|
|
|
|
Lamsen
(>0_o)>
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z piekła rodem Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:07, 04 Kwi 2020 Temat postu: Aspiracje |
|
|
Czarny Strażnik
względny archetyp:
- praworządny [niekoniecznie dobry]
- lojalny do władzy [słabość nie wymaga lojalności]
- reputacja jest wszystkim. zwłaszcza własna, jeśli chce się stworzyć ród
- darwinizm w najczystszej postaci. słabych eliminować
- hierarchiczność to dogmat
Sławę zyskuje się za wyczyny związane z utrzymywaniem prawa i rozwijaniem struktury hierarchicznej na własną rękę. Wszelkie osiągnięcia związane z powiększaniem potęgi druchii również nie pozostaną niezauważone, jak np. zwiększanie ilości niewolników, posiadanie własnych oddziałów czy zakładanie przyczółków. Podstawą pozostaje własna zdolność do spuszczania łomotu Sebasthianom i słuchania lamentu ich Kharyn.
Nagrody
Perki kupowane za Sławę.
Dreadlord - 20 Sławy w sumie i przynajmniej 3 sojuszników tier 2 - osiągnięcia sprawiają, że twoi poplecznicy mogą być zdecydowanie mocniejsi. Możesz posiadać własną, w miarę lojalną świtę (tier = autorytetowi) w ilości równej sumie twojej Charyzmy i Autorytetu. Należy ich jednak samemu awansować na dany tier.
Zdobywca - 20 Sławy w sumie i 1 osada - liczysz się już wystarczająco, że nikt nie będzie miał ci za złe, jak zaczniesz rozwieszać swoją flagę i stanowić własne prawa.
Usobienie Khaina - 20 Sławy w sumie i 1 zabity wojownik tier 4 - nawet Khain zaczyna patrzeć na ciebie przychylnie. Po każdym zabitym w walce odświeża ci się pula kości Szczęścia. Niewykorzystane kostki przepadają.
Uważaj, Panie! - 10 Sławy - kiedy Kaleth znajduje się w stanie Zmasakrowanym, otrzymanie kolejnego ciosu może zaowocować niespodziewanym ratunkiem ze strony zwerbowanego żołnierza. Rzut 1 kostką i potencjalny sukces oznacza, że żołnierz zasłania własnym ciałem Kaletha (w efekcie ginie).
Frenzy - 10 Sławy- będąc w stanie "zmasakrowanym" otrzymuje karę -3 zamiast -5.
Fanatyk Khaina - 10 Sławy - będąc w stanie "zmasakrowanym" otrzymuje karę -3 zamiast -5, odporność na morale i psychologię niemagiczną, nie może ucieć od walki.
Renoma - 5 Sławy - +1 Autorytet.
Otrząśnij się - 5 Sławy - na poziomie Zraniony i Lekko ranny możesz raz na walke dokonać testu Wytrzymałości i Wysportowania o stopniu trudności 2, by wyleczyć sobie k10 niegroźnych obrażeń.
Wysoki próg bólu - 5 Sławy - na poziomie Zraniony nie otrzymujesz kary -1 kostki do wszystkich testów.
Zbroja jest drugą skórą - 5 Sławy - zmniejsza karę pancerza do Zręczności o 1.
Skuteczny łupiciel - 10 Sławy - ty i twoi ludzie zyskujecie dwukrotnie większe zyski z plądrowania osad do cna, lub robicie dużo mniejsze szkody przy próbach okupacji.
Zarządca - 5 Sławy - masz na tyle duży szacunek i respekt, że możesz znaleźć kogoś godnego zaufania by ustanowić go gubernatorem na czas twojej nieobecności.
Okupant Tyran - 5 Sławy - to co robisz ze swoimi wrogami i jak podchodzisz do przestrzegania reguł jest wystarczająco dobrze znane. Twoi kapitanowie, gubernatorzy oraz inne osoby podległe twojej gospodarce wojennej przestają między sobą "gubić" pieniądze.
Prawo zwycięzcy - 5 Sławy - pochwyceni niewolnicy (inni niż jaszczuroludzie) stają się bardziej przychylni. Możesz posiadać przy sobie nieco lepiej wyszkolonych niewolników lub żołnierzy w ilości równej sumie Siły i Charyzmy bez zbyt dużej obawy o zyskanie noża w plecach. Ponadto, niewolnicy przydzieleni do pracy w przemyśle nie będą zbyt często knuć przeciwko tobie.
Mordercza Skuteczność - 5 Sławy - za każdego przeciwnika, poczynając od trzeciego, zabitego w inny sposób niż poprzednicy (nie licząc AoE), otrzymujesz punkt Morderczej Skuteczności. Zebranie 5 punktów Morderczej Skuteczności pozwala przeprowadzić egzekucję na przeciwnikach tier 1-3.
Szybki refleks - 5 Sławy - podczas rozpoczęcia 1szej rundy walki rzucasz dodatkową kostką na inicjatywę.
Dowódca - 3 sławy. Postacie naturalnie słuchają rozkazów pod jego komendą, nikomu (tier równy Autorytetowi -1) nie przyjdzie do głowy ich kwestionować. Może awansowaś oficera (tier równy Autorytetowi), lub kilku podoficerów (tier Autorytet -1 w ilości równej Charyzmie) w imieniu Naggarondu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|