Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Lord Kaleth Bloodblade + Darksteed

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Lord Kaleth Bloodblade
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:08, 04 Kwi 2020    Temat postu: Lord Kaleth Bloodblade + Darksteed

Zdrowie:
Kod:

Poobijany (0)          [ ] [ ] [ ] [ ]
Zraniony (0)           [ ] [ ] [ ] [ ]
Lekko ranny (-1)       [ ] [ ] [ ] [ ]                      /Krew Norski/
Ciężko ranny (-2)      [ ] [ ] [ ] [ ]                     /Posługa dla Khaina/    /Zelota/
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]   /Nie do zajebania/




Profesja: Dreadlord

Perki:
- Sławny erudyta (1) - tymczasowo, raz dziennie, otrzymuje +1 do wybranego talentu: Empatii / Perswazji / Występy publiczne / Uwodzenie / Zastraszanie / Finanse, za każde 25 całkowitej posiadanej Sławy
- Możesz posiadać własną, w miarę lojalną świtę (tier = autorytetowi) w ilości równej sumie twojej Charyzmy i Autorytetu. Należy ich jednak samemu awansować na dany tier.
- Dowódca. Postacie naturalnie słuchają rozkazów pod jego komendą, nikomu (tier równy Autorytetowi -1) nie przyjdzie do głowy ich kwestionować. Może awansować oficera (tier równy Autorytetowi), lub kilku podoficerów (tier Autorytet -1 w ilości równej Charyzmie) w imieniu własnym.
- Unikalna zbroja. +3 do pierwszego wrażenia jeśli ma zbroję i hełm.
- Onieśmielająca prezencja. -1 do testów przeciwko Kalethowi.
- Przerażające historyjki. +2 do zastraszania, do użycia raz na tydzień.
- Piękne ubranie. +5 do pierwszego wrażenia i +1 Wygląd
- Skuteczny łupiciel - ty i twoi ludzie zyskujecie dwukrotnie większe zyski z plądrowania osad do cna, lub robicie dużo mniejsze szkody przy próbach okupacji.
- Renoma. +1 Autorytet
- Podszepty Chaosu: wyrzucenie 1 na kości podczas testu nie kasuje już Sukcesów. Wyrzucenie 10 na kości podczas testu zostawia na Tobie 1 znamię Chaosu.

Stan marków chaosu: 6


ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 4 Specjalizacja: Krew Norski. Gdy lekko ranny lub poważniej, rzuty na obrażenia traktują 10 jako podwójny sukces.
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3

Społeczne
Charyzma: 2
Wygląd: 2 (+1 ubranie)
Szczęście: /1/

Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 1
Siła woli 2

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 1
Wysportowanie: 1
Przeczucie: 1
Bójka: 1
Empatia: 0
Perswazja: 1
Zastraszanie 1
Autorytet: 4 Specjalizacja: Inspirujący okrzyk bojowy. Fight like it's payday!
Znajomość półświatka: 0
Uwodzenie: 1
Obrona: 2 [+4 z tarczy]
Specjalizacja: skuteczny blok niwelujący obrażenia daje możliwość darmowego kontrataku.

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt: 1
Jazda wierzchem: 1
Etykieta: 2
Broń strzelecka: 1
Broń palna: 0
Złodziejstwo: 0
Broń ręczna: 2 Specjalizacja: Precyzyjne ciosy - 10ki są podwójnymi sukcesami
Występy publiczne: 0
Ukrywanie się: 1
Sztuka przetrwania: 0

Wiedza
Wykształcenie: 1
Finanse: 0
Pułapki: 1
Pierwsza pomoc: 1
Obce kultury: 0
Magia cienia: 0
Magia chaosu: 0
Magia krwi: 0
Żeglarstwo: 0
Religioznawstwo: 1

Specjalne zdolności i zaklęcia:
1. Szarża: Nie częściej niż raz na 3 tury, Kaleth szarżuje w linii prostej na przeciwników na dystansie do 10 metrów. Pierwszy trafiony przeciwnik testuje swoją wytrzymałość na stopień trudności w postaci Siły Kaletha +1, kolejny na równowartość Siły, kolejny na Siła -1 itd. Sukces oznacza brak efektu. Częściowy sukces oznacza oszołomienie i -2 kostki do wszelkich testów na kolejną turę. Całkowita porażka oznacza Powalenie (-5 kostek do wszelkich testów na 2 tury; w następnej turze test Zręczności by się podnieść; w kolejnej turze podnosi się sam). Obrażenia zadane w wyniku szarży wylicza się każdemu trafionemu normalnym rzutem Siły Kaletha.

2. Okrzyk zagłady: Z piersi Kaletha wyrywa się nieludzki okrzyk, który ściąga uwagę wrogów w promieniu 50 metrów na tą i kolejne 2 tury. Przeciwnicy w promieniu 20 metrów testują Charyzmę lub Siłę Woli + Autorytet (zależnie która cecha wyższa) o stopniu trudności Charyzmy lub Autorytet Kaletha. Porażka oznacza Strach na 3 tury, podczas który testują Charyzmę lub Siłę woli o stopniu trudności 2. W razie porażki wskazanych testów, są zmuszeni uciekać. Przez okres 3 tur posiadają karę -1 kostki do wszystkich testów z powodu Strachu. Aktywowane nie częściej niż raz na 5 tur walki.

3. Zelota: raz na walkę, kiedy Kaleth jest poważnie ranny, może rozpocząć wojenne modły do Khaina. Przez ten czas znaczne zwiększa swoją szybkość biegu ruchu i otrzymuje dodatkowy atak przez 3 tury. Przez ten czas jest również odporny na wszelkie efekty psychologiczne (oprócz magicznych), morale, Oszłomienie oraz Powalenie. Niestety, w tym czasie również nie dba o swoją Obronę (wynosi ona maksymalnie 1) oraz otrzymywane leczenie zmniejszone jest o 2/3.

4. Szaleńczy skok: Kaleth pomimo zbroi i broni potrafi wykonać skok o wysokości do 3m i na odległosć do 10m, powodujący przewrócenie wroga, który będzie miał pecha być lądowiskiem oraz tych w promieniu 2 metrów (-5 kostek do wszelkich testów na 2 tury; w następnej turze test Zręczności by się podnieść; w kolejnej turze podnosi się sam). Jeśli przeciwnik, na którym wylądował Kaleth, posiada Wytrzymałość o wartości 2 lub mniej LUB posiada mniej niż 10 punktów zdrowia - ginie natychmiast. Jeśli wróg nie został zabity bądź jest bohaterem, przyjmuje się, że został pchnięty i przewrócony bez obrażeń. Kaleth może Ci skoczyć raz na 4 tury.

5. Okrzyk bojowy: raz na walkę, daje sojusznikom w polu słuchu/widzenia Zainspirowanego na 3 tury. Fight like it's payday! Test CH+Aut, ST1. ST5 daje 2 kostki inspire.

Broń ręczna


Zdobiony Miecz Czarnego Strażnika
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +2
Obrażenia: +4
Obrona: +2
Specjalne:
1. Penetracja 1.
2. Runa szybkości: +1 atak.
3. Runa dodatkowych obrażeń (uwzględnione powyżej).


Zdobiona Tarcza Czarnego Strażnika
Cecha: Siła
Trafienie: +1
Obrażenia: +1
Obrona: +4
Specjalne:
1. -4 Obrony jeśli postać zdecyduje się zadać nią dodatkowy atak w swojej turze jako drugą bronią.
2. -4 Obrony jeśli postać zdecyduje spróbować Otumanienia celu


Zakrwawiona Halabarda - Broń związana z historią postaci.
Cecha: Siła
Trafienie: +2
Obrażenia: +6 (w tym +1 za runę)
Obrona: +5 (przewaga zasiegu)
Specjalne:
1. Unikalne zdobienie, lżejszy sztych, lepsze ostrze.
2. pchnięcie: Przebicie 1, traci AoE w danym ataku w zamian za dodatkową Penetrację +1. Obrona przed pchnięciem +1
3. cięcie AoE 2
3. Penetracja 2
4. Przewaga zasięgu
5. Śmiertelna rana 2
6. Runa pochłonięcia czaru. Raz na turę, pierwsze zaklęcie dotykające Kaletha jest wsysane i daje bonus do obrażeń równy kosztowi rzucenia pochłoniętego czaru.
7. Runa jebania starych kurew prądem. +1 obrażenia po kontakcie, szansa na Oszołomienie (ST testu = WT celu vs SI/ZR atakującego; każdy sukces przewagi dodaje turę efektu)



1. Posługa dla Khaina: Tę broń dwuręczną może dobyć tylko, gdy jest poważnie ranny, walczy z wrogiem swojego tieru lub walczy z więcej niż 3 wrogami na raz. Jeśli używa broni dwuręcznej oraz wykona atak który trafi więcej niz jednego wroga, może raz na turę wykonać dodatkowy atak. Po wykonaniu dodatkowego ataku, stopień trudności obrony dla przeciwnika jest mniejszy o 2.

2. Wampiryczna broń: Jeśli kolejne zadane obrażenie sprawi że Kaleth zostanie Zmasakrowany, ciosy Zakrwawioną Halabardą zyskują efekt wyssania życia o wartości połowy zadanych nią obrażeń. Broń wygasza swój efekt, kiedy zdrowie Kaletha powróci do stanu Zraniony.


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Unikalny pełen ciężki pancerz metalowy [8]
z koszulą półkolczą [1] i
skórzanym podpancerzem [2]
Pancerz: 11
Kary: -1 Zręczności
Bigscale: 9 + tarcza 4

Ubiór, biżuteria, itd:
- Komplet biżuterii podmorskiej - po deklaracji, raz na dobę, każdy poza użytkownikiem w polu widzenia testuje SW i autorytet na ST 4 lub otrzymuje terror od Kaletha
- Pierścień odporności na magię: +2 SW w obronie
- Amulet jasności - odporność na oszołomienie

- Karwasz z miejscem na linkę - u Naessali
- Fragment Trójzębu Mathlanna - w Slaver's Point
- Mundur Black Guarda
- Sygnet Black Guarda
- Sygnet rodowy
- Ubiór pod zbroję
- Ubranie codziennie
- Worek z przedmiotami codziennego użytku, zestawem konserwacyjnym do konia, broni i zbroi
- Ubranie wyjsciowe +5 Pierwsze wrażenie i +1 Wygląd

Ekwipunek:
- 1 skinkowa złota tablica o wartości 169G
- złota moneta Imrika z Caledoru
- 21 934 G
- 1 pancerze i 1 miecze swordmastera
- 2x drobna biżuteria (+1 pierwsze wrażenie)
- 1x cenna biżuteria (+2 pierwsze wrażenie)
- Szalikaptur
- Maść psiego gojenia 3 dawki
- 2x znieczulające ziele do żucia. Po upływie 30 minut dodaje k8 punktów zdrowia w pierwszym rzędzie Żywotności. Co kwadrans spada o 1 punkt zdrowia. Po zaprzestaniu działania należy testować Siłę Woli + Sztuka przetrwania na ST 2. W przypadku porażki, postać otrzymuje -1 do każdego atrybutu na 4 godziny minus kwadrans za każdy sukces testu Wytrzymałości i Sztuki przetrwania. Po zaprzestaniu działania, wszystkie otrzymane obrażenia pozostają i rozkładają się według tabeli zdrowia sprzed działania ziela. W przypadku stosowania wielu dawek ziela jednocześnie, działanie każdej dawki ustępuje zależnie od jej czasu trwania. Efekty wielu dawek oraz zaprzestania działania się sumują.
- zdobny kostur z heavens magic. efekt: piorun (powyżej 20m, uderza najwyższą jednostkę, 3 many, k10 dmg, ignoruje pancerz); gradobicie; przyzwanie żywiołaka powietrza
- 8 norskańskich wyważonych toporków do rzucania, z kompozytowej stali
- 2 norskańske topory, z kompozytowej stali
- 15 bełtów do kusz z kompozytowej stali

Trofea:
- Broszka Agenta Har Ganeth
- Maska i miecz Egzekutora Har Ganeth z ambasady Clar Karond
- Ciężka naginata szturmoszczura
- Kieł Lewiatana
- Czaszka Pomniejszego Demona Tscheencha
- Ogon Ogara Chaosu
- Dłoń Trolla z Areny
- Szpon Wielkiego Orła
- Diadem Siostry Avelornu
- Złota moneta Skavena
- Galeon z undeadami Harkona w butelce
- Szpony i łeb Terradona

PD: 0
Punkty obłędu: 0
Punkty Przeznaczenia: 3
Sława: 8/39
1 Nemezis
2 Nieprzekupny
3 Uwolnienie wiedźm
4 Pokonanie obławy w Clar Karond
5 Pojedynek z Mścicielem
6 Skarb
7 Rozbitkowie
8 Gubernator
9 Unikalne przedmioty
10-12 Podmorski kanał
13 Leże skavenów w Slaver's Point
14 Zatrzymanie morza w Slaver's Point
15 Zabity lewiatan
16 Demon Tscheencha
17 Spisek Portu Mereniki
18 Zniszczenie artefaktu Tscheencha
19 Wybrańcy Khaina
20 Przywrócenie Mereniki do służby
21 Arena Mereniki - 3 rundy
22 Atak na przyczółek Asurów
23 Lokacja generała Asurów
24-31 Flota Harkona i Asurów w wirze
32 Uduszenie Terradona
33 Admiralskie zapędy
34 Pogrzeb
35 Spiskowiec i Podżegacz
36 Potępienie Chaosu Sojusznika
37 Zbyt dumny na ostrożność
38 Zwycięstwo nad portem Ss'ildra Tor


Imię: Kaleth
Rasa: Druchii
Wzrost: 194 cm
Waga: 102 kg
Wiek: ok. 200 lat
Charakter: praworządny zły
Oczy: żółte
Włosy: szare, długie dredy
Opis: W jednej ósmej krew Norski.
Historia:
Historię Kaletha należy cofnąć o dwa pokolenia. Wtedy też jego babka była uczestniczką słynnej wyprawy Morathi do północnych krain, skąd wróciła brzemienna. Dzięki wysokiej pozycji rodu i zdolnościom dworskim, półkrwi matka Kaletha zdołała zapisać go do Koszar Czarnej Straży.
Tamże Kaleth odebrał twardą szkołę życia. Jego krew niewiele się liczyła, była tyle bezwartościowa co innych rekrutów. Docinki pozostałych były niczym wobec morderczego treningowi w Koszarach.
Dzięki mieszanej krwi już od dzieciństwa cechował się wyjątkową odpornością na ból, oraz wytrzymałością. Zyskał tym szacunek współtowarzyszy, a tym oporniejszym wbijał go do głowy przez zęby. Zwrócił uwagę Mistrza Koszar, gdy w pojedynku decydującym o zwycięstwie w corocznych koszarowych zawodach konkurujących Wież, pokonał faworyzowanego syna jednego z lokalnych notabli, upokarzając go - darując życie rozbrojonemu .
Po ceremonii wstąpienia w szeregi Czarnych Strażników, gdzie miał zaszczyt złożyć krwawą przysięgę, zdecydował towarzyszyć swojej matce na statek, którym miała wrócić do siedziby rodu.
Orszak został znienacka zaatakowany przez żołnierzy dyszącego żądzą zemsty młodego lorda, którego upokorzył na turnieju pozbawiając możliwości zostania Czarnym Strażnikiem.
Osłaniając swoją matkę otrzymał śmiertelny cios, nie zauważajac, że ona była już martwa. Upadł twarzą w kałużę na kamieniach drogi, po których lała się krew rodzicielki. Smakując słoną, gęstą ciecz w ustach, poczuł krwawą wściekłość. Jego prześladowca, chełpiąc się zwycięstwem podchodził drwiąc. Wicher uderzył po okolicznych drzewach, gdy Kaleth skoczył w powietrze na wysokość dachu domostwa, i wylądował na barkach lorda, zmieniając go we wrzeszczący ochłap, rozrywając mu palcami twarz. Zemstę zadedykował Khainowi, po czym bezwiednie dobył jarzącej się przy głowni na fioletowo halabardy i spojrzał na struchałych żołdaków. Khain był ukontentowany. Ścierając krew z twarzy Kaleth nie czuł żadnego bólu. Uśmiechnął się i poszedł rozmawiać z Mistrzem o czekających go zadaniach.


W zamian za skuteczną służbę, został mianowany przez Felicion Heartkeeper Dreadlordem - założycielem przyszłego rodu Bloodblade.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Wto 13:19, 16 Sie 2022, w całości zmieniany 75 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:50, 09 Gru 2020    Temat postu:


Opancerzony mroczny rumak

6 podków z kompozytowej stali

Siła: 4
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 3
Percepcja: 2
Siła woli: 1
Obrona: 1
Pancerz: 6
Specjalne:
- Szarża
Nie częściej niż raz na 2 tury, szarżuje w linii prostej na przeciwników na dystansie do 10 metrów. Pierwszy trafiony przeciwnik testuje swoją wytrzymałość na stopień trudności w postaci Siły +1, kolejny na równowartość Siły, kolejny na Siła -1 itd. Sukces oznacza brak efektu. Częściowy sukces oznacza oszołomienie i -2 kostki do wszelkich testów na kolejną turę. Całkowita porażka oznacza Powalenie (-5 kostek do wszelkich testów na 2 tury; w następnej turze test Zręczności by się podnieść; w kolejnej turze podnosi się sam). Obrażenia zadane w wyniku szarży wylicza się każdemu trafionemu normalnym rzutem Siły.

- Tratowanie (+podkowy z norskańskiej stali)

Kod:
 
Poobijany (0)          [ ] [ ] [ ]
Zraniony (-1)          [ ] [ ] [ ]
Lekko ranny (-1)       [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2)      [ ] [ ] [ ] 
Zmasakrowany (-5)      [ ] [ ]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Lord Kaleth Bloodblade Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin