Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Gauwalt Bramor (medyk) T2

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Lord Kaleth Bloodblade
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:35, 10 Maj 2020    Temat postu: Gauwalt Bramor (medyk) T2

EXP: 0/4



Gauwalt Bramor

Opis:
Człowiek-aptekarz wykupiony z niewoli w Porcie Skeggi, w zamian za dwuletnią służbę. Neutralny.
W warunkach polowych znakomity lekarz, z uwagi na brak innego.
Gardzi magią jako sposobem leczenia.
Pedantyczny we wszystkim co tylko robi.
Zazwyczaj spokojny, stonowany i asertywny, ale gdy tylko staje się za coś odpowiedzialny, natychmiast zmienia się w apodyktycznego tyrana.
Widywany z Thulgurimem, jak zaszywają się z Cirarą w 'jeszcze niesprawnych tunelach' po wschodniej stronie.

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 1

Umysłowe
Percepcja: 1
Wiedza: 2
Siła woli 1

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność: 0
Wysportowanie: 0
Przeczucie: 0
Bójka: 0
Empatia: 1
Perswazja: 1
Zastraszanie 0
Autorytet: 1
Znajomość półświatka: 0
Uwodzenie: 0
Obrona: 1

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt: 0
Jazda wierzchem: 0
Etykieta: 0
Broń strzelecka: 0
Broń palna: 0
Złodziejstwo: 0
Broń ręczna: 1
Występy publiczne:0
Ukrywanie się: 0
Sztuka przetrwania: 0
Rzemiosło i naprawa: 0

Wiedza
Wykształcenie: 2
Finanse: 0
Pułapki: 0
Pierwsza pomoc: 4 Specjalizacja: medyk polowy - wyrzucone jedynki nie kasują sukcesów przy testach na leczenie humanoidów
Obce kultury: 0
Magia cienia: 0
Magia chaosu: 0
Magia krwi: 0
Żeglarstwo: 0
Religioznawstwo: 0
Trucizny i mikstury: 3 Specjalizacja: mikstury

Ekwipunek:
Szaty alchemika [1 pancerza]

Broń ręczna:
Elfi nóż
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +2
Obrażenia: +2
Obrona: -
Specjalne:
1. Penetracja 1
2. Krwawienie

Broń strzelecka:
Kusza i zwykłe bełty
Cecha: Zręczność
Zasięg: 30m
Trafienie: +2
Obrażenia: +4
Przeładowanie: 2
Specjalne:
1. Penetracja 2
2. Krawienie
3. Przebicie 1

Zdrowie:
Kod:
 
Poobijany (0)          [ ]
Lekko ranny (-1)       [ ]
Ciężko ranny (-2)      [ ]
Zmasakrowany (-5)      [ ] 


Umiejętności:
- Zdobywanie i wytwarzanie odczynników, barwników itp.
- Warzenie alkoholu
- Tworzenie podstawowych leków:
* Mikstura uleczenia
* Opatrunek z maścią (łagodzi infekcje, oparzenia, ukąszenia, skaleczenia, złamania, skręcenia, stłuczenia itd.)
* Proszek przeciwbólowy
* Mikstury zwiększające czasowo atrybut
* Antidota na toksyny, jady i trucizny

Doświadczenia:
- leczenie Gorra w tunelach Primogena
- łatanie ludzi po tornado


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Pon 0:11, 14 Cze 2021, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Lord Kaleth Bloodblade Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin