Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Grizelle + Zimnokrwisty (grasant + wierzchowiec) T3 [A]+T2

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Lord Kaleth Bloodblade
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:10, 04 Kwi 2020    Temat postu: Grizelle + Zimnokrwisty (grasant + wierzchowiec) T3 [A]+T2

EXP: 1/8



Grizzelle

Akolitka Łowczyni - przy każdym starciu, jeśli występuje nowy rodzaj przeciwnika nie będącego człowiekiem, elfem, krasnoludem ani norsmenem, Grizelle obiera go za swój cel (max 1 na bitwę). Jeśli uda się jej go własnoręcznie zabić, otrzymuje +1PD. Jeśli się jej nie uda, może zniknąć na jakiś czas próbując wytropić na własną rękę podobną jednostkę.

Opis:
Półelfka, półnorskańska niewolnica zdobyta prawem silniejszego przez Kaletha w Wieży Czarnego Światła. Hobby: strącanie harpii toporkiem, chlanie. Chaotyczny neutralny charakter. Dosiada zimnokrwistego i niekiedy Gorra.
Odnalazła swojego syna Glama w porcie Skeggi, ma podobno więcej dzieci. Pochodzi z okolic Shaggrathu, skąd została sprzedana w niewolę. Ma ok. 60 lat, wygląda na nastolatkę. Akolitka Anath Raemy po złozeniu ofiary przy Primogenie.
Pierwotnie wybuchowa i narwana, szukająca zwady na każdym kroku, nie bawiąca się w konwenanse, czego szczyt zaprezentowała w kościele Meraniki, zrażając do siebie Desuę. Po prawie dwóch miesiącach zmieniła się w trzymającą się na uboczu samotniczkę.
Nie zgina karku przed nikim. Pyskata i odważna. Twardo broni swojego zdania.
Zauważalnie staje się bardziej uduchowiona.


/perk jesli przezyje/

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 2
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 2
Szczęście: 2

Umysłowe
Percepcja: 4 Specjalizacja: szybki refleks - dodatkowy atak na turę walki / lepsze testy na czynności wymagające zwinnych palców
Wiedza: 1
Siła woli 2

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie: 3
Przeczucie: 2
Bójka: 2
Empatia: 0
Perswazja: 0
Zastraszanie 1
Autorytet: 0
Znajomość półświatka: 0
Uwodzenie: 2
Obrona: 3

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt: 1
Jazda wierzchem: 1
Etykieta: 1
Broń strzelecka: 1
Broń palna: 0
Złodziejstwo: 1
Broń ręczna: 3 Specjalizacja: broń miotana - raz na walkę rzutem broni zabija t1
Występy publiczne: 0
Ukrywanie się: 0
Sztuka przetrwania: 2
Rzemiosło i naprawa: 0

Wiedza
Wykształcenie: 0
Finanse: 0
Pułapki: 1
Pierwsza pomoc: 0
Obce kultury: 0
Magia cienia: 0
Magia chaosu: 0
Magia krwi: 0
Żeglarstwo: 0
Religioznawstwo: 1
Trucizny i mikstury: 1

Ekwipunek:
Jednoręczny, krasnoludzki runiczny topór

Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +3
Obrażenia: +3
Obrona: -
Specjalne:
1. Runa powrotu
2. Krwawienie / Otumanienie

Norskańskie toporki do rzucania x4

Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +2
Obrażenia: +3
Zasięg: Si x 9 = 18
Specjalne:
Krwawienie / Obuchowe, Otumanienie, Penetracja 2 Uszkodzenie pancerza, Niezniszczalne

Kod:

Poobijany (0)          [-] [-] [-] [-]
Zraniony (-1)          [-] [-] [-] [-]
Ciężko ranny (-2)      [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-3)      [ ] [ ] [ ]


Skórzany pancerz [2 pancerza]

Maść na zimnokrwistego

43g

Umiejętności:
Celny rzut bronią - raz na walkę rzutem broni zabija t1
Jazda na zimnokrwistym

Doświadczenia:
- atak na obóz
- walka w wirze z Asurami i Harkonem
- walka w tunelach Primogena

***



Zimnokrwisty:
Fizyczne
Siła: 4
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3
Percepcja: 3
Siła woli: 1
Czujność: 2
Wysportowanie: 2
Bójka: 2
Zastraszanie 2
Autorytet: 1
Obrona: 2
Pancerz: 5

Ugryzienie:
Cecha: Siła
Trafienie: +2
Defensywa: n/d
Obrażenia: +2
Specjalne:
Penetracja 1, Krawienie, Obuchowe.
Może zdecydować się szarpać tracąc Obronę w tej rundzie. Sporne testy siły z ofiarą. W razie zwycięstwa, ofiara zostaje powalona i ponownie otrzymuje atak.

Pazury:
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: -
Defensywa: +1
Obrażenia: +1
Specjalne: Dwa ataki. Krawienie.

Ogon:
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: -1
Defensywa: +2
Obrażenia: +2
Specjalne: Skuteczny atak automatycznie Powala wroga. Obuchowe, AoE 2

Szarża:
Nie częściej niż raz na 3 tury, szarżuje w linii prostej na przeciwników na dystansie do 10 metrów. Pierwszy trafiony przeciwnik testuje swoją wytrzymałość na stopień trudności w postaci Siły +1, kolejny na równowartość Siły, kolejny na Siła -1 itd. Sukces oznacza brak efektu. Częściowy sukces oznacza oszołomienie i -2 kostki do wszelkich testów na kolejną turę. Całkowita porażka oznacza Powalenie (-5 kostek do wszelkich testów na 2 tury; w następnej turze test Zręczności by się podnieść; w kolejnej turze podnosi się sam). Obrażenia zadane w wyniku szarży wylicza się każdemu trafionemu normalnym rzutem Siły.

Przerażający ryk:
W momencie gdy stan zdrowia spadnie do poziomu Ciężko ranny, wydaje z siebie przerażający ryk, który ma spłoszyć przeciwnika. Wszyscy wrogowie testują Siłę Woli i Autorytet o ST 3 lub zaczyna działać Terror.

Frenzy:
Gdy poziom zdrowia spadnie do Zmasakrowanego, kara zamiast -5 wynosi -3.

Kod:

Poobijany (0)          [-] [-] [(-)] [(-)]
Zraniony (-1)         (-)[ ] [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2)      [ ] [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-3)      [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Śro 1:49, 09 Gru 2020, w całości zmieniany 36 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Lord Kaleth Bloodblade Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin