- Drobna i niewysoka jak na elfa.
- Obsesyjna piromanka.
- Rozrywkowa hedonistka.
- Lotny umysł.
- Ceni styl i elegancję, ale nie jest próżna.
- Uśmiechnięta optymistka, potrafiąca okazywać radość z byle czego.
- Nie ma pojęcia co to umiar w czymkolwiek.

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1

Społeczne
Charyzma: 2
Wygląd: 3
Szczęście: 1

Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 3
Siła woli 3

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 1
Wysportowanie:
Przeczucie: 1
Bójka:
Empatia:
Perswazja: 1
Zastraszanie
Autorytet: 2
Znajomość półświatka:
Uwodzenie: 1
Obrona: 1

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta: 3
Broń strzelecka:
Broń palna:
Złodziejstwo:
Broń ręczna:
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa:

Wiedza
Wykształcenie: 2
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury: 1
Magia Ognia: 3
Specjalizacja: Wyrzucenie 10 daje 2 sukcesy
Żeglarstwo:
Religioznawstwo: 1
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:
Kula ognia - ognisty pocisk, który wybucha obszarowo na sąsiednie pola po trafieniu. Test Wiedzy i Magii ognia na ST 2 by wyczarować i +1 ST za każde 5ft. Można unikać jak normalnego pocisku [P/Zr + Obrona]. Obrażenia 2k6 + test Siły Woli. Mana 2. 50% szans na podpalenie celu. Przegrzanie +2.

Płaszcz ognia - nakłada na sojusznika płomienną aurę. Każdy atakujący otoczonego płaszczem otrzymuje -2 kostki do trafienia. W walce wręcz wróg otrzymuje k4 obrażenia od ognia, które może odeprzeć testem Wytrzymałości. 35% szans na podpalenie. Czar rzuca się testem Wiedzy i Magii ognia, ST 2. 2 Mana. Otoczony płaszczem ognia jest odporny na ogień. Czas działania zależny od Siły woli rzucającego. Przegrzanie +1.

Płonący oręż - mag zaklina oręż by buchał ogniem zadając dodatkowe k4 obrażenia przy skutecznym trafieniu. 35% szans na podpalenie celu. Czar jest rzucony skutecznie testem Wiedzy i Magii Ognia, ST 1. Mana 1. Czas działania zależny od Siły woli rzucającego. Przegrzanie +1.

Deszcz ognia - na pole walki spada w następnej turze k8+1 niewielkich płonących meteorytów, które podpalają ziemię dookoła. Bezpośrednie trafienie meteorytem zadaje 10k10 obrażeń, które niweluje test wytrzymałości i pancerza. Meteoryty spadają w promieniu k8 pól od wyznaczonego celu. Czar rzuca się testem Wiedzy i Magii ognia o ST 2 oraz +1 ST by zmniejszyć pole rażenia o -1 do rzutu k8. Mana 4. 80% szans na podpalenie celu bezpośrednim trafieniem i 40% szans na podpalenie osób pozostających w polu ognia powstałego po trafieniu. Przegrzanie +3.

Podgrzanie - Test Siły Woli i Magii ognia. Postać zyskuje dodatkowe punkty przegrzania równe ilości sukcesów. Jeśli stoi w pobliżu źródeł ognia, może dorzucić dodatkowe kostki (jeśli są to płomienie wywołane magią, istnieje szansa, że w ten sposób zostanie usunięte zaklęcie np. Płonący Oręż). Nie wymaga inwokacji ani gestu, czar myśli. Wymaga poświęcenia całej tury.

Stygnięcie - Stygnięcie następuje samoistnie o 1 punkt przegrzania za każdą rundę bez rzucania czarów magii ognia. Alternatywnie test Siły Woli i Magii ognia. Postać traci punkty przegrzania równe ilości sukcesów (zawsze minimalnie 1). Wymaga poświęcenia całej tury.

Przegrzanie
0. Brak efektu
1. Od postaci bije wyczuwalne ciepło.
2. Powietrze dookoła postaci faluje, jej dotyk delikatnie parzy.
3. Nieznośny gorąc w pobliżu postaci. Jej oczy płoną ogniem. Użycie kończyn do walki wręcz powoduje dodatkowe 2 kostki obrażeń.
4. Oczy, włosy, rzęsy i dłonie postaci tlą się płomieniami. Przebywanie w odległości mniejszej niż 2 metry postaci powoduje 1 kostkę obrażeń. Walka wręcz kończynami powoduje dodatkowe 4 kostki obrażeń i mają 25% szans Podpalenia.
5. Całe ciało postaci płonie jak pochodnia pomarańczowym blaskiem. Każdy w odległości 8m musi testować Siłę Woli + Autorytet lub Wytrzymałość + Wysportowanie ST 2 by w ogóle się do niej zbliżyć. Przebywanie w odległości poniżej 5m od postaci powoduje 4 kostki obrażeń i ma 25% szans Podpalenia. Wszystkie łatwopalne przedmioty w odległości 2m ulegają podpaleniu.
6. Postać płonie jasnopomarańczowym blaskiem. Wszystkie efekty jak pkt. 5. ST rzucanych czarów magii ognia maleje o 1 (minimalnie 1). Postać traci 1 PZ na turę przebywania w tym stanie.
7. Postać świeci na żółto. Wszystkie efekty jak w punkcie 6. Postać traci kolejne 1 PZ (w sumie 2) na turę przebywania w tym stanie. Czary ognia kosztują o 1 many mniej.
8-9. Postać świeci oślepiającym białym blaskiem. Wszystkie efekty jak w puncie 7. Postać traci kolejne 1 PZ (w sumie 3) na turę przebywania w tym stanie. ST rzucanych czarów magii ognia maleje o 1 (minimalnie 1). Wszystkie zaklęcia od ognia są dwukrotnie silniejsze.
10. Jeśli postać pozostanie w tym stanie na koniec swojej tury, zostanie strawiona przez ogień.


Rezerwa wiatrów magii: (własne aktualne / własne max)
5 / 5
Broń ręczna WW/I/O/P


Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt


Ubiór, biżuteria, itd:
Zdobne ubranie (+1 pierwsze wrażenie)

Ekwipunek:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aenyee dnia Nie 18:24, 19 Kwi 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Najwyższa Kapłanka Ariadne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin